Selectie MVV 2013-2014

03 dec 2013 08:38
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #76
Als MVV in de winterstop Van Hyfte moet verkopen vanwege de financiële perikelen, dan is dat maar helaas zo. Vind overigens wel dat Tom zijn niveau van de afgelopen seizoenen in dit seizoen tot nu toe ook niet gehaald heeft, en misschien is hij ook wel toe aan een nieuwe uitdaging. Ik weet niet hoe het trouwens met Daerden zit? Komt die ooit nog terug? In het meest positieve geval zouden we dan al gewoon een vervanger van Van Hyfte hebben, dan hoeft er niks van buitenaf te komen... Al zie ik sowieso liever een bruikbare spits komen, maar ik vrees dat daar toch geen geld voor is (tenzij op amateurbasis of zo)...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2013 16:36
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #77

Mie leef Mestreech schreef : Ik hou me vast aan het verhaal van ADO Den Haag in seizoen 2007-2008, waar ADO Den Haag nog in de winterstop ergens onderaan stond en na de winterstop bijna alles won en uiteindelijk 6e werd (2 punten minder dan MVV) en via de nacompetitie promoveerde. Waarom zou dat ook niet kunnen? MVV heeft de laatste seizoenen bewezen dat ze na de winter beter zijn dan daarvoor, op vorig seizoen na dan.


Ik zag het vorig seizoen. :dry:
Na de winterstop maar 1 wedstrijd gewonnen en dat was tegen Veendam dat failliet ging ook nog.

En Van Hyfte mag van mij ook verkocht worden verlengd toch niet en is zijn niveau is weer aan het terugzakken.
En meestal staat dan wel weer een nieuwe leider/speler op bij MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.251 seconden