Dogan Golpek

01 mei 2018 22:03
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
Dogan Golpek #16
Inderdaad zeer knullig en onprofessioneel.

Over onprofessioneel gesproken: iemand het Twitter-account van Tom Daemen al eens gezien? Twitter Tom
U weet wel...onze nieuwe commerciële kracht...
Een grote foto van de Adelaarshorst (GAE) en ontzettend veel berichten over Fortuna. Lekker professioneel...dit moet dan ons uithangbord worden...

Ook spelers op MVV-tv met kleren van andere profclubs (danwel niet concurrenten, maar toch) ziet ook niet professioneel uit. O.a. Pereira met LFC-jas aan (alhoewel ik hem moet complimenteren met de clubkeuze ;) ).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2018 22:37 01 mei 2018 22:43 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Dogan Golpek #17

Maosbrögk schreef : Inderdaad zeer knullig en onprofessioneel.

Over onprofessioneel gesproken: iemand het Twitter-account van Tom Daemen al eens gezien? Twitter Tom
U weet wel...onze nieuwe commerciële kracht...
Een grote foto van de Adelaarshorst (GAE) en ontzettend veel berichten over Fortuna. Lekker professioneel...dit moet dan ons uithangbord worden...


In Daemen's verdediging: de meeste tweets over Fortuna dateren van voordat hij in dienst bij MVV is gekomen. Dat hij als oud speler Fortuna feliciteert met de titel snap ik ook nog wel.

Verder helemaal mee eens dat dit Twitter account niks uitstraalt naar potentiële sponsoren. Er staat op het eerste oog nergens iets vermeld over MVV, nota bene zijn werkgever! Onprofessioneel inderdaad. Die foto van de Adelaarshorst kan echt niet meer. Kom op Tom, je vertegenwoordigt MVV! Straal dat dan ook uit!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2018 22:57
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 700
Meer
Dogan Golpek #18
Ik vind het veel erger dat deze jongen een nieuw contract krijgt terwijl hij gigantisch te kort komt voor dit niveau...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2018 09:07
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Dogan Golpek #19
Kijkend naar de wedstrijd van gisteren twijfel ik nog meer aan de keuze om deze speler een contract aan te bieden. Ongeacht wat voor contract en wat voor geld. Ik zie op het moment niet wat voor toegevoegde waarde deze speler voor MVV heeft. Dit is niet het kaliber spelers om te werken richting promotie. En als reserve is hij ook niet voldoende. dat is mijn mening.
of deze speler nu gegroeid is de afgelopen periode of niet. het gaat om de prestaties.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2018 18:26
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Dogan Golpek #20
Nouja Houben was toch ook niks? Is ook gegroeid! Dus geef golpek gewoon een kans dit jaar. Ik zie ook niks in hem maar genoeg andere voorbeelden van spelers die niks waren en het jaar erop ineens de helden zijn.. Maar dit jaar moet hij wel veel meer laten zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2018 11:38
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Dogan Golpek #21
Dus eigenlijk zeg je, laten we die gok maar nemen.
Dat is helaas de verkeerde instelling van MVV de afgelopen jaren.
Bij 1 of 2 spelers kun je dit doen, indien het niet lukt vang je dat op met spelers die wel goed zijn.
Helaas neemt MVV die gok bij te veel spelers en wanneer er dan meerdere niet presenteren zoals verwacht ben je weer de sjaak.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2018 06:02
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Dogan Golpek #22

mvv supporter schreef : Dus eigenlijk zeg je, laten we die gok maar nemen.
Dat is helaas de verkeerde instelling van MVV de afgelopen jaren.
Bij 1 of 2 spelers kun je dit doen, indien het niet lukt vang je dat op met spelers die wel goed zijn.
Helaas neemt MVV die gok bij te veel spelers en wanneer er dan meerdere niet presenteren zoals verwacht ben je weer de sjaak.


Investeren doen ze ook niet.
Dus dan moeten ze maar gokken.
Dan kun je net zo goed 2 jaar lang met dezelfde spelers rondlopen dan elk jaar weer een nieuw selectie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2018 15:42
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Dogan Golpek #23
Dikke strik en terug naar meerssen,geen toegevoegde waarde.
Ziet er een beetje hetzelfde uit als zev van melick die hier jaren bleef,,hangen,,.
Hoe is het mogelijk dat een jongen met zijn,,kwaliteiten,,gezien word als de ideale invaller?...gr opa

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2018 16:24
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Dogan Golpek #24
Eine vaan us, opa!

Hoe is t mogelijk dat de jongens uit onze jeugdopleiding (deze met uitstapje naar Meerssen) nooit wat extra krediet hebben?
Golpek, Martina’s, Moustafa, Kostons, Smeets, Kuipers etc etc. Allemaal bij voorbaat al afgeschreven bij een deel van de aanhang.

Zijn het wondervoetballers? Nee.
Maar is Elsen blind? Nee ook niet!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoewiezoe, krampioen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2018 18:24
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Dogan Golpek #25
Wij hebben, of moeten hebben, de eerste 11. Dat zijn de basisspelers. Wij willen graag dat alle posities dubbel bezet zijn. Dat zijn de tweede 11. De tweede 11 zijn spelers met potentie die nog moeten leren. Sommigen zullen het nooit redden, anderen wel. Dogan is zo n speler. Hier vertrouw ik op de technische staf. Zij zien iets in die jongen en vertrouwen er op dat hij ooit een toegevoegde waarde kan worden. Het is ook niet dat hij nooit gescoord heeft, of dat hij nooit waardevol is geweest in een wedstrijd. Ik ben blij dat we hem hebben. Het is ook niet zo dat hij een ton per jaar kost. Laat hem maar groeien. Voor Houben, Deom, Lavalee, en anderen geldt hetzelfde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2018 06:01
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Dogan Golpek #26
En dan zeiken dat een Chadli weg gejaagd word door MVV. Terwijl de fans zelf altijd liggen te zeiken om dit soort spelers, dat ze te slecht zijn en niveau niet aankunnen.

Btw de gebroeders Martina vind ik uitstekend die 2 moet je gewoon weer gaan vastleggen voor een paar jaar. Hebben een aflopende contract.

Kostons en Dogan krijgen te weinig speeltijd.
En wonderen kun je niet richten in 15 min.
Op dit moment krijgt Kostons de kans maar, dat zal over 2 weken of misschien zelfs deze week anders zijn als we een andere spits krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2018 07:29
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Dogan Golpek #27

Boe is dat feeske? schreef : Eine vaan us, opa!

Hoe is t mogelijk dat de jongens uit onze jeugdopleiding (deze met uitstapje naar Meerssen) nooit wat extra krediet hebben?
Golpek, Martina’s, Moustafa, Kostons, Smeets, Kuipers etc etc. Allemaal bij voorbaat al afgeschreven bij een deel van de aanhang.

Zijn het wondervoetballers? Nee.
Maar is Elsen blind? Nee ook niet!


Bij mij was Golpek bij voorbaat zeker niet afgeschreven. Ik heb hem echter een heel seizoen mogen aanschouwen en ben toch tot de conclusie gekomen dat deze voetballer tekort komt voor dit niveau. Dan lees je vlak na het seizoen dat hij een contractverlenging heeft gekregen en nog altijd als standaard verrassing tussen de 65e en 75e minuut wordt ingebracht. Daar word ik niet vrolijk van. De gebroeders Martina daar in tegen hebben in mijn opinie wel het niveau, althans deze zijn groeiende en maken progressie.
Iets wat ik bij Golpek in ieder geval niet zie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2018 10:04
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Dogan Golpek #28
Persoonlijk had ik liever die andere jongen van Meerssen gezien.. Van der schoot!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.356 seconden