Geruchten Danny Schreurs

22 juli 2012 21:02
Hertsje-mestreech
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Meer
Geruchten Danny Schreurs #61
Ik mag mezelf toch wel zeer betrouwbaar noemen dacht ik zo.
Maar het is goed zo geloof wat je wilt zal mij een zorg zijn.
Wat win ik ermee als ik zou liegen pffff grtzzz
Discussie gesloten.
22 juli 2012 21:30
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Geruchten Danny Schreurs #62
Wanneer gaat er een slot op dit nutteloos topic?

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak
Discussie gesloten.
22 juli 2012 21:44
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Geruchten Danny Schreurs #63
ik denk zodra danny een club heeft gevonden
Discussie gesloten.
22 juli 2012 22:27
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Geruchten Danny Schreurs #64
Dan nog bij deze graag een SLOTJE aub.

....
Discussie gesloten.
22 juli 2012 23:24
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Geruchten Danny Schreurs #65
Het aantal staat op 64 mensen die iets posten als zijnde een gerucht over een speler die waarschijnlijk toch niet komt! is dit normaal?...kan een speler zo geliefd zijn?...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
22 juli 2012 23:55
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Geruchten Danny Schreurs #66

opadiehard schreef : Het aantal staat op 64 mensen die iets posten als zijnde een gerucht over een speler die waarschijnlijk toch niet komt! is dit normaal?...kan een speler zo geliefd zijn?...gr opa ;).

Nee opa, dat is het niet., .. dit is gelul in de verte over een speler die wel/niet komt.

Graag een slotje op dit nutteloos topic.

....
Discussie gesloten.
23 juli 2012 00:05
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Geruchten Danny Schreurs #67
Het is gewoon een leuk topic niks sluiten ik moet toch wat te lezen hebben lig soms dubbel hier over al die bronnen :lachen:
Zonder gekkigheid laat iedereen lekker hier schrijven wat ze willen het is wel een forum he als je dit topic niet wil lezen waarom lees je het dan?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
23 juli 2012 00:09
Hertsje-mestreech
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Meer
Geruchten Danny Schreurs #68
Maak er van wat je wilt opa maar ik heb geen gerucht hier geplaatst gewoon de waarheid.ik heb nergens geschreven dat hij komt alleen maar dat hij vanmorgen een gesprek heeft gehad met Elsen-rinkens-trost-schreurs en zijn zaakwaarnemer en ik neem toch niet aan dat dit voor de gezelligheid was.
Ik dacht dat dit wel leuk nieuws was maar blijkbaar heb ik het mis.
Discussie gesloten.
23 juli 2012 00:19
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
Geruchten Danny Schreurs #69

Equinox schreef : Wanneer gaat er een slot op dit nutteloos topic?


Als je het een nutteloos topic vindt wat kom je hier dan doen? Daarom is het net van transfergeruchten naar hier verplaatst.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
23 juli 2012 00:21 23 juli 2012 00:22 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
Geruchten Danny Schreurs #70

Equinox schreef :

opadiehard schreef : Het aantal staat op 64 mensen die iets posten als zijnde een gerucht over een speler die waarschijnlijk toch niet komt! is dit normaal?...kan een speler zo geliefd zijn?...gr opa ;).

Nee opa, dat is het niet., .. dit is gelul in de verte over een speler die wel/niet komt.

Graag een slotje op dit nutteloos topic.


Waarom een slotje? Moet er dan in de rubriek Transfergeruchten (die nu al vrij onoverzichtelijk is) over Schreurs worden gekletst? Dan krijgen we daar weer te horen dat er wel erg veel of te veel over Danny Schreurs gekletst wordt. Bovendien, vind ik het toch wel nieuws als ik lees dat op zondag Danny plus zijn zaakwaarnemer een gesprek hebben gehad met Rinkens, Trost en Elsen. Als de voorzitter en de trainer (en Ron Elsen) met Danny en zijn zaakwaarnemer om de tafel gaan zitten, lijkt me toch wel dat MVV heel serieus met hem bezig is. Nee, dat is niet opzienbarend, maar toch wel prettig om te lezen en zeker niet nutteloos.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
23 juli 2012 00:33
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Geruchten Danny Schreurs #71
als ik fortuna forum moet geloven heeft danny vandaag ook met fortuna gesproken en is danny pas terug van vakantie dus het is goed mogelijk dat hij gaat kijken waar hij het meeste kan verdienen
Discussie gesloten.
23 juli 2012 00:36
speedy-45
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
Geruchten Danny Schreurs #72
je hebt voor 100% gelijk met dit gesprek, maar wat eruit gekomen is is voor ons alleen maar gissen. Ik weet waar het hart van danny ligt,dit is natuurlijk mvv.maar er volgen nog 6 gesprekken deze week waarvan 3 eredivisie clubs en 3 jup.denk als mvv kort bij zijn salaris eis komt,hij zeker voor mvv kiest.Het gaat natuurlijk niet om zijn salaris,maar ook om zijn welbevinden binnen de club en zijn huisvesting,hij heeft immers een gezin waar hij voor moet zorgen.maar als ik dit allemaal zo lees heeft mvv al een streepje voor en dit komt alleen maar door de supporters en vrienden die hij hier in maastricht heeft rond lopen.Persoonlijk denk ik dat deze toppic vrijdag zal afgesloten worden en dat hij voor mvv heeft gekozen zodat hij kan beginnen met zijn training.
tenslotte mvv en fortuna zullen op een lijn liggen,dus het ligt voor de hand dat hij voor mvv kiest.spreek julie na vrijdag
Discussie gesloten.
23 juli 2012 00:45 23 juli 2012 00:46 door pepernoot.
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
Geruchten Danny Schreurs #73

speedy-45 schreef : je hebt voor 100% gelijk met dit gesprek, maar wat eruit gekomen is is voor ons alleen maar gissen. Ik weet waar het hart van danny ligt,dit is natuurlijk mvv.maar er volgen nog 6 gesprekken deze week waarvan 3 eredivisie clubs en 3 jup.denk als mvv kort bij zijn salaris eis komt,hij zeker voor mvv kiest.Het gaat natuurlijk niet om zijn salaris,maar ook om zijn welbevinden binnen de club en zijn huisvesting,hij heeft immers een gezin waar hij voor moet zorgen.maar als ik dit allemaal zo lees heeft mvv al een streepje voor en dit komt alleen maar door de supporters en vrienden die hij hier in maastricht heeft rond lopen.Persoonlijk denk ik dat deze toppic vrijdag zal afgesloten worden en dat hij voor mvv heeft gekozen zodat hij kan beginnen met zijn training.
tenslotte mvv en fortuna zullen op een lijn liggen,dus het ligt voor de hand dat hij voor mvv kiest.spreek julie na vrijdag


haha heb jij gezopen? :lachen:
Dit topic is oke maar van die mensen die hun 1e bericht posten word ik een beetje moe.
MVV komt zeker niet kort bij zijn eerste eis. Fortuna kan zeker meer betalen dan MVV maar het gaat niet om geld.

Laten we nu maar stoppen met van die onnozele geruchten/weetjes te posten. Het is duidelijk dat hij vandaag met de trainer heeft gesproken. Als hij enthousiast is zal zijn handtekening deze week volgen. :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
23 juli 2012 01:10
speedy-45
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
Geruchten Danny Schreurs #74
nou ja eerste post oke maar volg het al jaren,ben al mvv fan toen willie brokamp,cees schapendonk enz er speelden. kan me zelfs de wedstrijd van ajax-mvv herrineren 3-6.
dus denk dat ik veel over mvv weet.
ben geen outsider,weet zeker dat mvv veel aan danny heeft,maar het ligt niet alleen aan danny.Het is niet de verdienste van een of twee spelers die een wedstrijd wint maar van het hele elftal,wanneer een of twee spelers niet functioneren kun je zelfs messi erin zetten en dan verliezen ze toch.
Discussie gesloten.
23 juli 2012 07:04
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Geruchten Danny Schreurs #75
Zeker geen slotje hier! Zolang er gepraat word over geruchten danny blijft hij open! Ik denk zelf wel dat hij snel een club heeft. En welke? We zullen het wel zien.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.405 seconden