MVV-ALMERE CITY 11 SEPTEMBER 20.00
- FatyPapy1990
-
- Elite Member
-
Re: MVV-ALMERE CITY 11 SEPTEMBER 20.00
12 Sep 2026 00:19
Schenk deed vandaag ECHT pijn aan mijn ogen, hij liep rond als een kip zonder kop. Techniek heeft hij niet ok,
maar het allerergste: hij heft steeds buitenspel op!!!
Kan niemand hem vertellen dat hij altijd voor de laatste verdediger van MVV moet blijven.
Zijn primaire taak is verdedigen, maar hij staat vaak rechtsbuiten voorin vrij maar wordt dan niet meer aangespeeld….
omdat zijn medespelers van de training weten hoe goed hij is.
Zo werkt dat nu eenmaal in alle beroepen.
Alleen de voetbal analfabeten bij MVV zien het niet.
5 jaar geleden hadden we kunnen promoveren als we in de winterstop 2 nieuwe backs hadden gehaald voor Schenk en Zeegers…helaas te weinig voetbal kennis..
Ik weet nog 15 jaar geleden hadden we een leuke tandem Labylle + Malcon Esajas aan die linker kant …dat was echt smullen.
MVV is toch een door ontwikkelings club, we hebben toch nog een 3e jongen op de links back positie?
Stel die dan op?
of anders zoek bij de amateurs, voor in de winterstop?
No 9 en nummer 5 vervangen en je gaat er enorm op vooruit, voetbal is een eenvoudig splelletje.
maar het allerergste: hij heft steeds buitenspel op!!!
Kan niemand hem vertellen dat hij altijd voor de laatste verdediger van MVV moet blijven.
Zijn primaire taak is verdedigen, maar hij staat vaak rechtsbuiten voorin vrij maar wordt dan niet meer aangespeeld….
omdat zijn medespelers van de training weten hoe goed hij is.
Zo werkt dat nu eenmaal in alle beroepen.
Alleen de voetbal analfabeten bij MVV zien het niet.
5 jaar geleden hadden we kunnen promoveren als we in de winterstop 2 nieuwe backs hadden gehaald voor Schenk en Zeegers…helaas te weinig voetbal kennis..
Ik weet nog 15 jaar geleden hadden we een leuke tandem Labylle + Malcon Esajas aan die linker kant …dat was echt smullen.
MVV is toch een door ontwikkelings club, we hebben toch nog een 3e jongen op de links back positie?
Stel die dan op?
of anders zoek bij de amateurs, voor in de winterstop?
No 9 en nummer 5 vervangen en je gaat er enorm op vooruit, voetbal is een eenvoudig splelletje.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
Topic Author
- Away
- Platinum Member
-
Re: MVV-ALMERE CITY 11 SEPTEMBER 20.00
12 Sep 2026 08:26 - 12 Sep 2026 08:36Brncic wrote:Belgske wrote: Zonde! Tot de 0-1 was er eigenlijk niets aan de hand en had MVV het overwicht. Maar hierna heeft Almere de wedstrijd heel makkelijk uitgespeeld. Niets aan de hand lijkt mij. Je wordt beter eens één keer goed met je neus op de feiten gedrukt door met 4-0 te verliezen, dan wekenlang met het kleinste verschil te verliezen. Vanaf nu weer lekker wat meer in de luwte hard blijven werken. De echte top in de KKD is te hoog gegrepen, maar hopelijk kan MVV gewoon lekker in de subtop mee blijven draaien.
helemaal eens. Elke invaller van Almere zou bij ons basisspeler zijn, en zeker
zo’n Poku. Daar zit het verschil, maar mag het met zo’n verschil in begroting? Niet in paniek raken, kop omhoog, zelfs deze wedstrijd geeft vertrouwen.
Ons probleem is en blijft de spits positie,we combineren goed tot aan de 16 maar dan komt het probleem waar gaat de bal naar toe binnen de 16?
Toni is tot nu toe niet de spits die dit kan opheffen,vond hem gister bijzonder zwak en geen toegevoegde waarde.
Als hij aan de bal is ik zeg als dan komt er weinig tot niks uit,verspeeld of beoordeeld elke bal aan hem gericht verkeerd
en op de spitspositie hij laat zich te gemakkelijk van de bal afzetten.
Eigenlijk moet hij banken maar ik snap Jonker wel als hij hem teveel laat banken zal het zeker niks worden,op de training zal hij toch wel iets laten zien?
Dan de back positie wat kwam Schenk gister te kort,hij staat helemaal verkeerd zeker toen Almere op de counter ging spelen raakte hij de weg kwijt bij de 0-2 speelde hij vooruitgeschoven terwijl hij eigenlijk die Poku constant op de hielen moest zitten.
Bouland nam bij een counter zijn plaats over maar was te laat om de snelle buitenspeler te achterhalen.
We hoeven ons echt niet te schamen dit Almere bezit teveel goede spelers en dat is ook wel aan hun begroting te zien.
Alhoewel die Rijkhoff werd zeker de eerste 60 minuten goed uit de wedstrijd gespeeld.
Almere had MVV goed bekeken en kende hun zwakke punt nl de spits,zij lieten MVV komen en zakte zeker de eerste helft helemaal in op eigen helft door daarna in tweede helft genadeloos toe te slaan.
Kortom MVV helemaal niet verkeerd gespeeld maar tegen zo een elftal en als je niet berekent bent op hun counters met echt wel tegen een elftal dat kwa voetballend vermogen meer inzicht en klasse in zich heeft en echt wel een kans maakt om te promoveren.
Toen Hofland weg viel zag je wel dat deze jongen echt wel kan voetballen jammer dat hij zo spijtig uitviel.
ik denk een enorm gemis nu van Dessel er ook een tijdje uitligt.
Een heel groot compliment voor Dicke we mogen blij zijn dat hij hier nog voetbalt.
Met RKC uit en Helmond uit acht ik ons niet kansloos.
Hopenlijk blijven we zo gegroepeerd voetballen wat een verschil met vorig jaar!…mvrgr Ampa.
....
Last edit: 12 Sep 2026 08:36 by opadiehard.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Time to create page: 0.289 seconds