FC Volendam - MVV

14 dec 2019 06:28
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
FC Volendam - MVV #31

Hill28 schreef : 4-1 vind ik echt geen correcte afspiegeling van de krachtsverhouding. MVV misschien niet altijd even best, maar Volendam ook niet. Een gelijkspel of een kleine overwinning voor Volendam was meer passend geweest.


Ik hoop toch dat dit sarcastisch bedoeld is ......?!
Zo niet, heb je volgens mij toch echt een andere wedstrijd gezien.
Volendam was 3 klassen beter dan MVV, en we kunnen blij zijn dat de eindstand niet al met de rust bereikt was.

Overigens lees ik op 1L: Met het recente ontslag van Bert van Marwijk bij de Verenigde Arabische Emiraten ligt de weg open voor een van zijn assistenten Roel Coumans. Voor MVV was en is (?) dat een van de (droom) kandidaten om als hoofdtrainer te gaan fungeren. De naam van de Meerssenaar werd eerder al in verband gebracht met MVV. Het kwam toen niet tot een samenwerking omdat hij verkoos om als assistent van Bert van Marwijk te fungeren.
Maar ook Coumans heeft, net als Usta, als hoofdtrainer weinig ervaring.

Ik denk persoonlijk dat, mocht er een trainerswissel komen Usta-Coumans, dat dit niet veel zoden aan de dijk zal zetten.
Zelfde schuitje, vriendjes, geen ervaring en noem maar op ......
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2019 06:43
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
FC Volendam - MVV #32
Volgende thuiswedstrijd moeten allen 1500 overgebleven fans een witte zakdoek meenemen, al denk ik dat het bestuur daar ook niet gevoelig voor is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2019 08:50 14 dec 2019 08:52 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
FC Volendam - MVV #33
Had nooit gedacht dat ik dit na 52 jaar support zou zeggen,heb gelukkig komende vrijdag een gezellig uitje met het werk.
Ben bang dat na de winterstop er een verlengde winterslaap aan zit te komen.
Bestuur blijf je onmacht maar ten toon stellen en blijf vooral reactieloos naar buiten treden.
De laatste drie thuiswedstrijden zat ik er al als een zombie bij,ben blij dat er dalijk een aantal weken niet gevoetbald word zodat ik niet meer met nachtmerries geconfronteerd in de nachtelijke uren
Bestuur/TD en spelers slaap lekker door,voor iedereen een mooie kerst in de privé sfeer en een gelukkig en gezond 2020....gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2019 09:31
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
FC Volendam - MVV #34
Als Mvv op deze manier blijft doorgaan dan is er echt geen bestaansrecht meer voor ons clubje. Een groot gedeelte van de Mvv organisatie moet vervangen worden, vers bloed moet erin! Mvv heeft geen fatsoenlijke scouting, geen goed netwerk, geen goede communicatie naar de achterban plus de marketing en commerciële afdeling doen het slecht.
Het is niet meer leuk om naar Mvv te gaan, afgelopen twee wedstrijden niet meer geweest en vrijdag kan ik het ook niet meer opbrengen om naar Mvv te gaan.
Al mijn vrienden zijn al eerder afgehaakt, triest dat het zo slecht gaat met Mvv….het blijft pijn doen.
Ik ben geen fan van Usta maar een nieuwe trainer zal het met deze zwakke selectie niet veel beter doen
Voor mij voorlopig geen Mvv meer.
Fijne feestdagen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2019 10:45
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
FC Volendam - MVV #35
Haal Andries Jonker maar terug ( als die nog wilt ten minste). Traint een clubje als Telstar. Spelen weer 2-2 in de Graafschap. Daar zit pas pit in. Die hebben MVV in Maastricht ook te kijken gezet. En dat is niks meer dan MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2019 12:58
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
FC Volendam - MVV #36
Als binnenkort rellen uitbreken (en die komen er) over het beleid. Dan moeten we het bestuur er nu verantwoordelijk voorstellen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2019 13:12
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
FC Volendam - MVV #37
Als je van begin af aan je zo gaat ingraven dan is het vragen om problemen tegen een goed voetballend Volendam. MVV zette totaal geen druk, dus vrij spel voor Volendam dat eigenlijk nog in een te laag tempo kon gaan opbouwen. En als Volendam over de middenlijn kwam, dan nog stonden de MVVers op te grote afstand te dekken! Knap hoor, als je al zo compact speelt...

Buiten de bevlieging van Joeri (mooie goal!) heb ik me de gehele wedstrijd zitten sjangeneere. De commentator beschreef het vaak goed: MVV kan niet vaker dan 2 a 3 keer overspelen, MVV in balbezit..oh nee, zijn 'm alweer kwijt, blinde ballen naar voren of over zijlijn; kortom armoe troef en betaald voetbal onwaardig! Onze Mahmutovic zakte ook volledig door het ijs en zo kan ik alle namen wel opnoemen. Alleen vd Acker en Bertrams halen een voldoende in deze wedstrijd vd basisspelers.

Ik denk nog steeds dat er meer uit deze selectie te halen is. Deels is de kwaliteit vd selectie uiteraard debet aan de 17e plek, maar denk toch vooral dat de technische staf het voetbalverhaal niet kan overbrengen. Mag je toch ook een Reijners aanrekenen, gezien zijn ervaring.
Ik heb gezegd dat de technische staf de kans moet krijgen tot de kerst. Lijkt me duidelijk dat hun rapportcijfer zwaar onvoldoende is. Nog een weekje volhouden en dan hoop ik dat we met een nieuwe technische staf verder gaan in 2020.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2019 13:29
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
FC Volendam - MVV #38
De spirit lijkt er nu wel echt uit want de woorden van Usta bereiken de groep niet...

www.foxsports.nl/video/3157857/usta-moet-wel-duels-winnen/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2019 16:51
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
FC Volendam - MVV #39

middenstip schreef : Als binnenkort rellen uitbreken (en die komen er) over het beleid. Dan moeten we het bestuur er nu verantwoordelijk voorstellen.


Niet mee eens. Dat je ontevreden ben over het beleid kan en prima... dat zijn er velen... Maar is geen excuus voor rellen of andere gewelddadigheden en zeker niet op verantwoording van anderen. Dan protesteren op andere manieren zoals een spandoek, witte zakdoekjes of andere ludieke acties... Rellen en zo brengt ons usmvvke nog verder in diskrediet.

Maar het is denk ik wachten op sponsors of investeerders die de leiding overnemen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2019 17:19
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
FC Volendam - MVV #40
Wat een frustrerend avondje tv voetbal.en
De tactiek van Usta kon ik heel goed begrijpen ingraven... want Volendam was en is voetballend een klas beter. En dan is compact voetballen een begrijpelijke tactiek. Het zou drama worden om achter meer ruimte te geven, één op één te voetballen of om het speelveld groter te maken. Realistischer dan aan het begin roepen om dominant te voetballen met zo'n selectie. Tsja alleen als de uitvoering dan zo slecht is... niet fel verdedigen, bij een aantal spelers geen voetballend vermogen om eruit te komen, niet de goede agressieve instelling. Dan zegt dit na zoveel wedstrijden iets over de kwaliteit van deze selectie. Na een half seizoen de kans aan de spelers is duidelijk dat deze selectie het niet heeft. Hopelijk volgend seizoen een vrijwel nieuwe selectie, dat andere spelers een kans krijgen.

Maar het blijft wachten op sponsors die opstaan en willen investeren in voetballers... zoals bij andere clubs gebeurt... bv Volendam

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2019 18:05
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
FC Volendam - MVV #41
kletswief, ik ben helemaal geen voorstander van rellen, maar de houding van het bestuur, t.s., trainer vraagt wel om opheldering, maar ze laten taal nog teken horen, het is gewoon onbeschoft naar sponsoren en supporters toe. Dit vraagt naar moeilijkheden (rellen). De sponsoren en supporters eisen uitleg over het schandalige beleid van Elsen & co.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.202 seconden