Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers)

19 mei 2022 10:27
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #61

opadiehard schreef : Ook speelt mee dat ze ruimer kunnen vissen op de spelersmarkt,met twee clubs uit Rotterdam in de eredivisie op dit moment en een ruimer budget als bijv de gemiddelde eerste divisie club zeker mvv kunnen zij relatief goed in kopen!
En ga er maar vanuit dat hun scouting giga loopt dat kun je hier niet echt zeggen of dat is inmiddels ook opgewaardeerd?….mvrgr Opa.


Ze moeten eens af van het ons kent ons scouten....we kunnen verder kijken dan alleen België en Duitsland.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2022 11:57
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 829
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #62
Het gaat erom dat Eindhoven en Excelsior met een kleine begroting iets meer dan MVV al jaren goed presteren en laten clubs met een zeer grote begroting ver achter zoals NAC ,ADO , RODA JC ,De Graafschap enz ....Exselsior is een club van het oud papier ophalen derde club van Rotterdam .Een volks club net als MVV.

Hoe komt dat ? ........... het zet me aan het nadenken .......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2022 12:44
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #63
gezien het budget van mvv staan we daar waar we horen te staan. Omdat wij afgelopen seizoen een trainer hadden die spelers slechter maakte
dan beter. er absoluut onder die trainer geen progressie in het spel zat, is de club niet boven zichzelf kunnen uitstijgen. als je spelers haalt die je niet
in hun kracht laat spelen maar dingen verwacht die ze nog nooit getoond hebben en ze vervolgens buiten de selectie haalt. een technisch directeur die niet in de gaten heeft waarmee hoe de trainer werkt ja dan is onze plek op de ranglijst goed te verklaren. Met maurice aan het roer kwam de spelvreugde terug en daarmee ook de resultaten. Is dat een garantie voor betere resultaten ? nee, maar wel een optimalisering van de beschikbaarheid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2022 17:47
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 584
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #64

Audiowaste schreef :

CatenaccioMestreech schreef : Excelsior en Eindhoven hebben absoluut een hogere begroting dan ons… We hebben volgens Transfermarkt de 4e laagste begroting boven Oss, Helmond en Dordt.
Waarvan ik weet dat Helmond sowieso over ons heen gaat, en ik zie die andere 2 (mits die investeerder komt) ook zo over ons heen gaan.

Excelsior heeft inderdaad zonder twijfel een veel hoger budget dan wij. Eindhoven heeft ook een hoger budget dan wij, maar ook niet extreem veel hoger.
Of Helmond Sport ons voorbij gaat in budget weet ik niet, ze hebben wel Philippe van Esch die daar jaarlijks geld in pompt maar het is niet bekend hoeveel. Het geldt wat hij er in stopt is ook pure noodzaak.


Helmond sport gaat hun budget met 1 miljoen verhogen.. Misschien zelfs meer.
Dus die gaan MVV ook zo voorbij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2022 18:32
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 970
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #65

CatenaccioMestreech schreef :

Audiowaste schreef :

CatenaccioMestreech schreef : Excelsior en Eindhoven hebben absoluut een hogere begroting dan ons… We hebben volgens Transfermarkt de 4e laagste begroting boven Oss, Helmond en Dordt.
Waarvan ik weet dat Helmond sowieso over ons heen gaat, en ik zie die andere 2 (mits die investeerder komt) ook zo over ons heen gaan.

Excelsior heeft inderdaad zonder twijfel een veel hoger budget dan wij. Eindhoven heeft ook een hoger budget dan wij, maar ook niet extreem veel hoger.
Of Helmond Sport ons voorbij gaat in budget weet ik niet, ze hebben wel Philippe van Esch die daar jaarlijks geld in pompt maar het is niet bekend hoeveel. Het geldt wat hij er in stopt is ook pure noodzaak.


Helmond sport gaat hun budget met 1 miljoen verhogen.. Misschien zelfs meer.
Dus die gaan MVV ook zo voorbij.


Budget van Helmond gaat van €850.000-, naar €1.7 miljoen....

Waarom blijven wij achter? Waarom kan dat in dat varkens gebied wel en hier niet? De verkeerde mensen hier?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2022 18:56
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 584
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #66
Omdat die wel een investeerder/geldschieter hebben die er serieus werk van wil maken…
Blijft toch ongekend een club uit de hoofdstad van Limburg die er zo droevig qua financiën etc voor staat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2022 19:23
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 829
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #67
MVV was na Ajax en Sparta de club die zonder onderbreking het langst in de hoofd klasse speelde , ik meen 70 of 80 jaar ..... en nu ...........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2022 21:14
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1169
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #68
Wat heeft dit in godsnaam met inkomende transfers te maken ?? Zijn zelfs niet eens geruchten , lijkt meer op een verlanglijstje voor Sinterklaas .
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2022 22:05
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #69
Volgens DDL heeft MVV een gesprek gehad met Stan van Dijck van VVV Venlo:
www.transfermarkt.nl/stan-van-dijck/profil/spieler/457090

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2022 22:17
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #70

Brncic schreef : Volgens DDL heeft MVV een gesprek gehad met Stan van Dijck van VVV Venlo:
www.transfermarkt.nl/stan-van-dijck/profil/spieler/457090


Past helemaal in het beleid: jong , uit de regio en ex RJC.
Bij VVV vorig jaar toch wat gespeeld maar niet goed genoeg bevonden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2022 07:50
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 513
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #71
Wederom een afdankertje, hebben we nou echt niet zelf speler met een meerwaarde op het oog? Valt me tegen als dit het netwerk van RvG moet voorstellen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2022 07:59
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #72

SintServaos schreef : Wederom een afdankertje, hebben we nou echt niet zelf speler met een meerwaarde op het oog? Valt me tegen als dit het netwerk van RvG moet voorstellen


Dan zul je echt meer geduld moeten hebben ik denk persoonlijk nog een paar jaar!
Een speler met meerwaarde kost meer geld,het is gewoon zo dat je met het aantrekken van een speler ook geluk moet hebben.
Kijk naar het seizoen van 1997 toen we kampioen werden met een samen geraapt elftal dat een collectief werd.
Als je in de positie van mvv zit kwa financieel zullen echt ,,content,,moeten zijn met die ,,afdankertjes,,.
En daar zal niet veel aan veranderen met een eventuele investeerder van 24% als die al komt?
Ook ik heb wel eens mijn twijfels bij,,onze,,TD en zijn netwerk maar heb mij er inmiddels maar bij neer gelegd……mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2022 09:45
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 139
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #73
Op spelers met meerwaarde moet toch echt worden gewacht op de investeerder. Wat dat betreft kan de stand van zaken op de transfermarkt iets zeggen over de stand van zaken mbt de investeerder.

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2022 15:45
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #74
Geen transfer maar toch selectienieuws:

PERSBERICHT
24 mei 2022

Tim Zeegers verlengt zijn contract

De 22-jarige Tim Zeegers heeft zijn contract bij MVV Maastricht verlengd. Hij tekende een contract voor de duur van een jaar met een optie voor nog een extra jaar.
Tim Zeegers is afkomstig uit de eigen MVV Academy. De uit Geulle afkomstigeZeegers manifesteerde zich, mede door zijn veelzijdigheid, vooral in de eindfase van de afgelopen competitie nadrukkelijk. “Ik ben blij ook volgend seizoen voor MVV te mogen uitkomen”, zegt een tevreden Tim Zeegers die in zijn carrière al 49 keer in het eerste team van MVV speelde. “Mooi dat we opnieuw een talentvolle jongen uit eigen Academy een contract kunnen aanbieden en hopen dat hij zich verder kan doorontwikkelen”, zegt technisch manager Ronny van Geneugden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2022 15:50
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 584
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #75

Boschpoort schreef : Geen transfer maar toch selectienieuws:

PERSBERICHT
24 mei 2022

Tim Zeegers verlengt zijn contract

De 22-jarige Tim Zeegers heeft zijn contract bij MVV Maastricht verlengd. Hij tekende een contract voor de duur van een jaar met een optie voor nog een extra jaar.
Tim Zeegers is afkomstig uit de eigen MVV Academy. De uit Geulle afkomstigeZeegers manifesteerde zich, mede door zijn veelzijdigheid, vooral in de eindfase van de afgelopen competitie nadrukkelijk. “Ik ben blij ook volgend seizoen voor MVV te mogen uitkomen”, zegt een tevreden Tim Zeegers die in zijn carrière al 49 keer in het eerste team van MVV speelde. “Mooi dat we opnieuw een talentvolle jongen uit eigen Academy een contract kunnen aanbieden en hopen dat hij zich verder kan doorontwikkelen”, zegt technisch manager Ronny van Geneugden.


Natuurlijk niet direct een speler voor de basis 11..
Maar Zeegers was onder Verberne prima gaan voetballen en ik vind dat je hem prima kunt gebruiken.
Jongen van de streek, een voorbeeld voor andere academy spelers en hij blijft altijd gaan.
Nu op naar de echte aanwinsten!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.434 seconden