Telstar - MVV 05-02-2015

06 feb 2016 00:14
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #46
Er MOET iets gaan gebeuren nu. De club gaat zo kapot. Ik hoop dat Elsen de eer aan zichzelf houdt (zodat het MVV geen geld kost) en per direct opstapt. Zet dan maar voor de rest van dit seizoen Dusseldorp voor de groep. Slechter als nu kan haast niet meer en misschien krijgt die wel op tijd het tij gekeerd. Het kan zo NIET doorgaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2016 00:15
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #47
Elsen pak je biezen en rot op !! Ongelofelijk dat dit Mvv bestuur hem nog zo lang aanhoudt. Het is nu toch wel duidelijk dat hij deze spelersgroep niet meer kan motiveren met als dieptepunt de 4-0 tegen een stelletje amateurs uit Velsen Noord !! Zolang Elsen aanblijft zien ze mij niet meer in de Geusselt en is dit de laatste seizoenskaart geweest en ik ben niet de enige !!! Hij is te arrogant om zelf ontslag te nemen dus Mvv bestuur grijp in voordat deze mooie club langzaam ten gronde gaat !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2016 01:25
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #48
Carnaval begint zondag pas, maar MVV is nu al afgeschminkt. Tja, je kunt je veel voorstellen, maar dat dit MVV na 1 overwinning uit 6 wedstrijden en deze schandalige nederlaag nog potten gaat breken in dit seizoen gelooft niemand. Dit doet heel veel pijn.

Overigens, ik ben geen fan van Elsen, maar ik vind het niet helemaal terecht hem de schuld te geven van de huidige malaise. Voor zover ik weet is Elsen hoofdtrainer omdat hij de vereiste papieren heeft en hierdoor dus een goedkope oplossing is voor MVV. Wellicht vergis ik me, ik heb geen direct lijntje maar baseer dit op wat ik hier lees. Het probleem is volgens mij niet Elsen, de trainer is een symptoom van een veel groter probleem. De harde waarheid is dat MVV inmiddels is afgezakt tot het niveau Telstar, Helmond en Oss. Eeuwige jupiler league clubs. Waar in het geval van MVV het geld zo nijpend is dat er geen trainer wordt aangesteld maar binnen de eigen organisatie iemand wordt benoemd die toevallig de vereiste diploma's heeft. Een goedkope oplossing, en dus een gok. Die vorig jaar bijna goed uitpakte, maar dit jaar volledig lijkt te gaan mislukken. En zelfs dat ligt niet volledig aan de trainer: een verdediging met een fitte Kuipers en Labylle was waarschijnlijk niet de op een na meest gepasseerde van de hele divisie geweest. Maar goed, dit is gewoon de realiteit van nu. Onze begroting en dus onze selectie is niet in staat om blessures of pech op te vangen. Dit is het niveau tot waar we zijn afgezakt.

De grote vraag is hoe we in godsnaam uit deze poel van ellende gaan komen... Maastricht, stad beroemd van Sydney tot Seattle, maar met een voetbalclub die langzaam afzakt naar de absolute bodem van het profvoetbal. Nogmaals, dit doet echt pijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2016 01:41
Meerssen
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #49
Dit was een afgang.
Maar onterecht om dit helemaal aan Ron Elsen te wijten!

De selectie van MVV is kwalitatief en kwantitatief niet goed genoeg, voor wat wij willen: meedoen in de top en altijd constant.

Dat komt omdat er veel te weinig geld (budget) is. Ook daarom is Elsen noodgedwongen hoofdtrainer, technisch directeur etc.
Met vrijwilligers, adviseurs en part-timers als hulp.

Zonder Elsen had MVV helemaal geen gediplomeerde trainer gehad, toen Ruys en Voorn opstapten. Want MVV heeft geen geld.
Niks te besteden = niks te willen.
Elsen haalt het maximale uit de schaarse beschikbare euro's. Dat verdient respect.

Kom niet aan met de praat van "ja maar die en die club dan?"
Geen enkele club presteert constant goed, zonder geld. Je kan eens 1 of 2 seizoenen geluk hebben, uiteindelijk bepaalt geld toch de status van de club.

Het echte probleem is : Maastricht levert MVV te weinig financieel draagvlak, om op niveau mee te kunnen doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2016 04:03
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #50
Wanprestatie! Op deze manier spelen zonder enige vorm van beleving of strijd, diep diep triest! Ron, de tijd is echt aangebroken. Jij gaat niet voor de ommekeer zorgen.

Vastelaovend saame! Laten we er maar het beste van maken de komende dagen.......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2016 07:01
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #51

pinobel schreef : Er MOET iets gaan gebeuren nu. De club gaat zo kapot. Ik hoop dat Elsen de eer aan zichzelf houdt (zodat het MVV geen geld kost) en per direct opstapt. Zet dan maar voor de rest van dit seizoen Dusseldorp voor de groep. Slechter als nu kan haast niet meer en misschien krijgt die wel op tijd het tij gekeerd. Het kan zo NIET doorgaan.


Ik ga gedeeltelijk in je redenering mee.
Dusseldorp voor de groep vind ik geen slecht idee, maar of dat het gewenste schokeffect oplevert, valt nog te bezien.
Ron moeten ze wel voor MVV zien te behouden, maar dan zal hij weer moeten terugkeren naar zijn bureau. Dus als technisch -directeur sec.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2016 08:36 06 feb 2016 08:37 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #52
Elsen heeft het met beperkte middelen redelijk goed gedaan. Dusseldorp is een volwaardig/gelijkwaardig deel van de technische staf en wat mij betreft geen oplossing om voor de groep te zetten, hij is ook medeverantwoordelijk voor het geheel. Bvendien zet ik bij zijn manier van communiceren vraagtekens. Hij is nu ook dagelijks met de selectie bezig en heeft dus invloed op de spelers.
MVV heeft met beperkte middelen 4 redelijke aanvallers aangetrokken, die op dit moment matig presteren (maar de verwachtingen waren vooraf hoog). Middenveld is goed genoeg voor J-league. Enige "verwijt" dat je zou kunnen maken is dat men geen adequate verdediging heeft neergezet. Het is van het begin af aan onzekerheid troef geweest in de verdediging. Maar hoe dit op te lossen zonder geld? Niet in paniek raken, al blijven dit soort uitslagen tegen Telstar genant !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2016 09:22
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #53
olgens mij zit het probleem veel dieper, we hebben geen leider in het veld, geen speler die voorop gaat inde strijd
geen mentale hardheid op van Ippel na.
De meeste duels worden verloren omdat we fysiek veel te zwak zijn (middenveld)
Elsen, is een fan van het Ajax concept, mag ook maar dan moet je er wel de spelers voor hebben en een blinde ziet
dat wij deze niet hebben.
Met het materiaal wat MVV heeft kunnen wij alleen maar wedstrijden winnen met inzet en passie en dat ontbreekt vaak.
Verder stoor ik mij erg aan het coatschen van Elsen, hij zit daar op zijn stoel zonder emotie,passie en coatsching.
Wat ik ook graag zou willen weten heeft MVV ook een technische commissie? en zo ja zien zij dat niet!, of durft niemand
Elsen hier over aan te spreken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2016 09:25
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 122
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #54
Ik vind dat dit elsen zeker is aan te rekenen. Het is toch ongelooflijk dat een knops nog een contract heeft gekregen hier. Die rooie krijgt gewoon een 3jarig contract, daar zitten we ook weer mooi aan vast. Als je zo om gaat met je budget, dan is het inderdaad karig wat je te besteden hebt. Iets meer creativiteit en netwerk mag wel verwacht worden van iemand die al tig jaar in het wereldje rond loopt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2016 10:01
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #55
Ik had niet verwacht dat we met 4-0 onderuit zouden gaan.
Toen bekeek ik de beelden en concludeerde ik BLAMAGE nummer zoveel dit seizoen.
Wat me ook meteen opviel was KNOPS en PAREIRA, wat een prutsers zijn het.
Met zo'n lekke verdediging zul je altijd goals tegen krijgen.

EN als je geen kansen creëert dan zul je ook niet scoren volgens mij hadden we 1 doelpoging.

Ik zeg niet dat het aan Elsen ligt, Maar naar die 3 jaar mag hij komende seizoen toch echt vervangen worden door een ECHTE trainer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2016 10:19
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #56

Greun graas schreef : Ik vind dat dit elsen zeker is aan te rekenen. Het is toch ongelooflijk dat een knops nog een contract heeft gekregen hier. Die rooie krijgt gewoon een 3jarig contract, daar zitten we ook weer mooi aan vast. Als je zo om gaat met je budget, dan is het inderdaad karig wat je te besteden hebt. Iets meer creativiteit en netwerk mag wel verwacht worden van iemand die al tig jaar in het wereldje rond loopt.


Maar als het tegenvalt met die,,rooie,,dan zorgt hij heus wel dat hij ergens anders gaat voetballen,ik geef hem nog steeds de voorkeur boven de twijfel...komop haags moppie hahaha zet hem op...maar ik vind dat je dieper moet spelen korter bij de gaol ipv in de opbouw...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2016 10:51
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 970
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #57
Wat een afgang! 4-0 bij Telstar. Twee kansen gehad tegen de nummer 16! Bedroevend! Scheidsrechter speelt een rol in deze, maar MVV moet ook bij zichzelf kijken. 48 tegengoals al! Dat is te veel als je wilt strijden voor play offs. We zijn de op een na meest gepasseerde verdediging, evenveel als Almere City. Fortuna heeft de meeste tegen: 52. Over Fortuna gesproken, verschil is nog maar 6 punten met nummer 17 Fortuna. Nu weet ik dat het ook bovenin kort bij elkaar staat, maar het doelsaldo gaat ook een rol spelen. Momenteel is het doelsaldo -12 bij MVV. De verdediging is zo lek als een mandje. Een Telstar-speler kon gemakkelijk bij de achterlijn om 3! man heen.... In de derde periode 6 wedstrijden gespeeld en al 20!! goals tegen!
Nu wordt alles geroepen op Elsen, maar zou een nieuwe trainer helpen? Ik denk het niet. Een trainer is net zo goed als het materiaal wat hij tot zijn beschikking heeft. En MVV heeft goed materiaal, maar jong en spelers die net komen kijken in het betaalde voetbal.

MVV kreeg in de eerste seizoenshelft veel lof over hun spel. Maar clubs weten hoe MVV nu speelt. Peeters als centrale man openen op Croux. Croux krijgt iedere wedstrijd dubbele dekking. Op Peeters wordt ook een mannetje gezet. Los daarvan dat hij niet in zijn goede doen is momenteel. Maar dan moeten de ervaren mannen opstaan (Guvenc, Knops, Ippel, Peeters) en dan plan B inzetten.

Volgend seizoen de gehele verdediging eens opschonen. Kuipers als aanvoerder die de verdediging dan zal kunnen gaan leiden. Labylle proberen te behouden. Knops weg, Pereira als wissel, Moustafa schommelt tussen bank en basis. MVV zal weer creatief moeten zijn met het budget om verdedigers van het niveau Gentile, Haastrup, Bryssinck en Stankov te kunnen halen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2016 11:07 06 feb 2016 11:08 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #58
Wat een flauwekul verhalen allemaal hier er is er maar een verantwoordelijk aan dit en dat is Ron Elzen hij beslist wie er speeld en hoe er gespeeld wordt .Het is toch te gek voor woorden dar er spelers in deze ploeg spelen die nog niet het niveau hebben van een hoofdklasse amateur Knops moet er zo wie zo uit zet er voorlopig Pieter Nijs neer zolang kuipers niet fit is ,en ga over op 5 3 2 en ga opde nul spelen en probeer weer het vertrouwen terug te krijgen in je ploeg .is dat nu zo moeilijk te begrijpen voor een trainer ,en durf eens spelers te gebruiken die mischien iets minde zijn maar zich wel 100procent zich inzetten voor de ploeg ik denk dat je als trainer dan wel laat zien wie ee de baas is

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2016 11:48
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #59
Waardeloos gisteren. Verschrikkelijk. Wat een totale aanfluiting. Maar ik ben er komende wedstrijden en volgend seizoen gewoon weer bij.

Was ik toch maar miljonair...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2016 11:54
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Telstar - MVV 05-02-2015 #60
Als je gisteravond "gewoon" wint sta je 8e. Als dan je thuis niet onnodig punten tegen Fortuna en Achilles verliest, twee wedstrijden waarin MVV heer en meester was, sta je zelfs vijfde. En dan wijs ik een aantal andere wedstrijden waar MVV zichzelf te kort deed niet eens aan. Ik vind dat nog het meest frustrerende: in de Juup is het dit seizoen zó armoe troef dat MVV met maar een piepklein extraatje al bovenin mee zou draaien.

Maar goed, je verliest van Telstar. Met 4-0. Dan mag je verder nergens over praten.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.385 seconden