Mienclub1902 wrote: We moeten maar eens afwachten wat dit wordt voor MVV.
MVV is weer van een financieel probleem verlost door de A/Bjeugd bij RC Genk te stallen, verder zie ik geen voordelen aan het stallen van de jeugd bij Genk.
Wat het stallen van spelers van RC Genk bij MVV betreft heb ik zo mijn bedenkingen:
1. omdat Genk ook met Lommel wil gaan samenwerken, vraag ik me af welk niveau spelers je krijgt(3e keus?).
2. Eerder had MVV ook al problemen met Genk met Stef Peeters, toen alles bijna rond vroeg Genk plots geld, idem deed Genk ook bij FSC.
Ik zie dit als een noodgreep van MVV, maar betwijfel of MVV een waardig elftal op de been kan brengen.
De toekomst zal het leren!!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Schapendonk wrote: Ik weet niet, maar volgens mij proef ik iets van jaloezie :lol:
You Are wrote: Voordelen van Genk? Jongens die niet goed genoeg zijn voor hun eerste laten rijpen op een lager niveau?
Breken er talenten door bij MVV wellicht een eerste optie tot koop? Afvallers in de jeugd van Genk kunnen worden ondergebracht bij MVV.
Spelers zoals Labylle ( Voorbeeld) zijn niet goed genoeg voor het eerste elftal , en voor ons een aanwinst!
Hier kunnen ze zich 1/2 jaar ontwikkelen en dan kan Genk kijken wat ze definitief met de spelers doen..
Gohf wrote:You Are wrote: Voordelen van Genk? Jongens die niet goed genoeg zijn voor hun eerste laten rijpen op een lager niveau?
Breken er talenten door bij MVV wellicht een eerste optie tot koop? Afvallers in de jeugd van Genk kunnen worden ondergebracht bij MVV.
Spelers zoals Labylle ( Voorbeeld) zijn niet goed genoeg voor het eerste elftal , en voor ons een aanwinst!
Hier kunnen ze zich 1/2 jaar ontwikkelen en dan kan Genk kijken wat ze definitief met de spelers doen..
Dat is het principe van een grote club die jonge spelers uitleent aan een kleinere club. Blijft de vraag staan wat Genk er mee wint om de A en B elftallen van MVV bij hun te laten trainen en gebruik laten maken van alle faciliteiten etc, dat doen ze niet voor niks lijkt me ?
MVV Maastricht speelt komend seizoen voor het laatst op natuurgras. De gemeente zal over een jaar een kunstmat aanleggen in De Geusselt om het stadion multifunctioneel te kunnen gebruiken.
De kosten zijn voor MVV, maar volgens voorzitter Paul Rinkens zijn die niet hoger dan de huidige onderhoudskosten. 'Voor ons is de komst van kunstgras ook financieel aantrekkelijk', zegt hij. Vanaf komende zomer werken al achttien Nederlandse profclubs hun thuiswedstrijden af op een kunstveld.
MVV zal volgend jaar overigens afscheid nemen van Rinkens. De hoteldirecteur liet eerder nog doorschemeren na het afgelopen seizoen te willen vertrekken, maar geeft de club nu langer de tijd om een geschikte opvolger te zoeken. 'Een commissie gaat op zoek naar een nieuwe voorzitter. Als die is gevonden, dan zal ik nog een tijd blijven om hem in te werken en de zaken goed over te dragen.'
Als huurder van een woning bij een bouwvereniging heb je ook geen toestemming nodig om bijv een nieuwe keuken te plaatsen, een andere vloer. Meestal betekent dit meerwaarde voor de verhuurder en genot voor de huurder. Er zijn wel regels aan gebonden (maat, geen muren uitbreken, eruit halen en terug brengen in oorspronkelijke staat na verhuurperiode etc) maar dat lijkt me voor een veld in het stadion geen issue.De_Lange wrote: en waarom moet MVV dan betalen als het alleen maar huurder is?