de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt?

29 okt 2019 22:17
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #31
Je moet mijn post van vorige week nog maar eens lezen , op de vraag die Ben Salemans me heeft gesteld heb ik inhoudelijk mijn ideeën kort hier op het forum gedeeld
Wellicht heb je die gemist ...geen probleem er wordt ook veel hier geschreven !
Discussie gesloten.
30 okt 2019 03:23
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #32
de slag van Waterloo heeft napoleon ook niet allen gewonnen want hij stond achter aan met zijn handen in zijn zakken :) maar als je al iets wilt doen aan mvv dan red je het niet met 1 man er moeten dan meer mensen op staan, en dan die zooi van nu aan pakken

Groeten oet Bierum : Delfzijl
Discussie gesloten.
30 okt 2019 07:54
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #33

peeke schreef : de slag van Waterloo heeft napoleon ook niet allen gewonnen want hij stond achter aan met zijn handen in zijn zakken :)



Ik heb schokkend nieuws voor je, ik weet dat het nog niet helemaal via de kranten, telegrammen en fietskoeriers overal is doorgedrongen, maar Napoleon heeft de slag van Waterloo helemaal niet gewonnen, maar juist verloren. Een hele klap, ik besef het. Maastricht is geen Franse stad meer. Het is maar afwachten wat de hoge heren bij de conferentie van Wenen gaan beslissen over onze mooie stad. Ik verwacht een staat der verenigde Nederlanden of zoiets, lopend van Lille tot aan Den Helder! Dan ligt Maastricht mooi centraal aan de oostkant van dat rijk.

Overigens was Napoleon een militair leider die juist erg dicht op de frontlinie zat in vergelijking met sommigen van zijn tegenstanders. Napoleon geloofde in korte lijnen en tijd was te kostbaar om te verliezen. Ergens in het achterland wachten op berichten van een ordonnans die vervolgens met nieuwe opdrachten weer een dag moest reizen tot hij bij de frontlinie was, gebeurde er niet onder Napoleon.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Tuor
Discussie gesloten.
30 okt 2019 08:10
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #34
Napoleon heeft anders wel iets dat het huidige bestuur niet heeft: een visie. Wat ik me dan afvraag; heb je al eens contact gezocht met MVV om deze visie te delen?
Discussie gesloten.
30 okt 2019 08:38
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #35
Wat in een ander topic ook al werd genoemd, ik ben benieuwd naar de blog van Penders. In goede tijden een mooi middel om laagdrempelig te communiceren naar je achterban. Je kweekt er goodwill mee. Uiteraard heeft in de goede tijden ook iedereen begrip dat niet alles naar buiten kan worden gebracht.

In deze tijden verwacht ik van onze AD ook een blog maar dan wel met duidelijke standpunten hoe we verder gaan en zaken denken te kunnen veranderen. Ben alleen bang dat er geen blogs meer komen of vol staan met dood-liners.

Napoleon, stel MVV staat open voor jouw visie. Kun je dan ook de stap maken om bij MVV in te stappen en plannen uit te voeren cq veranderingen in gang te zetten?
Discussie gesloten.
30 okt 2019 08:54
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #36
Even mijn laatste post en dan haak ik af en dit topic.

Ik zie dat mensen roepen dat MVV geen visie heeft, maar als het goed is kan ik me herinneren dat dhr Napoleon weer is gaan sponsoren.. want kwam dat niet door het verhaal van MVV? Nu snap ik dat alles klote wordt gezien, op bestuurlijk vlak en sportief.

- De stijns is weg, maar deze zijn toch ook vervangen?
- Thal is weg, maar heeft vanaf het begin aangegeven dat het tijdelijk was.
- Wat Napoleon zeer terecht aangeeft het publiek loopt weg, terechte opmerking. Iedere club waar het minder gaat, zit minder publiek.. zelfs het grote feyenoord had er laats 35K. Gaat het goed zit het vol, gaat het slecht loopt het leeg.. dat is gewoon standaard.
- De trainerstaf is uitgebreid naar 3 man, en Elsen heeft sinds dit jaar technisch directeur. Dus MVV is in dag opzicht aan het “groeien”.
- Of de sponsoring terugloopt of toeneemt weet ik niet, geen inkijk op.


Er gaan dingen goed en er gaan dingen fout! Feit is gewoon dat als we nu 3de hadden gestaan , dan was het hup usta. Nu sta je laatste en is alles klote. Ik zeg nu niet dat we niet kritisch moeten zijn, maar alles gaat om resultaat.. win je 5x hangt er weer een hele andere sfeer.

Persoonlijk hoop ik ook dat het Usta out is, maar anders hoop ik gewoon dat we met hem punten gaan pakken. Ik ben namelijk geen Nys die dat wel heeft geroepen.

Gr
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff
Discussie gesloten.
30 okt 2019 08:55
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #37
Napoleon, stel MVV staat open voor jouw visie. Kun je dan ook de stap maken om bij MVV in te stappen en plannen uit te voeren cq veranderingen in gang te zetten?[/quote]

Zeker dat ... onze denktank staat klaar !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
Discussie gesloten.
30 okt 2019 09:14
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #38
Ik denk overigens dat het zowieso tijd wordt voor actie, ik ben bang dat er anders vrijdag weer "goedbedoelde" verkeerde activiteiten worden georganiseerd die MVV net geld kosten.

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk
Discussie gesloten.
30 okt 2019 10:02
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #39
Ik ben vooral benieuwd naar hoe je denkt om bij MVV binnen te geraken. Heb je daar ideeën over? Ik ga er gemakshalve niet van uit dat Penders en Co je zonder meer zullen betrekken bij de club?

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
Discussie gesloten.
30 okt 2019 10:55 30 okt 2019 10:58 door AngelsideE.
AngelsideE
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 41
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #40
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen
Discussie gesloten.
30 okt 2019 11:11
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #41

Frostie_999 schreef : Ik ben vooral benieuwd naar hoe je denkt om bij MVV binnen te geraken. Heb je daar ideeën over? Ik ga er gemakshalve niet van uit dat Penders en Co je zonder meer zullen betrekken bij de club?

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk



Net zoals in de sport... juiste doen op het juiste moment.... timing dus ! ;-)
Discussie gesloten.
30 okt 2019 12:29
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #42
Napoleon, kun je geen contact opnemen met Wouter Vandenhaute ? Wilde kortgeleden nog RodaJC overnemen. Bij ons mag hij gratis instappen, zijn er geen lijken in de kast, en kan hij direct gaan bouwen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon
Discussie gesloten.
30 okt 2019 13:05
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #43

Sjotelsplak schreef : Napoleon, kun je geen contact opnemen met Wouter Vandenhaute ? Wilde kortgeleden nog RodaJC overnemen. Bij ons mag hij gratis instappen, zijn er geen lijken in de kast, en kan hij direct gaan bouwen.


Volgens mij mag je geen makelaarskantoor voor spelers hebben en eigenaar van een voetbalclub zijn. Mischien dat ik me vergis...
Discussie gesloten.
30 okt 2019 13:11
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #44
Hoe krijgen we vuur en passie terug in de groep...

een beetje hulp dan voor vrijdag !!!

dit was mijn legende James Scott Connors, of te wel Jimmy Connors , hij won 104 toernooien het meeste ooit in het mannen tennis

En deze film van 13 minuten is meer dan het kijken waard , dit is zijn verhaal toen hij als 39 jarige op de US open aantrad en hoe je alles kunt bereiken wat je wilt !!




Veel plezier met kijken

gr Napoleon
Discussie gesloten.
30 okt 2019 13:36
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
de slag van Waterloo of de slag van de Geusselt? #45

Charmeur schreef :

Sjotelsplak schreef : Napoleon, kun je geen contact opnemen met Wouter Vandenhaute ? Wilde kortgeleden nog RodaJC overnemen. Bij ons mag hij gratis instappen, zijn er geen lijken in de kast, en kan hij direct gaan bouwen.


Volgens mij mag je geen makelaarskantoor voor spelers hebben en eigenaar van een voetbalclub zijn. Mischien dat ik me vergis...

Volgens mij is dat niet relevant, daar zoiets met een juridische aanpassing opgelost kan worden. Relevant in dit verhaal is, wanneer neemt Paul Penders of Marcel Jöris de telefoon op en voeren ze het nummer van Wouter Vandenhaute in? (Nummer kan worden aangeleverd)

Graag z.s.m. voordat het te laat is.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden