Napoleon inzage

05 aug 2020 00:40
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Onderwerp Auteur
Napoleon inzage #1
Nou, bij deze dan maar eens een topic aangemaakt waar Napoleon eindelijk zijn papieren ter inzage kan laten zien, zonder dat iedereen naar zijn kantoor in Roermond hoeft te rijden. Kom er maar in Napoleon, en laat die transparantie zien.
Discussie gesloten.
05 aug 2020 03:16
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Napoleon inzage #2

Charmeur schreef : Nou, bij deze dan maar eens een topic aangemaakt waar Napoleon eindelijk zijn papieren ter inzage kan laten zien, zonder dat iedereen naar zijn kantoor in Roermond hoeft te rijden. Kom er maar in Napoleon, en laat die transparantie zien.


Geef hem ook nog een podium..... Nee deze man heeft zijn kruit verschoten. Het is goed geweest. Mijn inziens brengt hij alleen maar dood en verderf. Iets wat onze mooie club op dit moment niet kan gebruiken. We zijn de goede weg ingeslagen met het aantrekken van een professionele staf en een paar leuke transfers, ondanks onze beperkte middelen. MVV begint weer te leven. mede dankzij onze actieve Angelside. Ik zie een roos(d)kleurige toekomst tegemoet! Napoleon ik hoop dat je binnenkort je Waterloo vindt!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puime
Discussie gesloten.
05 aug 2020 06:38
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Napoleon inzage #3
Inderdaad kunnen we nu estebleef eens ophouden over Napoleon zijn plannen en al het gevrijgel er om heen? Ik word er erg moe van en MVV en de supporters hebben er helemaal niets aan. Slotje ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen
Discussie gesloten.
05 aug 2020 08:09
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 90
Meer
Napoleon inzage #4
Heeft onze geschiedenis ons niet voldoende geleerd dat die kleine Napoleon toen al een grotere bek had dan dat zijn daden waren ;) Hij bracht ons enkel een wetboek en wat achternamen.....:)
Discussie gesloten.
05 aug 2020 08:26
ExDuitenDeef
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Napoleon inzage #5
Laten we het communiceren over, door en met Napoleon inderdaad tot een maximum beperken. Dan kan hij zijn ei kwijt in zijn telefoonwinkeltje. Zijn schreeuw om aandacht is een ziekelijke. Dat soort mensen moeten voor zichzelf in bescherming worden genomen. In Aken Noord of Venlook kan hij wellicht nog een podium innemen, zoveel plaats heeft hij ook niet nodig. Wat mij betreft slotje erop. Blijft zijn gedrag voortduren is verbannen van het Forum wellicht een goede oplossing.
Discussie gesloten.
05 aug 2020 09:26
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Napoleon inzage #6
Ik zie de toegevoegde waarde van dit topic niet.
Het bestuur van MVV heeft met Napoleon gesproken, de plannen/ideeën beoordeeld en besloten hier niet in mee te gaan.
Dan lijkt het me niet opportuun dat Napoleon achteraf de onderbouwing van zijn plannen hier presenteert. Ik vraag me ook af welke papieren er dan getoond zouden moeten worden. Zeker nu Napoleon zijn businessmodel meer algemeen in de markt probeert te zetten en zich daarbij óók tot de andere Limburgse BVO’s richt, zal er ook van zijn kant geen behoefte zijn om hier alle details prijs te geven van zijn plannen.
Discussie gesloten.
05 aug 2020 09:32 05 aug 2020 09:33 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Napoleon inzage #7

Boschpoort schreef : Ik zie de toegevoegde waarde van dit topic niet.
Het bestuur van MVV heeft met Napoleon gesproken, de plannen/ideeën beoordeeld en besloten hier niet in mee te gaan.
Dan lijkt het me niet opportuun dat Napoleon achteraf de onderbouwing van zijn plannen hier presenteert. Ik vraag me ook af welke papieren er dan getoond zouden moeten worden. Zeker nu Napoleon zijn businessmodel meer algemeen in de markt probeert te zetten en zich daarbij óók tot de andere Limburgse BVO’s richt, zal er ook van zijn kant geen behoefte zijn om hier alle details prijs te geven van zijn plannen.



Ik verwacht niet dat er iets nuttigs uit deze topic gaat komen, laat dat voorop staan.

Maar het is een reactie op Napoleon die herhaardelijk zegt dat hij bewijs heeft van grof mismanagement (edit: of op zijn minst leugens) van MVV-zijde, en dat dat bewijs bij hem op kantoor ingezien kan worden. Om eerlijk te zijn stoor ik me daar ook een beetje aan.

Ik zou kunnen zeggen "Boschpoort is een verstokte Roda-Fan! Ik heb feitelijk bewijs dat hij dagelijks in Roda-shirt rondloopt. Kom maar bij me thuis langs voor bewijs".

Ja, zo werkt een openbaar forum natuurlijk niet, iets als feit stellen en als er onderbouwing gevraagd wordt, moet je maar ergens fysiek langskomen. Dan kun je alles als feit op internet gooien zonder onderbouwing (wat natuurlijk ook veelvuldig gebeurt op internet).

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
05 aug 2020 09:46
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Napoleon inzage #8
ik ben het met Boschpoort eens ik zie ook de toegevoegde waarde van deze topic niet

Voor mij hoeft deze topic niet actief te blijven immers heb ik paar weken geleden al een topic geopend, maar dat is aan de moderators
Wat ik zeker met jullie ga delen zijn de beloftes en de toezeggingen die mij gedaan zijn door bestuur per app , per mail etc... De spelletjes die gespeeld zijn.. en om de woorden van Marcel Joris te gebruiken , waar de honden geen brood van lusten !
ik zal die de komende tijd gaan publiceren hier als jullie dat willen , geen punt wat mij betreft !
Ik heb niks te verbergen daarin en ben daar open in , alleen ik kies daar het juiste moment voor ( als ik zo vrij mag zijn)
Waarom ik mensen bij mij op kantoor heb uitgenodigd zodat ik ze ook onderdelen van het plan kan laten zien ( daar was namelijk vraag over, wat ik hier op het forum heb geplaatst paar weken terug is een heel klein onderdeel daarvan) , die ga ik hier niet publiceren dat zijn powerpoint presentatie van 28 pagina's .
Discussie gesloten.
05 aug 2020 09:48
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Napoleon inzage #9

Jacques schreef : Ik zou kunnen zeggen "Boschpoort is een verstokte Roda-Fan! Ik heb feitelijk bewijs dat hij dagelijks in Roda-shirt rondloopt. Kom maar bij me thuis langs voor bewijs".

Dan sta ik toch als eerste bij je op de stoep! :-)

Maar dank voor de aanvulling. Ik dacht dat de post ging over de ideeën van Napoleon, niet over wanbeleid van MVV.
Discussie gesloten.
05 aug 2020 10:37 05 aug 2020 10:37 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Napoleon inzage #10
Napoleon, d'n verhaol begint erg eintoeneg te weure. Veurwat wèlste toch eders kier opnui weer de aondach höbbe, um daonao eders kier opnui weer oet te stèlle watste us al weke belaofs?

En ouch noe weer kinste 't neet laote um toch wéér tege M.V.V. aon te stampe, en iech citeer d'ch eve:

''Wat ik zeker met jullie ga delen zijn de beloftes en de toezeggingen die mij gedaan zijn door bestuur per app , per mail etc... De spelletjes die gespeeld zijn.. en om de woorden van Marcel Joris te gebruiken , waar de honden geen brood van lusten !''

Dit höbste noe al tot in den treure aongegeve en iech bin dit noe ech hielemaol zat. Es iech M.V.V. waor had 'ch d'ch allang veur laster en smaad aongeklaog. Al waor 't mer umtotste daan in eder geval zeker mèt d'n bewieze hads mote koume en dat gedrej vaan d'ch aofgeloupe waor.

Wie 'ch al ieder aongaof, iech had 't d'ch gegund, mer noe vèlste gewoen gigantisch door de körf.
Discussie gesloten.
05 aug 2020 10:43 05 aug 2020 10:45 door serke.
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Napoleon inzage #11
Als je het dan toch wil publiceren doe het dan meteen.
Hopelijk komt onze club nu eens in rustiger vaarwater en kunnen we hopelijk weer eens vooruit kijken, zeker na de vele positieve berichten momenteel.
Als jij dan weer wil wachten op jouw moment, om zogezegd een emmer stront open te trekken, dan zoek je gewoon de publiciteit om jouw eigen persoontje, meer niet.
Niet geschoten is altijd mis, soms mis je ook als je wel schiet, dat is jouw geval aan de hand.
Jij bent overtuigd van jou plannen, andere schijnbaar niet. De koers Napoleon word dus niet gevaren, so be it.
Ik krijg het idee dat je gefrustreerd bent dat jou plannen niet gebruikt worden en dat je koste wat kost aan iedereen wil laten weten dat net jou plannen onze club wel verder zouden brengen in het proces.
We weten het niet en zullen het misschien ook nooit weten, maar stop svp met de boel op te jutten!
Ik kan me voorstellen dat onze club geen zin heeft om naar jou plannen te luisteren doordat je al jaren overal en tegen iedereen aanschopt die niet in jou straatje passen, en dan zeg ik het nog netjes.
Ik hoop dat de koers die onze club nu vaart, de goede is, soms in rustiger vaarwater, soms in een storm.
Het is niet jouw koers geworden Napoleon, dus stop met je constante gesteuk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
Discussie gesloten.
05 aug 2020 12:23
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Onderwerp Auteur
Napoleon inzage #12
Als jullie dit topic op slot willen gooien, prima. Maar zet dan ook dat oneindige gezever van Napoleon op slot. Ik steunde zijn plannen inderdaad, maar vind dat gezever over ”alles ter inzage” en Marcel Joris hier en Ron Elsen daar eentonig worden. Als je bewijs hebt, zoals je zelf zegt Napoleon, dan plaats dat ook. Je hebt de mond vol gehad over transparant zijn, en over hoe daar de plank mis is geslagen. Nou heb je een podium voor je alleen, maar wil je niks publiceren. Helaas moet ik nu constateren dat Marcel Joris misschien wel gelijk heeft. Je blijft drammen en schoppen, maar legt niks concreets neer. Als je iets publiceert wat wel waar is daarin, dan zal ik ook oprecht mijn excuses aanbieden, maar tot op heden is het allemaal gebakken lucht wat je roept over anderen.

Dus dit gaat niet over de toekomstige plannen, maar over de appjes en dergelijke die je ter inzage zou hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
Discussie gesloten.
05 aug 2020 12:30
ExDuitenDeef
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Napoleon inzage #13
'wat je aandacht geeft dat groeit'

Types als Napoleon genieten van iedere letter aandacht. Positief of negatief is daarbij voor hen niet van belang.

Focus weer op onze mooie club wat mij betreft en niet op randfiguren die compensatiegedrag vertonen.
Discussie gesloten.
05 aug 2020 16:24
InDoDoNnY
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
Napoleon inzage #14
Kansloos topic.

MVV zat in zwaar vaarwater door wanbeleid van een aantal sleutelfunctionarissen. De prestaties waren teleurstellend, selectie in onbalans, toptalent liep gratis de deur uit, inkomsten liepen razendsnel terug, de club acteerde op kantoor amateuristisch en de verhouding tussen supporters en MVV was naar het nulpunt gedaalt.

Aan de hand van alarmerende signalen zijn er supporters zich gaan bewegen en organiseren om te voorkomen dat het verdere afbreuk onomkeerbaar zou worden. Sommige deden of doen dit stil achter de schermen, sommige ervoor en treden de publiciteit in. Dit gebeurd vanuit verschillende drijfveren en motivaties, soms vanuit weerstand tov bepaalde personen, soms vanuit (persoonlijk) prestige of ambitie. Maar uiteindelijk wel allemaal ook uit clubliefde.

Dat Napoleon in zijn streven naar een beter MVV hiermee mensen misschien gekwetst of geschoffeerd heeft in zijn aanpak heeft wellicht niet iedereen zijn voorkeur. Ik had het waarschijnlijk ook heel anders aangepakt. Maar hij heeft zijn nek voor MVV uitgestoken. Hij heeft het op zijn manier geprobeerd. Dat is niet gelukt. MVV wil geen gebruik maken van zijn diensten. MVV gaat verder. En dat is het. Dat hij nog steeds kritisch is op zijn manier, daarvoor is hij ook gewoon net als jullie supporter.

Daarbij is het ontzettend natief om te denken dat alles maar openbaar kan gemaakt worden. Er zullen ook genoeg zaken zijn die MVV als club in zijn geheel of personen binnen MVV zullen schaden. Daar schiet nu niemand iets mee op. Als je echt geïnteresseerd bent in zijn informatie dan neem je toch de moeite om te gaan kijken bij zijn zaak en anders moet je ook niet zeuren. Hij bepaald toch hoe hij zijn informatie aanlevert.

We moeten niet vergeten dat het niet Napoleon is die de club vorig jaar naar de afgrond heeft gebracht. Diegene die daar wel verantwoordelijkheid voor zijn lachen zich nu kapot. Zij komen er publicitair gezien goed mee weg, terwijl Napoleon de kop van Jul is geworden.

Overigens, voor de mensen die denken dat ik hem steun in zijn plannen, Napoleon weet van mij dat ik zijn plannen niet concreet vind en dat ik hem niet tactisch vind in zijn communicatie. Ook het online taggen van Roda vind ik te ver gaan. Daar ben ik eerlijk over. Ook richting hem. Maar om een apart 'laten we Napoleon bashen' - topic te openen en in te gaan reageren, dat is triest.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques, Strucht, Komopdieroeie
Discussie gesloten.
05 aug 2020 17:09
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 921
Meer
Napoleon inzage #15

InDoDoNnY schreef :
We moeten niet vergeten dat het niet Napoleon is die de club vorig jaar naar de afgrond heeft gebracht. Diegene die daar wel verantwoordelijkheid voor zijn lachen zich nu kapot. Zij komen er publicitair gezien goed mee weg, terwijl Napoleon de kop van Jut is geworden.


Dit lijkt mij een prachtige alinea om dit topic mee af te sluiten!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Komopdieroeie
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden