Jong AZ - MVV

09 nov 2019 00:57
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Jong AZ - MVV #31
Tied veur aktie, Usta zal neet vertrekke oet z'n eige, veer koume dee zellef de weeg aof te bringe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2019 08:45
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Jong AZ - MVV #32
De grootste verklaring van de huidige malaise is dat je niet kunt degraderen uit de keukenkastjesdivisie. Als dat wel zo was dan was er al lang rigoureus ingegrepen. We stonden dan vandaag de dag met een goed glas bier te verhalen van "weet je nog toen we die Usta een paar weken hadden ? man man...".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2019 09:08
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Jong AZ - MVV #33
Waarom hadden we vorige week de scheids mee?

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2019 09:30 09 nov 2019 09:34 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Jong AZ - MVV #34
Net nog eens rustig de samenvatting zitten bekijken. Nu ja, samenvatting? Gewoon een overzicht van de doelpunten dat ze voor grap samenvatting noemen.

Uiteraard krijgen we een doelpunt tegen uit een corner, net als vorige week. Beide wedstrijden tegen voetballende teams, niet teams die het moeten hebben van dat soort momenten. Zelf scoren we nooit uit een corner, al jarenlang niet. Ik blijf dat gewoon herhalen. Ik vind dat verbijsterend. Ja, de beste stuurlui staan aan wal, maar trainen wij al jaren niet op corners of zo? Zowel verdedigend als aanvallend niet? Schande. Echt schandalig. Die gast kan weer gewoon vrij inkoppen. Bij de eerste paal. Ja, hou maar op als je zo corners verdedigt. Ik vind het lastig te zien wie zich daar zo gemakkelijk laat aftroeven, ik geloof Schroijen. Al vaker gezien, verdedigen bij standaard situaties interesseert hem gewoon niet. Ik weet niet wat hij nu probeert te doen maar het ziet er lachwekkend uit, hoofd intrekken of zoiets. Probeer op zijn minst het duel aan te gaan.

De 2-1 op slag van rust, waarbij Hurk geblesseerd uitvalt, is natuurlijk nooit een penalty. Of de regels zijn veranderd. Als er al een overtreding is, dan is het gevaarlijk spel, en volgens mij is dat een indirecte vrije trap. Niet een strafschop. Hele rare beslissing. Sowieso, zelfs dat gevaarlijk spel vind ik nogal overdreven, het is een rommelige situatie en Hurk probeert duidelijk de bal te spelen. Maar een indirecte vrije trap had ik begrip voor gehad. Penalty? Slaat nergens op. En 1-1 bij rust is toch heel wat anders dan 2-1.

Heerlijk doelpunt uit een vrije trap weer van Holtby. En de 3-2 van Jong AZ is als vanouds waardeloos verdedigen. Bertrams ziet er niet super uit, maar van de andere kant kan die jongen van twaalf meter afstand vrij inschieten en doet dat in de hoek, Bertrams is gewoon net te laat, ik reken hem dat niet aan. Maar kijk eens welke centrale verdediger als een kip zonder kop wegloopt bij zijn man en daardoor te laat terug is om het doelpunt te voorkomen... Tijd voor een centraal duo Mahmutovic-Van Acker.

Ik was er niet bij dus kan niets roepen over het algemene spelbeeld, maar volgens de statistieken was letterlijk ieder schot op doel van Jong AZ raak en had MVV er acht, waar er maar twee van in gaan. Zijn dus niet weggespeeld, maar ja, wat koop je daarvoor? Dit seizoen kun je alweer afschrijven. Ik verheug me er al op om in januari bij -2 met 2000 man op de tribune te zitten, gezellig!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2019 09:43
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Jong AZ - MVV #35
boe is het feeske, Ja dat is een goede opmerking!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2019 10:07
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Jong AZ - MVV #36
Ik weet dat we dit vrijwel allemaal voelen maar het moet me hier toch nog even van het hart. Ik maak me ernstig zorgen over onze club. Mijn rood-witte hart begint met de week heftiger te bloeden. Langzaam maar zeker lijken we toch echt weg te kwijnen in de krochten van het betaald voetbal.

Kom op MVV, supporters, bestuur, spelers, technische staf, schouders eronder, kop umhoeg en maak ös oppenui gruuts!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2019 10:08 09 nov 2019 10:13 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Jong AZ - MVV #37
Zo nu plan B....hoe diep kan mijn cluppie zakken,jongens fuat vertrekt niet uit zich zelf.
Hij heeft geen liggend geld,tegen excelsior en almere zat ik er gelaten bij,de spirit is er ook bij mij uit.
Heb al heel veel meegemaakt maar kan mij niet herinneren dat er zoeeen verzameling eenlingen op het veld stond.
En waarom de corners al bij voorbaat mislukken is om dat er geen aanspeelpunten zijn(lange spits of lange medespelers),elke voorzet is al gedoemd te mislukken.
Normaal is er wel degelijk ergens een plan B alleen hier bij MVV niet,waar al jaren de cultuur heerst van een vriendenclubje zo van ons kent ons op bestuurlijk niveau.
Je ziet iedereen vertrekken zoals kjel,stijn en thal omdat ze zien dat hun plafond hier alllang bereikt is.
Ooit hoop ik te beleven dat er echte leiders op staan binnen het bestuur en op trainers vlak.
Nu weet ik dat we indd drie trainers hebben maar dan meer op papier.
Ja ik weet het het moet gaan over de topic Jong az-mvv,ok hier het belevings moment van gisteravond.
Om 22 uur keek het naar de uitslag op teletekst en nam die gelaten in mij op zoals al zovele weken.
Ik weet dat napoleon vaak in de oppositie, zit maar verdikkeme nog aan toehij is tenminste wel iemand met ballen...zo ben klaar....gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2019 12:23
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
Jong AZ - MVV #38
Steeds minder posts en verbazing hier over het feit dat we gewoon van Jong AZ verliezen...en nog steeds geen enkele actie van MVV. De social media kanalen zijn ook maar gestopt, want het valt gewoon ook niet meer uit te leggen en met elk bericht roep je meer negativiteit op.

Weet je wat, zij hun zin: laat Usta, Elsen en Penders maar lekker met hun drietjes in de Geusselt zitten de rest van het seizoen. Misschien nog vergezeld door een paar seizoenskaarthouders. Het gros van de supporters is moegestreden. En er zijn genoeg andere (positieve) dingen om je energie op te richten in het weekend.

Ik zeg vaarwel Usta, ik stap zelf wel op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, mvvke4life, Hartmans1973

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2019 13:46
jamo
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
Jong AZ - MVV #39
Iech zék aug aju

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2019 13:49
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 68
Meer
Jong AZ - MVV #40
Ik zal nooit wegblijven vanwege de resultaten of een verkeerd beleid dat er gevoerd word.
MVV supporter blijf je in goede en zeker ook in slechte tijden.
Ook ik ben zeer teleurgesteld in de resultaten van MVV en verwacht ook dat het bestuur zijn verantwoordelijkheidheden hierin gaat nemen,in welke zin dat ook gaat gebeuren.
Maar blijf niet weg, dit komt niet ten goede van club.
Laat je horen in positieve zin in het stadion.
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman, M.V.V. 1902, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2019 16:02 09 nov 2019 16:02 door De Zwarte Vogel. Reden: Typefoutje
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Jong AZ - MVV #41
Trainer ruilen met 1. FC Köln of beter nog met Vitesse (brengt Russisch zwart geld mee).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2019 18:45
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 370
Meer
Jong AZ - MVV #42
Tja, als we ook al verliezen van Jong AZ. Mvv is ziek...doodziek! Met dit matig team is ook weinig eer te behalen, allemaal middelmatige voetballers die blij mogen zijn dat ze betaald voetbal mogen spelen.
Mvv heeft geen netwerk op spelersgebied, Mvv trek spelers aan die kwalitatief niet beter zijn dan de huidige spelers. Afgelopen twee seizoenen speelde Mvv verschrikkelijke slechte wedstrijden, er zouden versterkingen komen want Mvv gaf aan "we weten waar de problemen liggen en daar zijn we volop mee bezig".
Er zijn geen echte versterkingen bij gekomen, we zijn nog zwakker dan vorig seizoen. Het is niet meer leuk om naar Mvv te gaan, het doet wel ontzettend pijn om mijn clubje zo te zien afglijden.
Het is tijd voor een investeerder want zo kan heet ook niet langer!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2019 20:37
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
Jong AZ - MVV #43

Hill28 schreef : en nog steeds geen enkele actie van MVV. De social media kanalen zijn ook maar gestopt, want het valt gewoon ook niet meer uit te leggen en met elk bericht roep je meer negativiteit op.
.


Daar ben ik dan wel weer blij mee. Prima dat Mvv een nederlaag niet meer vermeldt. Stel je voor dat de Turkse voetbalbond ziet dat hun toekomstig trainer er zo’n potje van maakt?!
Nee, we hebben Ron promotion gehad, nu tijd voor Fuat promotion!
@Turkey: we had a brilliant game against AZ (they play European football you know and have a huge stadium without a roof!). We were 1-0 down but then our inspirator on and off the pitch mr. Usta made a fantastic substitution and put in Nys for Gunst. What a great move! Nys scored 2 times and once again the brilliance of mr. Usta led us to victory!!
Please, don’t appoint him as your national coach, although we can all imagine he is obviously your first choice...We can’t live without him! We are only 1,5 years away of our promotion!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.339 seconden