Top Oss - MVV
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
Re: Top Oss - MVV
12 Aug 2025 12:00 - 12 Aug 2025 12:01
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjappie
-
- Platinum Member
-
12 Aug 2025 12:10- Je zet je frustraties opzij, biedt je excuses aan, en geeft 200% voor MVV
- Je ontbindt je contract, ontvangt geen salaris meer en vertrekt.
MVV krijgt dan of; een super gemotiveerde Smeets, of heeft budget om een vervanger aan te trekken.
Als er niemand komt voor Librici of Kassimi, ook daar ontbinden als deze niet gebruikt worden.
MVV heeft helemaal geen behoefte aan 30 contractspelers, 18-20 spelers met een contract, aangevuld met talenten/amateurcontract.
- Mosae
-
- Platinum Member
-
12 Aug 2025 12:34Please Log in or Create an account to join the conversation.
- bokkesprongen
-
- Away
- Platinum Member
-
12 Aug 2025 14:18Publiek wil voetballen zien .......en willen winnen ...
- CatenaccioMestreech
-
- Platinum Member
-
12 Aug 2025 15:13Smeets moet zelf eens leren gewoon eens normaal te doen. Denkt ook wat te groot.
Ronny heeft gewoon niet goed ingekocht en Hermans moet het hier mee doen. Vind hem ook te weinig uitstralen, maar goed. Zaterdag uit een ander vaatje tappen.
Al heb ik er amper vertrouwen in
- Mosae
-
- Platinum Member
-
12 Aug 2025 15:19 - 12 Aug 2025 15:21Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
12 Aug 2025 15:21Hij heeft gegokt en verloren, hij had nooit verwacht dat MVV en speler van zijn kaliber en wereld klasse, zomaar zou wegsturen, hij had eerder verwacht dat MVV een elftal om hem heen zou zou gaan opbouwen, net als met met een Messi zou doen.
Verder mensen die hier nu klagen over meerjarige contracten, zijn dezelfde die zeuren als een speler transfervrij de deur uitloopt, waarom die speler maar een een jarig contract werd aangeboden..........naderhand oordelen is altijd makkelijk.
- M-MVV
-
- Away
- Elite Member
-
12 Aug 2025 17:03Soms gok je om een jongen een contract voor meer jaren aan te bieden in de hoop, dat deze zich goed zal ontwikkelen. Daar ontbreekt het momenteel aan. Spelers mogen 5 keer in de basis beginnen en vervolgens zie je ze niet meer. Ze worden verkeerd gebruikt en worden helemaal niet beter, eerder zie je hun niveau dalen. Dit mag je zeer zeker de trainer aanrekenen. Ronny haalt leuke jonge voetballers hier naartoe, maar slechts een enkeling wordt beter en kan verkocht worden. (Wat eigenlijk het doel is).
Betere spelers halen kan momenteel alleen maar als Smeets vertrekt. Voor dat geld, haal je zo 2 goede basisspelers.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
12 Aug 2025 22:18Eerlijk gezegd heb ik dat liever dan een paar jaar geleden waarin we elke week nieuwe testspelers zagen langskomen, of nog langer terug toen zo lang gewacht werd dat we Yildirim en Ogunjimi moesten halen om tenminste een spits te hebben.
Dit is rustiger en professioneler, maar risico is inderdaad dat er niet alleen maar voltreffers tussen zitten.
Ik blijf vinden dat het contract van Hermans te snel is verlengd. Bij een jonge groep heb je of spelers nodig die de kar trekken, of een ervaren trainer. Dat hebben we nu allebei (nog) niet.
- CatenaccioMestreech
-
- Platinum Member
-
12 Aug 2025 22:39Want ook Telstar, Eindhoven, TOP Oss en Venlo hebben hadden net zo'n kleine budgetten.
Wat er nu voor een selectie staat is gewoon niet goed ingekocht door Ronny.
- Sjonnie
-
- Platinum Member
-
12 Aug 2025 23:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
13 Aug 2025 07:08 - 13 Aug 2025 07:11Waarom ga jij er vanuit dat MVV dit niet wil oplossen? Smeets is een zeer lastig persoon, die na zijn voetbal carrierre nog heel vaak problemen gaat krijgen in de werksfeer. MVV is er alles aan gelegen om deze situatie zo snel mogelijk op te lossen, zodat men nieuwe spelers kan halen, zou mij niets verbazen als Smeets het onderste uit de kan wil hebben en MVV klem zet op deze manier. Het gerucht gaat dat Smeets al een waarschuwing heeft gekregen van de harde kern. Smeets aan zijn contract houden is een gepasseerd station, hopen dat hij snel een nieuwe club vind en zijn salaris vrij komt, zodat MVV kan doorschakelen.Sjonnie wrote: Ik erger me kapot hoe MVV omgaat met de situatie Smeets . Geef hem de optie om zich zelf vrij te kopen per direct , of verplicht hem on zijn contract uit te dienen . Die lamzak krijgt al 2 maanden salaris en gaat waarschijnlijk gratis de deur uit .
- Sjonnie
-
- Platinum Member
-
13 Aug 2025 18:03Vluuzak wrote:Waarom ga jij er vanuit dat MVV dit niet wil oplossen? Smeets is een zeer lastig persoon, die na zijn voetbal carrierre nog heel vaak problemen gaat krijgen in de werksfeer. MVV is er alles aan gelegen om deze situatie zo snel mogelijk op te lossen, zodat men nieuwe spelers kan halen, zou mij niets verbazen als Smeets het onderste uit de kan wil hebben en MVV klem zet op deze manier. Het gerucht gaat dat Smeets al een waarschuwing heeft gekregen van de harde kern. Smeets aan zijn contract houden is een gepasseerd station, hopen dat hij snel een nieuwe club vind en zijn salaris vrij komt, zodat MVV kan doorschakelen.Sjonnie wrote: Ik erger me kapot hoe MVV omgaat met de situatie Smeets . Geef hem de optie om zich zelf vrij te kopen per direct , of verplicht hem on zijn contract uit te dienen . Die lamzak krijgt al 2 maanden salaris en gaat waarschijnlijk gratis de deur uit .
Let aub op met wat je online schrijft . Voor je het weet staat het op L1 of dagblad de leugenaar en krijgt MVV een nog slechtere naam .