Helmond - MVV vrijdag 6 april 2018

03 apr 2018 08:43
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Onderwerp Auteur
Helmond - MVV vrijdag 6 april 2018 #1
Zelfs mijn optimisme kent grenzen. Telstar pakte afgelopen weekend één punt, Emmen drie van ons, met twee overwinningen had MVV stevig op de poort van de top vijf geklopt. Maar MVV verliest twee keer en overslaan eerste ronde heb ik uit mijn hoofd gezet, dus moeten we naar beneden kijken. Uit naar Helmond en thuis tegen Dordrecht moeten minimaal vier punten opleveren om met overtuiging op play-off koers te liggen. Op papier moet dat kunnen maar zoals MVV de laatste wedstrijden speelt heb ik er niet veel geloof in.

Helmond staat 18e en speelt een waardeloos seizoen, maar wint de afgelopen vier thuiswedstrijden allemaal. MVV wint sowieso zelden in Helmond en het is alweer bijna twee maanden geleden dat MVV nog eens een uitwedstrijd wist te winnen. Ik ben momenteel al tevreden met een puntje. Sad but true. Volendam en Cambuur hebben moeilijke uitwedstrijden dus de schade valt hopelijk te overzien.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2018 11:27 03 apr 2018 11:28 door Yannick.
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
Helmond - MVV vrijdag 6 april 2018 #2
Gebaseerd op de statistieken van Jacques en de scoringsdrift van MVV, verwacht ik een lastige pot.
Aangezien we verdedigend de laatste tijd weinig steken laten vallen, hoop ik dat we de 0 kunnen houden.

Ik gok op een stiekeme 0-1 met een fitte Okita, die uiteraard ook het doelpunt voor zich zal nemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2018 12:00
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Helmond - MVV vrijdag 6 april 2018 #3
Janssens en Okita iig weer fit.. scheelt toch een slok op een borrel!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2018 12:04
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Helmond - MVV vrijdag 6 april 2018 #4
En omdat bovenstaande hoolie het zo mooi verwoordt, zeg ik 0:2

Op na de NC of PO (zoals sommigen het zeggen..)

:thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2018 16:19
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Helmond - MVV vrijdag 6 april 2018 #5
Eens met LRB maar zeg 1-2.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2018 18:33
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
Helmond - MVV vrijdag 6 april 2018 #6
Weer niet op Fox jammergenoeg..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2018 20:15
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 98
Meer
Helmond - MVV vrijdag 6 april 2018 #7
Livetv.sx staat een werkende link

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2018 22:00
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
Helmond - MVV vrijdag 6 april 2018 #8
Man man man. Van een hartverzakking (of twee) naar springend door de keuken. Vooropgesteld: ik heb helemaal niets gezien. Heb het met het radioverslag moeten doen. Je begint uitstekend, valt ver terug en vraagt je af: waarom!? Na de 2-2 denk je: daar gaan we weer. Virtueel jojo je tussen de 8e en 12e plek op de ranglijst. Dan de goal van Okita (wat ben ik blij dat die er weer bij was) en de ontlading. En eerlijk gezegd ook de opluchting. Vooral omdat zo’n beetje alle concurrenten ook punten pakken. Maandag moet je winnen en hopen op misstappen van de concurrenten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2018 22:05
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Helmond - MVV vrijdag 6 april 2018 #9
Mooie uitslag voor MVV. Ook de uitslagen van de concurrenten. Tja je zult het toch érgens weer moeten oppakken. Enige minpunt: van 0-2 voor weer opnieuw naar 2-2. Net als in Volendam. En wéér vlak voor rust een treffer tégen. MVV heeft een abonnement hierop. Het enige rest nu om die 8e plek niet meer weg te geven. Maar dan nog. Heeft MVV wel wat te zoeken in de NC? Mijn gevoel zegt: veel minder dan vorig seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2018 22:09
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Helmond - MVV vrijdag 6 april 2018 #10
Godmieljaar, bin blij mit die 3 punt. Koumende moandag Nwakali en Janssens neet debeij, is neet good veur ut hart. Deh stand noe is verdomde spannend. Deenk dat fortuna promotie wel geit hoole zoe, tege de nömmer lits en veurlits in de litste 4 wedstrijde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2018 22:10
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 806
Meer
Helmond - MVV vrijdag 6 april 2018 #11
Tja ,na die Hattrick ,ben je Okita zeker kwijt ........
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2018 22:13
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 692
Meer
Helmond - MVV vrijdag 6 april 2018 #12

serke schreef : Godmieljaar, bin blij mit die 3 punt. Koumende moandag Nwakali en Janssens neet debeij, is neet good veur ut hart. Deh stand noe is verdomde spannend. Deenk dat fortuna promotie wel geit hoole zoe, tege de nömmer lits en veurlits in de litste 4 wedstrijde.


Ik hoor 'helemaal niets in Maastricht' al over de Sittardse markt schallen... Laten wij ze dan maar een poets bakken en via de play-offs ook promoveren ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2018 22:14 06 apr 2018 22:15 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
Helmond - MVV vrijdag 6 april 2018 #13
Yes! Okita, wat een super gast! Laat hem maar in de spits staan, dan scoren we nog eens wat@

Nwakali en Houben kunnen zijn plek op rechts goed invullen.

Alleen hebben we dan wel geen goeie nummer 10 meer. Ik zeg: Smeets zit zonder club. Zou hij genoeg conditie hebben bijgehouden voor die paar resterende wedstrijden..?;) (ik vrees van niet)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2018 22:28
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 956
Meer
Helmond - MVV vrijdag 6 april 2018 #14
Wat een ontknoping. Goed dat Okita een doorlopend contract heeft, want daar zal ongetwijfeld belangstelling voor komen. Probeer hem maar langer vast te leggen. tenminste al 1 man die doelpunten kan maken. Wel raar dat we in uitwedstrijden steeds zo ver terugvallen. Zenuwen of verkeerde taktiek?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2018 22:31 06 apr 2018 23:27 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Helmond - MVV vrijdag 6 april 2018 #15

serke schreef : Godmieljaar, bin blij mit die 3 punt. Koumende moandag Nwakali en Janssens neet debeij, is neet good veur ut hart. Deh stand noe is verdomde spannend. Deenk dat fortuna promotie wel geit hoole zoe, tege de nömmer lits en veurlits in de litste 4 wedstrijde.


Shit Janssens ook al niet? En Mmae liep strompelend van het veld af dus die zal ook wel geblesseerd zijn. Dat belooft niet veel goeds voor maandag!

Maar goed, die ene goal maakt een wereld van verschil op de ranglijst. Voor nu in ieder geval een beter begin van het weekend, ik had er niet meer op gerekend na de 2-2 en de belabberde 2de helft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.222 seconden