MVV - Telstar, vr 12 mei 2023, 20.00u

13 mei 2023 00:54
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 287
Meer
MVV - Telstar, vr 12 mei 2023, 20.00u #31

Duin schreef :

ASR schreef :

jasonke7 schreef :

pinobel schreef : Nog 34 kaarten dan is de boschpoort ook uitverkocht. Gaat hard nu.


Zelfs F open gegooid


Is vrijwel altijd open. Ze hadden dit kunnen voorzien en vak G opengooien tegen godvergeten Telstar. Maar ja...MVV en commercieel denken.


Knap hoor, van een vol stadion nog iets negatiefs weten te maken.


Het stadion is niet vol, de kaartjes zijn bijna uitverkocht. Dat is heel iets anders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 06:34
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - Telstar, vr 12 mei 2023, 20.00u #32
Telstar was de betere ploeg in de eerste helft kreeg de beste kansen.
MVV scoorde uit het niets. Tweede helft speelde MVV al wat beter, maar heb het toch zeer zeker beter gezien.
Wel werd het onmogelijk gemaakt om te voetballen Telstar maakte veel overtredingen waar ook niet gefloten door werd.
Koen was toch weer een van de betere vond ik, stond overal vroeg de bal. Rende als een beest scorend vermogen iets minder, maar wel weer een assist.
Schandalige overtreding van de keeper wat ik zo snel zag op Kostons, misschien valt het in de herhaling mee?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 08:08
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 287
Meer
MVV - Telstar, vr 12 mei 2023, 20.00u #33
Prachtige sfeer, wat een publiek. Schitterend resultaat, voelt toch als een prijs, het halen van de nacompetitie.
Toch met een licht katerig gevoel naar huis. De zware blessure van Koen vind ik een enorme domper op de feestvreugde. Deze jongen is zo ongelooflijk belangrijk geweest voor ons dit seizoen. Dit wordt heel moeilijk op te vangen wil je serieus meedoen voor de hoofdprijs.

Iedereen met een MVV- hart proficiat!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 08:44 13 mei 2023 08:45 door αναρχος.
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV - Telstar, vr 12 mei 2023, 20.00u #34
Mooi om het stadion weer eens zo vol te hebben en te spelen om de knikkers. MVV heeft wel eens beter gespeeld dit seizoen, maar trekt gelukkig toch nog het resultaat over de streep. Helaas gaan we door de moord aanslag van de keeper van Telstar, zonder onze assistenkoning de play-offs in. Kunnen we de keeper van Telstar niet alvast een factuur van een paar miljoen sturen voor het mislopen van de promotie? Hopelijk heb ik het fout, maar ik ben bang dat we Koen toch erg gaan missen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 10:50 13 mei 2023 10:51 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Telstar, vr 12 mei 2023, 20.00u #35

mvv4ever schreef : Telstar was de betere ploeg in de eerste helft kreeg de beste kansen.
MVV scoorde uit het niets. Tweede helft speelde MVV al wat beter, maar heb het toch zeer zeker beter gezien.
Wel werd het onmogelijk gemaakt om te voetballen Telstar maakte veel overtredingen waar ook niet gefloten door werd.
Koen was toch weer een van de betere vond ik, stond overal vroeg de bal. Rende als een beest scorend vermogen iets minder, maar wel weer een assist.
Schandalige overtreding van de keeper wat ik zo snel zag op Kostons, misschien valt het in de herhaling mee?


Nee een hele smerige kamikaze actie van Koeman jr super rood…ach ja de scheids wist wel aan wie hij de kaarten moest geven 5 keer geel….en weer dat provoceren dit maal van Koeman wanneer word hier tegen opgetreden?
Die keeper voelde zich super,,veilig,,door dat ,,gooi,,verbod en dat wekt super veel irritatie op oppe tribuun,ben benieuwd wie er tegen een schorsing aan zitten komende wedstrijden?…mvrgr Ampa

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 11:05
Klaos Dèks
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 20
Meer
MVV - Telstar, vr 12 mei 2023, 20.00u #36

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 11:15
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
MVV - Telstar, vr 12 mei 2023, 20.00u #37

Klaos Dèks schreef : Dee vuilak heet hei ‘n henneke aon!
www.ad.nl/nederlands-voetbal/rood-ronald...n-in-shock~a3c90ffd/


En toen kreeg r wel roed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 13:51
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV - Telstar, vr 12 mei 2023, 20.00u #38
De heer Nagtegaal floot gisteren geen mooie liedjes. Een blamage voor het betaalde voetbal. Hij geeft voor een werkelijk schandalige overtreding van keeper Koeman niet eens een vrije trap, waar rood op zijn plaats was geweest. Om in het laatste kwartier met kaarten te gaan wapperen, omdat hij de aanstellerij van Telstar en de reacties van het publiek niet meer aankon. Een gele kaart aan (dacht ik) Livramento voor een zuivere schouderduw....... Het was niet eens een vrije trap. En, eerlijk is eerlijk, hij bestrafte een zuivere overtreding in het zestienmetergebied door een MVV-verdediger niet met een penalty voor Telstar.

MVV was gisteren dodelijk efficiënt in met name de eerste helft. Uit een heel moeilijke positie zet King Koen voor en Jarne Steuckers komt knap voor zijn man en tikt hem binnen. En de manier waarop Ruben van Bommel de 2-0 maakte, verraadde opnieuw zijn grote klasse.

In de tweede helft was de efficiëntie minder; daar had Van Bommel tot twee keer toe de pot al definitief kunnen beslissen.

Ik weet niet waar de oorzaak precies zit, maar het was gisteren wel duidelijk waarom MVV zo veel doelpunten tegen krijgt. Weinig overzicht en rust bij de controleurs op het middenveld en te veel ruimte weggeven in de verdediging. Dat is vragen om tegendoelpunten.

Wat mij betreft had Maurice Verberne de met kramp worstelende Rico Zeegers (speelde een goede pot gisteren) eerder mogen c.q. moeten vervangen. De toch al niet berensterke verdediging had duidelijk last van het trekken-benende functioneren van Rico, na de eerste krampaanval.

De grootste domper is natuurlijk de sleutelbeenbreuk van
Koen Kostons; een van de belangrijkste spelers dit seizoen. Keihard werkend, voortdurend met oog voor de positie van zijn medespelers. Die gaan we echt missen in de playoffs.

Ik vind het eigenlijk geen echt verdiende overwinning, maar als je zoveel (halve) kansjes mist, mede dankzij ik-pak-ze-met-een-arm-uit-de-lucht Romain Matthys, dan verdien je ook niet meer. En een geflatteerde overwinning smaakt ook heerlijk.

Heel veel sterkte, Koen! En veel wijsheid toegewenst voor Maurice. Want ik ben benieuwd hoe hij het gemis van Koen gaat opvangen in de playoffs. Hoe gaat dit MVV ons hopelijk opnieuw verrassen aan het einde van dit prachtige voetbalseizoen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 14:44
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
MVV - Telstar, vr 12 mei 2023, 20.00u #39
Toch Chapeau voor t publiek die zich wist te beheersen op die bloedhond van een koeman. Alle ingrediënten waren er dat t publiek verleid kon worden tot voorwerpen richting de keeper met zijn gedrag. Hulde daar voor, mag ook een keer gezegd worden.

Al was een wc pot, van porselein, van ca 20 kg recht op de harses van die dikke pad toch wel een wilde fantasie. Mochten we volgend jaar weer tegen Telstar moeten , in Maastricht hebben ze een olifanten geheugen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, ASR, Hier menier, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 14:48 13 mei 2023 14:50 door Maosbrögk.
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
MVV - Telstar, vr 12 mei 2023, 20.00u #40
Mooie avond gisteren. Volle bak, fijne sfeer, goed weer en weer een overwinning. 2 prima aanvallen resulteerden in snelle 2-0 voorsprong. Maar als Telstar het vizier wat scherper had gehad, hadden we ook kunnen verliezen. Gebeurt nu gelukkig niet. Matthys wederom in prima doen.
Het uitvallen van Kostons is een enorme aderlating.
Die ging als jochie weg in Maastricht naar Zweden en kwam als man terug. Hij is zó belangrijk voor ons. Niet alleen de goals en assists, maar ook zijn inzet. Hij kan ook echt een klootzak zijn in het veld, kan oorlog maken. Daar hebben we er niet veel van. Kostons is momenteel niet vervangbaar helaas. Livramento of Remans, dan lever je toch heel veel kwaliteit in.
Ook Souren speelde enorm goed.
MVV, dikke chapeau voor dit seizoen! Ik blijf het zeggen: budget-wise zouden we stijf onderaan moeten staan, nu staan we top linkerrijtje, met de kleinste begroting van het betaalde voetbal. Spelend voor volle tribunes. Clubs komen niet graag naar Maastricht. De kers op de taart is bereikt. Nu vrijuit spelen, niets moet, alles mag. Dit is niet begroot en dus alleen maar een meevaller. Dat is anders bij die andere clubs die móéten promoveren om niet in financiële problemen te komen.
Lijkt me beter om eerst uit te spelen, hopen op gelijkspel en dan het thuis af te maken.
MAKE US DREAM!!!

Ps: jammer dat eigenaren gouden ster niet door MVV op het veld gehuldigd werd. 23 jaar trouwe dienst voor de fans is niet niks, zo bleek ook in de 23e minuut. Daar had MVV best een gebaar mogen maken, ondanks dat ze natuurlijk niet op de loonlijst staan. Maar voor velen van ons is de gouden ster een onderdeel van hun MVV-leven (geweest).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard, jovkle, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 19:36 13 mei 2023 19:38 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
MVV - Telstar, vr 12 mei 2023, 20.00u #41
Ik kan me vinden in de bovenstaande posts. Weinig meer aan toe te voegen. Volle bak gisteren, geweldige sfeer, eerlijk is eerlijk: geen goed MVV (maar wel in de eerste helft dodelijk effectief), een goede tegenstander, een lul van een scheids (vooral in het laatste kwartier), veel geluk, geweldige keeper, en de play-offs zijn binnen. Heerlijk. Smet op de wedstrijd is de blessure van Kostons. Wat dubbel zo frustrerend is, is dat de keeper van Telstar hier niet eens voor bestraft wordt, terwijl bij NAC-Heracles iets soortgelijks gebeurd (en zelfs een lichter vergrijp als je het mij vraagt) en deze keeper wél rood krijgt. En idd, wie dan nu in de spits? Met zowel Remans als Livramento is het een stuk minder. Anders Blummel in de punt en Azrak vanaf rechts??

Gruuts op deze club, wat ze dit seizoen neergezet hebben, met de laagste begroting in het betaalde voetbal en een geweldige supportersschare die absoluut meer verdient. Wat nu volgt is bonus. Zeker zonder Kostons (en nog wat andere afwezigen) verwacht ik eerlijk gezegd weinig (ook gister is maar weer bewezen hoe kwetsbaar we zijn en hoeveel kansen (en dus ook doelpunten) we tegen krijgen), maar die verwachtingen waren voor dit gehele seizoen al sowieso hetzelfde, m.a.w. gewoon zo laten, dan kan het alleen maar meevallen. ;) Van de andere kant: er staat wel een team, dat voor elkaar knokt en vertrouwen in elkaar heeft. En met vertrouwen en geloof in elkaar kun je ver komen, zeker in thuiswedstrijden met al die fans er achter. Laot goon MVV. :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 19:52
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
MVV - Telstar, vr 12 mei 2023, 20.00u #42
Inderdaad Blummel in de spits en Azrak vanaf rechts .......maar Kostons is een groot gemis ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 22:36 13 mei 2023 22:37 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Telstar, vr 12 mei 2023, 20.00u #43

bokkesprongen schreef : Inderdaad Blummel in de spits en Azrak vanaf rechts .......maar Kostons is een groot gemis ...


Zou een optie kunnen zijn maar blijft moeilijk zonder Koen.
Jammer dat hij nu wegvalt en zal Ruben het ook een stuk moeilijker krijgen zonder Koen.
Los van dat spelers,technische staf bedankt wat jullie dit seizoen hebben afgegeven binnen het maastrichtse,heerlijk dat laatste moment met een supertrotse Maurice die zich liet fêteren voor de angelside tribuun.
Zag er komisch uit Hermans en Luipers die constant wegliepen en de eer aan Maurice en de spelers lieten.
Respect diep respect voor de angelside dat ze zich niet gek lieten maken door Koeman jr…wat een irritante,,figuur,, en duidelijk misbruik maakte van de nieuwe KNVB strafmaatregel.
Waarom is hier niemand van de scheidsrechter/grensrechters tot aan de vierde man om hier een opmerking over te maken en een kaart uit te delen voor dat geprovoceer.
Na de laatste keer tegen jong Az moet toch ook de KNVB,,tips,,meegeven aan het corps uit Zeist?
Laten we rustig achterover geleund genieten van wat er neer is gezet op het veld,met op dit moment een 5de plaats.
Ben supertrots om als niet geboren maastrichtenaar dit te hebben mogen mee maken met als hoogtepunt dat we enkele,,toppers,,een poepie mochten laten ruiken.
Zou er nog een verrassing achter aankomen…..dan nog ff wat cynisch kijk eens naar onze ,,vrienden,,aus kirchrao zoveel geld al die jaren over de balk gegooid en staan nu al op 17 pnt achter ons…vooral alle diehard supps moet dit toch een heerlijk gevoel geven……mvrgr Ampa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 22:47
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - Telstar, vr 12 mei 2023, 20.00u #44
Wat onverdiend voor onze geweldige Koen. Misschien dat we vanuit de supporters een gebaar kunnen maken naar hem toe.
Ik zou Van Bommel nu in de spits zetten aangezien die toch graag scoort. Je houdt dan een goede spits en aanvoer vanuit Blummel en Steuckers. Op links kan dan Remans of El Azrak het proberen. Het is heel fijn dat Souren terug is, wat een power gisteren!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jasonke7, ASR, CatenaccioMestreech, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2023 17:40
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 466
Meer
MVV - Telstar, vr 12 mei 2023, 20.00u #45
Klopt Hill, met El Azrak, zou goed kunnen. Dat pakte tegen Pec Zwolle ook heel goed uit. Beterschap Koen, je was/bent een topper!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden