MVV-Fc Eindhoven

29 jan 2016 23:05
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV-Fc Eindhoven #46
Ik heb een MVV gezien, dat geen vuist kan maken.
Dramatisch was het functioneren van ons centrale verdedigingsduo (Perreira - Knops)
Zo lang Labylle en Kuipers niet wedstrijsfit zijn heb ik weinig hoop op verbetering en voorspel ik nog veel nederlagen.
Zeker als 2 andere vaste waarden( Peters en Nys) niet thuis geven.
Enige lichtpuntje vond ik Guvenc, die m.i. terecht tot MOTM werd gekroond.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2016 23:07 29 jan 2016 23:07 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
MVV-Fc Eindhoven #47
Leuk item meegemaakt met mvv tv interview en mooi item voor de volgende mvv tv.
Maar wat daarna volgde was bittere ernst,de wedstrijd jongens hier ga ik geen invulling op geven alleen als het niet loopt speel je super leeg door werklust en niet met afwachtend voetbal KOC zit bij die eerste goal op de bus te wachten?
Guvenc is niet goed voor een hele wedstrijd,verheijd sorrie ...op deze manier ben je niemendalletje,geen meerwaarde...ik zei al je speelt vanuit het middenveld?
Jij bent onze SPITS...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2016 23:17
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
MVV-Fc Eindhoven #48
Onze verdediging: Gatenkaas, met meer gaten als kaas (ws een heel leger muizen aan gevreten). Sorry, maar ik krijg zo langzaamaan steeds meer het gevoel dat we sportief steeds verder wegzakken en het nooit meer wat wordt. De jupilerleague hangt me steeds meer de strot uit. Ik merk in mijn directe omgeving dat mensen (familie ed) na vele jaren beginnen af te haken. En dan verdwijnt ook langzaam het sociale aspect van een avondje MVV. Vaak hield dat de mensen nog op de been (lees: aanwezig in het stadion).
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2016 23:17
Leguaan
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
MVV-Fc Eindhoven #49
Stond op de hoek. Geleund over het hek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2016 23:19 29 jan 2016 23:23 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
MVV-Fc Eindhoven #50

houtengerard schreef : Wat we ons na de wedstrijd afvroegen. Zijn dit de spelers waar een Voorjans, Stankov etc. voor hebben moeten schuiven? Is dit de criteria? Wat is eigenlijk de criteria? Die lange spits uit Den Haag die zomaar vanuit de amateurs een driejarig contract krijgt toegeschoven op uiterlijk. Terwijl Moustafa en Stankov jaren moesten knokken voor een jaarcontract. Wat is in godsnaam de criteria bij MVV? Bij Eindhoven (zelfde begroting) zie ik een schilderij op het veld staan dat klopt, bij MVV krijg ik een vingerverf gevoel.


Dit ben ik me al veel vaker aan het afvragen. Als je het zo schetst lijkt het alsof er geen lijn in het aankoop- en spelersbeleid zit en er maar wat wordt gedaan. Zo kom je nooit verder, zeker als er nergens de beurs wordt getrokken. :dry:

Over de wedstrijd: tja, zoveel minder vond ik MVV niet. Redelijk wat kansen, voetballend bij vlagen aardig, maar aanvallend niet doortastend genoeg en ongelukkig. Eindhoven speelde tactisch goed: ver weg verdedigen van eigen goal, MVV laten opbouwen en in de omschakeling heel snel toeslaan. Lastige tegenstander. Eerste goal was prima uitgespeeld, bij de tweede goal staat MVV te pitten, net na een lange blessurebehandeling van hun keeper.

Op dit moment staat MVV tiende, eigenlijk ook waar we moeten staan. Af en toe een heerlijke wedstrijd, af en toe een zeperd, leuk voetballend team maar te zwak voor de play-offs. Jammer. Maar wel zorgelijk zoals Pinobel zegt, sportief lijken we steeds meer weg te zakken in de Juup. Herken me ook wel in het verhaal van dat de mensen om je heen steeds meer afhaken en dat het sociale aspect minder wordt...

Wat zongen de Ultras op het einde eigenlijk? Het enige goed hoorbare was het woord "stadionverbod". Naja, zie het morgen wel ergens op de social media of zo...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2016 23:42
Meerssen
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV-Fc Eindhoven #51
We moeten maar hopen dat R*da degradeert.
Dan hebben we volgend seizoen wel een wedstrijd om lang naar uit te kijken.
Ook een wedstrijd om, qua publiek en media, nog eens in het land der levenden te verblijven..........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2016 00:23
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV-Fc Eindhoven #52
Hoeveel krediet heeft Elsen nog...... het team speelt zoals Elsen erbij zit of staat met zijn handen in zijn zak zonder
beleving en bezieling schandalig gewoon en het oude verhaal komt weer terug ons geweldig verdedigingsduo Kmop-Pereira
gaat weer 2x in de fout zoals bijna iedere week !!! En natuurlijk hoeven we geen cemtrale verdediger erbij over een paar
weken speel je nog voor amper 1.000 man. Schandalige instelling vandaag was het alleen Guvenc en Coppens haalden
hun niveau de rest was even kleurloos als hoe Elsen dat uitstraalt naar zijn spelers en publiek !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2016 05:43
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV-Fc Eindhoven #53
Ook bij ons in het vak wordt het volgende wedstrijd leger ben ik bang.
Waarom grijpt Elsen niet eerder in?
Guvenc speelde goed het eerste uur, maar waarom laat Elsen hem in godsnaam staan? Waarom wordt zowiezo niet eerder ingegrepen als je Polizzi op de bank hebt? Het bies valt me vies tegen, moeten we daar nog 2,5 jaar naar gaan kijken? Je zou bijna naar een naate gazet als Mark Nygaard gaan terugverlangen. We moeten constateren dat als Palacios het niet doet in de spits, we geen alternatief hebben.

En Croux, laat hem alsjeblieft blijven anders is er niks meer aan.

Coppens keepte eindelijk weer eens goed, dat mag gezegd worden.

En die ciperini of hoe die heet gaf een paar mooie steekballen.

Toch was dit een echte kutwedstrijd, zeker de tweede helft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2016 05:56
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV-Fc Eindhoven #54

Kay schreef : Het begint een vast patroon te worden: Gretig beginnen en na een paar gemiste kansen slaat de apathie toe. Slordige passes, niet lopen op ballen die een halve minuut in de lucht hangen en de tegenstander zo veel ruimte geven dat ie zelfs een slecht inspeelde bal nog in tweede instantie mag aannemen. Iemand als Hawbir kan gewoon niet veel beter en speelt gewoon naar zijn kunnen, maar van bv. Peeters mogen we toch echt wel meer verwachten. De enige uitzonderingen vond ik Guvenc en Ciranni. Die laatste moet in aanvallend opzicht nog iets meer lef tonen, maar bevalt me verder wel.

Als toetje ook nog een bekeuring onder de ruitenwisser voor parkeren op het gras achter de sporthal :thumbsdown:


Schandalig van de politie! Ik zou hier zeker bezwaar tegen maken. Die anderhalf uur hebben ze verdomme gewoon te gedogen. Zeker nu de halve parkeerplaats onbruikbaar is door de tunnel en de Dr schaepmanstraat voor de zoveelste keer is opengebroken, inclusief parkeervakken. Het is algemeen gebruik om op het gras te parkeren als MVV speelt. Dan een bon schrijven is willekeur.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Raffalaldo, Kay, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2016 09:23
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV-Fc Eindhoven #55
Heb gister 10 leuke minuten gehad , dat was de opening van MVV
Daarna heb ik met 80 minuten zitten ergeren.

De 0-1 valt ook weer knullig , voor mijn gevoel maar ik moet de beelden maar eens terug zien doet onze Job weer helemaal niets bij die voorzet en wordt onze rechtsback op lengte geklopt in het kopduel. Voor mij was dat weer een voorzet binnen de 5 meter waar de keeper niets doet en waar dus weer een doelpunt uitvalt
De 0-2 is ook weer knullig , Knops ( wat een waardeloze verdediger is dat toch) zit er weer naast balletje komt simpel voor en pats de 0-2 ligt binnen.

Centraal achterin was t weer klote gister, onze backs vond ik redelijk, maar ons middenveld was gewoon ook weer onvoldoende , slap , veel slechte ballen etc.
Beste man toch wel Guvenc , maar die had weinig support gister. Ook Santi kwam niet uit de verf gister jammer !!

Met deze defensie gaan we geen potten meer breken dit jaar, het is slap , slecht geen betaalvoetbal waardig
Heel langzaam glijden we af , steeds minder toeschouwers , steeds minder leuke wedstrijden en uiteindelijk steeds minder resultaat.
MVV zal hoe dan ook meer geld naar het eerste Elftal moeten zien sluizen , want die 600.000 is gewoon te weinig om bij de bovenste 8 mee te kunnen doen, want dit schiet niet op

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2016 09:30
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV-Fc Eindhoven #56
4083 Man dat is volgens mij inclusief spelers trainers vrouwen en duiven in de dakgoot. Want het was redelijk leeg maar no way dat er 400 man zaten,
Dan begint MVV fell aan de wedstrijd en hoor je eigenlijk binnen 5 min met 1-0 voor te staan.
Maar MVV heeft moeite met het maken van goals. en dat was gisteren weer te merken.

Pareira gaat weer 2 x goed de fout in wat ook meteen 2 tegen goals oplevert.
De andere fouten kwamen we er met geluk van af.
Het loopt niet lekker en je creert geen kansen.
Wat doet elsen dan? NIks hij gaat weer wachten tot het laatst mogelijke moment om te wisselen,
Wat hebben de wissels voor effect, NIETS NOPPES NADA.
Ik had zelfs het gevoel dat het voor de wissels beter liep.
Iedere keer het zelfde verhaal, waar is die passie en strijd? Maar ook van de trainer hij moet eens goed boos worden langs de lijn. Eerder ingrijpen, tactiek veranderen en dergelijke want dit werkt gewoon niet.

Hier word dan door sommige geroepen we staan wel 10de. Ja wat the fuck zal mij dat boeien, het voetbal is gewoon niet wat het moet zijn. Ik weet dat er een laag budget is en dat MVV het niet voor het kiezen heeft maar kom op.
Ik ben echt teleurgesteld, en dan vraag ik me af of die 6-1 winst en 4-1 winst van laatst gewoon niet geluk zijn geweest.

Maar ja, wij doen er niks aan alleen maar hopen dat we volgens jaar een echte trainer voor de ploeg kunnen zetten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2016 10:32
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
MVV-Fc Eindhoven #57

houtengerard schreef : Is dit de criteria?

Sorry voor de betweterigheid, houten, maar criteria is het meervoud van criterium. Het moet dus zijn: "Zijn dit de criteria?" of "Is dit het criterium?" Inhoudelijk ben ik het wel met je eens. Lance Voorjans was zeker niet slechter dan de bonk uit Scheveningen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2016 10:54
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV-Fc Eindhoven #58
Sven Braaken ook niet lijkt me

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2016 12:10
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Fc Eindhoven #59
Het ergerlijke van alles vind ik dat Eindhoven dit met eenzelfde budget doet of misschien zelfs minder, en de helft van het aantal toeschouwers dat MVV heeft en ook dat misschien zelfs minder. En dan denk ik ook aan clubs als Helmond en Emmen. Het enige positieve is dat MVV de spelers nu langer vastlegd en je een team kunt bouwen om in die top 5 te komen. Maar gaat dit het beloofde team worden voor de toekomst? Want als ik gister naar de tegenstander keek, zag ik nauwelijks zwakke plekken. Dat die 4e staan is nog vrij laag te noemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2016 12:49
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 970
Meer
MVV-Fc Eindhoven #60
Met deze verdediging ga je de Play Offs mislopen. Ze laten zich achterin zomaar aan de kant zetten. Ciranni liet zich aan de kant zetten, Moustafa liet zich makkelijk aan de kant zetten. Over Knops en Pereira maar te zwijgen. Als ik dan zie die nummer 4 van FC Eindhoven, N'Toko, die alles weghaalde achterin. Waarom kan MVV niet zo'n verdediger halen? Toch knap van dat Eindhoven om zo'n speler te kunnen halen. Nee, wij moeten het maar doen met Knops. Man man man, wat was die weer slecht. Laat hem maar vertrekken aan het einde van het seizoen.

Nee, met deze verdediging loop je de Play Offs mis. Geluk is dat je zelf nog wat scoort (gisteren dan helaas niet), maar als je ziet tegen FC Oss hoe gemakkelijk die tegengoals vielen.
Bij de goals van FC Eindhoven werd ook slecht verdedigd. Ciranni liet zich aftroeven door Koc in de lucht. Over het 'braggele' van Knops, die de bal in de voeten kopt van Caenepeel (ook een goede speler), dan maar te zwijgen. Maar ook de rest van de verdediging stond te slapen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.435 seconden