MVV seizoenskaarten 2023-2024

25 juli 2023 22:53
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #31

Ben Salemans schreef : Tussenstand op 24 juli 2023: 1421 seizoenskaarten verkocht


Na zo'n waanzinnig en mooi seizoen waarin we tegen de 6000 gemiddeld trokken dit aantal seizoenkaarten verkopen is echt bizar weinig...triest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2023 23:38
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #32
Neem in deze discussie ook even mee dat de prijzen t.o.v. vorig seizoen behoorlijk gestegen zijn (tot wel 75%…).
Misschien dat dit ook nog wel wat mensen weerhoudt van een aankoop?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2023 00:02 26 juli 2023 00:03 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #33
Niet vergeten dat hier de FFTS niet in verwerkt is. Dik 200 plussen. De sponsor kaarten zijn hier ook niet in verwerkt heb ik het idee. Het zou best kunnen dat we al rond de 1900/2000 zitten. En dat is heel netjes. MVV is nou eenmaal geen sk club. Nooit geweest. Volgens mij zijn trouwens het aantal sk's niet meer een factor in de verdeling van de tv gelden. Dus mochten we weer 6000 gemiddeld gaan trekken dan is dat met de gestegen prijzen toch een behoorlijke omzet stijging. Al lijkt me 4500/5000 een realistisch aantal bij een "normaal seizoen". Al kan ik me voorstellen dat een boekhouder ze al liever in de la heeft liggen van te voren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2023 00:12
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 570
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #34

webmastersfm schreef : Niet vergeten dat hier de FFTS niet in verwerkt is. Dik 200 plussen. De sponsor kaarten zijn hier ook niet in verwerkt heb ik het idee. Het zou best kunnen dat we al rond de 1900/2000 zitten. En dat is heel netjes. MVV is nou eenmaal geen sk club. Nooit geweest. Volgens mij zijn trouwens het aantal sk's niet meer een factor in de verdeling van de tv gelden. Dus mochten we weer 6000 gemiddeld gaan trekken dan is dat met de gestegen prijzen toch een behoorlijke omzet stijging. Al lijkt me 4500/5000 een realistisch aantal bij een "normaal seizoen". Al kan ik me voorstellen dat een boekhouder ze al liever in de la heeft liggen van te voren.


Precies en heb ook nog van genoeg mensen gehoord die wachten tot na de vakantie periode aangezien veel mensen nog op vakantie gaan en daar eerst hun geld natuurlijk willen uitgeven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2023 09:17
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #35
De seizoenskaarten komt wel goed denk ik , we gaan zeker in de buurt komen van verleden jaar en de kaarten zijn duurder .

Belangrijker gaat worden het stadion waar je de "kaarten "verkoopt , je ziet bv dat Helmond ook volgend jaar met een nieuw stadion komt , Cambuur dit jaar en andere zullen ook plannen hebben
Helmond koppelt daar een heel gedeelte aan vast met oa opleidingen etc

Dat moeten wij ook doen , in mijn plannen is de UM de connectie met heel veel , MVV heeft tot 2030 een huur in de Geusselt maar een nieuwe plek met daarin gekoppeld de UM zou ideaal zijn , als je een opleidingsclub wilt zijn dan passen de beste van de beste ( studenten ) daar helemaal in
Die werelden moeten bij elkaar komen om uiteindelijk een duurzame club te zijn waarin die stromingen elkaar dagelijks treffen .
Dat gaat dan ook zijn enorme weerslag hebben op verkoop seizoenkaarten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2023 10:32
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #36

Napoleon schreef : De seizoenskaarten komt wel goed denk ik , we gaan zeker in de buurt komen van verleden jaar en de kaarten zijn duurder .

Belangrijker gaat worden het stadion waar je de "kaarten "verkoopt , je ziet bv dat Helmond ook volgend jaar met een nieuw stadion komt , Cambuur dit jaar en andere zullen ook plannen hebben
Helmond koppelt daar een heel gedeelte aan vast met oa opleidingen etc

Dat moeten wij ook doen , in mijn plannen is de UM de connectie met heel veel , MVV heeft tot 2030 een huur in de Geusselt maar een nieuwe plek met daarin gekoppeld de UM zou ideaal zijn , als je een opleidingsclub wilt zijn dan passen de beste van de beste ( studenten ) daar helemaal in
Die werelden moeten bij elkaar komen om uiteindelijk een duurzame club te zijn waarin die stromingen elkaar dagelijks treffen .
Dat gaat dan ook zijn enorme weerslag hebben op verkoop seizoenkaarten


En Napoleon maakt maar plannen.
Waarschijnlijk ligt hij al tegen Laura aan te schurken in de hoop iets van invloed binnen de club te krijgen.
Want voor Napoleon is dit gewoon 'nieuwe ronde, nieuwe kansen'.

Ik hoop dat iemand Laura ook duidelijk maakt dat als Napoleon zijn zin niet krijgt, hij bereid is om diezelfde club overal zwart te maken. Iets wat hij met gemak 3 jaar vol weet te houden.
Oh ja, en om via de Angelside een 'coup' te initiëren, daar draait hij zijn hand ook niet om.
Wees gewaarschuwd Laura!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2023 11:30
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #37

Duin schreef :

Napoleon schreef : De seizoenskaarten komt wel goed denk ik , we gaan zeker in de buurt komen van verleden jaar en de kaarten zijn duurder .

Belangrijker gaat worden het stadion waar je de "kaarten "verkoopt , je ziet bv dat Helmond ook volgend jaar met een nieuw stadion komt , Cambuur dit jaar en andere zullen ook plannen hebben
Helmond koppelt daar een heel gedeelte aan vast met oa opleidingen etc

Dat moeten wij ook doen , in mijn plannen is de UM de connectie met heel veel , MVV heeft tot 2030 een huur in de Geusselt maar een nieuwe plek met daarin gekoppeld de UM zou ideaal zijn , als je een opleidingsclub wilt zijn dan passen de beste van de beste ( studenten ) daar helemaal in
Die werelden moeten bij elkaar komen om uiteindelijk een duurzame club te zijn waarin die stromingen elkaar dagelijks treffen .
Dat gaat dan ook zijn enorme weerslag hebben op verkoop seizoenkaarten

Nou Duin. In mijn ogen zegt Napoleon niks verkeerd. Maar jouw persoonlijke vete met hem ligt er toch wel duidelijk op. Hij hoeft maar 1 letter hier te typen of jij reageert erop. Wordt vervelend zo.

En Napoleon maakt maar plannen.
Waarschijnlijk ligt hij al tegen Laura aan te schurken in de hoop iets van invloed binnen de club te krijgen.
Want voor Napoleon is dit gewoon 'nieuwe ronde, nieuwe kansen'.

Ik hoop dat iemand Laura ook duidelijk maakt dat als Napoleon zijn zin niet krijgt, hij bereid is om diezelfde club overal zwart te maken. Iets wat hij met gemak 3 jaar vol weet te houden.
Oh ja, en om via de Angelside een 'coup' te initiëren, daar draait hij zijn hand ook niet om.
Wees gewaarschuwd Laura!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2023 23:12
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #38

webmastersfm schreef : Niet vergeten dat hier de FFTS niet in verwerkt is. D


Het zal ongetwijfeld ergens staan maar ik kan zo snel niet het bankrekeningnummer vinden waarop een donatie gedaan kan worden voor de FFTS actie. Wellicht goed om het hier nog eens te vermelden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2023 02:37
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 801
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #39

Mr Sjaan schreef : Het zal ongetwijfeld ergens staan maar ik kan zo snel niet het bankrekeningnummer vinden waarop een donatie gedaan kan worden voor de FFTS actie. Wellicht goed om het hier nog eens te vermelden.

Op deze site mvvfans.nl is in het hoofdonderdeel Supporters info te vinden over de From Father To Son-actie: mvvfans.nl/forum/7-supporters/25367-ffts-actie-angel-side

Op de site van mvv, mvv.nl, is ook info te vinden, maar die gaat over de FFTS-actie van vorig seizoen 2022-2023. Die info is dus (licht) verouderd en moet dus door MvV worden geactualiseerd. Dit is de URL: www.mvv.nl/nieuws/informatie-from-father-to-son-actie-2022-2023


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2023 15:00
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #40

Duin schreef :

Napoleon schreef : De seizoenskaarten komt wel goed denk ik , we gaan zeker in de buurt komen van verleden jaar en de kaarten zijn duurder .

Belangrijker gaat worden het stadion waar je de "kaarten "verkoopt , je ziet bv dat Helmond ook volgend jaar met een nieuw stadion komt , Cambuur dit jaar en andere zullen ook plannen hebben
Helmond koppelt daar een heel gedeelte aan vast met oa opleidingen etc

Dat moeten wij ook doen , in mijn plannen is de UM de connectie met heel veel , MVV heeft tot 2030 een huur in de Geusselt maar een nieuwe plek met daarin gekoppeld de UM zou ideaal zijn , als je een opleidingsclub wilt zijn dan passen de beste van de beste ( studenten ) daar helemaal in
Die werelden moeten bij elkaar komen om uiteindelijk een duurzame club te zijn waarin die stromingen elkaar dagelijks treffen .
Dat gaat dan ook zijn enorme weerslag hebben op verkoop seizoenkaarten


En Napoleon maakt maar plannen.
Waarschijnlijk ligt hij al tegen Laura aan te schurken in de hoop iets van invloed binnen de club te krijgen.
Want voor Napoleon is dit gewoon 'nieuwe ronde, nieuwe kansen'.

Ik hoop dat iemand Laura ook duidelijk maakt dat als Napoleon zijn zin niet krijgt, hij bereid is om diezelfde club overal zwart te maken. Iets wat hij met gemak 3 jaar vol weet te houden.
Oh ja, en om via de Angelside een 'coup' te initiëren, daar draait hij zijn hand ook niet om.
Wees gewaarschuwd Laura!


Ik ruik dat iemand jaloers is omdat hij zelf geen goed idee heeft.

Je persoonlijke vete vecht je maar ergens anders uit. Hier zegt Napoleon helemaal niks verkeerds. Vaker in het verleden wel regelmatig maar nu niet!
De volgende gebruiker (s) zei dank u TPC

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2023 16:56 29 juli 2023 17:02 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #41
In eerste instantie was ik verbaasd toen ik het aantal verkochte seizoenskaarten zag. Met name ten opzichte van andere clubs in de KKD. Zo zouden bijvoorbeeld VVV en Den Bosch een maand geleden al 2.000 seizoenskaarten hebben verkocht. Maar heeft het zin om naar andere clubs te kijken? Mijn antwoord: nee. Iedere club heeft te maken met zoveel verschillende factoren die een rol kunnen spelen: traditie, prestatie van de club in de afgelopen jaren, prijs van een seizoenskaart etc. De beste vergelijking is die met jezelf op een eerder moment. Heb je progressie gemaakt of niet.
Hier de cijfers die ik kon terugvinden op dit forum. Om een eerlijke vergelijking te kunnen maken heb ik min of meer dezelfde datum aangehouden. Op 29 juli 2019 waren er 1.276 seizoenskaarten verkocht. Op 27 juli 2022 waren dat er 1.226. En op 28 juli 2023 zijn er dat 1.500. Kortom, we lopen een dikke 200 kaarten voor ten opzichte van vorig jaar en ten opzichte van het jaar voor de coronapandemie. Nu weet ik niet of de From Father To Son-actie van de Angel-Side hier al in is meegerekend, anders kun je bij die 1.500 nog eens minimaal 242 kaarten erbij tellen.
Vorig jaar stokte de teller uiteindelijk op 2.361 kaarten. Daarna werden en nog wel wat halve- en driekwart-seizoenskaarten verkocht. Ik rond het af naar 2.400 in totaal. Er kwamen vorig jaar gemiddeld 5.886 toeschouwers naar De Geusselt (hoogste aantal sinds seizoen ‘08/‘09). Dat betekent dat er ruim 3.400 mensen meer zitten per wedstrijd dan dat je seizoenskaarthouders hebt. Dat zijn dus ook weer extra inkomsten. Ik lees dat MVV traditioneel niet zo heel veel seizoenskaarten verkoopt. Dat strookt met dit beeld.
Conclusie: we doen het (vooralsnog) qua verkoop beter dan voorgaande jaren en dat ondanks de prijsverhoging! Bovendien heeft MVV (als het goed gaat) een relatief grote groep supporters zonder seizoenskaart.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2023 17:25
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 570
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #42

M.V.V. 1902 schreef : In eerste instantie was ik verbaasd toen ik het aantal verkochte seizoenskaarten zag. Met name ten opzichte van andere clubs in de KKD. Zo zouden bijvoorbeeld VVV en Den Bosch een maand geleden al 2.000 seizoenskaarten hebben verkocht. Maar heeft het zin om naar andere clubs te kijken? Mijn antwoord: nee. Iedere club heeft te maken met zoveel verschillende factoren die een rol kunnen spelen: traditie, prestatie van de club in de afgelopen jaren, prijs van een seizoenskaart etc. De beste vergelijking is die met jezelf op een eerder moment. Heb je progressie gemaakt of niet.
Hier de cijfers die ik kon terugvinden op dit forum. Om een eerlijke vergelijking te kunnen maken heb ik min of meer dezelfde datum aangehouden. Op 29 juli 2019 waren er 1.276 seizoenskaarten verkocht. Op 27 juli 2022 waren dat er 1.226. En op 28 juli 2023 zijn er dat 1.500. Kortom, we lopen een dikke 200 kaarten voor ten opzichte van vorig jaar en ten opzichte van het jaar voor de coronapandemie. Nu weet ik niet of de From Father To Son-actie van de Angel-Side hier al in is meegerekend, anders kun je bij die 1.500 nog eens minimaal 242 kaarten erbij tellen.
Vorig jaar stokte de teller uiteindelijk op 2.361 kaarten. Daarna werden en nog wel wat halve- en driekwart-seizoenskaarten verkocht. Ik rond het af naar 2.400 in totaal. Er kwamen vorig jaar gemiddeld 5.886 toeschouwers naar De Geusselt (hoogste aantal sinds seizoen ‘08/‘09). Dat betekent dat er ruim 3.400 mensen meer zitten per wedstrijd dan dat je seizoenskaarthouders hebt. Dat zijn dus ook weer extra inkomsten. Ik lees dat MVV traditioneel niet zo heel veel seizoenskaarten verkoopt. Dat strookt met dit beeld.
Conclusie: we doen het (vooralsnog) qua verkoop beter dan voorgaande jaren en dat ondanks de prijsverhoging! Bovendien heeft MVV (als het goed gaat) een relatief grote groep supporters zonder seizoenskaart.


Ik had begrepen dat die van de Father to son nog allemaal er bij opgeteld moeten worden.
Dus het worden er nog meer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2023 04:44 03 aug 2023 04:45 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 801
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #43

Ben Salemans schreef : Tussenstand op 24 juli 2023: 1421 seizoenskaarten verkocht

Tussenstand op 3 augustus 2023: 1511 seizoenskaarten verkocht


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2023 23:37
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #44
Huidige tussenstand: 1.951

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2023 07:35
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #45
Vandaag in DDL word gesproken over 2577 seizoenskaarten,bij een overzicht van verkochte seizoenkaarten bij de Limburgse clubs?…. Mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden