Anthony van den Hurk

06 mrt 2020 09:56
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Anthony van den Hurk #16
Transfersommen worden nooit direct bekend gemaakt, vaak sijpelt een tijdje later het bedrag wel door. Dat MVV dat niet communiceert zegt dus niet zo veel.

Maar tegelijkertijd hoef je geen groot wiskundige te zijn om te snappen dat dit nooit om een groot bedrag gaat. MVV is hoogstwaarschijnlijk over ruim anderhalve maand al letterlijk uitgespeeld. Figuurlijk zijn we dat al lang. Hurks contract loopt daarna af. Het is geen miljoenenclub uit het buitenland die hem haalt, je moet je bij Helsingsborg ongeveer het dubbele budget van MVV voorstellen, meer niet. Genoeg om voro Anthony een mooi en aantrekkelijk avontuur te zijn, niet genoeg voor MVV om het vel over de oren proberen te trekken.

Het zal een paar tienduizenden euro's zijn, wellicht 50.000. Daarnaast besparen we een maand of drie salaris. Laten we zeggen dat hij 75k per jaar kreeg, dan is dat inclusief werkgeverslasten toch een slordige 20k extra. Tsja, dat is 50k tot 70k die we volgend jaar weer aan een nieuwe spits kunnen uitgeven. Of waarmee we het gat in de begroting kunnen opvullen. Ik vind het een logische keuze. Al is het vanzelfsprekend jammer,want je laat zo inderdaad merken dat die veride periode niet eens meer geprobeerd wordt om te winnen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Boe is dat feeske?, Sjotelsplak, opadiehard, Tuor, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2020 11:30
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Anthony van den Hurk #17

Hill28 schreef : Nou nou de ‘groep bij elkaar gehouden’...

Maar wel een hardwerkende, balvaste spits met toch een hoop goals, ondanks de matige aanvoer van Joeri en consorten.

Dat de transfersom niet bekend is gemaakt, doet mij vermoeden dat het om een heel lullig bedrag gaat.


Ik ken de ins en outs niet van wat er toen gaande was, jij kan dat misschien beter beoordelen. Maar hij nam wel verantwoordelijkheid.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2020 11:34
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Anthony van den Hurk #18
Ik kan me hier echt niet kwaad om maken. Als je even objectief kijkt alleen maar winnaars. MVV bespaart op z'n salaris en vangt een kleine vergoeding, Hurk kan de voorbereiding meepakken van het komende seizoen en z'n nieuwe club heeft daar ook baat bij. Dus iedereen blij.
Ons seizoen is toch wel gespeeld, vizier op volgend jaar en zorgen dat je met niet te veel financieel verlies het seizoen afsluit.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Sjotelsplak, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2020 12:49
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 599
Meer
Anthony van den Hurk #19
Hopelijk neemt ie bij de volgende thuiswedstrijd nog afscheid met zijn periodeschild voor beste speler 3e periode.
Zou hem wel gegund zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2020 13:26 06 mrt 2020 13:29 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Anthony van den Hurk #20
Dit is natuurlijk allemaal heel positief bekeken door een bril van de meedenkende supporter.
Maar hebben jullie het ook eens bekeken vanuit het perspectief 'Klantenbinding"? (Een proces dat al drie jaar uitblijft)
Dit besluit zal alleen maar knopen doen doorhakken bij mensen met rancune die twijfelen over hun seizoenkaartverlenging komend seizoen. Je straalt als club wanhoop uit door jouw topscoorder (En enigste spits) last minute weg te doen zonder vervanging, daarmee geef je ook direct een perspectief af voor het aankomende seizoen als je het geld harder nodig hebt, dan zijn rendement en het nu uitblijvende vermaak.

En dan ook nog in de media gaan roepen "MVV wil meedoen om de laatste prijs in de KKD", daarmee maak je de club alleen maar nog belachelijker dan dat die nu al is. Sorry, wat een lachwekkend paniekvoetbal, dit gaat helemaal nergens meer over. Zonder klantenbinding en succesmomenten teer je alleen nog maar op je eigen vetten. Je kunt je afvragen wat belangrijker is: Een signaal naar je achterban geven dat je nog een profclub bent, dat je de competitie en hun serieus neemt, of die 50.000 euro wat je nog snel even kunt bezuinigen(excl. salaris) die waarschijnlijk volgend seizoen even hard van de begroting verdwijnt via ticketting en seizoenkaartverkoop van de mensen die je nu hiermee tegen het hoofd stoot.

Volgens mij denkt MVV dat het met imbecielen te maken heeft als men denkt dat men zonder enige spits een serieuze kans maakt op een prijs dit seizoen.. Wat een uitspraken...wat een anti-reclame..wat een onprofessioneel beleid.. Sorry, ik vind dit een gebrek aan realiteitszin, hypocrisie zelfs, als het moedwillig gebeurt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2020 14:25
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Anthony van den Hurk #21
Dus het is een gebrek aan realiteitszin als je een speler met nog een paar maanden contract niet zou laten gaan? De realiteit is dat als je er op wil verdienen dit nog de enige kans was om dat te doen. Had je dit ook gezegd als hij in de winterstop was vertrokken?
Ik denk dat MVV niet in de positie verkeerd om deze deal te weigeren. Dat is de realiteit. En ik ga er van uit dat de meeste supporters het heus wel snappen. Wat viel er nog te winnen door hem hier te houden? De 4e periode? Droom verder. Het seizoen is gewoon voorbij, dat was het al voor de winterstop. Dát is realiteitszin.

Als MVV hem gratis de deur uit laat lopen schreeuwen de meeste supporters ook moord en brand. Ze kunnen het nooit goed doen.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ster_Drager, Ben Salemans, Anna D., Tuor, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2020 16:10 06 mrt 2020 16:12 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Anthony van den Hurk #22

Frostie_999 schreef : Dus het is een gebrek aan realiteitszin als je een speler met nog een paar maanden contract niet zou laten gaan? De realiteit is dat als je er op wil verdienen dit nog de enige kans was om dat te doen. Had je dit ook gezegd als hij in de winterstop was vertrokken?
Ik denk dat MVV niet in de positie verkeerd om deze deal te weigeren. Dat is de realiteit. En ik ga er van uit dat de meeste supporters het heus wel snappen. Wat viel er nog te winnen door hem hier te houden? De 4e periode? Droom verder. Het seizoen is gewoon voorbij, dat was het al voor de winterstop. Dát is realiteitszin.

Als MVV hem gratis de deur uit laat lopen schreeuwen de meeste supporters ook moord en brand. Ze kunnen het nooit goed doen.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk


Het gebrek aan realiteitszin waar ik op doelde, is dat MVV nog even de verwachtingen oppompt in de media voor de 4 periode, terwijl het de dag erna de maker van 17 van de 37 doelpunten dit seizoen laat vertrekken.. Hou dan als club gewoon je mond vind ik. Dat is misleidend en betuttelend.

In de winterstop was er nog een kans geweest om er iets voor terug te krijgen. Al was het symbool politiek, dat besef ik ook, er viel niets meer te winnen dit seizoen door technisch wanbeleid in de zomerstop. En vanuit "Meedenken' bekeken is het natuurlijk allemaal fantastisch en win-win als MVV er nog geld krijgt voor een transfer, ik begrijp die gedachtegang volkomen. Maar in mei gaan de brieven weer de deur uit, en moet er door iedereen betaald worden, met de nadruk op iedereen. Men gaat er van uit dat het lege stadion weer vol loopt in Juli, dat er altijd een vaste kern is die een fundament onder de club legt, maar wat als dat niet het geval is... wat als na drie kut seizoen de maat vol is.. Zo'n leegloop als nu plaatsvind is ongekend voor MVV. (Dat is mijn punt). Dan krijg je echt een begroting volgend seizoen alla FC Dordrecht.. Als je dat aan de hand hebt.

De transferinkomsten kan misschien weleens lager uitvallen dan de reputatieschade van dit besluit. Nu heb je even snel geld, maar over drie maanden loopt de teller niet door. Het hoe en waarom van deze beslissing is me allemaal duidelijk, daar ben ik niet blind voor, er zit ook een menselijke kant aan richting vd Hurk. Maar het signaal wat je met dit beleid afgeeft schiet niet bij iedereen in het juist keelgat (Bij mij ook niet), sommige betalende klanten staan verder van de club af dan menig forumlid, toch leveren zij een behoorlijke bijdrage aan de begroting. Die mensen geven je de kers op de taart ieder seizoen, als je die mensen nu wegjaagt hou je kruimels over.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2020 16:20 06 mrt 2020 16:21 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Anthony van den Hurk #23
Wat zou het voor zin hebben om Anthony tegen zijn zin hier te houden? Verder....welke rol speelt die eisende geldwolf hierin?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2020 16:37
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
Anthony van den Hurk #24
Volgend seizoen is Onno Hoes spits.
En Napoleon voorstopper .
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2020 16:49
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Anthony van den Hurk #25

ouwe rot schreef : Volgend seizoen is Onno Hoes spits.
En Napoleon voorstopper .


En Usta mag blijven maar wel in de dubbelrol van coach / middenvelder :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2020 16:53
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 956
Meer
Anthony van den Hurk #26

De Zwarte Vogel schreef : Wat zou het voor zin hebben om Anthony tegen zijn zin hier te houden? Verder....welke rol speelt die eisende geldwolf hierin?

Ik snap dat je een speler niet tegen zijn zin hier kunt houden, maar wie zegt dat hij dan de kont tegen de krib had gegooid? Als het een echte sportman is probeert hij altijd zijn best te doen. Ik ben het eens met houtengerard. Het laatste beetje ambitie wat er nog mogelijk was dit seizoen gooi je in 1 klap bewust in de prullenbak. Waarschijnlijk komen hierdoor die laatste thuiswedstrijden NOG minder mensen waardoor het geldvoordeel wellicht helemaal wordt opgeheven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2020 17:32
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Anthony van den Hurk #27
En het ergste is nog dat die dikke man wat zich trainer noemt gewoon door blijft zagen over de 4e periode (waar we mèt vd hurk al kansloos voor waren).
Ja het seizoen was al lang voorbij maar waarom blijf je dan mensen voor houden in de playoffs te blijven geloven?

Het seizoen is klaar.

En Volgend jaar tussenjaar nummer?
En tegen beter weten in hopen op ooit in de toekomst meer.
Ik geloof daar na 25 jaar niet meer in.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2020 20:01
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
Anthony van den Hurk #28
In de huidige situatie begrijpelijk dat hij mag gaan. Met vd hurk zou men ook niet voor de 4e periode kunnen gaan. Daarmee krijgt mvv ook wat geld terug. Ben ik nu daarom als sk houder kwaad. Nee. Net als velen ook totale berusting na zo'n seizoen. Zegt wel genoeg. Waar ik geen vrede mee heb dat de prijzen zonder enige aanleiding 20% omhoog zijn gegaan en daarvoor dit seizoen geen tegenprestatie heb ervaren. Al jaren niet overigens, behalve een keertje playoffs. Een selectie uit balans, een beginnerscoach, al het hele seizoen onderin, geen playoffs, niks. Een waardeloos seizoen. Het positieve is dat er een verandering aanstaande lijkt in de organisatie. Maar ik zal me dan ook nog eens goed bedenken of ik een nieuwe sk wil.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2020 20:07
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Anthony van den Hurk #29

De Zwarte Vogel schreef : Wat zou het voor zin hebben om Anthony tegen zijn zin hier te houden? Verder....welke rol speelt die eisende geldwolf hierin?


De rol die de eisende geldwolf speelt is vrij simpel. Ze hebben bij de rechter loonbeslag aangevraagd, maar als Anthony zoals nu naar het buitenland vertrekt, kan die beslaglegging niet meer.

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2020 20:09 06 mrt 2020 20:10 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Anthony van den Hurk #30
@ r & w 70,Dat zou ik wel maar doen. Want er zou binnen 2 seizoenen worden gepromoveerd!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.297 seconden