RKC Waalwijk-M.V.V.

29 apr 2016 21:34
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
RKC Waalwijk-M.V.V. #16
Zoals het er nu naar uitziet komen we tegen emmen uit als ik me niet vergis. En die hebben al moeite met fortuna

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2016 21:37
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
RKC Waalwijk-M.V.V. #17
Als Coppens-criticus moet ik zeggen: deze bal was niet houdbaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2016 21:55 29 apr 2016 22:03 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
RKC Waalwijk-M.V.V. #18
Ergert zich hier zich nog meer mensen over Jong PSV of ben ik nu de enige?...We stijgen hierdoor wel een plek maar het gaat me om de sportieve plicht. 2-3 in Maastricht en 2-0 thuis. En nu 7-0 verlies in Almere. :thumbsdown: Sparta trouwens ook met hun 2-3 tegen Dordrecht. Maar goed maandag is MVV-Volendam

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2016 22:03
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
RKC Waalwijk-M.V.V. #19
2 rode kaarten he, waarvan de 1e al na 2 minuten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2016 22:35 29 apr 2016 22:37 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
RKC Waalwijk-M.V.V. #20

Schapendonk schreef : Ergert zich hier zich nog meer mensen over Jong PSV of ben ik nu de enige?...We stijgen hierdoor wel een plek maar het gaat me om de sportieve plicht. 2-3 in Maastricht en 2-0 thuis. En nu 7-0 verlies in Almere. :thumbsdown: Sparta trouwens ook met hun 2-3 tegen Dordrecht. Maar goed maandag is MVV-Volendam


Kom op, die jongens krijgen in de tweede minuut een rode kaart, vervolgens komen ze meteen met 1-0 achter, krijgt de tegenstander twee strafschoppen en spelen ze bijna een helft met 9 man. Op die manier zou MVV ook dik winnen. Het is echt niet zo dat ploegen tegen MVV meer gemotiveerd zijn dan tegen Almere.

Wat betreft onze match, prima resultaat natuurlijk. En Volendam als tegenstander, tja, enerzijds een ploeg waartegen we in het verleden ons waterloo hebben gevonden in de playoffs, anderzijds een ploeg die we dit jaar twee keer volledig terecht hebben verslagen. Playoffs staan op zichzelf, maar ik heb liever Volendam dan de andere tegenstanders. Volendam wil voetballen en zal zich niet verstoppen, en dat ligt dit MVV veel beter dan een ploeg die zich massaal terugtrekt en op de counter speelt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2016 22:35
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
RKC Waalwijk-M.V.V. #21
Ik ben blij dat we eerst thuis spelen . Als we thuis niet verliezen moet Volendam komen , en kan MVV hun fav counter spel spelen . Als je eerst in Volendam speelt zal MVV op 2 gedachten hinken .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2016 22:58
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
RKC Waalwijk-M.V.V. #22

Schapendonk schreef : Ergert zich hier zich nog meer mensen over Jong PSV of ben ik nu de enige?...We stijgen hierdoor wel een plek maar het gaat me om de sportieve plicht. 2-3 in Maastricht en 2-0 thuis. En nu 7-0 verlies in Almere. :thumbsdown: Sparta trouwens ook met hun 2-3 tegen Dordrecht. Maar goed maandag is MVV-Volendam


Schapendonk,

Ik erger me ook mateloos aan de jong-elftallen. :puke:
PSV, zal wel alle goede spelers nodig hebben in de strijd om het kampioenschap
Hoog tijd dat de KNVB eens onderzoek doet naar deze wedstrijd.
1 - 0 0f 2 -0 wil ik nog wel geloven, maar bij 7 - 0 plaats ik toch wel vraagtekens.

Waarschijnlijk schuift Jong - Feyenoord ook nog aan.
En deze wedstrijden worden natuurlijk weer op de maandag afgewerkt.
Te gek voorwoorden. Scheelt een hoop aan inkomsten.
De enige eerlijke oplossing zou zijn om alle wedstrijden te plaatsen op de "vertrouwde" vrijdag om 20.00 uur.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2016 09:47
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
RKC Waalwijk-M.V.V. #23
RKC was natuurlijk heel zwak, maar toch een mooi resultaat van MVV met zo veel afwezige spelers! De ploeg is nooit echt in gevaar gekomen en heeft vrij makkelijk gewonnen. Door die rode kaart konden ze ook even gas terug nemen op het einde om energie te sparen voor maandag ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2016 11:46
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
RKC Waalwijk-M.V.V. #24
RKC is echt ver afgezakt sinds dat ze gedegradeerd zijn.
Dat bewees het gister maar weer eens.
Ze speelden echt heel erg zwak. (Misschien ook wel een beetje verdiensten van MVV)
Toch ook goed om te zien dat MVV ook op de bank toch nog spelers hebben die mee kunnen op dit niveau.
Op begin van het seizoen hield ik me hart vast met deze smalle selectie.

Begin van het seizoen had ik commentaar op Verheijd, maar vind dat hij zich wel goed aan verbeteren is nu ook speelt de bal goed door waardoor de 3-1 komt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2016 12:09
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
RKC Waalwijk-M.V.V. #25

Nao Väöre schreef :

Schapendonk schreef : Ergert zich hier zich nog meer mensen over Jong PSV of ben ik nu de enige?...We stijgen hierdoor wel een plek maar het gaat me om de sportieve plicht. 2-3 in Maastricht en 2-0 thuis. En nu 7-0 verlies in Almere. :thumbsdown: Sparta trouwens ook met hun 2-3 tegen Dordrecht. Maar goed maandag is MVV-Volendam


Schapendonk,

Ik erger me ook mateloos aan de jong-elftallen. :puke:
PSV, zal wel alle goede spelers nodig hebben in de strijd om het kampioenschap
Hoog tijd dat de KNVB eens onderzoek doet naar deze wedstrijd.
1 - 0 0f 2 -0 wil ik nog wel geloven, maar bij 7 - 0 plaats ik toch wel vraagtekens.

Waarschijnlijk schuift Jong - Feyenoord ook nog aan.
En deze wedstrijden worden natuurlijk weer op de maandag afgewerkt.
Te gek voorwoorden. Scheelt een hoop aan inkomsten.
De enige eerlijke oplossing zou zijn om alle wedstrijden te plaatsen op de "vertrouwde" vrijdag om 20.00 uur.



Sparta idemdito. Ze verliezen eerst in Volendam met 2-0, komen vervolgens naar Maastricht om de 3 punten te pakken en verliezen dan de laatste wedstrijd weer thuis van Dordt met 2-3. Ik zet hier ook weer mijn vraagtekens bij. En bij jong PSV gaat het echt niet alleen maar over de wedstrijd tegen Almere. Ze hebben 6 punten gepakt van MVV en verliezen van concurrenten van MVV o.a. ook van Fortuna.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2016 12:42 30 apr 2016 12:44 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
RKC Waalwijk-M.V.V. #26
Voorbeelden: Jong PSV verliest(geeft) 6 punen aan Dordrecht en Almere, 4 punten aan Fortuna, 4 aan Achilles, 4 aan Volendam, 2 keer gelijk tegen den Bosch. Ook Telstar een puntje. En MVV 0??...Dit waren toch vind ik wel de clubs die MVV omringden wat concurrentie betreft. Ook al is Achilles dan geen echte concurrentie geweest, kan ik me niet van de gedachte los maken dat er hier niet voluit voor is gegaan. Hier mag eens met een vergrootglas naar worden gekeken. En niet voor de calimero's uit Venlo te steunen maar Jong PSV-VVV-1-5 en daarna VVV-Jong PSV-1-2 is ook een hele bedenkelijke. De uitslag van 1-5 was trouwens opmerkelijk genoeg een week na de 2-3 in Maastricht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2016 13:24 30 apr 2016 13:25 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
RKC Waalwijk-M.V.V. #27

Schapendonk schreef : Voorbeelden: Jong PSV verliest(geeft) 6 punen aan Dordrecht en Almere, 4 punten aan Fortuna, 4 aan Achilles, 4 aan Volendam, 2 keer gelijk tegen den Bosch. Ook Telstar een puntje. En MVV 0??...Dit waren toch vind ik wel de clubs die MVV omringden wat concurrentie betreft. Ook al is Achilles dan geen echte concurrentie geweest, kan ik me niet van de gedachte los maken dat er hier niet voluit voor is gegaan. Hier mag eens met een vergrootglas naar worden gekeken. En niet voor de calimero's uit Venlo te steunen maar Jong PSV-VVV-1-5 en daarna VVV-Jong PSV-1-2 is ook een hele bedenkelijke. De uitslag van 1-5 was trouwens opmerkelijk genoeg een week na de 2-3 in Maastricht.



Maar waarom zouden Sparta en Jong PSV dit doen? Waarom zouden ze tegen de helft van de clubs hoegenaamd niet voluit gaan en tegen MVV wel? Daarbij, MVV had thuis met gemak van Jong PSV kunnen winnen, als je dan toch in complotten gelooft dan zou ik eerder mijn vraagtekens zetten bij het zeer matige optreden van een aantal MVV spelers tijdens die wedstrijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2016 14:53
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
RKC Waalwijk-M.V.V. #28
Natuurlijk Tuor je kunt het ook omdraaien. Maar daarom ook de verwijzing naar Jong Psv- VVV 1-5 en VVV- Jong Psv 1-2. Er zijn dan schijnbaar meerdere clubs met een zeer matig optreden. Wel gek dat dit juist tegen jong Psv is dan. Maar goed dat MVV ondanks dit zijn doel heeft bereikt. Want het had zomaar gekunt dat je een puntje tekort was gekomen. Maar 3 punten extra was mooi geweest. Dan had je nu zelf 6e gestaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2016 15:55
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
RKC Waalwijk-M.V.V. #29

Schapendonk schreef : Natuurlijk Tuor je kunt het ook omdraaien. Maar daarom ook de verwijzing naar Jong Psv- VVV 1-5 en VVV- Jong Psv 1-2. Er zijn dan schijnbaar meerdere clubs met een zeer matig optreden. Wel gek dat dit juist tegen jong Psv is dan. Maar goed dat MVV ondanks dit zijn doel heeft bereikt. Want het had zomaar gekunt dat je een puntje tekort was gekomen. Maar 3 punten extra was mooi geweest. Dan had je nu zelf 6e gestaan.



Helemaal mee eens dat de Jong elftallen voor competitievervalsing zorgen, dat is gewoon een feit gezien de steeds wisselende selecties. Bij VVV-Jong PSV stonden bijvoorbeeld Vloet, Pasveer en Poulsen bij PSV in de basis, terwijl bij Jong PSV-VVV geen enkele eerste elftalspeler meedeed. Net zoals Jong Ajax hier kwam met Serero en Fischer. Dat is absoluut competitievervalsing en slaat helemaal nergens op.
Ik begrijp echter nog steeds niet goed waarom andere clubs bewust wedstrijden tegen concurrenten van MVV zouden laten lopen. Wat hebben Jong PSV en Sparta daar aan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2016 16:42 30 apr 2016 16:51 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
RKC Waalwijk-M.V.V. #30
Ja dat vraag ik me dus ook af. Misschien heeft het nog iets met het verleden te maken? Het zou zomaar allemaal kunnen. Wat me gewoon opvalt is dat vooral Jong PSV met een sterke opstelling tegen MVV aantreed. En dit jaar dan ook Jong Ajax in Maastricht. Daarnaast kan ik me nog het jaar herinneren waarin Sparta kampioen wou worden onder Vonk. Het werd voorbij gewalst door MVV en Michel Vonk was er destijds zichtbaar over geïrriteerd. Niet dat ik denk dat het hier mee te maken heeft maar het publiek zong thuis tegen MVV: wij staan bovenaan, wij staan bovenaan. Omdat MVV dat destijds ook bij Sparta zong. Het publiek was het schijnbaar niet vergeten. Het moet toch dan op een of andere manier zeer hebben gedaan. Het werd overigens 6-0 die wedstrijd. Ik geloof ook niet in complot theorieën of wat dan ook in die richting, maar ik blijf 2-0 in Volendam daarna 1-3 in Maastricht en dan weer 2-3 tegen Dordt opmerkelijk vinden. Meer niet :daag:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.391 seconden