Please Log in or Create an account to join the conversation.
Ekstertjj wrote: Nou geweldig weer hoor MVV, 3-0 voorstaan de hele wedstrijd en in 9 minuten tijd (tussen minuut 84 en 93) de wedstrijd gewoon weggeven dat kan ook alleen MVV overkomen (het is ook al een keer in Eindhoven gebeurt van 0-3 voor naar een 4-3 nederlaag)
Ach ach ach het had zo'n mooi weekend kunnen zijn maar nee hoor Sparta is wéér dichterbij gekomen, het hadden 8 punten verschil móéten zijn (als we van Sparta zelf gewoon hadden gewonnen, en vandaag) maar het zijn er nog maar 3 die we voorstaan!!
Als we zo doorgaan dan worden we én geen kampioen in Mei maar ook geen kampioen in December..
Boe is dat feeske? wrote:Ekstertjj wrote: Nou geweldig weer hoor MVV, 3-0 voorstaan de hele wedstrijd en in 9 minuten tijd (tussen minuut 84 en 93) de wedstrijd gewoon weggeven dat kan ook alleen MVV overkomen (het is ook al een keer in Eindhoven gebeurt van 0-3 voor naar een 4-3 nederlaag)
Ach ach ach het had zo'n mooi weekend kunnen zijn maar nee hoor Sparta is wéér dichterbij gekomen, het hadden 8 punten verschil móéten zijn (als we van Sparta zelf gewoon hadden gewonnen, en vandaag) maar het zijn er nog maar 3 die we voorstaan!!
Als we zo doorgaan dan worden we én geen kampioen in Mei maar ook geen kampioen in December..
Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Dat MVV zo slecht bezig is? 'Eigenlijk hadden we van Sparta moeten winnen', en van Dord'. En ook van Telstar eigenlijk he? Dan hadden we gewoon 13 keer gewonnen!
Komop we gaan fantastisch!!! Je kunt simpelweg niet alles winnen (al is het zeker jammer), en je kunt niet altijd even scherp zijn en pieken.
MVV heeft nu 4 toppers gehad Cambuur, Sparta, DB en Dord en pakt daarvan 4 punt UIT en 3 punt thuis...
zie het in, het gaat echt geweldig met MVV
DeMestreechteneer wrote: @DeBlieser
ik weet niet of je het interview van rutjes gezien hebt na mvv-sparta, dat zegt al genoeg.
zoiets zeg je niet als je boven aan staat.
of vind je dat profesioneel gedrag naar je oude club?....
Boe is dat feeske? wrote:DeMestreechteneer wrote: @DeBlieser
ik weet niet of je het interview van rutjes gezien hebt na mvv-sparta, dat zegt al genoeg.
zoiets zeg je niet als je boven aan staat.
of vind je dat profesioneel gedrag naar je oude club?....
'De trainer en rutjes hebben een geheime agenda! Geen kampioen worden is het devies.'
???????
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik kan geen negatief nieuws meer horen!!