NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017

19 sept 2017 11:59
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 557
Meer
Onderwerp Auteur
NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017 #1
Vanuit de samenwerkende supportersgroepen is er een publiciteitscampagne gestart om zo veel mogelijk mensen naar Nijmegen te krijgen.
Facebook event:
www.facebook.com/events/119267442108341/?ti=icl

Deel dit evenement op uw tijdlijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2017 12:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3836
Meer
NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017 #2
Met het risico dat dit weer een hele discussie laat losbarsten: wordt er op de heenweg bier in de bus geschonken?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2017 12:55
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017 #3

Jacques schreef : Met het risico dat dit weer een hele discussie laat losbarsten: wordt er op de heenweg bier in de bus geschonken?


Hoezo een hele discussie, omdat er eens een keer een vuurwerkje is gegooid door een van ons?

Zowiezo, ik denk dat van de ''vaste'' kern niemand iets op het veld gooit. Ga maar na : diegene die altijd meegaan zoals wedstrijden als Emmen, Cambuur, Telstar noem het maar op. Daar gebeurd nooit iets. Als er incidenteel iets gebeurd dat is het vaak de relatief korte wedstrijden dat er iets gebeurd. Het is ook volledig uit zijn verband getrokken mijn inziens. Ik kan nog inkomen in siervuurwerk zoals rookpotten, maar nitraten gaat mij ook te ver. Echter, hoe er door de media weer aandacht aan wordt gegeven, jongens het is geen Syrie in ons uitvakje.....

Jammer dat sommige op dit forum hier zo in meegaan. Niet persoonlijk bedoeld hoor Jacques, maar jij begint er toevallig nu over. Ik wil wel eens weten of grotendeels van deze mensen weet wat er in een bus gebeurd. Ja, ik ga zelf ook regelmatig wee dus weet hoe het er aan toe gaat in de bus. Als er regels zijn worden deze nageleefd door de SC, dus over een discussie is in deze dan ook geen sprake lijkt me. Wat de overige bussen doen is aan hun, maar de SC neemt dan altijd een duidelijk standpunt in. Iedereen is verstandig en volwassen genoeg om te begrijpen wat wel en wat niet door de beugel kan. Wil je toch de toffe peer uithangen met je vuurwerk dat je voor je moeder nog had verstopt tijdens oud en nieuw en toch wilt gooien, doe dan geen pet en capuchon op.

Nee, gewoon een lekkere awayday van maken daar ! Geen gezeik, gewoon paar pilsjes op de heenweg. Men kan zich ook thuis helemaal volladen of iets onder de neus duwen, daar hoor je ook niemand over.

VEER PAKKEN ZE

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2017 14:21
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3836
Meer
NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017 #4
Mijn opmerking was juist om wat jij beschrijft. Ik vind persoonlijk de vraag of er bier is in de bussen een heel normale, maar gezien de reactie van sommigen/een enkeling in de topic van De Graafschap durf je het bijna niet te vragen. Maar aangezien ik niet wil meegaan in die sfeer, vraag ik het toch ;)

Ik ga zeker niet alle uitwedstrijden mee, ga daar verder ook geen uitleg/smoesjes/excuses voor geven. Maar ik pik ieder seizoen wel wat wedstrijden mee en in de wedstrijden waar ik mee ga, gebeurt eigenlijk nooit iets noemenswaardig in het uitvak, noch in de bus(sen). Ik heb deze wedstrijd toevallig ook de optie om via een sponsor van NEC - waar een vriend voor werkt - in Nijmegen aanwezig te zijn, dan kan ik lekker in het stadion een pilsje drinken. Als er geen bier op de heenweg wordt geschonken, dan denk ik zo maar dat ik voor die sponsorkaarten kies. En ik hoef echt geen half krat leeg te trekken op de heenweg, het is maar Nijmegen, twee of drie flesjes Juup voor de wedstrijd is voor mij genoeg. Vandaar mijn vraag. Maar nu besteed ik er alweer veel te veel aandacht aan :P

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2017 21:21
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017 #5
Wegens verblijf in het Zwarte Woud verhinderd. De enige uitwedstrijd die op loopafstand gespeeld wordt, mieljaar nondeju :evil:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2017 12:29
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017 #6
Aongezeen 'ch tege Cambuur 'ne goje oetslaag had, inclusief goale-meker, gaon 'ch m'ch d'r weer aon wage...

NEC-M.V.V.: 3-0.... :blush:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2017 15:17 27 sept 2017 15:18 door jovkle.
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017 #7
Nogal optimistisch MVV'ke :evil: :evil: :evil:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2017 15:27
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 326
Meer
NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017 #8
nog maar 8 kaarten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2017 16:35
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017 #9
Ik weet niet wanneer MVV daar voor het laatst gewonnen heeft. Ik denk dat we heeeel lang terug moeten in de tijd...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2017 18:00 27 sept 2017 18:01 door De Zwarte Vogel. Reden: Spatie
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017 #10
Ik herinner me een 0-1, waarna de ruiten van de supportersbus van MVV sneuvelden. Ik hoop op dezelfde uitslag zonder verdere problemen. Een nederlaag zal in de Goffert wel tot problemen leiden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2017 19:55
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017 #11

De Zwarte Vogel schreef : Ik herinner me een 0-1, waarna de ruiten van de supportersbus van MVV sneuvelden. Ik hoop op dezelfde uitslag zonder verdere problemen. Een nederlaag zal in de Goffert wel tot problemen leiden.

Ja klopt met de lange koude terugreis waarbij de gordijntjes van de bus werden gebruikt tegen de kou.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2017 20:04
mestreech1966
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 13
Meer
NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017 #12

Schapendonk schreef :

De Zwarte Vogel schreef : Ik herinner me een 0-1, waarna de ruiten van de supportersbus van MVV sneuvelden. Ik hoop op dezelfde uitslag zonder verdere problemen. Een nederlaag zal in de Goffert wel tot problemen leiden.

Ja klopt met de lange koude terugreis waarbij de gordijntjes van de bus werden gebruikt tegen de kou.

1984? Noud Janssen in de slotminuten 0-1!! :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2017 14:48
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017 #13
MVV reist gehavend af naar NEC Nijmegen.
www.mvv.nl/nieuws/mvv-reist-gehavend-af-naar-nec-nijmegen

Morgen tegen NEC ontbreken in de MVV selectie:
* Christophe Janssens (breukje onder zijn voet)
* Marvin Ogunjimi (niet fit genoeg)
* Steven Pereira ( één wedstrijd geschorst.)
* Ricardo Ippel en
* Shermar Martina

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2017 14:54
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017 #14

Sandro schreef : MVV reist gehavend af naar NEC Nijmegen.
www.mvv.nl/nieuws/mvv-reist-gehavend-af-naar-nec-nijmegen

Morgen tegen NEC ontbreken in de MVV selectie:
* Christophe Janssens (breukje onder zijn voet)
* Marvin Ogunjimi (niet fit genoeg)
* Steven Pereira ( één wedstrijd geschorst.)
* Ricardo Ippel en
* Shermar Martina


Tsja, dan zit het gelijk met zijn alle tegelijk tegen

Verrips
Ciranni-Mmae-Thuys-Martina
Loshaj-Schrooijen-Nys-Okita
Yildirim-Koolhof

Pereira overigens volgende week ook niet van de partij vanwege interlandverplichtingen. Als Martina er dan ook niet bij is wordt de spoeling wel heel erg dun....

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2017 15:07 28 sept 2017 15:08 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017 #15
Hmm hier schrik ik wel een beetje van. Van een (vrijwel) complete selectie de eerste 6 rondes na een zwaar gehavend team in ronde 7. Vooral die verdediging...

Volgens MVV.nl/selectie zijn er zelfs geen verdedigers meer... Wie opstellen als nog iemand uit gaat vallen?

Kun je, in teambelang, weigeren bepaalde spelers uit te lenen aan de landenteams? Ik weet t, het zou zwaar demotiverend zijn en not done, (als het al mag), maar lijkt me dat bij hoge nood het clubbelang voor zou moeten gaan, de speler is immers werknemer van de club.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden