Atilla Yildirim

20 juli 2018 08:07
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Atilla Yildirim #16
Nou bovenstaand zijn ook mijn frustraties, maar dan op een zeer nette manier uitgelegd.
Er zijn mensen die met een MVV hart alles proberen goed te praten of bij ieder probleem toch een licht puntje zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2018 08:43
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Atilla Yildirim #17
Ik snap de emoties ook heel goed en ik was ook een stuk geruster geweest als we al drie goede aanvallers vast hadden liggen. Maar ja; ik zie inderdaad een lichtpuntje. Yildirim was dramatisch slecht en heeft ons vorig seizoen punten gekost met zijn missers voor open doel. Prima dat die weg gaat, hoe sympathiek hij verder ook was. Ik heb nog liever iemand uit het derde in de spits dan Yildirim.

Mvv kan dit specifieke geval niet winnen. Yildirim laten gaan is blijkbaar niet goed; maar hem houden was ook niet goed geweest. De reacties hebben dan ook weinig met Yildirim te maken maar alles met een groter onbehagen. Ik snap dat best maar ik zie het gewoon echt niet zo negatief. Fucking Emmen, Fortuna en De Graafschap zijn gepromoveerd afgelopen jaar. Ja, dat steekt. Maar geeft tegelijkertijd aan dat momenteel één sterk seizoen genoeg kan zijn. Één keer alles goed vallen. Waren we twee jaar geleden al dichtbij.

Maar goed ik zie het vast weer door een roodwitte bril en geef mensen die anders denken het gevoel dat hun mening niet “mag”. :rolleye:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80, Brncic, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2018 09:59
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Atilla Yildirim #18
Voor allebei is wat te zeggen. Emoties zijn er elk jaar in de zomer, maar ik ben ook meer van het realistische. Dit is nou eenmaal de situatie van MVV. Wordt wel tijd dat er spitsen gaan meetrainen, al is het maar op proef. Nu gaan ook de beslissingen genomen worden bij Genk en andere clubs, dus wie weet wat er nog in het vat zit. Dat Yildirim vertrekt ben ik niet rouwig om. Sympathieke gast maar kwam veel te kort voor het niveau.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2018 10:39
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
Atilla Yildirim #19
Facebook-zonder-interpunctie-modus:
Tussenjaar 20 maar mensen zien alles met rood-witte bril en blijkbaar mag geen kritiek leveren want alles gaat fantastisch bij de club en we hebben een investeerder nodig die 20 miljoen inbrengt maar ja dat mag ik zeker niet zeggen!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2018 11:38
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 243
Meer
Atilla Yildirim #20

Jacques schreef : Ik snap de emoties ook heel goed en ik was ook een stuk geruster geweest als we al drie goede aanvallers vast hadden liggen. Maar ja; ik zie inderdaad een lichtpuntje. Yildirim was dramatisch slecht en heeft ons vorig seizoen punten gekost met zijn missers voor open doel. Prima dat die weg gaat, hoe sympathiek hij verder ook was. Ik heb nog liever iemand uit het derde in de spits dan Yildirim.

Mvv kan dit specifieke geval niet winnen. Yildirim laten gaan is blijkbaar niet goed; maar hem houden was ook niet goed geweest. De reacties hebben dan ook weinig met Yildirim te maken maar alles met een groter onbehagen. Ik snap dat best maar ik zie het gewoon echt niet zo negatief. Fucking Emmen, Fortuna en De Graafschap zijn gepromoveerd afgelopen jaar. Ja, dat steekt. Maar geeft tegelijkertijd aan dat momenteel één sterk seizoen genoeg kan zijn. Één keer alles goed vallen. Waren we twee jaar geleden al dichtbij.

Maar goed ik zie het vast weer door een roodwitte bril en geef mensen die anders denken het gevoel dat hun mening niet “mag”. :rolleye:


Dan zou ik dat brilletje eens afzetten.... Persoonlijk vergelijk ik ons ook niet met clubs als Almere, Eagels, Nec en degradanten die hebben vele grotere budgets. Maar als ik zie dat Bijvoorbeeld RKC een Maatsen contracteerd en Dordrecht Maletic ( Ex telstar 56 wedstrijden Juup 17 doelpunten ) en wij zouden daar niet aan mee kunnen doen, dan is er toch iets goeds mis! Yildirim was ook een potje paniekvoetbal prima oplossing als beide partijen niet meer tevreden zijn, alleen benieuwd of Yildirim geheel van de loonlijst is verdwenen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2018 11:52 20 juli 2018 11:54 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Atilla Yildirim #21

Jacques schreef :
Maar goed ik zie het vast weer door een roodwitte bril en geef mensen die anders denken het gevoel dat hun mening niet “mag”. :rolleye:


Eders meining maag, mer iech begriep mvv supporter prima. D'r zien bepaolde positivo's die totaal doordrave in hun positiviteit, en dat behuurlek opdringereg bringe. Hiel hèl sjrieuwe, mer zelde mèt 'n dudelek bewies of 'n oonderbouwing. Positiviteit, puur op basis vaan hoop. Esof 't de alwetende woerheid is, en ederein dat MOOT be-ame. En este dat neet deis, biste per definitie 'ne zeiker, in de ouge vaan die forummers.
Prachteg huur, al dat positieve, mer 't realisme oontbrik volledig.

't Deit miech dinke aon bepaolde polletieke partije, die alles wat gebäört mer blieve good praote en bagatellisere, terwijl de statistieke (en die lege neet) 'n totaal aander beeld geve. En este dao daan tegenin geis, daan koume ouch altied weer de 2 touverwäörd: discriminatie en racisme...
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2018 12:30
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Atilla Yildirim #22
MVVke, eindelijk eens iemand die de realiteit durft te zeggen, je kan wel verwachten dat je van die rood witten brillen veel kritiek zult krijgen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2018 12:49
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Atilla Yildirim #23
MVV maakt zeker grote stappen vooruit en ik ben zeer tevreden over ,dat dit nog niet te zien is op et veld zie ik ook ,maar om een andere trainer te nemen
is belachelijk Ron doet het in mijn ogen goed bij MVV .en ja als MVV meer financieele middelen had kon Ron terug naar z,n oude post en er een trainer bij nemen .

Als alle klagers en seizoens kaart houders nu eens lid werden van Veer Zien Mvv ( kosten 4 a 5 pilsjes per maand ) kon MVV een nieuwe trainer aanstellen en Ron op z,n oude post benoemen en een Ganse speler erbij ........Maar ook dit gebeurt niet.......................dus dan maar accepteren de situatie waar Mvv zich in begeeft ................................Maar ook dit gebeurt niet ..................

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2018 13:45 20 juli 2018 13:51 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Atilla Yildirim #24

MVVke schreef :

Jacques schreef :
Maar goed ik zie het vast weer door een roodwitte bril en geef mensen die anders denken het gevoel dat hun mening niet “mag”. :rolleye:


Eders meining maag, mer iech begriep mvv supporter prima. D'r zien bepaolde positivo's die totaal doordrave in hun positiviteit, en dat behuurlek opdringereg bringe. Hiel hèl sjrieuwe, mer zelde mèt 'n dudelek bewies of 'n oonderbouwing. Positiviteit, puur op basis vaan hoop. Esof 't de alwetende woerheid is, en ederein dat MOOT be-ame. En este dat neet deis, biste per definitie 'ne zeiker, in de ouge vaan die forummers.
Prachteg huur, al dat positieve, mer 't realisme oontbrik volledig.

't Deit miech dinke aon bepaolde polletieke partije, die alles wat gebäört mer blieve good praote en bagatellisere, terwijl de statistieke (en die lege neet) 'n totaal aander beeld geve. En este dao daan tegenin geis, daan koume ouch altied weer de 2 touverwäörd: discriminatie en racisme...



Deze redenatie kun je net zo goed omdraaien. Ik, ook persoonlijke mening, word namelijk doodmoe van alle lieden die zonder enige onderbouwing roeptoeteren dat alles kut is en die letterlijk alles wat MVV doet, of het nou linksom of rechtsom is, afzeiken. Meestal ook zonder enige vorm van relativering of vaak ook met geen enkele vorm van realiteitszin. En ik vind dat dus juist heel opdringerig, dat mensen constant bij alles moeten laten weten hoe kut het wel niet is. En bij de meeste onheilsprofeten hier gebeurt dat ook zelden met fatsoenlijke onderbouwing, maar is het gewoon lekker makkelijk schreeuwen op internet dat het anders moet. Geldt overigens zeker niet voor iedereen. En is bovendien gewoon een probleem van deze tijd.

Overigens, wat je de positivo's, om ze maar zo even te noemen, verwijt, dat zij mensen met een afwijkende mening meteen neerzeten als zeiker, doe je zelf precies ook, nog eens herhaald door middenstip daarna. Want wie het niet met de negativo's eens is moet zijn roodwitte bril afzetten, zie het te rooskleurig etc. De pot verwijt de ketel wat dit betreft.

Verder geldt natuurlijk voor zowel de positivo's als negativo's dat de waarheid zoals altijd in het midden ligt. MVV kan echt wel dingen anders en beter doen. Maar dat niks goed gaat en alles een grote poel ellende is is natuurlijk gewoon flauwekul.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Raffalaldo, itsman, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2018 14:01 20 juli 2018 14:02 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Atilla Yildirim #25

MVVke schreef : Prachteg huur, al dat positieve, mer 't realisme oontbrik volledig.


Ach, MVVke, dit kan ik net zo goed omdraaien. Kijk specifiek naar dit onderwerp. Yildirim heeft totaal niet voldaan vorig seizoen. Ik zie hem nog tegen - geloof ik - Telstar de bal van drie meter langs de verkeerde kant van de paal tikken, terwijl de keeper al verslagen op de grond lag. Wedstrijd eindigt in 0-0. En dat was niet de enige keer. Dat mvv afscheid neemt van Yildirim, en dat dat negatief wordt uitgelegd, is dat echt realisme? Heel goed hoor, scherp zijn op de club en niet alles klakkeloos volgen. Dat meen ik. Maar in dit geval was het nooit goed geweest. Yildirim blijven? Wat een wanbeleid! Yildirim laten gaan? Wat een wanbeleid! Op die manier ken ik er nog wel wat...

Ik denk dat wij twee over het algemeen onze berichten wel onderbouwen dus misschien zijn wij niet de mensen die met elkaar in discussie moeten gaan, maar waar ik me aan stoor de laatste tijd en wat het omgekeerde is van wat jij beschrijft, is dat zodra je niet een bericht volstopt met disclaimers dat je de selectie op dit moment ook niet goed genoeg vindt en dat vorig jaar kut was, je wordt weggezet als een ongebreidelde optimist zonder realisme. Nee, soms heb je gewoon geen zin om iedere keer een heel verhaal er bij te schrijven omdat anders iemand met een andere mening en wat minder inlevingsvermogen zich beledigd voelt of denkt dat je gek bent. Ik kan het blijven herhalen; de wereld is niet zwart-wit. Je bent niet óf alleen maar positief op alles, óf alleen maar negatief. Er is niet één waarheid. Moeilijk te begrijpen of accepteren misschien, maar zo is het wel.

Mooi voorbeeld? Verheijdt. Was eigenlijk al afgeschreven en zat op de bank, werd door iedereen op t forum afgekraakt, maar omdat hij tegen Cambuur uit opeens raak kopt (hoeveel kopkansen hij in de twee jaar daarvoor gemist heeft is niet te tellen!) is hij een held en vinden mensen het jammer dat hij nu naar go ahead gaat. Tsja. De waarheid ligt in het midden; ik kraakte Verheijdt ook af maar achteraf gezien had ik hem vorig jaar graag gehad, gezien Ogunjimi en Yildirim...

[edit{ zie nu pas t bericht van Tuor, excuus voor de overlap

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2018 14:39 20 juli 2018 15:22 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Atilla Yildirim #26

Jacques schreef :
Dat mvv afscheid neemt van Yildirim, en dat dat negatief wordt uitgelegd, is dat echt realisme? Heel goed hoor, scherp zijn op de club en niet alles klakkeloos volgen. Dat meen ik. Maar in dit geval was het nooit goed geweest. Yildirim blijven? Wat een wanbeleid! Yildirim laten gaan? Wat een wanbeleid! Op die manier ken ik er nog wel wat...


Jacques, ik neem aan dat je mijn post bedoelt? Daarin geef ik aan waarom die denigrerende wissel nodig is vijf minuten voor tijd. Niet waarom Yildirim überhaupt moet gaan. Daarnaast was de andere boodschap: waarom geef je iemand een tweejarig contract vorig seizoen? Hebben ze zijn tekortkomingen niet kunnen terugvinden in de Youtube beschrijving? Bij Ogunjimi stond het er ook niet bij dat hij last had van zijn dikke teen. (Je snapt wel wat ik bedoel.)

Dat was de kritiek, niet dat hij überhaupt vertrokken is, want hij bracht gewoon niets. De kritiek ligt op de omgang in de groep en de manier van screening en werving, en gaat niet over de vraag of hij wel of niet heeft moeten vertrekken. Dat antwoord is vanzelfsprekend als je de statistieken erbij neemt. Verder ben ik het me je eens.

@De Bok

Ik kan me niet voorstellen dat iemand tevreden is met de manier waarop MVV thuis voetbalt de afgelopen twee seizoenen. Je gaf een paar weken geleden aan dat je geen seizoenkaart hebt en de thuiswedstrijden zelf uitkiest die je wilt zien. (Cherry Picking misschien?). Misschien dat daarom de beleving anders is? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand amusement haalt uit de manier waarop MVV kiest om aan te vallen, of de ballen terug op de verdediging blijft gooien vanaf de flanken bij het gebrek aan een idee. Het voetbal was ongeïnspireerd en er kwam alleen geroezemoes van de tribunes, zo herinner ik me de afgelopen twee seizoenen (muv playoffs). Het is mak, doorzichtig en heel impulsief vind ik. En ik ga niet de trainer daar alleen de schuld van geven, Ron heeft het naar zijn beste kunnen gedaan. Maar het is tijd dat iemand weer op die stoel komt te zitten met een ander idee, een idee waar hij verantwoordelijkheid voor moet afgeven, en het is ook weer eens mooi als je in de toekomst de luxe hebt om dat zakdoekje uit je broekzak te pakken en hoe Maxima kunt wapperen. Dat hoort bij een voetbalclub, en dat is zelfs een luxe die ze bij Fortuna nooit hebben hoeven af te geven.

Een nieuwe trainer vind ik zelfs belangrijker dan de komst van een spits. Met een nieuwe gezicht voor de groep wek je de illusie dat je op één of andere manier toch met progressie bezig bent, ook al hoeft dat niet zo te zijn op papier. Het biedt hoop en nieuwe verwachtingen en maakt het gezicht van MVV weer dynamisch. Het is aan MVV natuurlijk om die nieuwe trainers geen driejarig of langer contract onder hun neus te schuiven, want dan begint het gezeik weer van vooraf aan. Er zullen genoeg trainers in de regio wonen die in den beginnen geïnteresseerd zijn in een jaarcontract. Wie weet kunnen wij ook trainers beter maken en elkaar helpen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2018 16:43
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Atilla Yildirim #27
Mensen moeten eens realistisch gaan kijken naar het budget/begroting MVV heeft. We hebben met dat budget toch vrijwel ieder jaar Play-offs gehaald. Op een millimeter naast, hebben we helaas de stap naar de Eredivisie gemist. Clubs met hetzelfde budget komen amper in de buurt van wat MVV gepresteerd heeft. En ja, ik heb het ook al meerdere malen geroepen/getypt, het is ook MVV zelf dat de verwachtingen onrealistisch maakt door te schreeuwen dat we voor de top-5 of hoger gaan.
Sinds 2010 heeft MVV boven haar kunnen/budget gepresteerd. We zijn op zich wel verwend geworden dat we vrijwel ieder jaar (2 a 3 seizoenen een uitzondering) Play-Offs hebben gespeeld. Sinds 2010 hebben we pas 2 a 3x een "tussenjaar" gehad. Voor derest hebben we altijd de doelstelling gehaald.

Buiten dit wil ik nog even verder off-topic gaan (mijn excuses hiervoor), maar ik hou mijn hart vast als MVV daadwerkelijk mocht promoveren. De lokale driehoek zit nu al te beven als een Jong Ajax of Jong PSV komt spelen in de Geusselt. Nu de internationale wedstrijd in november weer op het programma staat, zijn alle verloven al ingetrokken. Wat voor taferelen zullen er zich afspelen als 2x in de maand clubs als FC Utrecht, Ajax, Feyenoord, PSV, ADO Den Haag naar Maastricht zullen afzakken? Nu staan er al minimaal 3 ME-busjes en de nodige politie-auto's bij het stadion tegen tegenstanders waar nog nooit iets is gebeurd.
De politie-agent staat liever ieder weekend in juli bij André op het Vrijthof naar het concertje te kijken, waar ze niets hoeven te doen, dan andere werkzaamheden te verrichten. De lokale driehoek houdt niet van het voetbal en zal er ook alles aan doen om zo veel mogelijk de schuld naar supporters te schuiven dat er geen grotere clubs naar Maastricht toe komen. Maar goed dat deze mensen niet in de jaren '70 - '80 hebben geleefd, dan zou iedere wedstrijd verboden worden door risico's.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2018 19:04
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Atilla Yildirim #28

houtengerard schreef :
Jacques, ik neem aan dat je mijn post bedoelt? Daarin geef ik aan waarom die denigrerende wissel nodig is vijf minuten voor tijd. Niet waarom Yildirim überhaupt moet gaan. Daarnaast was de andere boodschap: waarom geef je iemand een tweejarig contract vorig seizoen? Hebben ze zijn tekortkomingen niet kunnen terugvinden in de Youtube beschrijving? Bij Ogunjimi stond het er ook niet bij dat hij last had van zijn dikke teen. (Je snapt wel wat ik bedoel.)

Dat was de kritiek, niet dat hij überhaupt vertrokken is, want hij bracht gewoon niets. De kritiek ligt op de omgang in de groep en de manier van screening en werving, en gaat niet over de vraag of hij wel of niet heeft moeten vertrekken. Dat antwoord is vanzelfsprekend als je de statistieken erbij neemt. Verder ben ik het me je eens.



Houten, jouw post triggerde me misschien, maar jij onderbouwt eigenlijk altijd waarom je iets vindt, dus in die zin slaat het absoluut niet op jou. En je hebt sowieso gelijk dat als het jouw bericht was (maar ook op bijv. facebook zag ik dingen langskomen die er op neerkwamen dat vertrek Yildirim negatief was), ik aan cherrypicking deed en een groot deel van je post genegeerd heb. Ik lees graag je berichten. Je onderbouwt ze vaak uitgebreid én met een originele invalshoek. Dan hoef ik het er nog niet altijd mee eens te zijn om het te kunnen waarderen. Overigens denk ik dat we in de kern niet eens zo veel van mening verschillen. Zoals sowieso iedereen hier op het forum het beste met MVV voor heeft. Alleen wat precies dat beste is, hoe daar te komen en hoe snel dat gaat, daar verschillen de inzichten soms een beetje.

Ik reageer sowieso sneller op mensen bij wie ik het idee heb dat ze wel tegen een stootje kunnen en die hun mening onderbouwen. Mijn vorige bericht was vooral voor de mensen op wie ik niet reageer. En ja, dat is op zijn minst een paradox ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2018 20:20
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Atilla Yildirim #29
Goed dat Atilla’s contract ontbonden is voor alle twee het beste!

Ik hoor vaak dat Elsen weg moet als trainer maar als trainer is hij helemaal niet zo slecht.

Hij doet geen gekke dingen houd altijd vast aan zijn ideen het enige is zijn wissels maar ja wat wil je wat op de bank zit is vaak zelfde of zelfs minder van kwaliteit.

Ik maak me meer druk over de personen die spelers halen of akkoord voor geven wie zijn dat eigenlijk allemaal?

Elsen?
Bastiaans?
Wie nog meer.....

Ze halen altijd dezelde soort spelers en dan bedoel ik spelers die een bal liever over 4 a 5 meter overspelen en vaak lukt dat nog niet eens.

Tuurlijk heb je saaie spelers nodig maar okita is voor mij een speler die onberekenbaar is en een aktie durft te maken.

Daar hebben we veel te weinig spelers van we moeten veel meer spelers met lef hebben die op avontuur willen gaan.

Het is ieder jaar bij Mvv zo vanzelfsprekend het is te saai en we willen toch voetballende spelers hebben die durven en er eens voor gaan.

Ik heb genoten afgelopen jaar van Almere in de play-offs daar zat voetbal in.

Wat ik wil zeggen bij Mvv weet je al 5 minuut van te voren wat er gaat gebeuren en sorry dat ik het zeg maar dat is pure onkunde er zit ook veel te weinig pit in de selectie.

Ippel is de enige die er vol op klapt als ik ippel was zou ik er gek van worden van die gelatenheid bij veel spelers!

Hmmm ik ga weer terug in winterslaap en dat in de zomer....;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2018 00:07 21 juli 2018 00:08 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Atilla Yildirim #30
Op de prachtige goal van >25 meter na niet veel gebracht. Tegen Meerssen een volledige helft speeltijd gekregen. Niks gebracht. En dat als eerste spits. Dan is dit gewoon t beste. Misschien dat hij in een ander systeem bij een andere club wel twintig goals maakt. Zou ook niet de eerste zijn. Maar ben blij dat MVV naar een alternatief zoekt. Van mij had dat t t bies mogen zijn, maar ik weet dat de meningen daarover verdeeld zijn. Afwachtem nu dus..veel slechter wordt t niet.

Daanaast hoop ik dat MVV zich realiseert dat een nieuwe spits ook aanvoer nodig heeft en dat die onvoldoende zal komen van alleen Schroyen en Koolhof. En dat er. nog een goeie CV bij moet. Hopelijk valt dit allemaal binnen de mogelijkheden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.434 seconden