Geruchten Danny Schreurs

27 juli 2012 10:56
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3827
Meer
Geruchten Danny Schreurs #286
Een rechtsachter en wat versterkingen in de breedte hebben we toch echt nog nodig om de top-5 of zo te halen hoor. Er staat nu wel een selectie die de play-offs moet kunnen halen. Maar meer dan dat zit er voorlopig niet in.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
27 juli 2012 10:57 27 juli 2012 10:58 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Geruchten Danny Schreurs #287

Jacques schreef : Een rechtsachter en wat versterkingen in de breedte hebben we toch echt nog nodig om de top-5 of zo te halen hoor. Er staat nu wel een selectie die de play-offs moet kunnen halen. Maar meer dan dat zit er voorlopig niet in.

Hoezo zit er niet meer in?
Afgelopen jaren met een mindere selectie steeds playoffs gehaald zelfs een periode titel.
Top 5!!
Moet makkelijk haalbaar zijn!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
27 juli 2012 11:03
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
Geruchten Danny Schreurs #288
Laten we het afwachten.
Op papier hebben we een uitstekend team, maar op het veld moet het klikken. We zullen het zien, ik heb er vertrouwen in dat we een super seizoen tegenmoet gaan :thumbsup:


Chapeau MVV :applaus:

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
Discussie gesloten.
27 juli 2012 11:36
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3827
Meer
Geruchten Danny Schreurs #289

Danny1983 schreef :

Jacques schreef : Een rechtsachter en wat versterkingen in de breedte hebben we toch echt nog nodig om de top-5 of zo te halen hoor. Er staat nu wel een selectie die de play-offs moet kunnen halen. Maar meer dan dat zit er voorlopig niet in.

Hoezo zit er niet meer in?
Afgelopen jaren met een mindere selectie steeds playoffs gehaald zelfs een periode titel.
Top 5!!
Moet makkelijk haalbaar zijn!

In de breedte missen we mensen, op vrijwel iedere positie zal bij een blessure of schorsing een mindere vervanger het team binnenkomen. Ik ben het ook niet eens dat we toen een mindere selectie hadden. Prince en Fabio zijn vervangen door Veldmate en Schreurs. Daemen door Rutjes. Bulters door Castro. Castellana is nog niet vervangen. Het is afwachten of de nieuwe mensen even goed zijn als hun voorgangers of misschien wel beter.

Maar voornaamste punt: breedte van de selectie. Wat als Schreurs en Labylle morgen tegen elkaar oplopen en allebei een half jaar uitgeschakeld zijn? De top-5 ploegen spelen daar juist omdat ze bij blessures en schorsingen eglijkwaardige spelers kunnen inbrengen. Wij kunnen dat niet.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
27 juli 2012 12:00
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Geruchten Danny Schreurs #290
Het staat dus idd vermeld op de officiële MVV facebook pagina en daar ben ik toch wel blij verrast mee. MVV doet dus (in tegenstelling tot normale werkwijze) voor het eerst een uitspraak over een transfer zonder dat er officieel een handtekening is.

eindelijk een keer wat extra communicatie van MVV :applaus: :applaus: :applaus:

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox
Discussie gesloten.
27 juli 2012 12:31
Mestreech72
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
Geruchten Danny Schreurs #291
@Ben Salemans
De höbs geliek wat betref Delahaye inzake Schreurs, meh iech vin neet totste unne aajd MVVer zoe kins aofservere. Robbie waor tog wel belngriek in häöm ziene tied veur usMVVke. Get mie respect veur Robbie, es aajd voetballer daan.

Gebore en Getoge in Mestreech
Discussie gesloten.
27 juli 2012 12:43
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Geruchten Danny Schreurs #292

Jacques schreef : In de breedte missen we mensen, op vrijwel iedere positie zal bij een blessure of schorsing een mindere vervanger het team binnenkomen. Ik ben het ook niet eens dat we toen een mindere selectie hadden. Prince en Fabio zijn vervangen door Veldmate en Schreurs. Daemen door Rutjes. Bulters door Castro. Castellana is nog niet vervangen. Het is afwachten of de nieuwe mensen even goed zijn als hun voorgangers of misschien wel beter.

Maar voornaamste punt: breedte van de selectie. Wat als Schreurs en Labylle morgen tegen elkaar oplopen en allebei een half jaar uitgeschakeld zijn? De top-5 ploegen spelen daar juist omdat ze bij blessures en schorsingen eglijkwaardige spelers kunnen inbrengen. Wij kunnen dat niet.

Welke Jupiler League kan wel het uitvallen van twee sterkhouders opvangen? De Graafschap en Sparta misschien, voor de rest kan geen enkele club dat. MVV, en de meeste andere clubs, kunnen het zich niet veroorloven om op iedere positie een even goede speler op de bank te hebben zitten. De MVV-jeugd heeft de afgelopen seizoenen bewezen prima deze gaten te kunnen opvullen en ik denk dat dit ook het beleid is/blijft van MVV. Niet met 22 volwaardige A-kern spelers spelen, maar met een 14-tal vaste waarden met voor de rest aanvulling uit de jeugd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Sjotelsplak
Discussie gesloten.
27 juli 2012 12:56
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3827
Meer
Geruchten Danny Schreurs #293

Belgske schreef : Welke Jupiler League kan wel het uitvallen van twee sterkhouders opvangen? De Graafschap en Sparta misschien, voor de rest kan geen enkele club dat. MVV, en de meeste andere clubs, kunnen het zich niet veroorloven om op iedere positie een even goede speler op de bank te hebben zitten. De MVV-jeugd heeft de afgelopen seizoenen bewezen prima deze gaten te kunnen opvullen en ik denk dat dit ook het beleid is/blijft van MVV. Niet met 22 volwaardige A-kern spelers spelen, maar met een 14-tal vaste waarden met voor de rest aanvulling uit de jeugd.


Mee eens, ik vind het ook geen verkeerde keuze van MVV, maar we zullen daarom niet meedoen om het kampioenschap. Overigens vind ik dat ploegen als Cambuur en Excelsior ook een goede bank hebben. MVV zit in de groep daaronder. Ergens tussen plaats 5 en 10.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
27 juli 2012 13:03
Kanarie
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Geruchten Danny Schreurs #294
Als Eindhoven vorig seizoen ook nog zolang kan meestrijden, moeten wij dat op den duur ook eens kunnen. De factor geluk speelt ook nog altijd een rol. Ieder seizoen heeft wel een outsider/verrassing.

We hebben rust in het doel, kwaliteit in de verdediging, ervaring en pit op het middenveld, scorend vermogen en creativiteit voorin, talent op de bank & evengoed belangrijk: kunde en nuchterheid voor de groep! De stukjes zouden dit jaar zomaar eens in elkaar kunnen vallen. Ik ben hoopvol gestemd!
Discussie gesloten.
27 juli 2012 13:11 27 juli 2012 13:13 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Geruchten Danny Schreurs #295

Jacques schreef :

Belgske schreef : Welke Jupiler League kan wel het uitvallen van twee sterkhouders opvangen? De Graafschap en Sparta misschien, voor de rest kan geen enkele club dat. MVV, en de meeste andere clubs, kunnen het zich niet veroorloven om op iedere positie een even goede speler op de bank te hebben zitten. De MVV-jeugd heeft de afgelopen seizoenen bewezen prima deze gaten te kunnen opvullen en ik denk dat dit ook het beleid is/blijft van MVV. Niet met 22 volwaardige A-kern spelers spelen, maar met een 14-tal vaste waarden met voor de rest aanvulling uit de jeugd.


Mee eens, ik vind het ook geen verkeerde keuze van MVV, maar we zullen daarom niet meedoen om het kampioenschap. Overigens vind ik dat ploegen als Cambuur en Excelsior ook een goede bank hebben. MVV zit in de groep daaronder. Ergens tussen plaats 5 en 10.


Zo'n 6 jaar geleden werd de toen 18- jarige Danny Schreurs óók niet gelijkwaardig geacht aan de basisspelers en vertrok naar Fortuna. Geef daarom ,,euze" jonge talentvolle spelers uit de eigen Jeugdopleiding de kans door te groeien zodat sommige in de nabije toekomst kunnen uitgroeien tot basisspeler en ze voor MVV behouden kunnen blijven. Gelijkwaardige spelers moeten gelijkwaardig betaald worden. Het spelersbudget van MVV is nu eenmaal beperkt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Fabrice
Discussie gesloten.
27 juli 2012 13:46
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 811
Meer
Geruchten Danny Schreurs #296

Mestreech72 schreef : @Ben Salemans
De höbs geliek wat betref Delahaye inzake Schreurs, meh iech vin neet totste unne aajd MVVer zoe kins aofservere. Robbie waor tog wel belngriek in häöm ziene tied veur usMVVke. Get mie respect veur Robbie, es aajd voetballer daan.


Mesjiens waor iech get te hel tege Robbie. Meh iech reageerde veural op lui die 't Danny koelik naome tot heer hiel blij waor toen heer mèt Fortuna scoorde. Zeker veur de voetballer Robbie had en höb iech hiel väöl respec. Es trainer vaan de jäögspeulers vond iech häöm pedagogisch minder good.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Discussie gesloten.
27 juli 2012 16:13
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
Geruchten Danny Schreurs #297
Weet iemand wanneer er een officieel bericht wordt uitgegeven over Schreurs?
Discussie gesloten.
27 juli 2012 16:14
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Geruchten Danny Schreurs #298
Vandaag staat in de krant toch?

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
27 juli 2012 16:17
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Geruchten Danny Schreurs #299
Ik kan niet wachten om dit onderwerp op slot te gooien.
Maar ik wacht eerst het persbericht van MVV af. Dan is het voor mij pas definitief.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Paus
Discussie gesloten.
27 juli 2012 17:19
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 127
Meer
Geruchten Danny Schreurs #300
Waarom duurt dat zo lang?

Natus et suscitavit in Marsana
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.386 seconden