Willem II - MVV | Vrijdag 08-09-2023 | 21.00

08 sept 2023 22:57
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 288
Meer
Willem II - MVV | Vrijdag 08-09-2023 | 21.00 #31
Na de gelijkmaker was het niet veel meer.
Livramento heeft al bewezen het niet te hebben en bewijst dat vanavond opnieuw.
Op basis van statistieken terecht verloren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2023 22:59
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
Willem II - MVV | Vrijdag 08-09-2023 | 21.00 #32

Sjappie schreef : En daarna het kopduel niet eens aangaan bij de hoekschop waar de 2-1 uit valt.. Ben Livramente liever kwijt dan rijk.. Bij Dordrecht uit ook al grote kans missen op de 2-3…



Er gebeurd wel altijd iets als Liviramento er in komt . Jammer dat hij die kans mist , maar hij komt wel in de positie om te scoren . Dat was voorheen wel eens anders . Nogmaals dit MVV is een stuk verder dan ik gedacht had .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2023 23:00
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 290
Meer
Willem II - MVV | Vrijdag 08-09-2023 | 21.00 #33

Boschpoort schreef : Jammer. Maar met opgeheven hoofd een kleine nederlaag in een uitwedstrijd.


Ik heb liever een duidelijke nederlaag dan onnodig verliezen. Dit Willem II is middelmaat...Hier had je echt een punt kunnen meememen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sander70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2023 23:05
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Willem II - MVV | Vrijdag 08-09-2023 | 21.00 #34
Hij wisselt de beste speler Tasci.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2023 23:06
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Willem II - MVV | Vrijdag 08-09-2023 | 21.00 #35
Vandaag de wedstrijd gezien op het ESPN waarvan de commentator duidelijk op de hand was van Willem II.

Ik heb zeker in het begin van de wedstrijd goed veldspel gezien maar we hadden we toch echt meer kansen moeten creëren. Daarna duidelijk de mindere partij en een terechte verliespartij. Geen man overboord, met dit spel doen we mee aan de play-offs.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie, bokkesprongen, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2023 23:07
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
Willem II - MVV | Vrijdag 08-09-2023 | 21.00 #36

ouwe rot schreef : Hij wisselt de beste speler Tasci.

logische wissel. Heeft uitstekend gespeeld maar was helemaal op. Complimenten voor die jongen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2023 23:13
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
Willem II - MVV | Vrijdag 08-09-2023 | 21.00 #37
Onnodige nederlaag.
Souren en Smeets zijn uitstekend opgevangen door 2 jeugdspelers. Penders en El Basri hebben het uitstekend gedaan. Hopelijk blijven beide genoeg minuten maken om zich te ontwikkelen.

Zeegers daarentegen maakt totaal geen stappen. Oh oh oh wat vreselijk matig aan de bal. Livramento , net zoals tegen de Schapenkoppen , mist een enorme kans. Tasci kan heel leuk voetballen, Sleegers hoort denk gewoon in de as te spelen. Komt weinig in het spel voor als rechtsbuiten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2023 23:20
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Willem II - MVV | Vrijdag 08-09-2023 | 21.00 #38
Ik vraag me af wat Buifrahi 'misdaan' heeft. Is na Livramento en Remans nu ook Maho hem al voorbij in de pikorde? Die jongen werd met veel bombarie binnengehaald, speelde een prima voorbereiding en stond tegen VVV nog in de basis. Nu mag hij niet eens meer invallen. Traint hij niet goed? Is er een akkefietje geweest? Toch nog niet goed genoeg? Wil Verberne hem rustig brengen? Ik vind het maar raar.

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Brncic, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2023 23:25 08 sept 2023 23:26 door Brncic.
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Willem II - MVV | Vrijdag 08-09-2023 | 21.00 #39
Opnieuw een prima eerste helft van MVV. Prima combinaties, verdedigend sterk (wat is Aktas een aanwinst!). Prima goal, en dan moet je eigenlijk volhouden tot de rust. Helaas valt de 1-1 te snel en is MVV het helemaal kwijt. Zeker begin tweede helft ontzettend veel balverlies en veel te weinig duels gewonnen. Dan zie je ook dat onze backs hard werken en van goede wil zijn maar eigenlijk te kort komen. El Basri en Penders deden het inderdaad niet slecht, maar je mist wel de dadendrang en het voetballend vermogen van Smeets en Souren. Zeker Penders en Kleinen zijn twee dezelfde types: bijna alles terug of breed. Voorin vond ik Slegers eerste helft prima en Tasci echt een aanwinst. Livramento moet gewoon 1-2 maken, en laat daarna zijn man vrij bij de 2-1. In de slotfase zie je dat we niks kunnen forceren. Zowel Maho als Remans viel waardeloos in. Dan had ik Nieling toch in de spits gegooid en alleen maar lange ballen gespeeld. Al met al een terechte nederlaag denk ik, maar met iets meer vernuft hadden we ook zeker een punt kunnen pakken. Het verval in de tweede helft voor de derde keer achter elkaar is wel zorgelijk…
En wat betreft Buifrahi sluit ik me aan bij Jim Cemintz die heeft in de voorbereiding toch meermaals getoond een goal te kunnen maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2023 23:30
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
Willem II - MVV | Vrijdag 08-09-2023 | 21.00 #40
We hebben 7 punten uit 4 wedstrijden , waar van 3 uitwedstrijden , 2 van de 3 uitwedstrijden tegen ploegen die 3 jaar geleden nog Eredivisie speelde .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2023 23:45 09 sept 2023 00:05 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
Willem II - MVV | Vrijdag 08-09-2023 | 21.00 #41
Helaas een mindere tweede helft, Willem 2 meer fysieke power, spelersniveau mvv zakte helaas flink terug. Veel balverlies, vermoeidheid en dan hopen op n goede uitval. Tweede doelpunt slecht gedekt door Livramento. Maar vlak daarvoor had 't ook al raak kunnen zijn, prima redding Matthys. Over de gehele wedstrijd blijven de backposities een ding. Zeegers' balbehandeling is matig. Schenk kent alleen maar de weg terug. Verdedigend kan ook vaak beter. Slegers had zeker 2e helfr teveel foutieve ballen, moet ie nog verbeteren. Had hem gewisseld, niet Tasci. Wat is met toptalent Buifrahi aan de hand, dat is toch een 10. Tasci technisch prima, maar mag wel nog iets meer acties richting doel of achterlijn ondernemen. Met Livramento en Maho kwam er wel meer snelheid in, maar kwam er in de diepte niet uit. Livramento moet bij die kans niet doorlopen, maar na de aanname schieten, geen killer. Jammer vh resultaat. Volgende week Den Bosch uit, moeten eigenlijk 3 punten zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2023 01:46
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
Willem II - MVV | Vrijdag 08-09-2023 | 21.00 #42
Heb alleen de 2e helft gezien in een kroeg (hik).
Dit W2 stelde niet veel voor…. en met Souren en Smeets hadden we gewonnen.
Vorige week dacht ik nog dat Schenk onze slechtste speler was maar wat viel die Zeegers tegen zeg. Deed bijna niks goed (de 2-1 had al eerder kunnen vallen toen een aanvaller over zijn kant tussen hem en een andere MVV-er doorliep (2 mensen schaak-mat, Man vloer die man dan!! (noodrem maar wel buiten het strafschop gebied). Nu kreeg hij een domme gele kaart.
Zeegers heeft normaal wel meer drive naar voren als Schenk. want die heeft ook geen techniek.
Hebben we geen andere backs want een blind paard kan dit zien ? Sy of zoiets? Met deze jongens zal PO halen moeilijk worden.
Uitgerekend toen MVV wisselde en meer aanvallend wilde gaan voetballen viel de tegengoal (een fout van Maties wat mij betreft) en slecht dekken?
Je kunt minimaal tegen je tegenstander opspringen (als je niks kan) en het hem zo moeilijk mogelijk maken semi-amateurs! Ik denk een abc-tje in de voetbal wereld?
Maurice heeft wel de goede wissels gemaakt (op Zeegers na dan), hij wilde voor de overwinning gaan (1 punt is ook niks)
maar 3 wissels op een keer is dus niet goed uitgepakt.
Je moet wel voor de 3 punten gaan dat heeft hij goed gezien.

Wonden likken en op naar DenBosch (zal ook niet gemakkelijk worden).
Ps de meeste van onze semi-amateurs waren al moe naar 75 min. ? meer trainen zou ik zeggen.
Maar ze hoeven pas in vorm te zijn in de PO, en genoeg punten sprokeelen om die te bereiken.
Of zouden ze hun lesje nog niet geleerd hebben?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2023 02:24
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Willem II - MVV | Vrijdag 08-09-2023 | 21.00 #43

Jim Cemint schreef : Ik vraag me af wat Buifrahi 'misdaan' heeft. Is na Livramento en Remans nu ook Maho hem al voorbij in de pikorde? Die jongen werd met veel bombarie binnengehaald, speelde een prima voorbereiding en stond tegen VVV nog in de basis. Nu mag hij niet eens meer invallen. Traint hij niet goed? Is er een akkefietje geweest? Toch nog niet goed genoeg? Wil Verberne hem rustig brengen? Ik vind het maar raar.

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk


Vraag mij dit ook wel erg af...
Livramento valt keer op keer in en laat eigelijk iedere keer zien dat die gewoon te kort komt.
Buifrahi vond ik tegen vvv helemaal niet slecht en speelt vervolgens geen minuut meer?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2023 06:52
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Willem II - MVV | Vrijdag 08-09-2023 | 21.00 #44
Het is allemaal al gezegd. Eerste helft prima, vanaf doelpunt mvv gaat Willem II drukken en kom je er eigenlijk hele wedstrijd niet meer goed onderuit. Vorige week tegen NAC werkte dat juist verlammend op Willem II, dat is de pech van het moment.

Verberne wisselt vrij vroeg, Livramento er in. Voor wie zich nog afvroeg waarom die niet meer speelt, mist een gouden kans op 1-2 en timed even later compleet mis in verdedigend opzicht en is daarmee mede oorzaak van de 2-1. MVV heeft gewoon in de breedte heel weinig kwaliteit, dat blijft hetzelfde.

Maar had deze wedstrijd een week eerder met aan onze kant Smeets en Souren gespeeld en je wint. Zonde.

El Basri speelde in de eerste helft overigens steengoed en liet zien wél kwaliteit in de breedte te zijn. Was over het hele veld te vinden en constante plaag voor Willem II. Helaas zat hij er al snel in de tweede helft doorheen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2023 07:31
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Willem II - MVV | Vrijdag 08-09-2023 | 21.00 #45
Een terechte uitslag, maar met iets meer effectiviteit had MVV er een puntje uit kunnen slepen. De chip van Livramento leek toch (op tv althans) een behoorlijke kans. Jammer, maar geen schande om bij Willem II te verliezen. Zeker niet als je de beschikbare spelersbudgetten tegenover elkaar zet. Dan kan het daar afgelopen week wel onrustig zijn geweest, maar uiteindelijk hebben ze veel meer te besteden. Des te knapper vond ik het begin van MVV. Het middenveld deed het, zoals door anderen aangegeven, prima. Zeker in de eerste helft. De tweede helft vloeide de energie en dus ook de dreiging weg uit het elftal. Dat zie je ook terug in de statistieken: MVV heeft de hele wedstrijd maar één keer een schot op doel gelost. Dat was ook meteen het doelpunt.
Overigens, heb ook ik me verbaasd over de wissels. Specifieker over het niet inbrengen van Boufrahi. Die had ook toch ook kunnen spelen in plaats van Remans. Een jonge speler die inderdaad met veel bombarie is binnengehaald en hij heeft een meerjarig contract. Dan kun je toch beter zo’n jonge gast minuten laten maken (investeren) in plaats van een speler wiens contract afloopt? Bovendien vind ik dat van Boufrahi momenteel meer dreiging uitgaat.
Nog een puntje van kritiek: wat een slappe voorzetten van de zijkanten. Het leek wel alsof ballen ‘blind’ en zonder power werden voorgegeven. Ik heb toch behoorlijk wat slappe, halfhoge voorzetten in de zestien tussen louter Tilburgers zien belanden. Daar mag meer aandacht aan besteed worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.377 seconden