Horecaondernemer YveY in zwaar weer?

03 aug 2023 15:07
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Horecaondernemer YveY in zwaar weer? #16
IK heb de instructies proberen te volgen. Ik kan echter geen nieuwe kaart koppelen aan mijn bestaand account, laat staan het bedrag op de oude kaart overboeken. Noël zei me gisteren bij het ophalen van de nieuwe seizoenkaart dat je het beste de oude kaart kunt opdrinken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2023 15:52 03 aug 2023 15:56 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 746
Meer
Horecaondernemer YveY in zwaar weer? #17
Als je de kniponline app hebt en die gekoppeld hebt aan je mvv betaalkaart, staat er onderaan ook nog de mogelijkheid om info's en faq's te lezen. Een nieuwe kaart is in principe zo gebeurd. In de app is het toevoegen, scannen, de cvc code invoeren en daarna eventueel de naam van het account veranderen. Als je dan naar je oude kaart gaat, klik je op de pijltjes aan de rechter kant vh bedrag, drukt op geven bovenaan, kiest de nieuwe kaart/account, bedrag invullen. Drukt onderaan op geven, klaar. Oude kaart/token kun je eventueel verwijderen.

Als, je een kaart online registreert, klik op betaalpassen, op registreer, neem gegevens over van de kaart, druk op registreer. Daarna kun je je anonieme kaart 'n naam geven.
Als je het overboeken online doet is het via het menu overboeken. En ook daar rekening kiezen.

Maar volgens mij heeft aaijd wief dat ook zo aangegeven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2023 17:25
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Horecaondernemer YveY in zwaar weer? #18
Alle genoemde acties ontbreken in mijn "MijnKnip.nl"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2023 17:45
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 746
Meer
Horecaondernemer YveY in zwaar weer? #19
Geldt dat zowel op een pc/laptop als op je telefoon? Kniponline wordt ook voor evenementen gebruikt. Zouden standaard moeten zijn aangezien het niet alleen voor mvv betaalkaarten is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2023 10:02
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Horecaondernemer YveY in zwaar weer? #20
Contact gehad met Yvey, de mogelijkheid voor restitutie van tegoed wordt vandaag hersteld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.229 seconden