Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc.

20 sept 2023 15:23
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Onderwerp Auteur
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #76
ben benieuwd, zondag een supportersplein van 12.30 tot 19.00

klinkt goed in ieder geval.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2023 17:27
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #77
Prima dat ze een alternatief qua voorziening geregeld hebben. Maar heb nog steeds niets gelezen mbt een betaalbaar alternatief. Want een beker gaat gewoon €3.20 kosten zoals het zich laat aanzien. Er zullen heus wel eerder mensen komen, maar denk dat genoeg mensen dit aan zich voorbij laten gaan en goedkopere plekken opzoeken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2023 11:03 22 sept 2023 11:04 door Sjeng043.
Sjeng043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #78
Wat is er gebeurt met de 10% korting op drinken voor seizoenkaarthouders? Waar is die opeens gebleven?
Lijkt me het minste wat er gedaan kan worden! Voorkom je ook gezeur als er weer vrij/kortingsacties zijn voor losse kaarten ;) ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2023 20:42
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #79
Vanmiddag was ik bij de balie van MVV in stadion De Geusselt daar vertelde me de medewerker dat gisteren de commisie stadion verbeteringen er was geweest o.a voor de relingen te plaatsen in het stadion .
Ook vertelde de medewerker achter de balie dat er rond de 3000 seizoens kaarten waren verkocht ........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2023 07:17
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 796
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #80
Het geluidsvolume van de muziek uit de luidsprekerboxen bij de wedstrijd MVV - De Graafschap was een stuk lager gezet. Prima dus!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2023 09:05
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Onderwerp Auteur
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #81
Goed mbt de muziek inderdaad, maar omdat ze een niet al te harde stem heeft hoorde je haar op de Angel Side bijna niet tijdens het omroepen.

De boxen werkten in ieder geval wel, weer een vinkje op de TO DO LIST :)


Ben Salemans schreef : Het geluidsvolume van de muziek uit de luidsprekerboxen bij de wedstrijd MVV - De Graafschap was een stuk lager gezet. Prima dus!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2023 10:26
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #82
Dat niet alles meteen oke is dat kan. Ik ben al blij dat er met deze directeur wel actie wordt ondernomen naar aanleiding van de (terechte) kritiek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2023 10:15
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #83
Ben afgelopen zondag voor de match naar het supportersplein geweest , was natuurlijk lekker weer !

Hoe is t jullie bevallen het supporters plein ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2023 10:40 28 sept 2023 10:41 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #84

Napoleon schreef : Ben afgelopen zondag voor de match naar het supportersplein geweest , was natuurlijk lekker weer !

Hoe is t jullie bevallen het supporters plein ?


Tuurlijk is het maar gewoon een tappunt een frietenkraam en wat wc's.
Maar ik vind het al goed dat Laura dit snel heeft op gepakt.
Vond het best gezellig en het had ook wel wat.
Natuurlijk is dit nog maar een tijdelijk iets en begreep ik dat ze nog druk bezig waren met het echte supportershome wat moet komen.
Maar voor nu vond ik het prima.
Wel zal er iets overdekt moeten zijn voor als het straks slecht weer is en de winter maanden aanbreken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2023 11:11 28 sept 2023 11:12 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #85
Opa gaf het ook al aan. Goed bedoeld advies om de groene open piesunit op te schuiven naar de buitenkant waar echt wel ruimte leek kort bij de andere dichte units. Niet heel smakelijk om deze midden in de bezoekersstroom te plaatsen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2023 22:16
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #86
Ik begrijp niet dat op het supportersplein of ergens anders in het stadion een merchandise stand staat. Ik was met mijn zoontje, die graag een MVV artikel had gekocht. Dat kon dus nergens. Benieuwd wanneer de Amerikaanse, commerciële invloed te merken zal zijn; die weten wel hoe je een wedstrijddag te gelde maakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2023 19:36
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Verbeterpunten Geusselt: vuile stoelen, wc's, muziekvolume, supportershome etc. #87
Goede zaak dat het supporterspleintje (eindelijk) is ingericht! Punt van kritiek: de keiharde muziek die ieder gesprek voorafgaand aan de wedstrijd vrijwel onmogelijk maakt. Na de wedstrijd had het – los van het resultaat- ook geen enkele zin om te blijven hangen want napraten was onmogelijk, je werd letterlijk het stadion uitgeblazen. Gemiste kans helaas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard, bokkesprongen, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.358 seconden