Rechtsback

12 aug 2012 19:45
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Rechtsback #1
Ik zou graag eens van iedereen willen weten wat me met de rechts-back positie moeten. Op papier hebben we alleen links-back. Wie heeft bij iedereen de voorkeur op de rechtsback-positie of vinden we dat er juist nog gekeken moet worden naar een nieuwe rechtsback.(indien mogelijk). Ik zelf zou graag Habwir Moustafa op die positie zien spelen. Wat vindt de rest.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2012 19:50
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Rechtsback #2
helemaal mee eens
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2012 20:00
joeymvv
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
Rechtsback #3
Moustafa! Kuipers komt op dit moment snelheid en tactisch inzicht te kort
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2012 20:55
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Rechtsback #4
De trainer verkiest niet voor niets Kuipers boven Moustafa. Ik denk dat Trost Kuipers eerst een paar wedstrijden krediet geeft om zich in te spelen in dit nieuwe MVV. Ik zou zelf als coach niet al na een wedstrijd een wissel toepassen want dan knakt er iets bij die jongen. Laat hem maar een paar wedstrijden staan. Wordt het dan niet beter, dan kan de wissel nog altijd plaatsvinden. Laat Kuipers voorlopig dus maar even staan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Nao Väöre

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2012 21:21
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Rechtsback #5
Jow, het zijn 2 verschillende spelers. Trost verkiest Kuipers boven Mous, maar dat kan zo weer anders zijn.

Met de Kuiper heb je extra kopkracht en eigenlijk is het een extra centrale verdediger. Het nadeel is, dat veel teams op de vleugels , rappe spelers hebben staan, die normaal kleiner zijn dan Nick. Ze zijn hierdoor iets beweegelijker dan Nick, en dat zie je terug op het veld.

Mous heeft een betere startsnelheid, is beweegelijker, daardoor kan hij zijn tegenstander beter volgen. Opbouwend heeft dit ook zijn voordeel. Hij is minder kopsterk door zijn lengte, maar een goeie back weet dat te compenseren. Hij mist alleen een stuk ervaring, en zal net zoals Nick af en toe in de fout gaan. Maar persoonlijk, denk ik dat Mous de beste keuze is, omdat hij de aanleg heeft van een back. Kuipers is een centrale verdediger, die ze proberen back te maken.

Maarja, zoals eerder genoemd Trost werkt elke dag met zijn spelers, en dan kun je pas echt oordelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2012 21:26
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Rechtsback #6
Persoonlijk ben ik geen fan van Kuipers. Met zijn lengte zit hij veel te vaak ernaast met kopballen, en ook maakt hij onnodige overtredingen. Echter moeten we het hiermee doen.
Als Moustafa beter was ,dan had trost inderdaad wel Moustafa opgesteld als rechtsback.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2012 09:19
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
Rechtsback #7
Het lijkt mij simpel,Kuipers laten staan of een vervanger kopen.
Kuipers heeft meer ervaring als Hawbir.
Kuipers is eigenlijk centrale verdediger en ik denk dat als hij daar staat Verdellen er toch uitspeeld
en dan wil ik niet zeggen nu meteen maar hij zal hem eruit spelen let maar op.

Dus of Kuipers laten staan of een nieuwe kopen,maar geef het voordeel aan de eigen jeugd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2012 10:04
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Rechtsback #8

Frank Salemans schreef : Ik zou zelf als coach niet al na een wedstrijd een wissel toepassen want dan knakt er iets bij die jongen. Laat hem maar een paar wedstrijden staan. Wordt het dan niet beter, dan kan de wissel nog altijd plaatsvinden.


Interessant dit. Van de ene kant kan ik die redenering wel volgen. Denk ook dat Trost het zo zal doen. Maar, en dan ga ik eigenlijk even of topic, hoe moet dat dan linksvoor? La Rosa ook maar weer opstellen ten koste van Esajas? Dat lijkt me dan weer niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2012 10:06
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Rechtsback #9
het is helemaal niet simpel ,ik vind dat je de beste op de positie moet laten spelen en dat is niet kuipers ik vond musthapha de beste rechtsback die ik tot nu toe hebt gezien en dan moet je die ook laten spelen ik vind dit toch wel een minpuntje naar de technische staf toe want dit gaat veel punten kosten en dat zal toch niet de bedoeling zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2012 10:09
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Rechtsback #10

dreekemvvke schreef : het is helemaal niet simpel ,ik vind dat je de beste op de positie moet laten spelen en dat is niet kuipers ik vond musthapha de beste rechtsback die ik tot nu toe hebt gezien en dan moet je die ook laten spelen ik vind dit toch wel een minpuntje naar de technische staf toe want dit gaat veel punten kosten en dat zal toch niet de bedoeling zijn.


Nou niet overdrijven tot nu toe heeft het alleen maar punten opgeleverd :lachen: ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2012 10:35
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Rechtsback #11
had wel niet veel gescheeld en voorkomen is beter dan genezen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2012 14:01
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Rechtsback #12
L..r.nt C.st.ll.n. :thinking: ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2012 14:57
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Rechtsback #13

Fabrice schreef : L..r.nt C.st.ll.n. :thinking: ?

Ik ben voor :) wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2012 15:01
Mestreech85
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Rechtsback #14
Laat die Moustafa gewoon rechtsback spelen, heeft toch bewezen dat ie genoeg conditie heeft en ook nog snel.
En daarbij zet Moustafa ook nog eens door. Dat is iets wat ik bij Kuijpers mis,jammer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2012 15:05 13 aug 2012 15:06 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Rechtsback #15

Frank Salemans schreef : Van Ron Elsen heb ik op de seizoenskaarthouders-avond (in een gesprekje na afloop van het "officiële" gedeelte") begrepen dat Castellana een naar MVV-begrippen prima aanbod heeft gekregen en dat hij daar niet op ingegaan is. Dat aanbod was het maximale dat MVV kon en wilde bieden. MVV wilde hem volgens Elsen echt graag erbij hebben, maar kan niet meer geld uitgeven dan ze hebben. Daarmee kan een streep gezet worden onder de kwestie Castellana.


Kan er dan svp een streep onder Castellana? We snappen dat er een emotitionele waarde hangt bij dit afscheid, maar blijkbaar is dit gedwongen afscheid van beide kanten geaccepteerd en onomkeerbaar.

Op zoek naar een andere rechts back? Waarom we hebben Moustafa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.350 seconden