R#da- MVV, zondag 5 februari 12.15 uur

05 feb 2023 14:25
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
R#da- MVV, zondag 5 februari 12.15 uur #46
Pfffff…

Waarom lukt het nooit om in de circustent te winnen?

Het is ook echt niet zo dat Roda een geweldige ploeg heeft, zeker met besef dat ze daar ieder jaar enorm veel
geld in pompen. Komen wij met het laagste spelersbudget.

Wederom wordt er bij vlagen aardig gevoetbald. Alleen de slordigheid of is het scherpte? Is tenenkrommend. Ballen over 3 meter niet eens strak over de grond krijgen, maar de bal laten opspringen. Te zacht, te hard of de verkeerde kleur.

Met het idee dat er waarschijnlijk weer spelers vertrekken aankomend seizoen.. is het wellicht toch eens handig om spelers te wisselen? Nog niet perse vandaag, maar sommige jongens zitten wekelijks op de bank en spelen nooit ? Vijgen, El Basri , Penders en nu weer Kleinen. Hoe willen die jongens zich ooit ontwikkelen als ze nog niet eens mogen invallen? Altijd de standaard Remans wissel .. en die bakt er 9/10 x niks van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2023 14:29
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
Onderwerp Auteur
R#da- MVV, zondag 5 februari 12.15 uur #47

Sjappie schreef : En als je zo door speelt sta je na volgende week buiten de play-off plaatsen.. Het spel is sinds de WK break niet meer om aan te zien.. Alle linies halen niet meer het niveau en de kwaliteit van de bank is niet goed genoeg om een verschil te kunnen maken.. Teleurstellend maar het is niet anders..


Toegegeven, voor de WK-break heeft ook alles meegezeten. Dat hebben we dus nu tegen.

1e helft was prima van MVV. Gevaarlijk in de omschakeling, en had het eigenlijk meer dan 0-1 moeten zijn. 2e helft amper iets gecreëerd en vooral veel duels verloren, en vooral daarop wordt het vaak in derby's beslist. Helaas, wéér verloren daar, en niet kunnen profiteren met het oog op play-offs. Het wordt nog hard werken om die te halen. But... "we shall not be moved"!
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2023 14:31
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 287
Meer
R#da- MVV, zondag 5 februari 12.15 uur #48

Mithrandir schreef : Pfffff…

Waarom lukt het nooit om in de circustent te winnen?

Het is ook echt niet zo dat Roda een geweldige ploeg heeft, zeker met besef dat ze daar ieder jaar enorm veel
geld in pompen. Komen wij met het laagste spelersbudget.

Wederom wordt er bij vlagen aardig gevoetbald. Alleen de slordigheid of is het scherpte? Is tenenkrommend. Ballen over 3 meter niet eens strak over de grond krijgen, maar de bal laten opspringen. Te zacht, te hard of de verkeerde kleur.

Met het idee dat er waarschijnlijk weer spelers vertrekken aankomend seizoen.. is het wellicht toch eens handig om spelers te wisselen? Nog niet perse vandaag, maar sommige jongens zitten wekelijks op de bank en spelen nooit ? Vijgen, El Basri , Penders en nu weer Kleinen. Hoe willen die jongens zich ooit ontwikkelen als ze nog niet eens mogen invallen? Altijd de standaard Remans wissel .. en die bakt er 9/10 x niks van.


Ik zou sowieso Dzèpar weer vervangen door Kleinen. Het middenveld is m.i. beter in balans...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2023 14:35
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
R#da- MVV, zondag 5 februari 12.15 uur #49
Ongelofelijk dat je weer bij die kneuzen verliest. Je verliest onnodig 3 punten maar ook niet meer dan dat. Wordt hoog tijd de ruimtes weer eens fatsoenlijk te benutten bij tegenaanvallen. Als we vandaag zo hadden gespeeld als bij heracles staat het 0-3 bij rust.

ASR heeft 100% gelijk, volle bak achter team staan en thuis de buit binnen halen. Ik zie buiten zwolle of heracles geen enkel team in deze competitie die er boven uit springen. alles nog steeds in eigen hand
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2023 14:40
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 52
Meer
R#da- MVV, zondag 5 februari 12.15 uur #50
Waardeloos dit natuurlijk, maar nu lees ik ineens dat de trainer niks meer is. We hebben gewoon een half seizoen ruim boven onze stand geleefd en ik ben er van overtuigd dat Guardiola niet meer uit deze groep kan halen dan er is uitgekomen. Dat we gingen terugzakken was min of meer ingecalculeerd alleen moet je nu wel echt gaan uitkijken dat de vrije val niet wordt ingezet. Als je na zo'n eerste seizoenshelft de play-offs nog misloopt zou dat doodzonde zijn.

Wat ik van de pot heb kunnen zien op een haperende stream en een held op de tribune met een telefoon is de nederlaag niet onterecht. Waar het counterende kwartje eerst regelmatig de goede kant op viel is dat nu niet meer het geval en volgens mij is er op de nederlaag weinig aan te merken. Neemt niet weg dat het doodzonde is natuurlijk.

Ik hoop echt dat we ons snel uit deze spiraal kunnen losmaken. Dat het carnavalstenue tegen Oss maar voor de ommekeer mag zorgen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2023 14:41
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 287
Meer
R#da- MVV, zondag 5 februari 12.15 uur #51

Vak G schreef : Ongelofelijk dat je weer bij die kneuzen verliest. Je verliest onnodig 3 punten maar ook niet meer dan dat. Wordt hoog tijd de ruimtes weer eens fatsoenlijk te benutten bij tegenaanvallen. Als we vandaag zo hadden gespeeld als bij heracles staat het 0-3 bij rust.

ASR heeft 100% gelijk, volle bak achter team staan en thuis de buit binnen halen. Ik zie buiten zwolle of heracles geen enkel team in deze competitie die er boven uit springen. alles nog steeds in eigen hand


That's the spirit!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2023 14:54
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
R#da- MVV, zondag 5 februari 12.15 uur #52
Het lijkt me verstandig om geen carnavalshirt te dragen vrijdag. 111 % inzet voor een top resultaat zou vanzelf voor een carnavals sfeer zorgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2023 15:06 05 feb 2023 15:23 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
R#da- MVV, zondag 5 februari 12.15 uur #53
Heeft de boycot toch nut gehad...liever met 500 man uitzwaaien in Maastricht en als je niet springt zingen dan support geven op de plek waar het echt nodig is ondanks bepaalde maatregelen en ze dan te zien verliezen. (sarcasme en teleurstelling tegelijk)
Vrijdag achter de ploeg, 3 punten is een MUST, geen excuses meer !! En zoals meer en meer mensen aangeven, de balans is ook zoek. Zet Kleinen er weer in en we zien dan wel of het verbetert of niet. Soms heb je onopvallende spelers nodig om anderen beter te laten voetballen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2023 18:06
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
R#da- MVV, zondag 5 februari 12.15 uur #54
Klote wedstrijd.
Als je 0-1 voor komt tegen die Duitsers moet je of vol voor die 0-2 gaan, of die wedstrijd dood maken en overal boven op zitten.

Maar alles was te slordig en het leek er op het einde echt niet op of de gasten zich leeg gestreden hadden.
Ook vind ik dat Kleinen maar weer eens boven Dzepar gestart mag worden want zoveel laat die toch niet zien.
Ook anderen mogen meer doorgewisseld worden.

Deze doet vooral erg pijn omdat die 2 goals gewoon echt niet hoefden te vallen.
En hier echt niet verloren hoefde te worden als je puur kijkt naar het spel van de parkstedelingen… Want dat was ook alles behalve goed.

Play offs waren al moeilijk maar dat zal helaas alleen maar lastiger worden.
We kunnen gelukkig als MVV supporters tegen wat krasjes maar deze blijven pijn doen.
Zolang wij op de tribune ons laten horen dan zal die vonk er wel weer komen!

Op naar Oss thuis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2023 18:36
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
R#da- MVV, zondag 5 februari 12.15 uur #55
hiel hiel erreg jaommer....


mer bedink:
6de plaots
positief doelgemiddelde (+5)
rös in de petik
en e good gevulde Geusselt met top sfeer

wienie koste veer dat zegke nao zoeväöl wedstrije...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2023 09:10
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
R#da- MVV, zondag 5 februari 12.15 uur #56
Toch maar geprobeerd om het mooi weggemoffelde verslag op de website van MVV te lezen. Ik heb met een schuin oog een stream kunnen volgen, maar had niet echt in de gate dat MVV de eerste helft heer en meester was. Volgens mij krijg je ook gewoon de eerste 10 minuten , als je een Nijhuis in de goal had staan, de 1-0 om de oren.

Tweede helft moet Postema, wat ze nergens uitzenden overigens en waar je niemand over hoort, gewoon rood krijgen en van het veld af. Onze ''respectscheids'' vond dat echter niet zo nodig kennelijk. Dan krijg je vervolgens twee dode spelmomenten tegen en sta je achter. En ook dan zie je weer dat de selectie te smal is en we niets kunnen forceren.

Waar voor de winterstop alles onze kant op viel , valt nu alles de andere kant op. Hopelijk kunnen ze hierin de balans gaan vinden en blijven we mooi rond de PO-plekken spelen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2023 13:29
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
R#da- MVV, zondag 5 februari 12.15 uur #57
Onze selectie is niet te smal volgens mij (we hebben dit jaar bovendien meer voetballers die tegen de eredivie aanzitten).
Er zaten genoeg jongens op de bank die volgend jaar wel zullen meedoen en waar we ook wedstrijden mee gaan winnen:
M. Kleinen, T van Bommel, Livramento, El Basri , T. Zeegers en Labylle was dan geblesseerd.

De wissel Remans voor Blummel was een verkeerde wissel, toen we nog voorstonden.
Je wist dat R#da ging storm lopen. Dus had je het verdedigende block moeten versterken bv met M Kleinen voor Blummel
(en Kleinen heeft ook potentie naar voren).
Maar dan moet je als trainer wel verder kunnen denken als 4 3 3 (en vooral aan 11 basis spelers vasthouden).... bv switchen naar 4-4-2 met Kleinen als je in een uitwedstrijd voorstaat?
Dan heb verder nog als optie om later in de wedstrijd (als ze moe gestreden zijn) Livramento erin te brengen (snelle counter) voor van Bommel of Kostons.
Op de plek van Schenk kun je altijd wisselen (bv Labylle die er niet bij was ) of Livramento...en misschien kun je nog meer roteren in de verdediging (we hebben nog 2 Zeegers)?

Tegen Venlo (ook 0-1 tot 20 min voor het eind) was het een zelfde verhaal.... dus nog niks geleerd?
Ik begrijp best dat je thuis aanvallend 4-3-3 wilt spelen, maar in een uitwedstrijd mag je best omschakelen naar 4-4-2 (en nu wordt het resultaat heilig)
Meer wissels geeft bovendien nieuwe energy... (alle teams doen dat)

ps Klaas Waal had ook niet het besef dat je Delfierre (wat een rel. goede voetballer was/is) als back kon gebruiken.
Je moet wel je beste spelers laten spelen en evtl je systeem aanpassen, denk ik.

Als ze de playoffs halen mogen ze de trainer een nieuw contract geven, maar anders niet, want we hebben dit jaar een goede selectie.
Maar voor iedere beginneling (ook Klaas Waal) betaal je leer-geld.
In dat opzicht was de trainer van 2 jaar geleden best een goede?

MVV telt goed zijn knikkers ze zullen wel moeten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2023 13:39
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
R#da- MVV, zondag 5 februari 12.15 uur #58
correctie: Op de plek van Schenk kun je verder Labylle, El Basri (bv Dordrecht uit) of misschien 1 van de 2 zeegers zetten ) ?
De trainers is te veel gefocussed op een vaste selectie van 11 spelers. (Dat is mijn ... of zijn probleem ?)
Meer wisselen en concurrentie is goed ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.341 seconden