Blog 'Op Kentoer': info over en door MVV

19 sept 2023 08:45
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Blog 'Op Kentoer': info over en door MVV #16
MVV is ook op voetbalgebied fors gaan professionaliseren – zaken herstellen die na de laatste redding waren afgebouwd om maar op alle kosten te besparen. Zo wordt spelers nu weer wel een lunch aangeboden, waar ze dat jarenlang maar zelf moesten regelen. Ronny is hier erg fel op geweest en denk dat hij heeft bijgetekend omdat onder meer dit soort dingen worden opgepakt.

Laat overigens duidelijk zijn: wat lunches kost uiteraard geen tonnen. Dat is een paar duizend euro per jaar. Maar ook een video-analyse systeem, gps trackers om te zien welke afstanden spelers afleggen, dat soort zaken. Individueel allemaal misschien een paar tienduizend euro maar de rekening loopt wel op.

Het is niet de gehele verklaring van de tekorten maar zal een deel zijn. En wat mij betreft, als je een serieuze professionele voetbalclub wilt zijn en spelers beter wilt maken, heb je dit soort zaken gewoon nodig.

Dat betekent overigens nog niet dat ik blij word van de tekorten, gewoon wat meer context.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2023 09:05 19 sept 2023 09:06 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 796
Meer
Blog 'Op Kentoer': info over en door MVV #17

Napoleon schreef : Verlies zit ergens rond de 700.000 en dat is idd fors , MVV heeft onder Noor 3 jaar lang verlies weten te maken , zat ook corona jaren bij. Maar dat maakt ( volgens mij) bij zijn "beleid " niks uit , die man is geboren om verlies te maken in bedrijven

Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, Napoleon, maar kun je uitleggen hoe je dat verlies(bedrag) van 700.000 euro hebt berekend?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2023 09:33 19 sept 2023 10:57 door Ben Salemans.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Onderwerp Auteur
Blog 'Op Kentoer': info over en door MVV #18

Ben Salemans schreef :

Napoleon schreef : Verlies zit ergens rond de 700.000 en dat is idd fors , MVV heeft onder Noor 3 jaar lang verlies weten te maken , zat ook corona jaren bij. Maar dat maakt ( volgens mij) bij zijn "beleid " niks uit , die man is geboren om verlies te maken in bedrijven

Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, Napoleon, maar kun je uitleggen hoe je dat verlies(bedrag) van 700.000 euro hebt berekend?



Bronnen binnen de club hebben me dit enkele weken geleden al verteld , wellicht kan nog wat late transfers iets de "schade" dempen als de uiteindelijk jaarrekeningen worden gedeponeerd en alles is verwerkt
Maar goed MVV geeft t ook al zelf aan, ze hebben een fors verlies geleden en fors is voor mij 500.000 en meer in dit geval
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.204 seconden