NAC - MVV Maastricht, vr 10-3-2023, 20:00u

10 mrt 2023 22:34
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
NAC - MVV Maastricht, vr 10-3-2023, 20:00u #31
Goed dat mvv nog geen nieuw contract heeft aangeboden.
Ik ben nog steeds de mening dat we dit jaar een betere selectie hebben als de 4 jaren ervoor. Dat we de eerste seizoenshelft zo goed presteerden was geen toeval meer over 18 wedstrijden gezien.
Zijn er geen goede trainers in Belgie te vinden, die spelers van daar meenemen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mrt 2023 23:57 11 mrt 2023 00:11 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
NAC - MVV Maastricht, vr 10-3-2023, 20:00u #32
Faty, bisse oan d’n draank? Geneet vaan dit mvv ezzebleef!

Veur ‘t seizoen waorse blij esse 19e zows weure, wee had gedach datse tot noe tow zows mitdoen um de play-offs? Geweldige prestatie tot op heden, en hopelijk bekroene ze ‘t mit ‘n play-off plek. Zoe neet, esnog ‘n wergaloos seizoen! Bis uns content mit wat se tegenwoordig zuus…
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, bokkesprongen, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2023 00:43
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
NAC - MVV Maastricht, vr 10-3-2023, 20:00u #33
Het middenveld is gewoon te zwak. Verdedigen en aanvallen moet je het met 9 doen doen ( 1tje zal altijd als laatste of eerste man fungeren) Bij elke aanval van de tegenstander staat de helft van de ploeg gewoon te kijken. Drie passen achter elkaar is momenteel ook moeilijk te realiseren. Waem vond ik sterk vandaag , zet hem bij sterkere spelers en komt hij helemaal tot zijn recht. Labylle enkele mooie acties langs de flank maar verdedigend veel te traag . Kostons werkt hard maar wat kan hij een bal oh zo moeilijk bijhouden. Ruben weer gescoord ( gelukkig ) maar buiten dat onzichtbaar. En zo voort en zo voort... Ik herhaal, wat een LARIE om de verdediging weer als schuldige aan te duiden. Wekelijks . Kijk verder dan je neus lang is . Er zijn geen aanspeelpunt(en) tussen verdediging, middenveld en aanval. Het is gewoon een grote chaos. Iedereen doet maar wat precies.

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2023 00:45
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
NAC - MVV Maastricht, vr 10-3-2023, 20:00u #34

Zeikbak schreef : ...Geneet vaan dit mvv ezzebleef! …

en neet te vergeete: vaan uzze oetfans!

't ganse sezoen al en noe te huure vaanaof 't begin, de ganse tied !
En wie ! :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2023 08:29
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
NAC - MVV Maastricht, vr 10-3-2023, 20:00u #35
Er kwam tijdens de wedstrijd een statistiek voorbij: MVV krijgt verreweg de meeste kansen tegen. Ik weet niet meer de precieze aantallen, maar het was rond de 550(?), en nummer 2 oss had er in de 400 tegen.

Maurice krijgt het de laatste weken niet voor elkaar om organisatie binnen dit team te krijgen. Hiermee wil ik hem niks te kort doen, eerste seizoenshelft was genieten.

In de fase waarin we zitten, is het heel romantisch om de zelfde speelstijl te hanteren. Maar als je ziet hoe onze opbouw soms verloopt.. onze keeper die iedere week meer capriolen begint uit te halen. Kostons werkt zich echt het snot uit de ogen, maar op belangrijke momenten is het gewoon Bambi op ijs. Bal verkeerd aannemen, te langzaam handelen, pass onzuiver. Blummel daarintegen kan wel voetballen, maar laat daar alleen wat van zien als het team ook goed gaat. Mooi weer voetballer.

Matthys , Souren , Bommel , Waem , Steuckers zijn kwalitatief de beste spelers wat we hebben. Ben alleen bang dat dit net degene gaan zijn wat vertrekken. Overige spelers zoals Dzepar, Blummel , Kostons kunnen in een leuk team fijn meedraaien. Maar ik zie ze nergens in de top 5 KKD ergens basis staan. Al kan Kostons gezien zijn leeftijd nog stappen maken.

MVV moet gewoon weer eens 2x achter elkaar winnen, weer in de juiste flow met zelfvertrouwen komen, en dan hopelijk weer boven zichzelf uitstijgen. Play offs moet haalbaar zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2023 09:03 11 mrt 2023 09:06 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
NAC - MVV Maastricht, vr 10-3-2023, 20:00u #36
Aan de wedstrijd niks meer toe te voegen wel over het verloop van de tweede helft van de comp tegenover de eerste.
Eigenlijk speel je in de meeste wedstrijden best wel met een redelijk snelle opbouw zoals in de eerste helft van de comp.
Alleen wat er elke keer weer gebeurd waar het aan ontbreekt is doelpunten maken.
Er worden teveel kansen gemist en het ontbreekt aan het nodige geluk zoals het in de eerste helft van de comp wat dat betreft wel meezat.
Als je dan ziet de open deur dagen achterin dan kan het ook niet raar zijn dat de vaak niet imponerende tegenstander van dat feit gebruik maakt en al 52 doelpunten heeft gemaakt(oké hetzelfde aantal voorin).
Wat we missen zijn toch leiders op op het middenveld en in de laatste lijn.
Verberne heeft al giga geëxperimenteerd in die laatste lijn maar het ontbreekt toch echt aan een organisatorisch geroutineerde laatste man.
Tussen al het jeugdig talent in wording ontbreekt het aan een ,,schoolmeester,,type.
In onze laatste lijn ontbreekt het aan organisatie vooral iemand die organisatie brengt in die vaak rommelende/rammelende daar komt hij weer laatste lijn!
Ook op het middenveld vallen vaak de gaten en word de druk achterin wel heel erg groot op de jonge spelersgroep zoals Waem,Helden enz enz.
Mensen die opperen dat Ruben het vaak laat afweten kwa mee verdedigen en zich afvragen of het echt niet wat overdreven is wat hem word toegeschreven in de landelijke media en door het merendeel van de supporters,van mij uit is het een supertalent maar alleen hij moet nog groeien en dat is bij MVV op dit moment natuurlijk niet vanzelfsprekend.
Vaak denk ik als hij zijn zelf gecreëerde acties verder door zou voeren en ook zelf die actie richting het doel zou afmaken er meer doelpunten op zijn conto zouden staan.
Als je nu weer ziet hoe hij zijn doelpunt maakt met zoveel souplesse en doordachtheid spreekt dat van een klasse apart.
Om ff positief af te sluiten nog steeds kunnen we de playoffs halen,vergeet niet ook de medestrijders voor die NC laten allemaal steken vallen en ik weiger om als supporter de handdoek in de ring te gooien.
Laten we hopen dat we er toch nog een positieve serie achteraan kunnen gooien en dat Maurice een bekroning op zijn werk kan zetten.
Vrijdagavond komt onze ex coach weer op visite en laten we toch niet vergeten dat de periode samen met Wels dramatisch was en we dit seizoen toch al redelijk wat keren super verwend zijn geweest zelfs onverwachts tegen de Zwollenaren een driepunter scoorden.
Tribunes zitten weer vol en ik blijf net als die andere 6000/7000 hopen op die gewenste NC plek….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2023 10:06 11 mrt 2023 10:10 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 466
Meer
NAC - MVV Maastricht, vr 10-3-2023, 20:00u #37
Tegen Zwolle was zelfs een 6-punter. :) nacompetitie zit er zeker nog in, maar het zal inderdaad moeten gaan komen van de thuiswedstrijden, waarvan de moeilijkste tegen fc Eindhoven wordt, die opeens weer wat opkrabbelen dankzij een jong elftal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2023 11:09
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
NAC - MVV Maastricht, vr 10-3-2023, 20:00u #38
Overall mist mvv volwassenheid en mannelijkheid. En dat je thuis zo'n speelstijl hanteert ok. Maar de trainersstaf blijft wel naïef in mèt name uitwedstrijden. Denk niet dat Advocaat zo zou blijven spelen. Zekerheid voor alles. Dzepar heeft gewoon 'n streepje voor terwijl ik denk dat ook gisteren een Kleinen beter achter Souren had kunnen staan. Dzepar vliegt, holt over het veld en is daarom vaker uit positie. Goede speler, maar de meerwaarde op die positie zie ik zelf niet zo. En als in een eerder bericht aangegeven hier, Blummel te weinig rendement en speelt z'n partij wel mee als het beter draait, maar zal de kar zelf niet trekken. Komende wedstrijd zou ik liever Azrak zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2023 11:53
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
NAC - MVV Maastricht, vr 10-3-2023, 20:00u #39
Als je ziet hoe de 1-1 valt , daar waar Steuckers 3 man te kijken zet en van Bommel geweldig afrond . Dat is t voetbal wat MVV kan spelen .


De verdediging hangt het hele seizoen al vast aan de kwaliteit van de aanval en daar ligt ook alleen de oplossing . De aanval !

Daar waar tegenstanders in een soort van “blitzkrieg” achtig voetbal werden overmeestert door MVV , zie je nu dat die vaart er gewoon wat meer eruit is en dat is net t verschil waarom onze zwakke verdediging meer averij oploopt .

En komt dat terug ? , zou kunnen maar alles ligt in handen van Jarne Steuckers dat is de Messi van MVV , hij zal t moeten doen , tegenstanders terug drukken en daardoor onze defensie wat meer ontzien .

Het kan , het kan kan nog steeds dat zag je aan de 1-1 .
Voor mij is Steuckers de beste in de KKD .
De rest moet de mouwen opstropen , en dienend zijn voor het team en Jarne , die kan t verschil maken !!

De match tegen Eindhoven (thuis) gaat bepalend worden

MVV moet gewoon alles of niets gaan voetballen , van de goal af !! Gebruik maken van je offensieve wapens en niet te veel gaan rekenen .

Steuckers die aanvoerders band om dat maakt hem nog eens 10 procent beter en Waem ook ! Dat kan net t verschil gaan worden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2023 12:45
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
NAC - MVV Maastricht, vr 10-3-2023, 20:00u #40
dat steuckers (in vorm) een van de beste voetballers van de kkd is dat is vrij duidelijk. Gisteren werd vol lof over de mooie afronding van ruben gesproken persoonlijk vond ik de actie en de assist van jarne nog mooier. ok denk niet , napoleon< dat je hem aanvoerder moet maken. Jarne is een belg en laat liever zijn voeten dan zijn mond spreken. het hosanna gevoel van de 1e en 2e periode is een beetje voorbij en de 18e plek in de 3e periode zegt veel. Gelukkig is er wel
vertrouwen bij de spelersgroep en zien we met regelmaat dat het voetbal bij mvv wel in orde is. Mvv zal beter aan de wedstrijden moeten beginnen dan zal er ook eerder gewisseld moeten worden maar met deze selectie hoeft een wissel geen kwaliteitsvermindering te zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2023 13:58 11 mrt 2023 13:59 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
NAC - MVV Maastricht, vr 10-3-2023, 20:00u #41
We wijzen met veel gemak naar de bank. Maar Kleinen was ook gewoons slecht thuis tegen VVV. Livramento maakte het niet waar met zijn basisplek tegen Zwolle. Labylle, ik was ooit groot fan, maar als je m gister ziet, voorbijgelopen aan alle kanten, veel ballen inleverend… dan snap ik nog dat Schenk eerder dit seizoen de kans kreeg. Ik schrok gister hoe slecht beide Zeegers waren (zeker bij Rico op meer gehoopt). En ik was een van de forumleden die hen weer meer wilden zien. Verberne had dat zo slecht nog niet gezien blijkbaar. Er moet verdedigend echt wat bij, dit is letterlijk onhoudbaar aan het worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2023 14:28
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
NAC - MVV Maastricht, vr 10-3-2023, 20:00u #42
Ik vind dat Mithrandir de spijker op de kop slaat.
Steuckers, van Bommel, Romain, Waem en Souren zijn top KKD aangevuld met een 10 spelers geschikt voor plaats 10-20 helft kkd. Als we in een goede flow zitten , er zelfvertrouwen is en er 110% gas gegeven wordt kunnen die 10 voldoendes een goed aantikken en dan kan MVV alle tegensatnders verrassen inclusief de koplopers.

Het verrassende van het begin van het seizoen is er al lang af. MVV is een geduchte tegensstander en iedereen kent nu ruimschoots de kracht en de zwakte van ons elftal. Daar bovenop halen de clubs met geld waaronder NAC en ADO weer een blik dure goede nieuwe spelers. Alle MVV supporters waren dolblij geweest als je in de winterstop een Omarson of Joey Sleegers kan halen. Geldgebrek is bekend. Als een Kostens geen knikker raakt (wat zelfs beste spelers wel eens heeft) heb je geen vervanger klaar staan die het dan wel voor je doet.

Ik hoop dan ook dat niemand onze trainers in twijfel trekt. Ik denk dat we onze handen mogen dichtknijpen met deze groep trainers en een hoofdtrainer die rust uitstraalt en attrctief voetbal terug heeft gebracht naar de Geusselt. Als ik voor mezelf spreek heb ik tot nu toe ruim waar voor mijn seizoenskaart gekregen. Ik zou heel graag weer terug willen naar de eredivisie maar niet tegen elke prijs. Ik ben totaal niet jaloers op onze buren met een elftal met wat nietzeggende turkse en andere buitenlandse spelers en een gestoorde spaanse trekpop langs de kant. Dan liever dit seizoen met jongens uit de streek en wedstrijden die er iedere week toe doen (ook al verleizen we er de laatste weken teveel). Ik hoop dat we zoals Zwolle ooit (met Arne Slot destijds als uitblinker) stap voor stap beter worden en uiteindelijk met een stevig fundamnent de stap maken. Open deur natuurlijk maar de kunst is om de huidige 5 toppers te houden en aan te vullen met betere. Ik heb geen benul van de financiele situatie maar je zou toch zeggen met gem een 3000 toeschouwers meer en een hoofdsponsor dat we er financieel op vooruit moeten gaan? Kunnen er zelf maar 1 ding aan doen en blijven komen naar de Geusselt. Nog steeds alles in eigen hand
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard, Lassie80, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2023 14:43
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
NAC - MVV Maastricht, vr 10-3-2023, 20:00u #43
@vak G .

En lid worden van Veer Zien MVV 300 leden is te weineg is 36 .000 op naar 1000 is 120.000 voor 3 biertjes per maand .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Vak G

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2023 16:28
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
NAC - MVV Maastricht, vr 10-3-2023, 20:00u #44
Ik ben blij dat we het erover eens zijn dat we dit seizoen 5 spelers erbij hebben die bovenkant KKD zijn of evtl. meer, en dus dat we beter zijn als vorige seizoenen en playoffs zouden MOETEN halen.
Dat we de laatste 13 wedstrijden een vrije val doormaken, moet ook te verklaren zijn :
niet minder selecteren van Kleinen
het niet genoeg mee terug verdedigen van van Bommel (ok dan moeten anderen het gat dicht lopen: afspraken maken)
de tegenstanders weten hoe we spelen
2 Zeegers opeens in de basis is waarschijnlijk teveel van het goede (volgende wedstrijd weer met van Helden en Essers, en evtl El Basri ipv Labylle)
wellicht een combinatie van meerdere factoren?
Een voordeel is dat we de laatste wedstrijd uit tegen Almere voetballen (ik denk dat die dan om niks meer voetballen).
I ga er nog altijd van uit dat ze de playoffs halen, anders ligt het aan de trainer staff.
Als we dit niet durven uit te spreken als supporters dan zal het ook nooit meer iets worden met MVV.
Je moet wel alles analyseren anders kom je niks verder?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2023 17:28
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
NAC - MVV Maastricht, vr 10-3-2023, 20:00u #45
Volgens mij ben jij nog steeds onder invloed…

Hoezo ligt het aan de trainers? We hebben het 20e (!) spelersbudget, alle andere ploegen hebben veel meer te besteden, we staan al het gehele seizoen in het linkerrijtje en op 10 wedstrijden voor het einde nog steeds op een play-off plek. We zien, helaas niet meer wekelijks, attractief aanvallend voetbal. Volgens mij hadden we vorig jaar meer te besteden, werden we vorig jaar 15e en hadden we na 10 wedstrijden al geen zicht meer op de play-offs en zagen we wekelijks “schop die bal maar naar voren en hopelijk kan voorin iemand er iets mee.” We moeten in onze nopjes zijn met deze trainer. Play-offs zou mooi zijn, maar geen “moetje.” Deze groep, inclusief trainers, verdient dat. En als het niet lukt, zullen supporters zeker teleurgesteld zijn, maar realistisch gezien heb je dan alsnog een geweldig seizoen gehad.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jasonke7, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.367 seconden