Helmond Sport - MVV, vr 7-4-23, 20:00u

07 apr 2023 20:42
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Helmond Sport - MVV, vr 7-4-23, 20:00u #16
Ik ben niet aanwezig in Helmond... en heb alleen de info dat de wedstrijd is gestaakt vanwege vuurwerk op veld.

Trots en sjiek dat er een vol uitvak is.

Jammer en triest dat er blijkbaar iemand is om vuurwerk op veld te gooien.... zeker met de geschiedenis van afgelopen woensdag en berichtgeving hierna.
En je weet dat de knvb wel tegen kleinere club zich durft te profileren en dat alles nu onder een vergrootglas ligt.

Hopelijk dat de wedstrijd niet definitief wordt gestaakt en dat we drie punten pakken tegen de Verkuskup.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2023 20:58 07 apr 2023 20:59 door Sjonnie.
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Helmond Sport - MVV, vr 7-4-23, 20:00u #17
0-1 mvv Blummel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2023 21:25
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 466
Meer
Helmond Sport - MVV, vr 7-4-23, 20:00u #18
Voorstaan in een uitwedstrijd dit seizoen. Wat een weelde. Hopelijk kunnen ze de voorsprong vasthouden of zelfs uitbreiden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2023 21:43
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Helmond Sport - MVV, vr 7-4-23, 20:00u #19
Rode kaart Helmond .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2023 21:50
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Helmond Sport - MVV, vr 7-4-23, 20:00u #20
1-2 !!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2023 22:01
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
Helmond Sport - MVV, vr 7-4-23, 20:00u #21
Lekker blummel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2023 22:25
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 466
Meer
Helmond Sport - MVV, vr 7-4-23, 20:00u #22
Haha 6 punten tegen die verkeskup dit seizoen. Sjiek!! En men kan zeggen wat die wilt. Blummel is soms goud waard voor dit MVV! Harde werker!! En wat de NC betreft. Thuis winnen met 3-0 en uit verliezen met 1-0 = prima! Ik zie het met vertrouwen tegenmoed. MVV komt net op tijd in de flow. Laat ze maar komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2023 22:27
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
Helmond Sport - MVV, vr 7-4-23, 20:00u #23
Proficiat MVV met deze overwinning en Vooral Blummel ......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2023 22:29
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Helmond Sport - MVV, vr 7-4-23, 20:00u #24
@ mosae wat bedoel je met 3 0 thuis winnen en uit 1 0 verliezen??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2023 22:29 07 apr 2023 22:30 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Helmond Sport - MVV, vr 7-4-23, 20:00u #25



op nao de NC


fijn weekend !
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2023 23:05 07 apr 2023 23:15 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 466
Meer
Helmond Sport - MVV, vr 7-4-23, 20:00u #26

En noe? schreef : @ mosae wat bedoel je met 3 0 thuis winnen en uit 1 0 verliezen??

Ik bedoel ermee te zeggen dat MVV wat meer moeite heeft met de uit-wedstrijden. Maar de thuiswedstrijden zijn daartegen zeer goed. Nu MVV in die flow kan komen (door veel te winnen in de allerlaatste fase van de competitie), is in de NC thuis een 3-0 zege tegen een 1-0 nederlaag uit (tegen pakweg Willem 2) genoeg. Maar dan moet MVV natuurlijk wel gaan vlammen. Ik zie veel kansen voor MVV. Misschien zelfs de Markt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2023 23:49
mvv925
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Helmond Sport - MVV, vr 7-4-23, 20:00u #27
Aangezien ik in de buurt woon heb ik de wedstrijd bezocht vanuit het thuisvak.

Op de drie punten en de nodige dosis strijd na is er weinig positiefs over vanavond te zeggen.
Tot de rode kaart, met name begin tweede helft, was Helmond gewoonweg dominant en beter. MVV speelde slordig en creëerde 0 kansen. Je krijgt één corner en in de kluts wordt het 1-0, volstrekt tegen de verhouding in. Maar goed, die tellen ook! :)
De 1-1 viel dan ook te verwachten en na die 1-1 leek het erop dat Helmond de wedstrijd over de streep ging trekken. MVV had echter het 'geluk' dat Helmond een volstrekt onnodige, maar terechte, rode kaart pakte. Toen was MVV even dominant maar creëerde wederom geen kansen. Het afstandsschot van Blummel vloog er gelukkig in, maar ook tegen 10 man van Helmond wist MVV daarna niks te creëren. Sterker nog, na de 75e minuut kreeg Helmond weer de overhand. Objectief gezien was een gelijkspel eerlijker geweest. Maar eindelijk weer eens drie punten in een uitwedstrijd. Hoe lang geleden was dat?

Wel blij met de basisplaats van El Azrak. Veel behendiger dan Remans en brengt meer dreiging. Ook Steuckers krijgt zijn oude vorm weer.

Ik kan het niet laten om toch iets over het uitvak te schrijven. De sfeer in het stadion was gemoedelijk en de eerste 20 minuten van de wedstrijd gebeurde er vrij weinig. Er was geen enkele aanleiding om weer zo'n idiote actie uit te voeren waardoor de wedstrijd werd stilgelegd. Ik kan mij gruwelijk irriteren aan dit soort mensen die onze mooie club op deze manier in diskrediet brengen. Het staat morgen (en nu ook al) weer overal in de media. Lekker positieve PR in een seizoen waarin je eindelijk weer eens goed speelt. Realiseert zo iemand zich dat de boetes die MVV in een jaar voor dit soort onzin betaalt, besteed had kunnen worden aan betere spelers? Alle respect voor de Angel Side en de manier waarop ze de club steunen, maar kunnen ze nou niet eens met elkaar afspreken om hier gewoon mee te stoppen en elkaar daar ook op aan te spreken en te controleren. Dat laatste is namelijk de oplossing, in plaats van meer beveiliging en supportersverboden. Maar op deze manier maak je het de autoriteiten wel heel makkelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2023 01:26
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
Helmond Sport - MVV, vr 7-4-23, 20:00u #28
Wil gerust namens de Angel-Side reageren. Mvv is op supportersgebied een hoogvlieger in de kkd. Een paar jaar geleden gingen we standaard met iedere wedstrijd een paar bussen. Er was een standaard situatie. Je wist en kon de potentiële problemen. Je kunt en mede door de media aandacht de laatste weken verwachten dat wij aan de beurt zijn. We hebben een luxe probleem. Als Angel side keuren we echt wel dit soort dingen af. Maar laten we niet verzuipen en meegaan in de publieke opinie. Deze club zit in de lift, en ik weiger mee te gaan dat een inviduele actie deze fantastische supportersschare als oncontroleerbaar te boek te zetten. Er is echt wel sociale controle. En collectief straffen is achterhaald en populistisch. Als Angel side doen we alles om deze club te verkopen. Maar trap niet in de hetze
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman, Hier menier, Mithrandir

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2023 01:27
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Helmond Sport - MVV, vr 7-4-23, 20:00u #29
Een , mijn inziens, terechte overwinning in Helmond. We speelden niet groots , maar afdoende. Helmond geen enkele uitgespeelde kans gehad.

De scheids had n.a.v. de Klassieker een aangescherpt programmaboekje in zijn borstzak. Met een stijf pielemuisje moet hij toch genoten hebben van een bommetje. Ik was zelf bier halen en zag een leeg veld toen ik boven kwam, maar het was typerend voor de week. Derksen heeft in mijn ogen gelijk.

Mooi vond ik om te zien hoe Kleinen nu Lieftink de baas was. Twee seizoenen geleden was dat wel anders. Wat een ontwikkeling maakt hij mee en wat een trieste bedoeling is dar Helmond.

Belangrijke punten, resultaten hadden beter kunnen uitvallen, maar op naar de PO!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2023 04:15
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Helmond Sport - MVV, vr 7-4-23, 20:00u #30

webmastersfm schreef : Wil gerust namens de Angel-Side reageren. Mvv is op supportersgebied een hoogvlieger in de kkd. Een paar jaar geleden gingen we standaard met iedere wedstrijd een paar bussen. Er was een standaard situatie. Je wist en kon de potentiële problemen. Je kunt en mede door de media aandacht de laatste weken verwachten dat wij aan de beurt zijn. We hebben een luxe probleem. Als Angel side keuren we echt wel dit soort dingen af. Maar laten we niet verzuipen en meegaan in de publieke opinie. Deze club zit in de lift, en ik weiger mee te gaan dat een inviduele actie deze fantastische supportersschare als oncontroleerbaar te boek te zetten. Er is echt wel sociale controle. En collectief straffen is achterhaald en populistisch. Als Angel side doen we alles om deze club te verkopen. Maar trap niet in de hetze


Is of zijn deze supporter(s) die dit vuurwerk gooiden ook door jullie terecht gewezen gister of heb jij daar geen zicht op?….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.386 seconden