MVV transfergeruchten 2023-2024

02 juni 2023 12:50 02 juni 2023 12:51 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #46
MVV heeft afgelopen seizoen blijkbaar een goede naam opgebouwd als opleidingsclub c.q. veilige springplank o.l.v Maurice Verberne en Ronny van Geneugden naar hogere regionen. Het gaat niet alleen om geld, maar ook om speelminuten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2023 12:53
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #47
Zou wel mooi zijn deze 2 spelers.

Dan zou ik btw ook nog eens verder kijken bij Oostende. Lopen nog een aantal goeie spelers rond die niet in het eerste terecht komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2023 12:53
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #48

Frank Salemans schreef : MVV heeft afgelopen seizoen blijkbaar een goede naam opgebouwd als opleidingsclub c.q. veilige springplank o.l.v Maurice Verberne en Ronny van Geneugden naar hogere regionen. Het gaat niet alleen om geld, maar ook om speelminuten.


Precies! En dat in combinatie met ons attractieve, aanvallende spel en natuurlijk de fantastische fans.
Er zijn slechtere momenten geweest om speler van MVV te worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2023 17:12
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #49
Nu ook officieel:

MVV legt toptalent Rayan Buifrahi vast

MVV heeft de 18-jarige Rayan Buifrahi weten vast te leggen. Hij tekende vandaag in Maastricht een contract voor twee seizoenen, plus nog eens een optie voor nog een extra jaar. De bij topclubs felbegeerde Buifrahi speelde afgelopen seizoen bij de Beloften van KV Oostende en is er topscorer met 25 doelpunten en 17 assists.

Klik HIER voor onze introductievideo.

Veel topclubs uit de Belgische eredivisie zaten achter Buifrahi aan. Uiteindelijk koos hij voor MVV. “Hij kon inderdaad naar Belgische topclubs maar komt naar De Geusselt vanwege het feit dat we hier een echte ontwikkelclub zijn. Dat hebben we afgelopen seizoen ook duidelijk laten zien”, zegt technisch manager Ronny van Geneugden.

Buifrahi bezocht al enkele thuiswedstrijden van MVV. “Ik was direct onder de indruk van de sfeer op de club en in het stadion”, zegt Rayan die op de posities 10 en 11 het beste uit de voeten kan. “Ook de speelwijze van MVV, het combinatievoetbal, spreekt mij enorm aan”, verklaart de 1.70 meter metende Buifrahi.

Bij RSC Anderlecht werd Buifrahi weggeplukt door Club Brugge dat hem vervolgens naar KV Oostende zag vertrekken. Nu komt de op 13 maart 2005 geboren Buifrahi naar Maastricht. “Het is een jong veelbelovend talent dat zich hier verder kan ontwikkelen. Buifrahi heeft onder meer een prima voetbalinzicht en een goede traptechniek”, aldus Ronny van Geneugden.

Veer Zien MVV droeg financieel bij aan de komst van de Belg. “Een van onze donateursdoelen is versterking van de selectie. We hebben al eerder bijgedragen aan de contractverlenging van Marko Kleinen, we zijn blij dat we nu bij de komst van Buifrahi opnieuw financieel kunnen ondersteunen”, zegt Guido Vanderbroeck namens VZM.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jesfen, Boschpoort, Gianni Bruno, Puime, bokkesprongen, ASR, M-MVV, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2023 17:17
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #50
Hartstikke mooi bericht. Hopelijk levert het Veer Zien MVV ook nog wat extra donateurs op.
Je ziet dat wij als supporters ook een verschil kunnen maken in financiele zin.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2023 17:51
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #51
Op papier een hele mooie eerste aanwinst.
Hopelijk de opvolger van Steuckers, uiteraard nog geen ervaring in een eerste elftal, maar volgens mij had Steuckers dat ook nog niet voordat hij hierheen kwam vorig jaar.

Ook mooi dat deze jonge speler voor in principe drie jaar vastligt. Als die stappen maakt houden we er een mooi bedrag aan over, zeker als hij nu al op de radar van de grotere clubs staat. Hopelijk niet de laatste speler uit de koker Van Geneugden, lijkt me als hij niet zou blijven, hij niet meer zo bezig zou zijn om dit soort spelers aan MVV te binden. Al ben ik dan misschien te positief gestemd.

Op naar de volgende aanwinsten!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2023 18:05
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #52

Lijnsje@tappunt schreef : Vanavond op de radio bij Falcon kondigde Jurgen Simon (pers chef) aan dat aanstaande vrijdag de eerste (grote volgens hem) aanwinst moet worden gepresenteerd.

Laat de geruchtenmolen maar draaien!


Kijk, aan deze melding van een gerucht hebben we tenminste iets ;)

Op papier inderdaad een hele goede vervanging voor Steukers. Al kan ik verder niet heel veel informatie vinden over deze speler. Hij zal zich dus zeker nog moeten bewijzen, maar de potentie is er zeker!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2023 18:17 02 juni 2023 18:25 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2379
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #53
Blijkt toch alweer de meerwaarde van Ome Ron,hoop dat hij bijtekent.
Hoop wel dat er ook wat ervaren spelers aangetrokken gaan worden, dit in combi met de aansluitende jeugd vanuit de eigen opleiding…Mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2023 18:21
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #54
Mooie begin van de transferperiode.
Ik ken deze jongen verder niet maar het zijn wel mooie cijfers die hij kan voorleggen.
Ik denk ook dat mvv er goed opstaat en dat mvv in een veel betere vijver kan vissen dan vorig jaar.
Nu hopen dat er ook voldoende kapitaal aanwezig is, veel supporters een Sk kopen of velengen, zodat er geoogst kan worden na afgelopen jaar
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2023 18:30
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #55
Wellicht geen grote transfersom gevangen voor Ruben van Bommel, maar wel mooie reclame voor MVV als uithangbord voor talenten die willen doorstoten.

Een transfer naar AZ is een vrij grote stap naar de Nederlandse (sub)top. Dit heeft hopelijk ook een positieve werking op de kansen van MVV om nieuwe aanstormende talenten aan zich te binden, en zo alsnog in de toekomst een mooie slag te slaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2023 23:12
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #56
Ik denk dat we ons zelf ook een schouderklopje kunnen geven.
Ik denk dat een aantal factoren heeft te maken dat hij deze overstap maak.
Hij geeft aan dat hij aantal wedstrijden heeft gekeken van mvv en genoten heeft van de sfeer.
Dank in combinatie van sfeer, aan spelen toekomen(basisspeler zijn) en idd de uithangbord van talenten (van bommel, matthys, van helden, steuckers).
Dus massal SK kopen en zorgen dat de sfeer aankomend seizoen zo blijft! Dit is denk ik een grote uithangbord waardoor we 1-0 voor staan tegenover vele andere clubs bij spelers. En natuurlijk ook in de wedstrijden zelf.
De volgende gebruiker (s) zei dank u CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2023 00:57
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Onderwerp Auteur
MVV transfergeruchten 2023-2024 #57

Mestreech28 schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Vanavond op de radio bij Falcon kondigde Jurgen Simon (pers chef) aan dat aanstaande vrijdag de eerste (grote volgens hem) aanwinst moet worden gepresenteerd.

Laat de geruchtenmolen maar draaien!


Kijk, aan deze melding van een gerucht hebben we tenminste iets ;)

Op papier inderdaad een hele goede vervanging voor Steukers. Al kan ik verder niet heel veel informatie vinden over deze speler. Hij zal zich dus zeker nog moeten bewijzen, maar de potentie is er zeker!


Doorgaans post ik (hoop ik) altijd iets fatsoenlijks. Hopelijk weet Roel Janssen mijn berichten ook op waarde te schatten dan…

Voor wat het waard is , in ieder geval 1-0 voor Lijnsje ;)

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2023 01:57
tussejoar24
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 10
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #58
Zo origineel hahaha sjus een klein keend

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2023 01:58
tussejoar24
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 10
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #59
Maar Roel kuump wel en tevens unne super aankoop hebben we gedaan 1 van de 3 goeie voor mvv als ze allemaal 18 zijn en geen ervaring bij komt? Jammer denk ik maar ja komen weer 30 proef speler hé.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2023 11:07 03 juni 2023 11:09 door MVVFAN1984.
MVVFAN1984
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #60
Nuije speuler veur de jeugd. Timo Sira vaan Evv019 noar Mvv018
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.447 seconden