MVV - FC Dordrecht, vr 14-4-23, 20:00u

15 apr 2023 12:27
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV - FC Dordrecht, vr 14-4-23, 20:00u #16
Hoewel ik MVV bij vlagen erg slordig vond (zowel in de passing als in de afronding), heb ik nooit met samengeknepen billen gezeten. Dat lag deels ook aan het zwakke spel van Dordrecht. Opvallend vond ik de missers voorin en het feit dat Steuckers (een van de beste voetballers bij MVV) voor zijn doen veel ballen verspeelde.
Van de andere kant pak je gewoon 9 punten uit drie wedstrijden. En hoe meer je wint, en dan maakt het niet uit hoe, hoe groter de kans dat je in een flow komt. Zeker nu je richting het eind van de competitie gaat is dat erg prettig.
Overigens nog een bijzondere vermelding voor Kleinen. Ik vond hem erg goed spelen op het middenveld. Voetbalt bij vlagen heel makkelijk en probeert het spel snel te verleggen.
Verder heb ik genoten van de aanval die voorafging aan de 1-0. Echt prachtig uitgespeeld met toch weer Kostons en Van Bommel. Die weten elkaar makkelijk te vinden en zijn eigenlijk altijd wel belangrijk voor MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Kay

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2023 12:20
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV - FC Dordrecht, vr 14-4-23, 20:00u #17
Heeft iemand een idee hoe het met die persoon gaat die die aanval kreeg?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2023 12:48
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV - FC Dordrecht, vr 14-4-23, 20:00u #18
zijn moeder heeft een bericht laten delen. Betrof epileptische aanval. Na onderzoek in MUMC mocht hij weer naar huis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2023 12:50
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV - FC Dordrecht, vr 14-4-23, 20:00u #19
Mieljaar, wat een kansen.... tegenstander was wel heel erg slecht zeg, alleen geweldige keeper die mocht Mathys vertrekken meteen gehaald moet worden.
Nu al populair bij de A.S. :)

onder de streep 3 punten. Komende 2 wedstrijden moeten gewoon weer 6 punten zijn dan begin ik er echt in te geloven.

Ben benieuwd naar de support in Eindhoven. Vorig jaar 20 man, mag hopen dat los van het feit dat het een jong team is, de support maximaal zal zijn in deze fase van de competitie !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.222 seconden