MVV - Willem II, za 20 april 2024, 18:45u

20 apr 2024 21:39 20 apr 2024 21:40 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 747
Meer
MVV - Willem II, za 20 april 2024, 18:45u #31
Heerlijke wedstrijd en sfeer. Jammer van die gelijkmaker, drie man om Hilterman en staan net een meter van hem af. @pinobel je bent niet de enige. Begrijp werkelijk niet waarom Smeets in die fase wordt gebracht voor Buifrahi. Typische trainersgedachte die vindt dat zo'n speler eigenlijk onmisbaar is. Basri vond ik niet zo slecht overigens. Waren maar weinig spelers die uit de toon vielen. Souren gaan we flink missen komend seizoen. Volgende week wordt cruciaal in het verdere verloop. Puntje en je blijft in de race.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2024 21:39
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV - Willem II, za 20 april 2024, 18:45u #32
Geweldige wedstrijd van Mvv gezien, wat een inzet. Souren en El Basri speelden groots. Nieling en Aktas speelden sterk, ook een compliment voor Schenk die een goede wedstrijd speelde. Buifrahi liet zich vandaag ook goed zien, geeft hem meer speeltijd. Livramento maakte weer een goal, hij blijft een gevaarlijke aanvaller al had hij wel nog 1x moeten scoren van de drie opgelegde kansen. Sleegers ook gevochten als een leeuw. Eigenlijk speelde iedereen goed,
Jammer dat we weer een onverdiend tegendoelpunt krijgen in de blessuretijd, daar hebben we dit seizoen een abonnement op.
Als Mvv deze inzet en vorm kan vasthouden dan komt het wel goed met de play offs.
Dik compliment voor Mvv, het was vanavond genieten van hun spel!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie, Kay

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2024 21:40
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV - Willem II, za 20 april 2024, 18:45u #33
Tenzij de spelers zelf hadden aangegeven niet meer te kunnen, had ik niks gewijzigd. Verberne haalde door Buifrani te wisselen de angel uit het spel. Je zag dat na deze wissel er aanvallend iets veranderde. Daarvoor was het wachten op de 2-0. Een advocaatje kun je het wel noemen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2024 21:44
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 570
Meer
MVV - Willem II, za 20 april 2024, 18:45u #34

pinobel schreef : Ben ik de enige die niks snapt van de wissel Buifrahi - Smeets? El Basri had vrijwel nog niks goed gedaan deze wedstrijd en mocht blijven staan. Ik vond Buifrahi een van de beteren op het veld.


Niks goeds gedaan!?
Was samen met Souren en Matthys MOTM.
Liep het meeste van iedereen en heeft heel veel ballen veroverd.
Weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Lassie80, jovkle, Kay, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2024 21:46
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 570
Meer
MVV - Willem II, za 20 april 2024, 18:45u #35

Roed en Wit 70 schreef : Heerlijke wedstrijd en sfeer. Jammer van die gelijkmaker, drie man om Hilterman en staan net een meter van hem af. @pinobel je bent niet de enige. Begrijp werkelijk niet waarom Smeets in die fase wordt gebracht voor Buifrahi. Typische trainersgedachte die vindt dat zo'n speler eigenlijk onmisbaar is. Basri vond ik niet zo slecht overigens. Waren maar weinig spelers die uit de toon vielen. Souren gaan we flink missen komend seizoen. Volgende week wordt cruciaal in het verdere verloop. Puntje en je blijft in de race.


Buifrahi was op.
Die heeft nog weinig 90 minuten gemaakt in MVV1.
Veel meters moeten maken dus niet heel gek en je had geen Remans of Tasci om in te brengen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2024 21:52
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
MVV - Willem II, za 20 april 2024, 18:45u #36

CatenaccioMestreech schreef :

Roed en Wit 70 schreef : Heerlijke wedstrijd en sfeer. Jammer van die gelijkmaker, drie man om Hilterman en staan net een meter van hem af. @pinobel je bent niet de enige. Begrijp werkelijk niet waarom Smeets in die fase wordt gebracht voor Buifrahi. Typische trainersgedachte die vindt dat zo'n speler eigenlijk onmisbaar is. Basri vond ik niet zo slecht overigens. Waren maar weinig spelers die uit de toon vielen. Souren gaan we flink missen komend seizoen. Volgende week wordt cruciaal in het verdere verloop. Puntje en je blijft in de race.


Buifrahi was op.
Die heeft nog weinig 90 minuten gemaakt in MVV1.
Veel meters moeten maken dus niet heel gek en je had geen Remans of Tasci om in te brengen


Mmae voor Buifrahi en Dailon laten staan
Hoe je het ook wend of keert, Smeets is een prima voetballer voor dit MVV. Het lijkt echter of hij het spel vertraagt, met de nadruk op lijkt. Denk ik. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2024 21:55
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 570
Meer
MVV - Willem II, za 20 april 2024, 18:45u #37
Smeets is voetballend inderdaad beste alleen is kkd veel 'full gass' voetbal en dat lijkt met Smeets trager.
Maar je hebt zo een speler zeker nodig.
Maar voor nu El Basri hoort gewoon basis te staan
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2024 21:55
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 291
Meer
MVV - Willem II, za 20 april 2024, 18:45u #38
Ik ga zo in ieder geval gruuts naar bed. Ik voorspel dat wij het tot de finale van de play offs kunnen schoppen en wie weet wat er dan gebeurd !
De volgende gebruiker (s) zei dank u CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2024 22:14
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Willem II, za 20 april 2024, 18:45u #39

pinobel schreef : Ben ik de enige die niks snapt van de wissel Buifrahi - Smeets? El Basri had vrijwel nog niks goed gedaan deze wedstrijd en mocht blijven staan. Ik vond Buifrahi een van de beteren op het veld.


Ik snapte die wissel heel goed buifrahi had heel veel meters gemaakt en Smeets moest erin komen om de rust in het team te brengen en het overzicht.
Als jij zegt dat El Basri vrijwel nog niks goed had gedaan hebben wij samen echt een andere wedstrijd gezien.
Ik vond Maurice deze keer tactisch gezien goed wisselen door Zeegers er ook nog in te brengen om wat zuurstof toe te voegen aan het team.
Super trots op dit team kijk naar de tegenstander….als livra overzicht had behouden dan waren we glorieus met 2 doelpunten verschil als winnaar van het veld gestapt,nogmaals heerlijk deze ambiance en heerlijk deze prestatie van ons team in deze financieel hectische tijd omtrent het voortbestaan,aan het sportieve heeft het zeker niet gelegen…mvrgr Ampa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, Kay, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2024 22:19
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
MVV - Willem II, za 20 april 2024, 18:45u #40

Sander70 schreef : Ik ga zo in ieder geval gruuts naar bed. .... wie weet wat er dan gebeurd !


Met al dee kommoossie vendaog, wel met de hennekes boove de dekens slaope...:P

meh geliek höbs diech....veer goon daoveur ; op nao de NC ! MET DIT PEBLIEK AL...MANJEFIEK!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2024 22:38
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 470
Meer
MVV - Willem II, za 20 april 2024, 18:45u #41
Zuur dat het weer in de laatste seconde gebeurd,maar had er van te voren voor getekend. En supergoeie sfeer. MVV zit in het hart van de mensen. Deze club heeft het volste bestaansrecht. Dat is wel duidelijk nu.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Sjonnie, Lassie80, jovkle, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2024 22:48
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
MVV - Willem II, za 20 april 2024, 18:45u #42
Wat een geweldige pot van MVV. Strijdlust en goed voetbal, en dat voor een zeer sfeervolle Geusselt. El Basri, Souren en Nieling waren voor mij de besten. Alleen jammer dat Nieling (en de ook weer sterke Aktas) Hilterman zoveel ruimte gaven. Maar MVV had het duel al lang moeten beslissen, dit Willem II was rijp voor 2 en 3-0. Helaas gebeurde dat niet en dus overheerst het gevoel dat je vooraf had getekend voor een punt, en nu zwaar teleurgesteld bent. Maar MVV leeft, dat is wel duidelijk. Nu hopen dat de top het juiste besluit neemt!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Kay, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2024 23:38
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 182
Meer
MVV - Willem II, za 20 april 2024, 18:45u #43
Toen hij Zeegers erin bracht wist ik hoe laat het was en werd.
Slegers zat er doorheen dus die moest wel gewisseld worden.
Kan hij niet beter Penders opstellen…die loopt mss niet als een kip zonder kop rond?
Trouwens de laatste 5 minuten had ik puur op bal bezit gevoetbald, met genoeg mensen achter de bal.
De hoeveelste wedstrijd is het dat dit nu al mis gaat….hij coached niet goed of instrueert ze niet goed voor de wedstrijd.
Zoiets bespreek je toch als het een terugkerend fenomeen is?
Statistisch vallen de meeste goals op het einde omdat teams dan va-banque gaan spelen. Vroeger schoot man de bal het stadion uit.

Ik denk dat dit punt desalnietemin genoeg is (we kunnen ons nu nog een gelijk spel veroorloven (door de 2 punten voorsprong met een beter doelsaldo) en als we de laatste wedstrijd van Venlo winnen (zelfs nog een verliespartij extra tov bv Venlo).
Helmond doet ook weer mee, Cambuur is uitgeschakeld.
Dit team heeft meer mogelijkheden als velen dachten…geniet er nog maar even van.
Ben vooral benieuwd wie gaat promoveren (als W2-Groningen volgende week gelijk spelen maar ze winnen beiden hun andere 2 wedstrijden dan wordt R#da het kind van de rekening. En ik zie de Pruuse zelfs niet winnen van Jong Ajaks (ik mag toch hopen dat die weer niet een B elftal het veld insturen, want dat
maakt deze kompetitie in de ontknoping tot een lachnummer).
Het zou zomaar kunnen dat we in de PO (mochten we die halen) dan tegen de Pruuse spelen, en dan is alles anders...
maar nu loop ik ver vooruit :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2024 00:32 21 apr 2024 00:34 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
MVV - Willem II, za 20 april 2024, 18:45u #44
Een prachtige pot voetbal. Bijna 8000 mensen op de tribune. En een MVV dat de koploper zo goed als onder de knie had. Jammer dat bij de 1-1 de druk op de bal even niet meer aanwezig was. Willem II was nou niet zo goed det je je hart écht vasthield in de slotfase. Maar toch valt dat tegendoelpunt dan. Hoe dan ook, een knap punt. Zeker als je bedenkt dat je Tasci niet erbij had. Zo doorgaan en we hebben de playoffs.

Een prachtige sfeer ook. Van jong tot oud. Van Maastrichtenaar tot buitendlandse student vandaag zij aan zij in de Geusselt. Dit MVV verbindt Maastrichtenaren, expats en generaties. Dit MVV mag nooit verloren gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, Kay, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2024 00:48 21 apr 2024 00:50 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
MVV - Willem II, za 20 april 2024, 18:45u #45


Wat beteikent dat noe..?

Kin miech iemes zegke of Dord uzze eenige teegestender is um dees periode nog te kinne kriege ?
umtot de nummers ein tot en met drei al ein periodetitel höbbe...
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.464 seconden