Cambuur-M.V.V.

24 feb 2017 21:53
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
Cambuur-M.V.V. #16
Wanprestatie! :thumbsdown:

Lamlendige ogend MVV met nog geen schot op doel. Slordig, slap in duels...ach ik hou ermee op. Snel vergeten.

Gooie vasteloavend! :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2017 22:04 24 feb 2017 22:10 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Cambuur-M.V.V. #17
In het hol van de leeuw, met een tegenstander die bloed ruikt (Play-off ticket). Makkelijk zou het niet worden. 4-0 was te verwachten na de afgelopen weken. Vooral als onze 'One trick Pony' bij het trainersgilde in de Jupiler League inmiddels bekend is. Vier man druk zetten op onze verdediging en we zijn vleugellam. Let maar op dat Almere volgende week ook zo begint in de Geusselt. Als ons trainersduo dan weer vasthoudt aan den ouden achterhaalde zomerse tactiek, met alleen maar defensieve wijzigingen, dan gaan we daar ook weinig punten sprokkelen en vertrouwen tanken om uit deze vormcrisis te komen, vrees ik. Het is tijd voor een nieuw recept.

Volgens mij vervalt de periode nu he? Cambuur heeft niets door de winst van Jong PSV. Dat is misschien weer gunstig voor ons op de lange termijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2017 22:14
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Cambuur-M.V.V. #18
Nadat we eigenlijk een beetje het zicht op het kampioenschap verloren hebben ( venlo uit) zie je dat het beste bij ons er een beetje vanaf is , en komen we zowiezo niet meer tot winst. Al weken geen wedstrijd meer gewonnen .

Zonder Ippel zijn we eigenlijk op t middenveld kansloos en als Prof.Drs Ron Elsen ook iedere keer Martina voor Ippel dan weet je al bijna de uitslag al. Alternatieve met Guvenc en Loshaeij ipv Martina zijn er voldoende maar worden niet gebruikt

Als we van Almere verliezen dan ligt de weg naar plek 9 open en zouden we zomaar kunnen gaan afglijden , wat ik niet hoop want dat verdienen we niet
Maar lastig gaat t wel worden mentaal en fysiek. We moeten ons dus nog kwalificeren voor PO en als we dat doen dan moeten we daar ook nog op ons best zijn.... het eerste zou nog kunnen ( hoop ik) het 2de is een utopie . MVV zal onder Elsen nooit prijzen pakken, het is geen slechte trainer maar is met te conservatief in zijn manier van denken .
Van mede koploper naar plek 5 is mentaal teveel gevraagd voor deze groep
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2017 22:52
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1168
Meer
Cambuur-M.V.V. #19

Napoleon schreef : Nadat we eigenlijk een beetje het zicht op het kampioenschap verloren hebben ( venlo uit) zie je dat het beste bij ons er een beetje vanaf is , en komen we zowiezo niet meer tot winst. Al weken geen wedstrijd meer gewonnen .

Zonder Ippel zijn we eigenlijk op t middenveld kansloos en als Prof.Drs Ron Elsen ook iedere keer Martina voor Ippel dan weet je al bijna de uitslag al. Alternatieve met Guvenc en Loshaeij ipv Martina zijn er voldoende maar worden niet gebruikt

Als we van Almere verliezen dan ligt de weg naar plek 9 open en zouden we zomaar kunnen gaan afglijden , wat ik niet hoop want dat verdienen we niet
Maar lastig gaat t wel worden mentaal en fysiek. We moeten ons dus nog kwalificeren voor PO en als we dat doen dan moeten we daar ook nog op ons best zijn.... het eerste zou nog kunnen ( hoop ik) het 2de is een utopie . MVV zal onder Elsen nooit prijzen pakken, het is geen slechte trainer maar is met te conservatief in zijn manier van denken .
Van mede koploper naar plek 5 is mentaal teveel gevraagd voor deze groep







IDD vraag me af of Elsen ooit al eens gewisselt heeft voor de 60e minuut . Iedereen kon zien dat MVV de weg helemaal kwijt was , waarom niet wisselen in de rust ?? Als je in de rust wisselt moet de tegenstander daar op anticiperen . Verder neem ik het Elsen kwalijk dat hij Guvenc maar zelden inbrengt . Sorry maar een speler als Martina veranderd niks in het spelbeeld .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2017 23:18
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Cambuur-M.V.V. #20
Deze echte wanprestatie zat er inderdaad al weken aan te komen maar wat wil je met zo'n stik eigenwijze trainer die softy Elsen is. Al weken na VVV uit is het spel ondermaats en dan toch maar blijven zeggen dat het veldspel goed is en maar blijven vasthouden aan dezelfde 11, ondanks dat sommigen al weken ondermaats presteren. Spelers zoals Guvenc, Loshaj en in mindere mate Ghijjzen krijgen nauwelijks meer een kans. Ondanks dat het de laatste tijd ook al in de 1e helft niet loopt wisselt hij niet, spelers krijgt hij niet meer gemotiveerd en worden met de week slechter maar weten toch dat ze de week erop in de basis staan....De plekken op de tribunes worden met de week leger en niemand doet iets of grijpt in !!We glijden af naar de grijze grauwe middenmoot en Fortuna komt qua punten dichterbij. Ik zie met dit beleid de ingezette negatieve spiraal niet snel veranderen zolang deze eigenzinnige trainer Mvv blijft coachen sorry mede supporters iets beters kan ik er niet van maken, iedere ploeg zit wel een keer in een dip maar dit verval baart meerdere mvv supporters zorgen maar de spelers inclusief. technische staf kunnen zich nu lekker 3 dagen uitleven in de Maastrichtse carnaval alaaf !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2017 23:41
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Cambuur-M.V.V. #21
Een forse tegenvaller. Ik uit geen kritiek op ome Ron, hij is een vakman. In de jupiler league kunnen er vreemde uitslagen zijn. Dat zal altijd zo blijven. Maar, blij kunnen we niet zijn met deze uitslag. Toch wens ik iedereen een geweldige vastelaovend en volgende week is er weer een nieuwe kans. Er is nog niks verloren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2017 23:48
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1168
Meer
Cambuur-M.V.V. #22

krampioen schreef : Een forse tegenvaller. Ik uit geen kritiek op ome Ron, hij is een vakman. In de jupiler league kunnen er vreemde uitslagen zijn. Dat zal altijd zo blijven. Maar, blij kunnen we niet zijn met deze uitslag. Toch wens ik iedereen een geweldige vastelaovend en volgende week is er weer een nieuwe kans. Er is nog niks verloren.




Sorry maar uit bij Cambuur kan je verliezen ( ok 4-0 is pijnlijk ) maar voor de wedstrijd teken je voor 1 punt . Wat veel meer pijn doet is thuis gelijk tegen Achilles en Eindhoven .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2017 00:27
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Cambuur-M.V.V. #23
Sjonnie. Je hebt zeker gelijk. Maar, soms heb je een mindere periode. Kennelijk heeft MVV deze nu. We zullen dit moeten accepteren. Zeker in de wetenschap dat we een prima elftal hebben en er nog een hele periode aankomt. Het is niet perse zo dat je iemand daar de schuld van kunt geven. Het gebeurt nu eenmaal. Ome ron heeft ons al jaren vooruit geholpen. Enkele mindere wedstrijden doen daar niets aan af. Extra bier met carnaval en volgende week een nieuwe kans.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2017 02:48
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Cambuur-M.V.V. #24
Wedstrijd niet gezien, alleen verslag gelezen op 1limburg en trepke b. Daar wordt je niet vrolijk van. Maar dit is een uitslag die er al weken aan zat te komen. Zeer pijnlijk echter, dat zeker.

Duidelijk dat het team behoefte heeft aan verandering. Vorig jaar heeft een verandering in de speelstijl meegeholpen aan het behalen van de playoffs. Toen verloren we op carnavals vrijdag overigens ook kansloos met 4-0, op bezoek bij Telstar. Dat was toen natuurlijk, en toen is niet vergelijkbaar met nu. Maar de realiteit is duidelijk. De laatste 9 wedstrijden hebben we 2x gewonnen. Dat is veel te weinig. Tegelijkertijd hebben we van alle Jupiler league ploegen het minste gescoord tijdens de derde periode, samen met Achilles. Enerzijds maakt dat weinig uit, de playoffs zouden we in principe moeten redden. Van de andere kant bestaat ook het risico dat we dat ene team worden dat gedurende het seizoen heel aardig presteert, maar tegen het eind geen puf meer over heeft, en niks waar maakt.

Hoe dan ook, met de kwaliteit die we hebben zou je denken dat deze nederlaag een incident is. Dat betekent echter aanstaande vrijdag dat het echt tijd wordt dat het elftal gaat laten zien wat het waard is. Niks minder dan drie punten moeten gepakt worden tegen Almere.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, krampioen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2017 08:44
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Cambuur-M.V.V. #25
Een grote blamage, diep teleurgesteld in MVV.
Sinds VVV is het net of de ploeg iets kwijt is. Vertrouwen? Ambitie?
Helaas hebben we veel te veel punten verloren de afgelopen wedstrijden.

Het bekende carnavalsdipje? of moet dat nu nog komen.
Mocht dat nu nog oeten komen kunnen we onze brost nat maken. Wie weet waar we dan gaan eindigen.
gewoon een grote teleurstelling. weet niet hoe ik het anders kan zeggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2017 09:24
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Cambuur-M.V.V. #26
Als we al van Ippel, afhankelijk moeten ziin, weten we meteen hoe goed de rest is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2017 12:14
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Cambuur-M.V.V. #27
Elsen had na zo'n blamage een voorbeeld moeten nemen aan één van zijn voorgangers: Robert Maaskant.
Destijds verloor MVV bij Zwolle met 7 - 0.
Bij thuiskomst liet hij de bus naar de trainingslocatie rijden en onderwierp de spelers aan een pittige straftraining
Daarnaast zou ik het carnavalsverlof volledig intrekken en 2 x per dag een training invoegen.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2017 13:10
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Cambuur-M.V.V. #28
Kom op, niet zo negatief. We staan nog steeds derde. Maar...... voorzichtigheid is geboden. Met de komende wedstrijden tegen traditioneel geen gemakkelijke tegenstanders kunnen we inderdaad zo maar afglijden naar plaats 9 of tien. Het zijn immers zeer kleine verschillen.
Ik blijf volledig achter Elsen staan, hoewel ik het ook niet altijd eens ben met zijn beslissingen. Maar hij is de trainer, hij beslist en zo slecht doet hij het niet. Zelfs goed met de mogelijkheden die we hebben.

Alleen hoop ik dat hij nu wel eens voorin gaat ingrijpen. Onze spits scoort niet en dan is het moeilijk winnen. Geef aub eens anderen gedurende meerdere wedstrijden het vertrouwen. Zoals al eens eerder aangegeven, een spits in een goed draaiend team met zeker de eerste seizoenshelft minimaal 10-15 kansen per wedstrijden moet toch minimaal op 20 doelpunten staan. In de hele jupiler league zijn maar 7 (zeven) ploegen die minder gescoord hebben. Zie bijvoorbeeld die Stokkers bij Fortuna. Dit zal toch ook geen werled topper zijn maar scoort wel in een prima draaiend elftal met de nodige kansen 6 maal in 5 wedstrijden.

Maar goed, mijn mening die zeker niet door iedereen gedeeld zal, daarom, laat onze Ron zijn gang gaan en we zien wel waar het op uitdraait.

Fijne vasteloavend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2017 16:44
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Cambuur-M.V.V. #29
Het meest ludieke van alles vind ik dat die Barto weer scoort tegen MVV. Die scoort werkelijk bijna altijd tegen MVV. Als hij dadelijk 55 jaar is legt die hem denk ik nog steeds in het netje. Niet te geloven dit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2017 20:17
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1168
Meer
Cambuur-M.V.V. #30

middenstip schreef : Als we al van Ippel, afhankelijk moeten ziin, weten we meteen hoe goed de rest is.




Die 2e gele kaart van Ippel tegen Eindhoven zag Stevie Wonder nog aankomen . Bepaalde spelers bij MVV pakken onnodige en domme kaarten !! Als je bv ziet dat Pedro die zoveel nog niet gespeeld de volgende week geschorst is . :rolleye: En dan komt er nog bij dat hij spits is !! Sorry maar een spits hoeft niet aan de noodrem te trekken .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden