Thomas Verheijdt

08 juli 2017 18:07
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Thomas Verheijdt #196
Verheijdt heeft veeel meer opgebracht! Namelijk alle inkomsten van de finale.

Hij kopte MVV schuldenvrij en gaat weg met een transferknal. Wie had dat gedacht?

Thomas, bedaaaank en t ga je goed gozer

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2017 18:30 08 juli 2017 18:48 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Thomas Verheijdt #197
En daar komen de mensen binnen druppelen die opeens willen weten wat voor Verheijdt betaald is. Waar waren jullie? :lachen: :lachen: De vraag begon oveigens niet bij mij hoor. Maar goed, als die 45000€ waar is dan is die boete in de finale van MVV hier mee gauw weg gepoetst en kunnen we weer mooi verder. Pas op niet cynisch bedoeld dit heh. Ik heb een rood/wit hart.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2017 18:50
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Thomas Verheijdt #198

Schapendonk schreef : En daar komen de mensen binnen druppelen die opeens willen weten wat voor Verheijdt betaald is. Waar waren jullie? :lachen: :lachen: De vraag begon oveigens niet bij mij hoor. Maar goed, als die 45000€ waar is dan is die boete in de finale van MVV hier mee gauw weg gepoetst en kunnen we weer mooi verder. Pas op niet cynisch bedoeld dit heh. Ik heb een rood/wit hart.


Ach, maak je niet druk. We hebben een top technische commissie die met het beschikbare geld een fraaie selectie gaat samenstellen. Wie had er al gehoord van Samy Mmaee ? Kost geen drol en laat ons de Kuuper snel vergeten. Komt allemaal goed.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Gianni Bruno

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2017 19:36 09 juli 2017 19:40 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Thomas Verheijdt #199

krampioen schreef :

Schapendonk schreef : En daar komen de mensen binnen druppelen die opeens willen weten wat voor Verheijdt betaald is. Waar waren jullie? :lachen: :lachen: De vraag begon oveigens niet bij mij hoor. Maar goed, als die 45000€ waar is dan is die boete in de finale van MVV hier mee gauw weg gepoetst en kunnen we weer mooi verder. Pas op niet cynisch bedoeld dit heh. Ik heb een rood/wit hart.


Ach, maak je niet druk. We hebben een top technische commissie die met het beschikbare geld een fraaie selectie gaat samenstellen. Wie had er al gehoord van Samy Mmaee ? Kost geen drol en laat ons de Kuuper snel vergeten. Komt allemaal goed.

Zjus! :applaus:
1000% prezent met ins !

Veer doen esof ut Bies zoe get wie de Witte waor... :lachen:

Naotot Thiebout is weg gegaange, höbbe veer gein toppers gehad en zellefs heer waor ut twiede sezoen neet mie zoe gevierlik umtot ze twie maan op häöm zatte...

Al jaore höbbe veer geine gehad dee ut versjil maakte en geine dee ging gemis en motte veer ut doen met de vindingriekheid vaan Elzen en get gelök daobeij höbbe... ;)

Noe kom miech aoch neet aon met Croux en Peeters ....en zellef Chadli heet ut neet ech örregens aanders gemaak !

Aoch ezzebleef neet Sjaopedonk aofzeike,want ierstens is heer is gaaroet geine slechte en zier zeker geine mismieter!

Jao....us klubke iis us heilig mer uzze speulerszien gein Messi's...

Veer motte ut doen met die oet Luik en Genk ( dao wulle ze allein mer gearriveerde speulers) , met naome de jäögd die dao boete de boot velt....en get oet de proovinsie ( es die !#@%@^ Pruuse ze neet veur us neus wegkaape...)

Kump wel good ! :thumbsup:
Kin niet wachte um al uuch sjow köp weer te zien ! :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2017 20:39
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Thomas Verheijdt #200
Voor Schapendonk.

Je posts worden door mij zeer op prijs gesteld. Altijd verstandig en genuanceerd. 1 verkeerde vraag, en je krijgt kritiek. Gewoon doorgaan. Mensen als jij zijn belangrijk om de discussie hier op gang te houden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 jan 2021 22:56
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Thomas Verheijdt #201
Goeie goal net toch weer van t Bies voor Almere in de 90ste minuut tegen de Graafschap. Nog steeds jammer dat MVV toen niet meer moeite heeft gedaan om hem te houden, wat gewoon had gekund.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2021 12:23
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Thomas Verheijdt #202
Werd natuurlijk altijd een beetje lacherig over hem gedaan; hij heeft niet bepaald de beste motoriek/techniek en z'n snelheid is ook niet om over naar huis te schrijven maar hij schopt de ballen er wel gewoon in. En daar gaat het om. Denk dat MVV hem nog prima had kunnen gebruiken.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2021 12:35
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Meer
Thomas Verheijdt #203
Ik denk niet dat hij te behouden was geweest. Kon op dat moment een driejarig contract tekenen in Engeland terwijl hij altijd had aangegeven dat het zijn droom was om een daar een keer te spelen. In het seizoen daarna zaten wij inderdaad met Yildirim en Ogunjimi opgescheept, maar Verheijdt had er bij ons zeker niet meer ingeschoten dan Van den Hurk in zijn twee seizoenen hier.
Bovendien is t Bies niet bepaald een counterspits, maar eentje die rendeert in een team dat vaak de bal heeft op de helft van de tegenstander en als aanspeelpunt fungeert. Wij hadden de selectie en de speelstijl helemaal niet om hem optimaal te laten renderen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques, opadiehard, De Zwarte Vogel, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2021 14:17 03 jan 2021 14:18 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Thomas Verheijdt #204
De laatste zin van Larsbak is het geval. Verheijdt kan eigenlijk helemaal niet zo goed voetballen (ik bedoel letterlijk met de voet), maar met goede snelle vleugels + op maat bedient worden, legt hij er gerust 20 per seizoen in. (Meest met het hoofd en puur door zijn postuur). Nu zijn er misschien trainers die hem "voetballend" beter maken, maar hij heeft de juiste spelers om zich heen nodig, anders komt het er gewoonweg niet uit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2021 14:18
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Thomas Verheijdt #205
Grotendeels eens met Larsbak. Wij ergerden ons bij counters verschrikkelijk aan de trage Verheijdt. Het seizoen van de play-offs speelden we veel op de counter met bijvoorbeeld een razendsnelle Luis Pedro. Die stond dan rechts bij de cornervlag met de bal te kijken waar zijn spits was. Liep t Bies nog rond de middenlijn. Ik stond achter het besluit om hem te laten gaan - maar als ik had geweten wat we er voor terug kregen was dat natuurlijk anders geweest.

Almere speelt over het algemeen verder naar voren dan wij toen deden, dan heb je veel meer aan hem.

Kleine kanttekening; volgens de geruchten uit die tijd liet MVV t Bies wel degelijk erg gemakkelijk gaan omdat ze hoopten een betere spits te halen. Dat mislukte en op het laatste moment werden Ogunjimi en Yildirim maar gehaald.

Zo is het natuurlijk helaas vaak bij MVV. We zien allemaal wel wat er beter kan en moet. Op alle vlakken. Maar het geld en de uitstraling om dat betere voor elkaar te krijgen ontbreekt helaas.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2021 16:46
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 829
Meer
Thomas Verheijdt #206
Mocht Almere promoveren heb je natuurlijk geen zak aan het Bies ...te beperkt ...............
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2021 23:24
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 422
Meer
Thomas Verheijdt #207

Schapendonk schreef : De laatste zin van Larsbak is het geval. Verheijdt kan eigenlijk helemaal niet zo goed voetballen (ik bedoel letterlijk met de voet), maar met goede snelle vleugels + op maat bedient worden, legt hij er gerust 20 per seizoen in. (Meest met het hoofd en puur door zijn postuur). Nu zijn er misschien trainers die hem "voetballend" beter maken, maar hij heeft de juiste spelers om zich heen nodig, anders komt het er gewoonweg niet uit.


Niet mee eens.
Verheijdt werd en wordt voetballend onderschat... nee, niet ajax niveau. Maar zijn techniek is prima... bal aannemen zijn sterke lichaam erbij gebruiken, ook prima om medespelers te laten aansluiten, bal kaatsen, goede traptechniek. Ondanks zijn lengte en body was hij met het hoofd niet gevaarlijk oftewel zwak.
En ja zoals meerdere spitsen bij usmvvke is het als spits bij us niet gemakkelijk. In al die jaren wordt er niet dominant gevoetbald op de helft van de tegenstander en dan krijg je logisch ook minder kansen.
We hebben een kritisch publiek bij usmvvke als je dan een paar duels niets scoort word je al snel afgebrand. Scorebord journalistiek zou Co Adriaanse zeggen.
Gommans en Hurk kregen ook die kritiek. Maar gezien het niveau van het team en budget hebben we prima spitsen gehad (Gommans, Thiebaut, Hurk, Bies), voetballend maar ook het goede karakter. Wat dat betreft heeft de technische staf goed werk gedaan, 't Bies werd zelfs bij amateurs opgepikt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2021 00:03 04 jan 2021 00:09 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Thomas Verheijdt #208
Tja, in mijn ogen kon Verheijdt alleen wat naar rechts of links kaatsend de bal kwijt. Hij kon totaal geen man passeren en al helemaal niet op snelheid. Hebben we het wel over dezelfde speler vraag ik me af met je tekst? Maar goed, het kan wel dat hij zich bij Almere verbeterd heeft. Bij MVV vond ik (maar dat is mijn mening tegenover die van jou) niet te zien dat hij voetballend vermogen had. Ja, de kopgoal in Cambuur was briljant maar niet met zijn voet. Ik kan me alleen een "lucky shot" herinneren in jong Ajax. Hurk, Thiebaut en Gommans vond ik met de voet veel beter. Thiebaut ook weer iets minder dan Hurk en Gommans. Maar geen probleem hoor als jij dit anders ziet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2021 05:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Thomas Verheijdt #209
T Bies met het hoofd zwak? Bij ons scoorde hij niet veel met het hoofd, klopt. Bij Almere scoorde hij dit seizoen elf keer. Waarvan acht (8!) keer met een kopbal. Het lijkt er toch echt op dat ze hem bij Almere een stuk beter in zijn kracht weten te gebruiken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, jovkle, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2021 08:17
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 245
Meer
Thomas Verheijdt #210

Jacques schreef : T Bies met het hoofd zwak? Bij ons scoorde hij niet veel met het hoofd, klopt. Bij Almere scoorde hij dit seizoen elf keer. Waarvan acht (8!) keer met een kopbal. Het lijkt er toch echt op dat ze hem bij Almere een stuk beter in zijn kracht weten te gebruiken.


Sommige mensen hebben veel weerstand tegen laptop trainers of scouting. Maar de technisch directeur van Almere onderstreepte bij elke buitenspelers en zelfs bij de backs dat ze gemiddeld .... voorzetten per wedstrijd geven op een centrum spits en dat ze o.a. daarop gehaald werden. Je ziet nu weer dat data een machtig wapen is, hoop dat MVV daarop ook snel gaat acteren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.377 seconden