MVV seizoen 2021-2022

11 mei 2021 11:40
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #16

Sjappie schreef : Nee, dat was Shermar, de verdediger.
Shermaine is de middenvelder.


Shermar is inderdaad de verdediger en Shermaine de middenvelder. Maar!

www.transfermarkt.de/shermaine-martina/l...4/plus/0?saison=2016

Naar beneden scrollen, Shermaine speelde als centrale verdediger 90 minuten zowel tegen Cambuur als tegen Roda thuis en 79 minuten uit bij Cambuur. In alle gevallen speelde hij ijzersterk.

Shermar speelde in de play-offs geen minuut, was geloof ik geblesseerd.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
11 mei 2021 11:44
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #17
Was er van overtuigd dat dit echt Shermar geweest moest zijn.. My bad :oops:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
Discussie gesloten.
07 juli 2021 00:00
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #18
We zitten nu iets meer dan 4 weken voor aanvang van het nieuwe seizoen . Hoeveel contract spelers heeft MVV nu ?? Volgens mij nog geen 10 . En hoeveel van die 10 waren basis spelers het laatste half jaar 3 ?? Het MVV van na de winterstop was kwa punten bij de 1e 5 geeindigd . Sorry maar ik word hier zo moedeloos van . Wat heeft het voor een zin om in de winterstop 8 nieuwe spelers te halen als je ze geen fatsoenlijk contract kan aanbieden als ze voldoen ?? Dit seizoen is de KKD sterker dan ooit , een plek bij de eerste 8 is verder weg dan ooit . Ik kan met de beste wil van de wereld geen lichtpuntje zien . Ik ga al 40 jaar naar MVV , maar de Eredivisie is verder weg dan ooit .



PS

Lijntjepunt hou je commentaar aub voor je . Je weet helemaal niks van mij .
Discussie gesloten.
07 juli 2021 11:28
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #19
Vijf wissels in nieuwe seizoen

Clubs in het betaald voetbal en in de senioren en de oudste jeugdcategorieën in categorie A van het amateurvoetbal mogen in het seizoen 2021/’22 vijf wissels doorvoeren. In alle betaald voetbalcompetities was daar in het seizoen 2020/’21 al sprake van, in het amateurvoetbal alleen in de bekercompetities.

In het seizoen 2020/’21 ging de KNVB al mee met het besluit van de internationale spelregelcommissie (IFAB) om spelers in het – door de coronapandemie veroorzaakte – extra drukke voetbalseizoen te ontlasten. Omdat er nog veel onzekerheden zijn met betrekking tot het verloop van het coronavirus en de gevolgen die dit heeft voor de competities, bevelen medici aan om ook komend seizoen vijf wissels aan te houden.

In het betaald voetbal geldt deze regeling voor de Eredivisie, Keuken Kampioen Divisie en de TOTO KNVB Beker. Ook bij de Pure Energie Eredivisie Vrouwen kan komend seizoen vijf keer gewisseld worden.

De Eredivisie CV, de CED en alle technisch directeuren van de Nederlandse betaald voetbalorganisaties zijn positief over de mogelijkheid tot vijf keer wisselen komend seizoen. De speeldagenkalender zit opnieuw voller dan eerdere jaren, met slechts één vrije midweek in het najaar en één in het voorjaar, een kortere winterstop en een extra interlandperiode in januari. Zo’n tien andere Europese landen maken ook gebruik van de mogelijkheid tot vijf keer wisselen.

In de tweede helft van afgelopen seizoen vond in de Eredivisie en de Keuken Kampioen Divisie een pilot plaats die het teams toestaat een extra wissel toe te passen als bij een speler het vermoeden bestaat dat hij een hersenschudding heeft. Binnenkort wordt duidelijk of deze pilot een vervolg krijgt in zowel het betaald voetbal als het amateurvoetbal.

Hoe werken de vijf wissels tijdens reguliere wedstrijden?

Tijdens de wedstrijd mag elk team maximaal vijf spelers wisselen;
Voor die vijf wissels mogen tijdens de wedstrijd drie wisselmomenten worden gebruikt. Dit is om te voorkomen dat het spel te vaak stilligt;
Naast die drie wisselmomenten mag ook tijdens de rust worden gewisseld.
Hoe werkt het in wedstrijden waar wordt verlengd?

Bij een verlenging mag elk team één extra speler wisselen (ook als het maximum van vijf al is bereikt);
Bij een verlenging krijgt elk team één extra wisselmoment (ook als het maximum van drie wisselmomenten al is bereikt);
Naast het extra wisselmoment mag ook voor aanvang van de verlenging en in de rust van de verlenging worden gewisseld.
Als een team tijdens de wedstrijd het maximum van vijf wissels en/of drie wisselmomenten niet heeft gebruikt, mogen die gebruikt worden tijdens de verlenging.

Groeten oet Bierum : Delfzijl
Discussie gesloten.
08 juli 2021 09:16
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #20

Sjonnie schreef : Wat heeft het voor een zin om in de winterstop 8 nieuwe spelers te halen als je ze geen fatsoenlijk contract kan aanbieden als ze voldoen ?? .


Welke spelers zijn dan in de winterstop gekomen, nu weer weg, die je graag had behouden? Want Blummel, Rico Zeegers en Sürmeli zijn gebleven (en Bösing onduidelijk). Soumaoro, Angiuli, Rausin en Dianessy zijn weg. Alleen die laatste had ik graag gehouden. Maar laten we ook het verhaal Dianessy niet mooier maken dan het is; die speelde maar 40% van de speelminuten sinds zijn komst.

Ik denk niet dat MVV op dit moment klaar is voor het seizoen en ik hoop dat er snel wat spelers bij komen. Maar het doorselecteren van de wintertransfers vind ik juist prima gelukt. Als we dit ieder transferwindow zo zouden doen, hebben we binnen twee jaar een prima selectie. Het was juist het zomertransferwindow dat ons vorig seizoen de das om deed - werkelijk geen enkele speler met toegevoegde waarde gehaald.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bieske, opadiehard, Lassie80
Discussie gesloten.
08 juli 2021 10:23
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #21

Jacques schreef :

Sjonnie schreef : Wat heeft het voor een zin om in de winterstop 8 nieuwe spelers te halen als je ze geen fatsoenlijk contract kan aanbieden als ze voldoen ?? .


Welke spelers zijn dan in de winterstop gekomen, nu weer weg, die je graag had behouden? Want Blummel, Rico Zeegers en Sürmeli zijn gebleven (en Bösing onduidelijk). Soumaoro, Angiuli, Rausin en Dianessy zijn weg. Alleen die laatste had ik graag gehouden. Maar laten we ook het verhaal Dianessy niet mooier maken dan het is; die speelde maar 40% van de speelminuten sinds zijn komst.

Ik denk niet dat MVV op dit moment klaar is voor het seizoen en ik hoop dat er snel wat spelers bij komen. Maar het doorselecteren van de wintertransfers vind ik juist prima gelukt. Als we dit ieder transferwindow zo zouden doen, hebben we binnen twee jaar een prima selectie. Het was juist het zomertransferwindow dat ons vorig seizoen de das om deed - werkelijk geen enkele speler met toegevoegde waarde gehaald.


Helemaal eens Jacques. In de winter is er voor een klein budget prima ingekocht. Hopelijk weet MVV dat niveau vast te houden en niet terug te vallen naar het dramatische niveau van aankopen afgelopen zomer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
10 juli 2021 17:40
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 291
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #22
Dordrecht heeft sinds dit seizoen een inversteerder en presenteerd in een keer 8 nieuwe spelers. En niet de minste. Ik denk dat dordrecht ons misschien ook wel al voorbij is. Zo kan het dus ook.. #jaloers
Discussie gesloten.
10 juli 2021 18:09
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #23

Sander70 schreef : Dordrecht heeft sinds dit seizoen een inversteerder en presenteerd in een keer 8 nieuwe spelers. En niet de minste. Ik denk dat dordrecht ons misschien ook wel al voorbij is. Zo kan het dus ook.. #jaloers


Serieus? Ben je echt jaloers op die aankopen? Op de spits na zie ik er niemand bij die ik bij ons als een versterking zie.
Discussie gesloten.
10 juli 2021 18:39
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 291
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #24
Holscher, mannes, meijer zijn spelers die van mij meteen mogen komen. Die andere ken ik niet. Maar het is duidelijk dat er bij die club vooruitgang in zit. Dat is waar ik eerlijk gezegd het meest jaloers op ben. Dat het daar wel lukt.
Discussie gesloten.
10 juli 2021 19:23
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #25

Sander70 schreef : Holscher, mannes, meijer zijn spelers die van mij meteen mogen komen. Die andere ken ik niet. Maar het is duidelijk dat er bij die club vooruitgang in zit. Dat is waar ik eerlijk gezegd het meest jaloers op ben. Dat het daar wel lukt.


Als het nu die mannes van cambuur Emmen was geweest, maar deze Mannes komt volgens mij van Jong Almere.
Holscher heeft ook 3 jaar geen fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeld.
Ik noem 8 spelers aantrekken geen vooruitgang
Ik had juist wat verwacht van Dordrecht, maar ieder zijn mening.

Maar dat bij mvv wat moet gebeuren zijn we het wel eens. :-)
Discussie gesloten.
10 juli 2021 21:10
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #26
We moeten nog even geduld hebben. Na regen komt?
Discussie gesloten.
11 juli 2021 00:50
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #27

Sander70 schreef : Holscher, mannes, meijer zijn spelers die van mij meteen mogen komen. Die andere ken ik niet. Maar het is duidelijk dat er bij die club vooruitgang in zit. Dat is waar ik eerlijk gezegd het meest jaloers op ben. Dat het daar wel lukt.

Dus je bent jaloers op spelers die je niet eens kent?

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
11 juli 2021 09:23
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #28
Mickels kan in ieder geval een streep doorheen voor komend seizoen: www.1limburg.nl/aanvaller-mickels-verrui...an?context=section-2
Discussie gesloten.
11 juli 2021 09:42
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 291
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #29
Audiowaste lees de post eens goed!! Kleine tip: met name de laatste 3 zinnen. Hoop dat je dan wel begrijpt!!
Discussie gesloten.
11 juli 2021 13:58
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 820
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #30
Zo klein was het budget in de winter ook weer niet ,Schroyen heet wat opgebracht en het salaris viel ook nog eens weg .

Over 1 maand zit de eerste competitie wedstrijd er weer op en MVV heeft nog pak weg 10 contractt spelers en geen keeper s
stemt mij echt niet tevreden als je de testers ziet allemaal kwarten of halve van kwarten en zellf een tester die al 3 maal zeker is af getest .

Alleen Kostons is een contractje waard en misschien die Gidion maar MVV heeft al 2 spelers als recht back en 3 halve recht back lijkt me een beetje te veel voor het armlastige MVV .
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden