Marvin ogunjimi

28 mrt 2018 12:39
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Marvin ogunjimi #16
Ik vrees dat hij een aardig bedrag heeft meegekregen, anders zou Marvin niet akkoord gaan met contractontbinding en gewoon het seizoen afmaken. Hij kan namelijk nergens anders aan de bak nu.

Ik wens hem privé het allerbeste toe, maar ik vrees dat zijn voetbalcarrière erop zit. Nu weer een extra club op zijn CV waar hij vroegtijdig is vertrokken. Geeft ook zelf aan geen motivatie meer op te kunnen brengen, wat niet vaak voorkomt bij iemand die van zijn hobby zijn werk heeft kunnen maken. Of hij moet een carrièrepad naast het voetbal voorzien, anders doe je niet snel afstand van je inkomen.

Verhaal kent alleen maar verliezers zodoende. Marvin heeft het plezier in het spelletje niet kunnen terugvinden bij ons en hij heeft ons niets kunnen teruggeven voor het ontvangen salaris. Verlies nemen en het seizoen afmaken met Yildirim en Kostons.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2018 16:37 28 mrt 2018 16:42 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Marvin ogunjimi #17
Het is natuurlijk triest dat een in potentie zeer mooie carrierre op deze manier beeindigd wordt, maar alles duidt toch eerder en jammgergenoeg op ernstige karakter- of persoonlijkheids- issues wat hier aan de hand, dan op externe factoren.

Zoals ik al eerder aangaf heeft hij een rits van clubs en landen op zijn CV staan die er niet om liegen (naast het feit dat hij geen Royston Drenthe of Dani van Ajax is...) en hadden alarmbellen bij de verantwoordelijken voor het aankoopbeleid moeten rinkelen en als een gewaarschuwd man moeten optreden dan als spekkoper!!!

Ieder van ons komt immers in meer of mindere mate met tragische of pijnlijke situaties in aanraking, die een behoorlijke impact op zowel ons persoonlijke als professionele leven met zich mee kunnen brengen ..

but life goes on en moet men zich maar zien te redden en is vaak noodgedwongen zich te motivieren of te presteren op zijn of haar werk en heeft de luxe niet die Marvin heeft ....
Bovendien is er ook genoeg professionele hulp in dit land beschikbaar ....

Niettemin is deze beslsissing het beste voor beide partijen en wens ik deze gast sterkte en goed herstel toe.

Voor MVV is dit de beste oplossing, want ls het feit of hij geld mee heeft gekregen niet zo relevant, want stond hij zowel de ontwikkeling van zijn vervangers in de selectie als de groei van het team hierdoor in de weg en krijgen deze nu een kans om zich te bewijzen.
Want net zoals Marvin, moeten die vaan us nu ook de weg omhoog zien te vinden en staan er belangrijke zaken (m.b.t kwalficatie voor de N.C. ) op het programma !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2018 16:47 28 mrt 2018 16:48 door Kloeteklaos.
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Marvin ogunjimi #18
Volgens mijn bronnen binnen MVV heeft hij salaris tot het einde van dit seizoen meegekregen, wat in dit soort situaties vrij standaard is. Soit. Einde verhaal, boek dicht. Op naar de nacompetitie!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2018 22:11
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Marvin ogunjimi #19
Inmiddels wel een nieuwe club..... Wat moet je daar van zeggen?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2018 22:43
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Marvin ogunjimi #20
Naar welke club dan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2018 22:44
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 696
Meer
Marvin ogunjimi #21
Wat je daarvan moet zeggen? Dat zijn zaakwaarnemer zonnehemels in de Sahara verkocht krijgt...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2018 23:54
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 466
Meer
Marvin ogunjimi #22
Dynamo Brest in Wit Rusland.

Ik dacht dat mijnheer dichter bij zijn kinderen in België wilde zijn?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2018 23:58
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
Marvin ogunjimi #23

Mr Sjaan schreef : Dynamo Brest in Wit Rusland.

Ik dacht dat mijnheer dichter bij zijn kinderen in België wilde zijn?


Meneer is gewoon een ordinaire oplichter en geldwolf die je dus nooit op zijn woorden kan geloven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2018 00:38 14 apr 2018 00:39 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 423
Meer
Marvin ogunjimi #24
Vrij bizar verhaal dit wel echt. Het is toch een flinke opluchting dat we deze man kwijt zijn en niet nog een vol seizoen hoeven te betalen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2018 09:58
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Marvin ogunjimi #25
Dik 10 jaar geleden zat Heracles in dezelfde situatie: Sota Hirayama wilde naar Japan terugkeren om te studeren en daardoor stoppen met voetbal. Heracles ging akkoord met weinig kosten. 2 dagen later tekende Hirayama bij een Japanse club. Heracles dacht: ‘Ho, wacht even’. En is toen alsnog een transfersom overeengekomen.

Ik wil niet zeggen dat MVV achter een transfersom aan moet, maar dat salaris tot aan het einde van het seizoen terughalen zou al een mooie geste zijn als je je oude club zo bedonderd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2018 11:19
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
Marvin ogunjimi #26
Vind dat MVV hier wat meer openheid van zaken van moet geven, supporters zoals ik ook vinden dit zo'n vreemd verhaal
Bij ons kon hij weken niet spelen en nu tekent hij ergens anders, waarom wat is nu de echte reden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2018 12:06
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Marvin ogunjimi #27
Jongens, snappen jullie dan niet dat het altijd zijn droom is geweest om in Wit-Rusland te voetballen ? Die kans kom Mvv hem toch niet ontnemen ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2018 19:18
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3810
Meer
Marvin ogunjimi #28
Die droom was dan weer snel voorbij, want vanochtend is hij gepresenteerd als nieuwe spits van Saigon FC. Jawel, Vietnam.

Ik ben uiteraard blij dat wij van hem af zijn, maar tegelijkertijd heb ik met hem te doen, die jongen zit overduidelijk met zichzelf in de knoop en blijft vluchten voor wat hem dan ook precies dwarszit.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.335 seconden