Volendam - MVV 12-03

12 mrt 2018 20:19
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Volendam - MVV 12-03 #16
streampje werrek neet helaas..... Daan mer L1 radio

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2018 20:45
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Volendam - MVV 12-03 #17
Godverdomme nog. Altijd vlak voor rust. Hoe flikken ze het steeds. Let toch eens op. Iedere keer opnieuw dit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2018 22:08
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
Volendam - MVV 12-03 #18
Vooraf gaf ik aan al blij te zijn met een punt.. uiteindelijk is het uiterst teleurstellend dat de ploeg deze voorsprong niet heeft kunnen vasthouden. Wel denk ik dat als de initiele teleurstelling gezakt is het resultaat uiteindelijk niet zo slecht blijkt, vooral als ze vrijdag weten te winnen (al is dit ook nog maar de vraag natuurlijk).

Volgens mij staat MVV inmiddels op een playoff plek? In ieder geval mooi dat Ippel weer zijn eerste minuten heeft gemaakt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2018 22:36
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Volendam - MVV 12-03 #19
Inderdaad, niet verkeerd 2-2 in Volendam natuurlijk. Maar ja, 0-2 voor in 6 minuten tijd. Het hoort ook wel een beetje bij MVV om dit uit handen te geven. We mogen eigenlijk blij zijn dat het niet nog 3-2 is geworden. In ieder geval niet verloren en deze lijn doortrekken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2018 22:50
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Volendam - MVV 12-03 #20
Een punt bij Volendam. Daar zou ik op voorhand voor tekenen. Maar als je na 7 minuten al met 2-0 voorstaat dan verwacht je er toch meer van. MVV geeft het dan gevoelsmatig uit handen. Zeker als je de kansen niet afmaakt. Voor zover ik begrijp heeft Verrips een punt voor ons gewonnen door een aantal noodzakelijke reddingen. Dus toch een beetje een zure nasmaak. Alhoewel, die zo wel plaats zal maken voor realiteitszin. De waarheid gebied te zeggen dat ik de wedstrijd niet heb gezien, maar het via de radio heb gevolgd. Je bent dan afhankelijk van de perceptie van de verslaggever ter plaatse.
We zijn wel opgeschoven op de ranglijst en doen weer mee. Dat is positief. Daarbij is Ippel er weer bij. Ook daar ben ik erg blij mee. Kijk, daar is de realiteitszin alweer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2018 07:27
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Volendam - MVV 12-03 #21
Vooraf voor getekend, achteraf toch teleurstellend om uit handen te geven. Realistisch gezien of niet, als je 0-2 voor staat mag dat niet meer mis gaan.
Zonde, wat met een overwinning stond je nu zelfs alweer 9e.

Play-Off plek is waar we nu staan..

1. NEC +
2. Jong Ajax (valt weg bij PO)
3. Fortuna Sittard +
4. Telstar
5. FC Emmen
6. de Graafschap
7. Jong PSV (valt weg bij PO)
8. Dordrecht +
9. FC Oss
10. MVV
11. Almere City FC

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2018 08:08
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Volendam - MVV 12-03 #22
Met een overwinning stond je nog maar vier punten achter op overslaan eerste ronde play-offs.

MVV begint haarscherp aan deze wedstrijd, dat is vooral bij uitwedstrijden ook wel eens anders geweest. Het is zonde dat je kort voor rust een knullig doelpunt weggeeft. Volendam is vanaf de 0-2 tot de 2-2 duidelijk de betere ploeg, of de ploeg die meer wilt in ieder geval, maar krijgt eigenlijk niet zo veel uitgespeelde kansen. Wel een aantal gevaarlijke schoten van buiten de zestien, dat dat op L1 radio blijkbaar wordt vertaald dat Verrips ons op de been hield, vind ik wat overdreven. Een kopbal van dichtbij vlak voor de 2-2 is de enige echt grote kans van Volendam. MVV krijgt zelf ook wat kansen in die fase. Zowel de 1-2 als de 2-2 zijn onhandige doelpunten waar Volendam het goed afmaakt maar er ook gewoon veel pech is. Pereira verliest de bal knullig op het middenveld en binnen drie passes ligt hij in het doel, 1-2. En MVV probeert te counteren bij de 2-2. Een speler van Volendam schiet de bal redelijk blind naar voren om de counter er uit te halen. Bal valt toevallig goed voor Volendam, voorzet, doelpunt. Ik praat het niet goed, integendeel, dit soort momenten moeten er uit. Maar het was niet alsof Volendam de ene na de andere kans uitspeelde.

Na de 2-2 weinig kansen meer voor beide teams. Schroijen kan vlak voor het einde de winnende maken maar heb hem inmiddels een paar keer teruggekeken en het was echt geen gemakkelijke bal. Stuitert vlak voor Schroijen nog op. Balen. Schroijen van vorig seizoen had hem wellicht gemaakt, maar dit seizoen is hij gewoon ongelukkig met dit soort momenten. Al met al 2-2 waarschijnlijk een terechte uitslag, ook al voelt dat anders omdat je na 6 minuten met 2-0 voorstaat.

Vergeet niet dat Volendam vooraf nog kans maakte op de periodetitel en dat ze de zes thuiswedstrijden hiervoor allemaal gewonnen hadden. Ik vind het jammer dat we niet winnen, vooral omdat dan overslaan eerste ronde play-offs toch langzaam dichtbij zou komen, maar hier een punt pakken is geen schande.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, middenstip, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2018 13:07 13 mrt 2018 13:12 door dreekemvvke. Reden: Paar type foutjes
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Volendam - MVV 12-03 #23
Beste forum mensen ben gisteravond wezen kijken in Volendam ,wat mij verbaasde was de start van mvv meteen Volendam onder druk zetten en een geweldige vechtlust en dat resulteerde in twee mooie doelpunten,maar in plaats van door te drukken lieten wij Volendam terug komen in de wedstrijd en dat vond ik toch wel jammer.we dachten misschien dat doen we wel even maar zo mag je niet denken,maar ook leer je hier weer van en moet je gewoon je spel blijven spelen dan win je die wedstrijd .dus voor aankomende vrijdag tegen RKC vanaf de eerste minuut de strijd aangaan en dan verwacht ik dat de drie punten mee naar Maastricht gaan ,blij ook dat Ricardo Ippel terug is want dan kan Kelechi nog meer de aanvallers ondersteunen wat het spel van mvv nog beter maakt ,dus op naar vrijdag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2018 14:10
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
Volendam - MVV 12-03 #24
Volendam uit, altijd lastig. Van de ene kant is 2-2 teleurstellend als je meteen met 0-2 voorkomt. Van de andere kant had je hem ook nog kunnen verliezen, want voetballend was Volendam wat beter. Ook al had Schroijen nog dé kans op 2-3 op de schoen... Met 2-2 houd je Volendam wel vooralsnog onder je, en dat is wel het belangrijkste in de strijd om de play-offs, waar alles heel kort op elkaar staat, zie Sjappies post.

Sjappie schreef : Vooraf voor getekend, achteraf toch teleurstellend om uit handen te geven. Realistisch gezien of niet, als je 0-2 voor staat mag dat niet meer mis gaan.
Zonde, wat met een overwinning stond je nu zelfs alweer 9e.

Play-Off plek is waar we nu staan..

1. NEC +
2. Jong Ajax (valt weg bij PO)
3. Fortuna Sittard +
4. Telstar
5. FC Emmen
6. de Graafschap
7. Jong PSV (valt weg bij PO)
8. Dordrecht +
9. FC Oss
10. MVV
11. Almere City FC


We moeten ons richten op de eerste 10. Ja, als Dordt boven ons eindigt dan mag de 11e plaats ook, maar daar moet je niet op gokken. Het resterende programma:
Thuis: Eindhoven, Emmen, Dordrecht en Oss
Uit: RKC, Den Bosch, Helmond, Jong AZ en Jong 020
Op papier had het zwaarder gekund. Jong 020 en Emmen zijn de twee beste voetballende teams denk ik, dat zijn de lastigste wedstrijden. We treffen voor de ranglijst nog een aantal directe concurrenten en ook nog wat ploegen die onder ons staan. Het gaat erom spannen... Afgaande op de laatste 6 wedstrijden (m.u.v. Sittard uit) zou het moeten lukken, maar het is en blijft de Juup, waarin iedereen van elkaar kan winnen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.307 seconden