Play-offs? Off net niet / nacompetitie

28 apr 2023 10:01 28 apr 2023 10:03 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #31

mvv4ever schreef : Hoop dat we niet meteen tegen VVV gaan komen. Dan worden we meteen uit de beker geflikkerd.


VVV verloor vorige week van Telstar, en won al vijf wedstrijden niet meer. Wij winnen daarentegen de laatste weken alles. Ik zou met een gerust hart vandaag tegen VVV spelen. VVV mag blij zijn dat De Graafschap tegen Oss en ADO punten heeft laten liggen, anders zou VVV serieus het risico lopen buiten de play-offs te vallen.

Maar goed, wellicht dat die richting play-offs weer in vorm komen.

In de Geusselt won VVV ook vooral met veel geluk, een klein wonder dat we daar niet scoorden.

Ik snap niet waar die angst voor VVV vandaan komt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2023 12:10
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #32
Voor mij geen NAC vooral met dat fanatiek publiek in Breda , zal wel weer stil gelegd worden . Doe mij maar Venlo ....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2023 12:47
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #33
Heb ook het liefst Venlo.
Voor mijn gevoel moeten die gewoon te pakken zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2023 12:55 28 apr 2023 12:55 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #34

bokkesprongen schreef : Voor mij geen speciale voorkeur vooral gezien ons fanatiek publiek in de Geusselt, zal wel weer manjefiek worden. ....


zjus; zoe maag iech 't huure: es 't ierste vaan Twente, PSV, AZ, Ajax of Feyenoord koume, maak 't gein flaus aus



Draon goon wie de verrekkes, volle petaj!
De volgende gebruiker (s) zei dank u johan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2023 14:28
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Onderwerp Auteur
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #35
Zit de beker halfvol of is deze halfleeg?

Aangaande we de playoffs nog niet zeker hebben gesteld begin ik met een scenario van een halflege beker.

We kunnen de playoffs namelijk nog mislopen. Dit kan nog op verschillende manieren.

Scenario Ado. Deze hebben 9 punten minder dan ons en een doelsaldo van -6. Als Ado alle 3 hun resterende wedstrijden winnen. De tegenstanders zijn 2 jong teams en Dordrecht. Dat ze die winnen is niet geheel onrealistisch. MVV moet dan wel alle 2 de wedstrijden verliezen. We spelen thuis tegen Telstar, als we die verliezen zie ik het donker in. Almere uit acht ik ons namelijk kansloos. Pakken we minimaal een punt tegen Telstar dan zijn we geplaatst.

Scenario Telstar. Telstar staat op -13 en zal met minimaal 7 doelpunten verschil moeten winnen van ons en winnen van NAC om ons op doelsaldo voorbij te kunnen gaan. Dit scenario acht ik zeer onwaarschijnlijk, vooral omdat Telstar nooit vaker dan 5x gescoord heeft in dit seizoen en ik zie ze niet van NAC winnen.

Dan het halfvolle glas. We pakken minimaal een punt in de komende 2 wedstrijden en dan zijn we geplaatst.
Dit moet dan wel komende vrijdag gebeuren.

Qua kansberekening denk ik dat we voor 90% geplaatst zijn. Het blijft echter de keukenkampioen divisie dus helemaal gerust ben ik nog niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2023 18:23
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 466
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #36
Als (jong) Ajax gewoon zijn sportieve plicht doet maandag, zet het wat eerste elftal spelers erop, en is MVV in de NC. Klaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2023 18:31
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #37
We halen gewoon de PO , geen enkel probleem
Dit MVV is veel te goed om ze niet te halen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2023 18:43
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #38

Mosae schreef : Als (jong) Ajax gewoon zijn sportieve plicht doet maandag, zet het wat eerste elftal spelers erop, en is MVV in de NC. Klaar.


Gaat sowieso gebeuren.
Tegen ADO willen ze altijd winnen.
Of dat Ajax 1 is of Jong Ajax.
Dus dan nemen ze zeker wat spelers van 1 mee die vanavond weinig minuten maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2023 19:41
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #39
Almere uit zie ik ons niet veel klaar spelen. Dus moet er tegen telstar gewoon minimaal een puntje worden gepakt. Al zal telstar vechten voor zijn allerlaatste kans, en er vol op klappen. Telstar doet het samen met MVV gezien het spelersbudget uitstekend. Spelen al jaren toch vrij leuk voetbal, en ook ieder seizoen is ook bij Telstar wel een leuke naam wat doorbreekt.

Het groepje VVV,MVV, Nac , Eindhoven en willen 2 zijn toch alles behalve stabiel. Iedereen kan van elkaar winnen. Willem 2 kon mij tegen MVV ook totaal niet overtuigen. Venlo zit ook in een hele matig fase.

Bijna iedere pot komt MVV aan veel kansen. Als iedereen op zijn top is kunnen wij van alle bovenstaande ploegen winnen. Matthys heeft de meeste reddingen van alle keepers.. komt goed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2023 19:58
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #40
Inderdaad Mithrandir
we moeten dan alleen niet no 8 worden want anders spelen ze 3x tegen Almere.
No 6 worden zou echter beter zijn.
En heel veel zal afhangen of we met onze sterkste 11 kunnen starten EN wie gewisseld wordt en ook genoeg wisselen, want anders zijn ze naar 4 wedstrijden uitgebrand.

ps Misschien kunnen we wat spelers van Telstar overnemen aan het einde?
ADO gaat punten verspelen tegen jong bedrog ajax (net als wij deden) ....en ik denk dat almere liever niet tegen ADO wilt spelen....
in weze zijn we nu al geplaatst

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2023 20:51
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #41
Ik heb zo een gevoel dat Almere 3x achter elkaar gaan krijgen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2023 21:33 06 mei 2023 21:36 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 466
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #42
Of je nu 7e wordt of 8e, je komt op die plekken Almere voor 99% opnieuw tegen. De NC is sowieso hopen op een klein wonder. Als de verdediging er dit keer voor zorgt dat de gelederen wat meer gesloten zijn, dan zou het moeten kunnen lukken. De kans is heel klein, maar ook dat is een kans.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2023 10:57 07 mei 2023 10:58 door Mestreech28.
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #43
We kunnen wel speculeren hier (en terecht, daar is dit forum voor), maar er is toch geen pijl op te trekken hoe het ons afgaat in de Play-Offs. Dit is niet te vergelijken met de competitie. Er hangt een hele andere sfeer en druk op de teams. Als we de laatste wedstrijd van de competitie met 0-3 / 0-4 de boot ingaan in Almere, kunnen we in de Play-Offs alsnog winnen daar.

Ik wacht af. Het kan echt 2 kanten uit gaan in de nacompetitie. Als het dubbeltje de goede kant opvalt, kunnen we nog wel eens geluk hebben.

Ben je dan Eredivisiewaardig? Nee nog niet, maar meer kansen als deze krijg je niet. Je zult ooit met een ''vriendenteam'' en een beetje geluk moeten promoveren, want met geld en dure sterspelers gaat het bij MVV nooit gebeuren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2023 12:53
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 466
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #44
Ik wil best met 0-3/0-4 in Almere weggaan....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2023 15:46
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Play-offs? Off net niet / nacompetitie #45

Mosae schreef : Ik wil best met 0-3/0-4 in Almere weggaan....


Haha, ik bedoelde inderdaad andersom.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden