CAMBUUR-MVV

12 jan 2024 06:25 12 jan 2024 06:26 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Onderwerp Auteur
CAMBUUR-MVV #1
Natuurlijk benieuwd of deze wedstrijd door gaat met de invallende dooi niet echt zeker of het veld het toelaat?
Buienradar geeft tijdens de wedstrijd een temperatuur aan van rond de 4/5 graden.
Een wedstrijd zonder Koen ben benieuwd hoe zich dit gaat uitpakken kan livra zich doen gelden als,,vervanger,,beginnend in de basis?
Ik zou het al heel wat vinden als we daar gelijk kunnen spelen,Cambuur 31 punten MVV 26 daar in tegen Cambuur 7 keer verloren en Mvv 8 keer tot nu toe dit seizoen!
Zou deze wedstrijd alsnog uitgesteld worden kunnen wij hem hopelijk inhalen met een waardige vervanger van Koen?
Ben maar snel deze topic aan het het uit typen zou gek zijn als er geen zou staan!…mvrgr Ampa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 08:22
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
CAMBUUR-MVV #2
Van die zeven nederlagen van Cambuur waren er wel vijf onder de vorige trainer, Ultee. Sinds Henk de Jong het daar alweer heeft overgenomen doet Cambuur het gewoon goed. Maar de twee nederlagen onder De Jong kwamen beiden vlak voor de winterstop, en waren beiden onnodig tegen matige tegenstanders. Dat biedt perspectief. Had Cambuur die twee wedstrijden gewonnen, dan deden ze vol mee voor directe promotie en ik verwacht dat Cambuur daar nog wel een rol kan gaan spelen, al ligt dat er ook aan hoe goed Willem II, Den Haag en Groningen na de winterstop presteren.

Het maakt gek genoeg zowel onder Ultee als onder De Jong niet zo veel uit of Cambuur uit of thuis speelt, resultaten zijn grofweg hetzelfde. Ze hebben een leuke selectie met heel veel spelers die een doelpunt kunnen maken. Smit, Breij en Balk steken er bovenuit qua goals en assists maar het is gewoon een prima selectie daar.

Voordeeltje voor ons kan zijn dat Cambuur volgende week nog in de beker speelt, tegen Hercules. Ze weten van Ajax dat je over Hercules niet te gemakkelijk moet denken en voor Cambuur is het halen van de kwartfinale van de beker een mooi doel. Hopelijk zijn ze daar meer mee bezig dan met de wedstrijd tegen MVV.

Ik verwacht een 2-2 gelijkspel.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 09:46
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
CAMBUUR-MVV #3
Niet om negatief te zijn, maar ik denk dat we er weer kansloos tenonder gaan. Voorin hebben we geen aanspeelpunt en moeten we daardoor anders gaan voetballen. Scoren gaat gewoon zonder goede diepe spits een probleem worden. Ik hoop dat ik er fallikant naast zit, 4-0.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 14:58
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
CAMBUUR-MVV #4

ASR schreef : Niet om negatief te zijn, maar ik denk dat we er weer kansloos tenonder gaan. Voorin hebben we geen aanspeelpunt en moeten we daardoor anders gaan voetballen. Scoren gaat gewoon zonder goede diepe spits een probleem worden. Ik hoop dat ik er fallikant naast zit, 4-0.


Zo denk ik er ook over....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 15:21 12 jan 2024 15:22 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 464
Meer
CAMBUUR-MVV #5
Natuurlijk is Canbuur uit geen makkelijke wedstrijd. Maar dat was/is het ook niet mét Kostons in de spits. Volgens mij werd het niet lang geleden 4-1. Enfin, voor Livramento een goede kans, om te laten zien, wat hij waard is. Je zult toch eens moeten kunnen doorgroeien. En als dit niet zo is, dan gaat dit gauw blijken. Do or die.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 20:07
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
CAMBUUR-MVV #6

Zwegel schreef :

ASR schreef : Niet om negatief te zijn, maar ik denk dat we er weer kansloos tenonder gaan. Voorin hebben we geen aanspeelpunt en moeten we daardoor anders gaan voetballen. Scoren gaat gewoon zonder goede diepe spits een probleem worden. Ik hoop dat ik er fallikant naast zit, 4-0.


Zo denk ik er ook over....


En daar gaan we al na 3 minuten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 20:08
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
CAMBUUR-MVV #7

ASR schreef :

Zwegel schreef :

ASR schreef : Niet om negatief te zijn, maar ik denk dat we er weer kansloos tenonder gaan. Voorin hebben we geen aanspeelpunt en moeten we daardoor anders gaan voetballen. Scoren gaat gewoon zonder goede diepe spits een probleem worden. Ik hoop dat ik er fallikant naast zit, 4-0.


Zo denk ik er ook over....


En daar gaan we al na 3 minuten.


En de 2-0 na 6 minuten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 20:10
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
CAMBUUR-MVV #8
Prutsers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 20:15
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
CAMBUUR-MVV #9
En daar is nummer 3 al...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 20:16
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
CAMBUUR-MVV #10
Zo ik ga wat anders doen. Zal me niks verbazen als ik om 21:45 naar de eindstand kijk, er dubbele cijfers te zien zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 20:18
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
CAMBUUR-MVV #11
Terwijl de heertjes zich druk maken om n foto kunnen ze zich beter druk maken over de wanprestaties op t veld en de gemankeerde selectie…
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 21:09
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
CAMBUUR-MVV #12
2e helft is begonnen , ik verwacht een snelle 4-0 en 5-0 . En dan weer ff niks .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 21:43
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
CAMBUUR-MVV #13
Gelukkig toch nog de eer gered met 2 doelpunten van Livramento!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 22:23
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
CAMBUUR-MVV #14
Denk dat MVV snel de optie op livramento moet lichten voor dat die ook gratis de deur uit gaat . Zeg niet dat hij de perfecte spits is , maar hij scoort wel aan de lopende band .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2024 10:29
pieter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
CAMBUUR-MVV #15
Waar is onze keeper van vorig seizoen

Sjonnie schreef : Denk dat MVV snel de optie op livramento moet lichten voor dat die ook gratis de deur uit gaat . Zeg niet dat hij de perfecte spits is , maar hij scoort wel aan de lopende band .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.414 seconden