Einde Bryan Smeets bij MVV?
- Larsbak
-
- Elite Member
-
Re: Einde Bryan Smeets bij MVV?
22 Jul 2025 19:52We weten alleen zeker dat hij nog tijdens het vorige seizoen al openbaar verkondigde dat hij weg wilde. Nou prima. Als hij een mooie stap kan maken, gunnen de meeste mensen hem dat. Vervolgens werkt de club hieraan mee, ondanks een doorlopend contract. Hij stond altijd als eerst op het wedstrijdformulier, was aanvoerder en de leider in het veld. Welk respect en waardering hij dan mist, is niet duidelijk.
Jammer dat het verhaal zo eindigt en alleen maar verliezers kent. We raken onze beste speler kwijt, en Smeets heeft z'n krediet verspeeld bij club.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Theunissen
-
- New Member
-
22 Jul 2025 21:41Wedstrijden met of zonder Smeets was afgelopen seizoen een wereld van verschil.
Hij zet de lijnen uit.
Maar zijn gedrag op het laatst was helaas vaak negatief.
Ik blijf het jammer vinden.
Et moeten 3 ervaren spelers bij, CV en scorende centrale spits naast Sven Braken
- bokkesprongen
-
- Away
- Platinum Member
-
22 Jul 2025 23:00Mvv wist duivels goed wie ze binnen haalde met Smeets .......Veer Zien Mvv wist dat ook ........
Een tragedie voor alle partijen .........
- Jacques
-
- Platinum Member
-
23 Jul 2025 20:13Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
23 Jul 2025 20:23 - 23 Jul 2025 20:27Please Log in or Create an account to join the conversation.
- bokkesprongen
-
- Away
- Platinum Member
-
24 Jul 2025 01:26Deze constructie om het conflict op te lossen kost MVV een aanzienlijk bedrag of MVV of Mvv moet het contract met Smeets uitdienen ....
- Buurke76
-
- Platinum Member
-
24 Jul 2025 03:40Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
24 Jul 2025 09:23Buurke76 wrote: Hij denkt nu dat hij de Bram van Polen van MVV is. Als hij zijn hele leven bij ons had gespeeld had ik begrip voor zijn standpunt gehad. Hij heeft meerdere transfers gemaakt , prima. Maar zijn hoogtepunt is nog steeds de goal tegen Ajax. Dat wil toch ook wel veel zeggen. Alle respect voor deze man, mvv kan hem niet brengen wat hij wil, maar dan had hij vorig jaar moeten laten zien dat hij te goed is voor dit niveau. En dat heeft hij niet. Met Klaassen en v Dessel hebben we prima middenvelders die Smeets kunnen doen vergeten.
OPA ZEET:
Je hebt met Klaassen en v Dessel indd twee prima middenvelders maar Smeets is toch een ander soort voetballer!
Veel mensen vallen nu allemaal over Smeets beetje logisch gezien zijn interviews waarbij hij zich openbaar uitlaat over het geen hij wil en het geen hij van Mvv verwacht had!
Ik blijf het verhaal apart vinden waarbij de club en hij een ander verhaal vertellen!
Maar los van dit alles blijf ik het jammer vinden dat het in een soap veranderd is
Smeets contra Mvv hoop dat het snel ,,opgelost,,word en men alle twee zijn weg kan vervolgen,zodat Smeets een nieuwe club en Mvv een vervanger(s)kan aantrekken!
…mvrgr Ampa.
- RoedWitHart
-
- Away
- Premium Member
-
24 Jul 2025 10:07Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
24 Jul 2025 11:01Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hill
-
Topic Author
- Junior Member
-
24 Jul 2025 11:33 - 24 Jul 2025 11:36is op de training. Dat toont toch wel de ultieme zwakte aan van een Hermans en Geneugden. En dan ook nog naar de media communiceren dat hij ‘in goed overleg’ op non actief is gesteld.
Ze hadden gewoon bij start van de voorbereiding gesprek moeten hebben. En hem voor de keuze moeten stellen Of je gaat voor 100% voor MVV (zolang je er bent) en geen domme interviews meer. Of je gaat niet meedoen met de voorbereiding en direct op non-actief. Dan had Smeets een keuze gemaakt waar MVV hem aan had kunnen houden.
Per brief is het ultieme zwaktebod. Maar dit is het laatste wat ik erover zeg en ik kan me eerlijk gezegd ook niet motiveren om nog te komen met die Hermans aan het roer en dit niveau, het slechtste sinds Fuat Capa.
Dat gebrek aan communicatie speelt overigens al langer. Menig speler met aflopemd contract werd volledig in het ongewisse gelaten. Pak die spelers toch even apart en leg de situatie uit.
- CatenaccioMestreech
-
- Platinum Member
-
24 Jul 2025 12:21We kunnen er van alles van vinden hoe met Smeets om wordt gegaan. Maar ik vind dat MVV er goed aan doet om met de harde hand te regeren.
Zeker met hoe Smeets over ons heeft gesproken en zeikt bouwt met supporters.
Helaas geen goed huwelijk gebleken maar wel mooie dingen van hem gezien op het veld.
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
24 Jul 2025 12:28 - 24 Jul 2025 12:31Hill wrote: Dat je als trainer op vrijdagmiddag na de training gedag tegen je speler zegt. Niks zegt. En dan even later een brief op de mat laat vallen, dat hij niet meer wellom
is op de training. Dat toont toch wel de ultieme zwakte aan van een Hermans en Geneugden. En dan ook nog naar de media communiceren dat hij ‘in goed overleg’ op non actief is gesteld.
Ze hadden gewoon bij start van de voorbereiding gesprek moeten hebben. En hem voor de keuze moeten stellen Of je gaat voor 100% voor MVV (zolang je er bent) en geen domme interviews meer. Of je gaat niet meedoen met de voorbereiding en direct op non-actief. Dan had Smeets een keuze gemaakt waar MVV hem aan had kunnen houden.
Per brief is het ultieme zwaktebod. Maar dit is het laatste wat ik erover zeg en ik kan me eerlijk gezegd ook niet motiveren om nog te komen met die Hermans aan het roer en dit niveau, het slechtste sinds Fuat Capa.
Dat gebrek aan communicatie speelt overigens al langer. Menig speler met aflopemd contract werd volledig in het ongewisse gelaten. Pak die spelers toch even apart en leg de situatie uit.
Ik ga er vanuit dat jij precies weet hoe en wat er is gecommuniceerd tussen MVV en Smeets.....dus Hermans heeft persoonlijk die brief op de mat laten vallen bij Smeets???? maar dan blijf je toch lekker thuis, dan ga je dus ook niet meer berichten hier, neem ik aan, zijn we meteen van je zure , niets toevoegende berichten af.