en zoe is t mer netles rouges blancs wrote:the king wrote: van te voren dik tevreden met 1 punt.
nu denk ik hoe is dit nog mogelijk
3 doelpunten tegen op tijd van niks
klopt, maar....................
bekijk het eens positief:
wij staan nog steeds bovenaan !
wij spelen nacompetitie ( kan ons niemand afnemen)
we hebben de mooiste en beste supporters !
de chat is het bewijs !
thuis is er een prachtige beleving ( die veel voetballers van buiten aanspreekt !)
Kijk eens ondanks de drie (onnodige) tegengoals nu naar de cijfers ( doelpunten voor en tegen met name...)
we moeten geen 020 supportersmentaliteit kweken ....
Please Log in or Create an account to join the conversation.
the king wrote:les rouges blancs wrote:the king wrote: van te voren dik tevreden met 1 punt.
nu denk ik hoe is dit nog mogelijk
3 doelpunten tegen op tijd van niks
klopt, maar....................
bekijk het eens positief:
wij staan nog steeds bovenaan !
wij spelen nacompetitie ( kan ons niemand afnemen)
we hebben de mooiste en beste supporters !
de chat is het bewijs !
thuis is er een prachtige beleving ( die veel voetballers van buiten aanspreekt !)
Kijk eens ondanks de drie (onnodige) tegengoals nu naar de cijfers ( doelpunten voor en tegen met name...)
we moeten geen 020 supportersmentaliteit kweken ....
hebt gelijk ben over de schok heen :thumbsup:
Maosbrögk wrote:pinobel wrote: Rutjes en Knops gingen eruit voor Gillis en Braken en toen ging het totaal mis.
Wissel Knops met Gillis snap ik nog wel, maar Rutjes en Braeken niet. Dan verlies je een stuk balans op het middenveld. Braeken is aanvallender, terwijl Rutjes een controleur is. Ach, achteraf lullen is makkelijk. Hoe dan ook: 0-3 mag je nooit meer weggeven en al zeker niet als er nog maar 10 minuten (incl blessuretijd) op de klok staan. Wat en gigantische domper!
Het had zo mooi kunnen zijn...
Sjonnie wrote: Ik heb in de 30 jaar dat ik supporter van MVV ben al 25+ wedstrijden als vanavond meegemaakt . Andersom kan ik me maar 2 wedstrijden voor de geest halen . MVV - PSV 3-3 , Haarlem - MVV 3-4
Maosbrögk wrote:pinobel wrote: Rutjes en Knops gingen eruit voor Gillis en Braken en toen ging het totaal mis.
Wissel Knops met Gillis snap ik nog wel, maar Rutjes en Braeken niet. Dan verlies je een stuk balans op het middenveld. Braeken is aanvallender, terwijl Rutjes een controleur is. Ach, achteraf lullen is makkelijk. Hoe dan ook: 0-3 mag je nooit meer weggeven en al zeker niet als er nog maar 10 minuten (incl blessuretijd) op de klok staan. Wat en gigantische domper!
Het had zo mooi kunnen zijn...
MVV4life wrote: En over dat incident, het was niet alleen een brandblusser, maar ook een spiegel, vuilnisbak, klerenhangers en een hele grote zware ijzeren staaf, die vloog over de keet richting MVV supporters. Had die buis iemand tegen het hoofd geraakt, dan waren de gevolgen niet te overzien geweest. En waar stond de politie? Aan de verkeerde kant...