Transfergeruchten seizoen 2012/2013

24 apr 2013 21:55
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #2011

tuutsje schreef : Smeets zou in de belangstelling staan vaan Helmond. De betrouwbaarheid vaan deze bron kan ik moeilijk inschatten. Gebakken lucht?


OPA ZEET:...ik zeg...doen...gr opa ;).

....
Discussie gesloten.
24 apr 2013 21:56
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #2012

Mie leef Mestreech schreef :

jovkle schreef : Kan iemand mij vertellen of Koen Daerden een contract krijgt voor het komende seizoen?


Ik ben bang dat hij geen contract krijgt. Hij zal, net als Danny Schreurs, pas in november/december op niveau zitten.


Koen Daerden zal nooit meer op niveau komen, want dat had hij allang niet meer. Het klinkt misschien respectloos naar een speler met zo'n staat van dienst toe, maar het is wel de werkelijkheid. De prestaties die hij bij MVV leverde zouden van een andere speler niet geaccepteerd worden. Daerden zal zich op zijn carriere na het voetbal moeten richten en ergens recreatief gaan voetballen.
MVV zal eerst moeten bepalen welke koers het wil varen en dat is natuurlijk mede afhankelijk van hoe de play offs aflopen, de financiele mogelijkheden en welke trainer er voor de groep komt te staan.
Discussie gesloten.
28 apr 2013 12:21
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 908
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #2013
De Spa Monopole bron weet mij te melden dat er een ruil Lance Voorjans - Joeri Schroyen in de maak is.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
28 apr 2013 13:33
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #2014

Roei baank schreef : De Spa Monopole bron weet mij te melden dat er een ruil Lance Voorjans - Joeri Schroyen in de maak is.

Roei baank lijkt het weer bij het juiste einde te hebben, gezien de volgende link.
www.fortunahome.com/index.php?m=content&id=2680

Een uitstekende ruil lijkt me, Voorjans die helaas bij ons niet genoeg speeltijd kreeg, voor de vervangers van Labylle. Schroyen heeft uitstekende rushes, en dezelfde aanvallende drang als Labylle. Alleen heeft hij de techniek nog niet, maar dat komt misschien nog wel. Ik zeg doen!
Discussie gesloten.
28 apr 2013 14:32
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #2015
Hoe kun je 2 spelers ruilen die alletwee een aflopend contract hebben :lachen: ?

Als Schroyen na MVV wilt en Voorjans niet na Fortuna wat let Schroyen dan om alsnog te gaan ? Juist, niks. Zelfde geld voor Voorjans als hij wel na Fortuna wilt en Schroyen wie houd ze dan tegen ?
Discussie gesloten.
28 apr 2013 15:47
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #2016
Tja Gohf, precies hetzelfde was ik ook aan het denken. De spelers bepalen dit helemaal zelf en de clubs staan feitelijk hier helemaal buiten. Los daarvan zou ik het wel een prima ruil vinden.
Discussie gesloten.
28 apr 2013 16:31
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #2017
In eerste instantie dacht ik hetzelfde. Hoe is dat mogelijk 2 transfervrije spelers ruilen? Wellicht dat er dan toch een voorafspraak ligt tussen beide clubs. Dat ze daarom ook beiden nog niet hebben verlengd om die reden en dat zonder die 'ruil' ze wellicht nog wel bij respectievelijk MVV en Fortuna bleven.
Discussie gesloten.
29 apr 2013 08:48
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #2018
Roei Baank zegt ook niet dat de clubs de twee spelers ruilen, maar dat de twee spelers van club ruilen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
29 apr 2013 09:05
DannyFSC
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #2019
Ik heb vrijdag na de wedstrijd nog met Wil Boessen gesproken over dit onderwerp. Boessen zei dat Schrooyen Niet naar MVV zou gaan en als hij vertrekt hij alleen naar een eredivisieclub zou gaan. Dit waren dus de woorden van Boessen, voor wat t waard is natuurlijk, want die wil natuurlijk rust in de tent en snapt misschien ook wel dat zoiets binnen no time op internet staat.
Discussie gesloten.
29 apr 2013 09:14
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #2020
Ik weet ook niet hoe betrouwbaar de bron is dat Schroyen (met één o) naar MVV zou komen, het is ook maar puur iets wat hier rondzingt. Ondanks het gezegde "waar rook is, is vuur" hecht ik er nog allemaal niet te veel waarde aan totdat het allemaal serieuzer wordt.

Wat dat betreft lijkt het mij wel een stuk waarschijnlijker dat Voorjans naar Fortuna zal gaan, aangezien die hier sowieso mag vertrekken. Voorjans heeft hier altijd wel een goede instelling gehad, maar ben toch van mening dat hij te kort komt voor het niveau waar MVV op korte termijn naar toe wil.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
29 apr 2013 13:42
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #2021
Schroyen geeft zelf aan dat het "absolute onzin is" en hij geen voorcontract bij MVV zou hebben getekend. "Ik weet niet waar ze die geruchten vandaan halen".

www.radiofortuna.info/nieuws/interviews-...hroyennkoyi-de-boer/

6.53 tot 7.16.
Discussie gesloten.
29 apr 2013 14:33
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #2022

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
29 apr 2013 14:53 29 apr 2013 14:56 door Gohf.
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #2023
Tja, het zijn zijn eigen woorden.

Is dat Rinkens die vertelt dat MVV géén ongeoorloofde staatssteun heeft gehad :lachen: ?
Discussie gesloten.
29 apr 2013 15:21
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #2024
Ach, ik begrijp beide kanten. Stel Schroyen heeft een voorcontract getekend bij MVV. Wat zou hij dan antwoorden als radio Fortuna hem een paar dagen voor de derby daarnaar vroeg? Eerlijk antwoorden? Natuurlijk niet, die jongen is ook niet achterlijk. Dat ontkent hij, waarschijnlijk wacht hij in ieder geval tot na de play-offs. Maar stel hij heeft echt geen voorcontract getekend, dan ontkent hij natuurlijk ook.

Er valt dus weinig waarde te hechten aan zijn uitspraken en dat is die jongen verder niet kwalijk te nemen. Blijft gewoon afwachten tot na het seizoen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
29 apr 2013 17:10
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #2025
Agreed, hij zou natuurlijk best kunnen liegen. Dan had hij beter vaag kunnen doen.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.366 seconden