Transfergeruchten seizoen 2020/2021

10 sept 2020 22:28
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #736

Napoleon schreef :

Klomeleer schreef : Dat zal best, toevallig bij Venlo en Roda? Gaat mij om het feit dat MVV in jouw ogen niets goed doet, maar je zelf op eenzelfde wijze kleine deals groots aankondigd. Enfin, terug naar de transfers ja!


Man...een kleine deal ?! Je hebt geen idee waar jij t over hebt !!!

Kom eens met transfer nieuws ... wat heb je daar over te melden ?!


Ik weet heel goed waar ik het over heb, van een mega telecomdeal is absoluut geen sprake! Nou vooruit, MVV kan er zeker wat aan verdienen. Maar dan moeten er wel heel heel veel mensen participeren. De rest mag jij verklappen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 07:06 11 sept 2020 07:07 door Sjieske.
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 90
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #737
Waarom zijn er nog steeds mensen hier die Napoleon de aandacht geven waar hij zo om bedelt. Hou er toch mee op! Geef hen een vinger en hij pikt heel Europa. Dat hebven we toch al eerder gezien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 07:38
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #738

Napoleon schreef :

Ben Salemans schreef : Een sponsor doet iets leuks voor MVV, en zie wat dat voor cynische reacties oplevert. Als iedere sponsor die iets doet voor MVV door de eigen supporters belachelijk wordt gemaakt, is dat toch wel erg triest...



Nee Ben ik ben het eens met Lijntjes en Draankorgel... MVV moet dit niet zo brengen ... dat doet Decathlon niet dat doet MVV
Nogmaals hartstikke leuk dat je een barterdeal maakt maar blaas het niet zo op.... internationale samenwerking is ver over de top en daarmee trek je de deal in het belachelijke , terwijl die deal goed bedoelt is ....

MVV is echt een vis die aan t zwemmen is op het droge .... met alles... althans bijna alles dat verdiend het instituut MVV niet maar het is wel het gevolg van jaren wanbeleid !!


Graag deze reacties in de juiste topic,en niet bij transfer geruchten!...Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 07:48
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #739
Jammer helemaal geen nieuws of geruchten meer hier in deze topic,maar berichten die lang door gaan en in een andere topic geplaatst moeten worden...Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Klomeleer, mvvke4life, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 14:02
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #740
Graag dit topic alleen maar gebruiken voor transfergeruchten. Het andere onderwerp hoort thuis in MVV Algemeen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 11:10
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #741
Komt er nou nog wat?....en wanneer horen we nu of Daryl Werker nu wel of niet tekend het lijkt mij wel een gebed zonder eind kom op mvv laat iets van je horen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 11:18
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #742

dreekemvvke schreef : Komt er nou nog wat?....en wanneer horen we nu of Daryl Werker nu wel of niet tekend het lijkt mij wel een gebed zonder eind kom op mvv laat iets van je horen.


Vraag aan MVV of ze bekend willen maken dat Werker pas twee weken nadat de transferperiode is afgelopen, geen club heeft gevonden en dus enkel bij MVV zijn voetballoopbaan kan voortzetten een klein contract tekent en indien er in de tussentijd een andere club zich meldt dat hij MVV bedankt voor het mogen meetrainen en hier zijn carrière voortzet. Volgens mij heeft zowel Ron als Darije al meerdere malen aangegeven dat het niet de insteek is dat Werker gaat tekenen bij MVV. Wellicht dat ze dit ook op posters in de bushokjes in Benidorm voor je kunnen ophangen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 12:05
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #743
Om je even uit je droom te helpen ik kom niet in benidorm en ten tweede heb ik ook nergens kunnen lezen dat dit door deze twee heren is gedeeld,en wat ik ook niet weet is dat mvvv een opvang centrum is voor voetballers uit de regio, Benidorm is meer voor mensen met een alcohol probleem en niet voor mensen zoals ik die wil genieten van het heerlijke Spaanse leven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 12:10 16 sept 2020 12:10 door mvvke4life.
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #744
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat kalasic zei voor de wedstrijd tegen Almere dat er nog twee/drie versterkingen zouden bij komen. Die zijn vervolgens ook gekomen.
Ik weet alleen niet of het geld van VZM hierbij is meegerekend. En er kunnen natuurlijk ook nog extra inkomsten gevonden worden.
Maar ik verwacht dus eigenlijk niks meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 12:15
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #745

dreekemvvke schreef : Om je even uit je droom te helpen ik kom niet in benidorm en ten tweede heb ik ook nergens kunnen lezen dat dit door deze twee heren is gedeeld,en wat ik ook niet weet is dat mvvv een opvang centrum is voor voetballers uit de regio, Benidorm is meer voor mensen met een alcohol probleem en niet voor mensen zoals ik die wil genieten van het heerlijke Spaanse leven.


Als het goed is, heeft Ron dit direct via zelf de eigen website bekend gemaakt. Darije heeft in een interview voorafgaand aan de wedstrijd tegen Ado Den Haag aangegeven dat het niet de insteek is, maar natuurlijk nooit weet hoe het kan lopen.

MVV is natuurlijk een maatschappelijke organisatie. Zo ook voor spelers met een ontiegelijke deuk, want deze heb je eenmaal als je voor Roda hebt gespeeld. Laten we eerlijk zijn: Werker laten meetrainen kost nagenoeg niets. Als MVV hoopt deze voor een klein contract te strikken, heeft het wel degelijks iets opgeleverd. Maar om ook terug te komen op je vraag of er nog versterkingen komen:

Doelmannen: Lathouwers, Havekotte en Van Meurs. Hier hoeven we niets meer te verwachten.

Rechtsback: Swanson, Martina en Zeegers. Ja, Swanson valt ongelofelijk tegen. Maar MVV is niet in de financiële positie om dan nog maar een back te halen lijkt me.

Centrale verdediger: Mares, Heerings, Van Acker, Waem en Martina. Lijkt me op het eerste oog voldoende. Alleen gezien de 5-3-2 van afgelopen zondag kan het zijn dat Kalezic nog een eerste keus hieraan wilt toevoegen. Dan komt Werker misschien als nog om de hoek kijken?

Linksback: Last, Salasiwa en als noodoplossing Schroijen. Gaat niets meer komen. Voor de criticasten die Plezier zo geweldig vonden, lijkt me Salasiwa een nog betere oplossing ,toch?

Middenveld: Van Acker, Deom, Kleine, Van Bommel, Kostons en Zamouri. Lijkt me wel voldoende.

Buitenspelers: Stavitski, Schroijen en Mickels. Wellicht dat hier nog iemand komt.

Spits: Duin en eventueel Mickels en Kostons. Mag voor mij ook nog wel iets bij hoor.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 13:22
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #746
Ik hoop ook nog op dat Werker zich aansluit. Dat maakt de Maastrichtse muur helemaal dicht. Daarnaast nog een spits, maar misschien dat de jeugdspeler Visser deze rol nog erbij kan vervullen. En anders in de winterstop. Maar Werker erbij vind ik het belangrijkst. Dan lijkt het erop, dat Kalezic inderdaad zijn visie wil gaan overbrengen in het team, en het over 2 of 3 maanden totaal anders kan gaan uitzien. En om eerlijk te zijn. De 4 punten die MVV nu heeft, hadden er zomaar 0 kunnen zijn. Het zijn er 4 meer dan verwacht. Laat hem maar lekker doorkachelen. Ik heb vertrouwen in deze man.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 18:26
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #747
Werker heeft in zijn onderhandelingen met Roda een salaris van ongeveer 60.000 euro gevraagd, daarop zijn de onderhandelingen gestaakt. Dat gaat mvv echt niet betalen en Werker zal ook niet voor een klein contractje komen.
Geef de huidige verdedigers gewoon vertrouwen, voldoende keuzes, en probeer nog een creatieve middenvelder en/of spits binnen te halen. Want zoveel kansen hebben we nog niet gecreëerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 20:10
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #748
Wat ik begrepen heb is dat het geld zo goed als op is. Er is nog wel wat over, maar MVV wacht tot aan het einde van de transfermarkt als er afvallers zijn bij eredivisieclubs of partnerclubs (St. Luik, ADO Den Haag oa) voor eventuele aanvallende versterkingen (aanvallende middenvelder en/of spits).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D., opadiehard, mvvke4life, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2020 09:28
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #749

Mienclub1902 schreef : Werker heeft in zijn onderhandelingen met Roda een salaris van ongeveer 60.000 euro gevraagd, daarop zijn de onderhandelingen gestaakt. Dat gaat mvv echt niet betalen en Werker zal ook niet voor een klein contractje komen.



Wat je proeft is dat Werker er bij Roda een principekwestie van maakt - hij heeft veertig wedstrijden eredivisie gespeeld met Roda, na de degradatie daar al zijn salaris gehalveerd zien worden, was vorig seizoen het hele jaar aanvoerder. Roda geeft spelers als Croux en Goppel (meer dan?) een ton per jaar. Dan laat je je inderdaad niet afschepen met een klein contractje bij Roda.

Bij MVV is de situatie totaal anders, wij hebben geen spelers aan een groot contract gehaald.

Werker zal echt niet voor minimumloon voor MVV tekenen, maar Werker weet heel goed dat hij bij MVV geen 60.000 euro kan vangen. Als hij aan het eind van het transferseizoen nog geen club heeft gevonden zal Werker wel water bij de wijn doen. Maar om eerlijk te zijn verwacht ik dat een andere club voor die tijd wel een fatsoenlijk contract aan Werker zal aanbieden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2020 12:36
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #750
Nino Everaers doet het goed bij Meerssen. Mooi dar hij nu veel minuten maakt en ik hoop hem toch nog eens terug te zien keren bij MVV. Creatieve speler, fel, snel en die gezichten bij Roda waren ook onbetaalbaar na dat doelpunt van Everaers in Meerssen. Toen stond de kantine nog overeind.

Door de verwoestende kantinebrand speelde SV Meerssen tot dusver enkel uitwedstrijden. De club speelde het eerste thuisduel in MVV-stadion De Geusselt. Tegen EHC bleef het 0-0.
Toegangspoort B is gesloten, poort A eveneens. Dan doemt een imposante man in een oranje hesje op. ‘Hoofdsteward’ staat in grote letter op zijn rug. Dat biedt dus soelaas. „Welke ingang vandaag geopend is? Geen idee! Van MVV weet ik alles, maar vandaag speelt SV Meerssen. Dus ik moet het zelf ook even uitzoeken.”

Dringen geblazen
Het is het startsein voor een Comedy Capers-achtige middag. Voor de businessruimte aan de zijkant van het stadion wijst een lange rij supporters de ingang. Anderhalve meter afstand? Vergeet het maar. In en rond de toegangsdeur is het dringen geblazen. Klinken van de toegangsdeuren worden door vele handen vastgegrepen. Op het veld is de warming-up in volle gang. Voor EHC/Heuts-trainer Paul Meulenberg, in het verleden acht seizoenen werkzaam als jeugd-, assistent, en interim-trainer bij MVV, voelt voetballen in dit stadion als thuiskomen. Ook EHC’ers Collin van Eijk, Dyon Gijzen, Jerome Beckers, Lars Reck, Kjell Knops en Zev van Melick hebben als gemeenschappelijke deler een MVV-achtergrond. „Toch denk ik dat ik vandaag het meest gespannen ben”, zegt Paul Meulenberg. „Voor mij is dit een speciale wedstrijd. Vanwege mijn verleden bij SV Meerssen, maar ook omdat ik er woon. Ik ben de hele week aangesproken op deze derby. Of ik met de spelersbus ben meegekomen? Nee, ik ben te voet gekomen. Dit hier is zowat mijn achtertuin.”

350 supporters
Op de hoofdtribune zoeken de 350 welkome supporters een plek. De stadionspeaker zorgt voor hilariteit en goede luim. „Roken en eetsigaretten zijn in het stadion verboden. Wie zich er niet aan houdt, kan worden verwijderd.” Dan, kort daarna: „Gelieve niet te zingen of te juichen bij een doelpunt. Steek de handjes in de lucht en zwaai eventueel.” De uitsmijter voor de aftrap mag er ook wezen: „Het scorebord van MVV is helaas kapot.” In de openingsfase van de derby domineert EHC. Maar gaandeweg neemt Meerssen het heft in handen. Middenvelder Nino Everaers (21) - ook al ex-MVV - groeit uit tot de beste man van het veld. Hij speelt met nummer 8, maar heeft alles wat een moderne nummer 10 moet hebben. Hij kan lopen en dribbelen, is altijd aanspeelbaar door zijn gevoel voor tijd en ruimte en is steeds in staat om het verschil te maken. Ook tegen EHC serveert de technisch begaafde linkspoot zijn teamgenoten de ballen op een dienblad. Die slagen er echter niet in de bal langs de voortreffelijke EHC-doelman Van Eijk te krijgen. „Frustrerend”, baalt de Maastrichtenaar na afloop. „Nee, voor mijn teamgenoten voelde dit niet echt als een thuiswedstrijd. Voor mij als jongen uit de wijk Malpertuis natuurlijk wél. Ik voetbalde tegen jongens met wie ik samen de jeugdopleiding van MVV heb doorlopen. En zelf voetbalde ik afgelopen seizoen nog met de hoofdmacht van MVV tegen Almere City. Of ik nog profambities heb? Dat boek is in principe definitief dicht. Ik sta ook niet open voor een derdedivisionist als EVV of Groene Ster. Ik heb me gecommitteerd aan SV Meerssen en denk dat we een team hebben dat in de toekomst zelf op dat niveau kan voetballen.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.337 seconden