MVV - FC Den Bosch

01 mrt 2020 14:09
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1853
Meer
MVV - FC Den Bosch #16

Frank Salemans schreef : Ik zat dit weekend in Antwerpen en moet het van de korte samenvatting hebben. Balikwisha speelt lekker: onze voorhoede lijkt in deze samenstelling het sterkste onderdeel.

Ik vind Van Acker een fijne voetballer, maar met name in kopduels zwak vanwege foute positionering; dan is hij traag. Dat leidde in de uitwedstrijd tegen Telstar tot tegendoelpunten en gisteren tot de 2-3. Aandachtspunt!

Overigens had de gelijkmaker bij 2-2 zeker afgekeurd moeten worden.


Hi Frank , ik snap je reactie op van Acker wel , het viel me ook op dat hij de laatste weken veel van dit soort foutjes maakt . Ik moet wel zeggen ik heb hem veel gevolgd in de weken ervoor en zijn positie spel is wel goed en ook zijn timing, en hij heeft t als CV goed gedaan , ondanks dat hij meer een 6 is . Begint hem ook wat op te breken denk ik , niet op zijn favoriete plek en wat te denken van de algehele resultaten van MVV , komt een punt dat je als speler daardoor ook minder door gaat presteren en zit in je hoofd . We hebben tot nu toe slechts 1 keer 2 wedstrijden achter elkaar gewonnen . Dat werkt gewoon door in alles !

Ik vind van Acker wel een prima aankoop maar ben het met je eens zie hem met de week minder worden, echter is dat wel verklaarbaar !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2020 19:57
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV - FC Den Bosch #17
Ik vind van Acker voor MVV een prima aankoop. Toen hij van het middenveld werd neergezet als centrale verdediger kwam er meer rust in de achterhoede. Je kunt het vergelijken toen Marc Kienle werd neergezet als centrale verdediger, toen kwam ook rust in de verdediging.

Gister zag van Acker er bij 2 tegentreffers niet goed uit. Maar MVV had ook nog 'n keer of twee zelf moeten scoren.

Bertrams komt dit seizoen niet meer in actie, hoorde ik?

De laatste wedstrijden de jonge gasten de kans geven.
Van mij part mag van Meurs keepen. Everaers, Zeegers, van Bommel hun minuten laten maken.
Oké, er is nog een periodetitel te pakken. Maar dan zullen ze ook eens uit moeten winnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.150 seconden