Geen transfer voor Smeets: “enige wat ik wil is voetballen”

• M-MVV
  • M-MVV's Avatar
  • Away
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: Einde Bryan Smeets bij MVV?

13 Aug 2025 14:29
Hij is natuurlijk niet voor niks uit de selectie gezet, als je hem nu terug haalt zal dat de sfeer zeker niet ten goede komen ...
The following user(s) said Thank You: CatenaccioMestreech

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Sander70
  • Sander70's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 Aug 2025 14:36
M-MVV wrote: Hij is natuurlijk niet voor niks uit de selectie gezet, als je hem nu terug haalt zal dat de sfeer zeker niet ten goede komen ...

eens. Als je Smeets nu weer toevoegt aan de selectie vergroot je de kans dat er in de toekomst spelers zullen zijn die het zelfde grapje proberen uit te halen om een transfer te forceren. 
Nee, wat mij betreft komt er zsm een einde aan de samenwerking met Bryan. 
verklaar me maar voor gek, maar Smeets is mede verantwoordelijk voor de oorwassing in Oss.

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

14 Aug 2025 10:37
Sander70 wrote:
M-MVV wrote: Hij is natuurlijk niet voor niks uit de selectie gezet, als je hem nu terug haalt zal dat de sfeer zeker niet ten goede komen ...

eens. Als je Smeets nu weer toevoegt aan de selectie vergroot je de kans dat er in de toekomst spelers zullen zijn die het zelfde grapje proberen uit te halen om een transfer te forceren. 
Nee, wat mij betreft komt er zsm een einde aan de samenwerking met Bryan. 
verklaar me maar voor gek, maar Smeets is mede verantwoordelijk voor de oorwassing in Oss.
Jullie hebben geen ongelijk maar er zijn weinig bedrijfstakken zo opportunistisch als het betaald voetbal. Als Smeets zorgt dat MVV weer wedstrijden wint en de spelers hun premies krijgen zullen ze snel vergevingsgezind zijn lijkt me. 
The following user(s) said Thank You: jovkle, FatyPapy1990

• FatyPapy1990
  • FatyPapy1990's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

15 Aug 2025 12:06
Smeets moet gewoon meedoen in het interesse van Mvv en ook van zichzelf.
Al het andere is kapitaal vernietiging….en daar hebben ze al niet teveel van.
Mvv (Hermans + Bestuur) is aan zet, omdat ze hem de toegang hebben geweigerd.
Mvv kan zich deze arrogantie eigenlijk niet permiteren,...
Wie draaid straks voor de verliezen op als er nog maar 2000 man/vrouw komen?  
Hopelijk maken ze geen schulden meer, zodat Mvv voor de komende generatie behouden blijft (mochten die hieraan nog interesse hebben).
Msn moeten ze Laura vragen hoe dat gaat (communicatie).
The following user(s) said Thank You: peeke

• Hill
  • Hill's Avatar Topic Author
  • Away
  • Senior Member
  • Senior Member

28 Aug 2025 17:56 - 28 Aug 2025 17:56
Niet vermeld op het forum maar Bryan Smeets traint dus netjes mee met o21 en geeft aan dat hij beschikbaar is voor eerste elftal. En dat er nog steeds geen gesprek heeft plaatsgevonden. Ongelofelijk.

Maar misschien dat MVV wacht tot 2 september.
Last edit: 28 Aug 2025 17:56 by Hill.

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Aug 2025 18:58
Ik vraag me echt af wat het IQ van Smeets is . Hij loopt al van december 2024 te verkondigen in de media dat hij weg wil , hij kraakt zijn medespelers af , pakt een stuk of 7 kaarten voor commentaar op de scheidsrechter . En zijn excuse is dat hij niet gewaardeerd word ?? En een speler met zijn STATUS verdiend dit niet ?? Mischien heb ik iets gemist de laatste 20 jaar ?? Maar wat heeft diva Smeets voor een status ?? 
The following user(s) said Thank You: M-MVV

• bokkesprongen
  • bokkesprongen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Aug 2025 19:44
Voor Mij is hij welkom hij is de juiste speler die Mvv mist op het middenveld , en ja hij is impulsief ........maar wel een winnaar ...
The following user(s) said Thank You: jovkle

• CatenaccioMestreech
  • CatenaccioMestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Aug 2025 20:05
We missen op het middenveld juist het minste iets. Als hij weg is kunnen we een sterke linker centrale verdediger halen. Die missen we het meest. Een spits hebben we denk ik met Jael nu er bij. Heb hem niet genoeg gezien nog om te beoordelen hoe goed hij is.

Voor alles beter als Bryan gauw weg is. Win - win voor beide

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 Aug 2025 10:57
Hill wrote: Niet vermeld op het forum maar Bryan Smeets traint dus netjes mee met o21 en geeft aan dat hij beschikbaar is voor eerste elftal. En dat er nog steeds geen gesprek heeft plaatsgevonden. Ongelofelijk.

Maar misschien dat MVV wacht tot 2 september.

Voor alle duidelijkheid: Smeets en zijn zaakwaarnemer hebben zelf eind juli gecommuniceerd dat ze wel degelijk met Van Geneugden hebben gesproken. Waar Smeets nu nog roept dat er geen gesprek is geweest, bedoelt hij feitelijk "nog een gesprek". 

Het was Smeets zelf die in april meermaals in interviews benoemde dat hij weg wilde omdat er bij MVV nergens om te spelen was, of dat MVV zich fors zou moeten versterken. Dan nu zeggen dat je beschikbaar bent voor het eerste elftal, is daar strijdig mee. Ik snap waarom Bryan het zegt, juridisch gezien wil hij niet als werkweigeraar of zo worden weggezet. Maar het is niet in lijn met wat hij eind vorig seizoen meermaals de media in slingerde. 

Mijn persoonlijke gevoel: Smeets heeft zichzelf overschat, heeft gedacht dat er wel interesse zou zijn én dat hij anders bij MVV zó groot was, dat hij toch wel weer zou spelen. Dat laatste is blijkbaar niet het geval, ik heb het idee dat het technisch hart van MVV Bryan best een leuke speler vindt, maar dat het salaris toch wel zwaar drukt en dat ze liever twee andere spelers halen voor dat geld. 

Conclusie is dat het nu meer een juridisch spelletje is geworden waarbij allebei de partijen proberen er goed vanaf te komen. Jammer dat het zo moet maar tegelijkertijd is dit een stukje professionalisme dat jarenlang bij MVV heeft ontbroken. 
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: opadiehard, itsman, kyleman333, M-MVV, CatenaccioMestreech, Mosae

• bokkesprongen
  • bokkesprongen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 Aug 2025 12:21
Willen ze weer 2 halve halen voor de prijs van 1 ganse ..........Voor dat voetbal kunnen we ook bij RKASV of Maartricht West terecht ......

• Vluuzak
  • Vluuzak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 Aug 2025 13:25
bokkesprongen wrote: Willen ze weer 2 halve halen voor de prijs van 1 ganse ..........Voor dat voetbal kunnen we ook bij RKASV of Maartricht West terecht ......

Waar uit blijkt dan dat ze halve willen halen of is dat weer zo'n negatieve aannamen van jou of van Hill???
The following user(s) said Thank You: itsman

• bokkesprongen
  • bokkesprongen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 Aug 2025 14:28
Nog iets halve worden niet beter van halve ....... Bij Ganse worden halve beter .......

• Vluuzak
  • Vluuzak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 Aug 2025 14:51
bokkesprongen wrote: Nog iets halve worden niet beter van halve ....... Bij Ganse worden halve beter .......

Dat is geen antwoord op mijn vraag, dat is gewoon weer domme praat zoals gewoonlijk. Geef gewoon een gefundeerd antwoord op mijn vraag, praatjes maker????

• bokkesprongen
  • bokkesprongen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 Aug 2025 18:58
Uit het verhaal van Jacques .......

• Hill
  • Hill's Avatar Topic Author
  • Away
  • Senior Member
  • Senior Member

Re: Geen transfer voor Smeets: “enige wat ik wil is voetballen”

09 Sep 2025 16:03 - 09 Sep 2025 16:24
Bryan Smeets en MVV moeten voorlopig met elkaar door. Het is de speler niet gelukt om voor het sluiten van de transfermarkt, zowel de Nederlandse als de Belgische, een nieuwe club te vinden. Ook hebben de partijen geen overeenkomst kunnen bereiken over het ontbinden van zijn contract. Hoe het nu verder moet, is onduidelijk.

Smeets traint sinds een tweetal weken mee met het Onder 21-team van MVV en dat blijft voorlopig zo, aldus Toussaint Rosier, woordvoerder van de club. Zicht op een verandering in die situatie op korte termijn is er niet. Een terugkeer naar het eerste team lijkt daarmee nog altijd uitgesloten. „In theorie is dat altijd een optie, maar dan moet er eerst het nodige gebeuren en ik zie die weg een, twee, drie niet.”

Teleurgesteld
De 32-jarige middenvelder is teleurgesteld over de uitkomst. Door het uitblijven van een vertrek, ontstaat er volgens hem een nieuwe situatie. „De realiteit is dat ik hier ben en niet bij een nieuwe club en daar moet je naar handelen. Wat ik zelf wil? Ik sta in Maastricht onder contract en zolang ik hier ben, wil ik mijn best doen voor MVV. Ik wil niet op de achtergrond worden gezet, niet met een tweede elftal meetrainen. Ik wil gewoon voetballen, wedstrijden spelen, belangrijk zijn. Ik hoor niet thuis in de Onder 21. Dit is in niemands belang. Het is kapitaalvernietiging als je je beste speler niet opstelt, het is een soap, alleen maar negativiteit. Deze hele kwestie is door bepaalde mensen persoonlijk gemaakt.” 

Op korte termijn staat er geen afspraak meer gepland tussen beide partijen. Smeets: „Het enige wat ik nu kan doen, is de afspraken nakomen en me melden bij het tweede team. Ik snap nog steeds niet waarom ik niet bij het eerste kan zijn. Ik heb het vaker gevraagd, maar nooit antwoord gekregen."
Last edit: 09 Sep 2025 16:24 by Hill.

Time to create page: 0.431 seconds