OPEN DAG

27 juli 2012 23:03 27 juli 2012 23:11 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Onderwerp Auteur
OPEN DAG #1
Nog steeds sta ik versteld van het tekort dat men heeft aan vrijwilligers om deze open dag te doen slagen?
Eigenlijk had ik afgezegd omdat mijn kleinzoon 3 word die dag...maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan...ik ga toch heb stijn gebeld en gezegd dat ik aanwezig ben!
Maar beste mensen is het nu niet mogelijk dat er meer mensen zich beschikbaar stellen als vrijwilliger?
Vorig jaar zag ik meerdere toestellen zonder toezicht een blamage naar mijn inzicht...stijn zegt het is rete moeilijk om mensen te vinden die 4 uurtjes zich beschikbaar willen stellen...hij heeft dit niet zo letterlijk gesteld,het was meer van peter er geven zich te weinig mensen op, ik krijg nergens mensen vandaan die zich beschikbaar stellen?
Komop is het nu zo moeilijk om iets als vrijwilliger terug te doen voor us mvvke...een t shirt aantrekken...4 consumptiebonnetjes...en 1 eet bonnetje moeten je toch over de streep trekken :)...ik heb al eens gezegd op deze site dat ik er mee stop door gebrek aan animo?...komop wie stapt er net als ik over een streep en zegt ok mvv is alles veur miech peke de hubs geliek...de computer is gemekeluk mer iech kom ooch oet miene luije zetel en maak dezen daag tot un succes...mensen bel en hellup met...veurig jaor kreeg iech veul symphatie mail zoevaan opa gief neet op..dus wee vollug.
Laot dit de topic zien dee de topic danny det verbleke :)...gr opa ;).

Ps als ik heel eerlijk ben denk ik dat er nog geen 5 reacties binnen komen :angry:.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2012 23:30
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
OPEN DAG #2
Opa zou je eens kunnen vertellen wat je zoal als vrijwilliger moet doen.
Ben er zelf al langer over naar aant denken om dit te gaan doen bij mvv.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2012 08:04 28 juli 2012 08:07 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Onderwerp Auteur
OPEN DAG #3

sjoen-mestreech schreef : Opa zou je eens kunnen vertellen wat je zoal als vrijwilliger moet doen.
Ben er zelf al langer over naar aant denken om dit te gaan doen bij mvv.


Nou luister ik heb het nu alleen over de open dag...en dan word gewoon van je gevraagd of je ergens op die dag invulling kunt geven hetzij als medewerker opbouw,toezicht,afbouw,toezichthouder of medewerker bij een spelonderdeel.
Geef je zo snel mogelijk op liefst vandaag,het is een dag waarop mvv zit te springen om vrijwilligers...en dat voor je cluppie?...pak je mobieltje en bel...vraag naar stijn :thumbsup:...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2012 10:31
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
OPEN DAG #4
Opa, normaal had iech ouch beij 'ne kraom gestaande, mer kin ech neet deen daag, erreg genog.
Mer iech hub nurreges 'ne oproop gezeen vaan MVV met de vraog um vrijwillegers... Diech?
Boerum zette ze geine oproop op dit forum, twitter, email, etc.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2012 10:39
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
OPEN DAG #5
Nu denkt iedereen dat zoiets vanzelf geregeld wordt en dat er mensen(vrijwillergers) genoeg voor zijn.
Maar als MVV oproepen doet via social media dan kunnen ze misschien zelfs een reserve lijst maken.
Dus MVV gooi de vraag "Wie wil MVV vrijwillger worden voor de opendag" maar op de bekende kanalen
en de vrijwilligers zullen zich wel opgeven.
Respect Opa dat je toch gaat en als cadeau voor je 3 jarig kleinkind neem hem mee naar de open dag
de dag van zn leven :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2012 09:58
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
OPEN DAG #6
Hè ome peter....normaal kreeg ik altijd een mail of belletje van stijn. Dit jaar heb ik niks voorbij zien komen. Best jammer. Had mvv best van dienst willen zijn. Heb nu alleen zelf de start van rksv heer het nieuwe seizoen te vieren. Misschien als stijn me alsnog benadert dat er wat te regelen valt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2012 16:09
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Onderwerp Auteur
OPEN DAG #7

sjengvandenboorn schreef : Hè ome peter....normaal kreeg ik altijd een mail of belletje van stijn. Dit jaar heb ik niks voorbij zien komen. Best jammer. Had mvv best van dienst willen zijn. Heb nu alleen zelf de start van rksv heer het nieuwe seizoen te vieren. Misschien als stijn me alsnog benadert dat er wat te regelen valt.


Sjeng check ff je pb...heb wat opgestuurd...gr peter.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2012 01:26 01 aug 2012 01:26 door DJ-MARCO.
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
OPEN DAG #8

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2012 14:51
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
OPEN DAG #9
PERSBERICHT
1 augustus 2012

Maastrichtse artiestenparade en mooie loterijprijzen op
Open Dag MVV


Volkszangers Huub Adriaens en Frans Theunisz zullen acte de
presence geven op de Open Dag van MVV Maastricht, op zondag 5
augustus aanstaande. Naast deze twee Maastrichtse zangers treden
die middag ook Roger Borgman, John Coenen en Gerard Adriaens op.
Huub Adriaens zal met zijn optreden de spelerspresentatie afsluiten. Dit
gebeurt rond de klok van 16.00 uur.
Deze gezellige dag wordt rond 17.30 uur afgesloten door Frans
Theunisz, die uiteraard zijn “Glorie, Glorie, MVV-ke” ten gehore zal
brengen.
Koopt u op deze dag loten bij de MVV-stand, dan steunt u de MVV
Jeugdopleiding en wellicht wint u de TV, een hotelovernachting voor 2
personen, een gratis taxatie van een woonhuis, een designzonnebril of
één van de andere mooie prijzen. Het is dus zeerzeker de moeite
waard om mee te doen aan de MVV-loterij.
De Open Dag van MVV Maastricht duurt van 14.00 tot 18.00 uur en
vindt plaats in en rondom Stadion de Geusselt. De toegang is gratis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2012 00:00
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
OPEN DAG #10
Helaas kan ik niet als vrijwilliger deelnemen aangezien ik al op de stand van VZM sta. Ik hoop echter wel dat er zich nog meer mensen aanbieden :)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2012 23:00
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Onderwerp Auteur
OPEN DAG #11
Mensen kom zondag allemaal...ik verheug mij er nu al op, laatste vakantiedag maar toch de allermooiste...het blijft voor mij te gek dat spelers als...rutjes,veldmate, gilles,castro en natuurlijk de slagroom oppe vlaoi...dannyyyyyyyyyyyy hebben gekozen veur us mvvke :thumbsup:...verheug me voor het eerst op de voorstelling van de spelers...wat een vooruitgang...wie is er weg gegaan en wie is er gekomen en gebleven :daag:...dit is al jaren niet meer voor gekomen...ik denk dat we mee gaan tellen...en zoeen voorspelling maak ik nooit,zelfs niet op de topic voorspelling :lolno:...mensen zondag een mooie dag...ik verheug mij er al vast op,met mijn invulling in het geheel :P...ik heb mij nog nooit zo verheugd op een open dag...om dat de selectie er al bijna volledig staat.
Ik blijf misschien saai klinken...maar het moment als danny gepresenteerd word zal ik emotioneel zijn...ja dat is opa eerlijk en rechtuit ook kwa emotie...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2012 23:02
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Onderwerp Auteur
OPEN DAG #12

Aswin schreef : Helaas kan ik niet als vrijwilliger deelnemen aangezien ik al op de stand van VZM sta. Ik hoop echter wel dat er zich nog meer mensen aanbieden :)


Het aanbod van vrijwilligers zal weer schrijnend zijn oftewel um te jenke...helaas pindakaas...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2012 10:48
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
OPEN DAG #13
@ Opa
Afgelopen week hebben we, vanuit het bestuur van de SSC, een kort overlegje gehad met Suze. Ik heb daar de vraag neergelegd / mijn teleursteling uitgesproken dat de SC dit jaar niet was uitgenodigd om mee te werken aan de voorbereiding en de uitvoering van de Open Dag.
Het verrassende antwoord was dat MVV op dit moment over voldoende vrijwiligers beschikt voor de Open Dag... Daarnaast wilde men de vrijwilligers van de SC niet belasten!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2012 12:01
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
OPEN DAG #14

aait wief schreef : @ Opa
Afgelopen week hebben we, vanuit het bestuur van de SSC, een kort overlegje gehad met Suze. Ik heb daar de vraag neergelegd / mijn teleursteling uitgesproken dat de SC dit jaar niet was uitgenodigd om mee te werken aan de voorbereiding en de uitvoering van de Open Dag.
Het verrassende antwoord was dat MVV op dit moment over voldoende vrijwiligers beschikt voor de Open Dag... Daarnaast wilde men de vrijwilligers van de SC niet belasten!!!


Dzjus... daan heet Ali al die wiekends veur de bok zien kleote oppe berg laope treine.... :(
Hoop tog wel dat geer en aoch de Ultraas met e ständsje aonwezig zeet ! :thumbsup:
want behalve de teampreesentaassie is dat veur miech toch 't belangriekste ! ;)

Sjiek tot geer tog aongebooje höbt um te hellepe ! :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2012 12:11 04 aug 2012 12:15 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
OPEN DAG #15

DJ-AMIGO schreef :


@Amigo: motte oppe foto gein zwarte bälkskes op sommige köp....? :lachen:
en wat deid trowwes dee dikke anderlechtsupporter (dee met dat paors hummeke, met zien han in de loch en e kletske beer in zien glaas, gans linksoonder) in de tent...? :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.409 seconden