NAC- MVV

23 okt 2021 11:56
Kuul
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
NAC- MVV #31
Ik begin meer en meer te twijfelen aan Klaas Wels
Hij heeft een half seizoen gepresteerd bij FC Oss,maar meer ook niet,hier word hij gezien als de verlosser.
Hij ratelt bij elk interview alles af ,bla bla bla,maar in werkelijkheid zegt hij niks.
En ingrijpen ho maar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2021 14:09
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
NAC- MVV #32
Klaas is moedeloos net als wij. Die ziet ook gewoon dat de selectie slecht is. Dat er iedere week vrijwel in dezelfde opstelling gespeeld word zegt mij genoeg. De rest is nog slechter!! Ik had graag kalezic hier nog gehad dat vond ik een van de betere trainers de afgelopen jaren!!
Maar klaas ontslaan gaat tever. Ik geef hem nog even de tijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2021 14:31 23 okt 2021 14:33 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
NAC- MVV #33
Qua selectie ben ik het met je eens dat die niet bijster geweldig is,
maar dat is op zien Mestreechs gezag “ aajt nuits”. Is al jaren zo.

Qua trainer vind ik het te vroeg om noonk Klaas te beoordelen,
Kalsjit was gewoon een jobhopper die a la Koeman jaarlijks op een betere treinwacht , maar niet echt vooruit komt ondanks zich te verstoppen achter mistgordijnen gekal zoals “proces” praatjes.

De: laatste goede trainer sinds de Körver was Trost ! Toptrainer en fijne en eerlijke vent. :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2021 16:04 23 okt 2021 16:06 door Lima.
Lima
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 21
Meer
NAC- MVV #34

Zwegel schreef :

Lima schreef : Hoezo medelijden met Klaas? Hij is toch verantwoordelijk om die keeper elke week maar weer opnieuw op te stellen? Wat een fouten maakt die keer op keer. Als ik tweede keeper zou zijn zou ik mijn contract direct inleveren. Nijhuis mag onbeperkt fouten maken en blijft altijd staan.


Heb je er ook al eens aan gedacht dat dat zou kunnen betekenen, dat de tweede keeper nog slechter is....... ??


De keeper van sv Meerssen gaat nog niet zo vaak onder een hoge bal door als de bijna 2 meter lange Nijhuis. Wat een onzekerheid straalt die gast uit waardoor onze jonge achterhoede nog onzekerder wordt. Aub per direct wisselen, dit is profvoetbal we zijn geen liefdadigheidsinstelling. De tweede of derde keeper er in en anders aankloppen bij Meerssen.

Slechter dan dit kan niet meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2021 06:41
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Onderwerp Auteur
NAC- MVV #35

Sander70 schreef : Mvv4ever jij doet net als of nac zo goed is maar dat is niet eens zo!! Ik heb vertrouwen


Ik zat er toch dicht bij. ;)
Ik snap je wel maar dit seizoen met dit voetbal en als je niet door een rood witte bril kijkt, dan wist je van tevoren dat we deze wedstrijd zouden verliezen.
Ook al voetbalt NAC niet goed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.246 seconden