Please Log in or Create an account to join the conversation.
Jacques wrote: Zoals bij iedere jupiler league club.
Schapendonk wrote: Waarom niet eens in de topklasse kijken wat bij de top 5 rond loopt bij de spitsen.Is altijd beter dan wat we nu hebben.Met alle respect.
Schapendonk wrote: Alles goed en wel,maar hij zal toch ergens vandaan moeten komen of niet? Hoe kan het nu in Godsnaam zijn dat er in Eindhoven of Top Oss betere spitsen lopen en iedere week soms voor nog geen 1500 mensen. Die moeten toch ook bij MVV te krijgen zijn voor vier tot 5000 mensen. Dit is de omgekeerde wereld. Ongelooflijk....
Mie leef Mestreech wrote:Schapendonk wrote: Alles goed en wel,maar hij zal toch ergens vandaan moeten komen of niet? Hoe kan het nu in Godsnaam zijn dat er in Eindhoven of Top Oss betere spitsen lopen en iedere week soms voor nog geen 1500 mensen. Die moeten toch ook bij MVV te krijgen zijn voor vier tot 5000 mensen. Dit is de omgekeerde wereld. Ongelooflijk....
Dat is ook een kwestie van goed scouten. Die van Veen van FC Oss had ik gelijk gehaald na JVC-MVV, om een voorbeeld te geven. Tom Boere van Eindhoven had ik ook graag gezien. Misschien heeft van Veen nog een baan en kan hij dat perfect combineren met voetballen bij FC Oss.
mvv4ever wrote:Mie leef Mestreech wrote:Schapendonk wrote: Alles goed en wel,maar hij zal toch ergens vandaan moeten komen of niet? Hoe kan het nu in Godsnaam zijn dat er in Eindhoven of Top Oss betere spitsen lopen en iedere week soms voor nog geen 1500 mensen. Die moeten toch ook bij MVV te krijgen zijn voor vier tot 5000 mensen. Dit is de omgekeerde wereld. Ongelooflijk....
Dat is ook een kwestie van goed scouten. Die van Veen van FC Oss had ik gelijk gehaald na JVC-MVV, om een voorbeeld te geven. Tom Boere van Eindhoven had ik ook graag gezien. Misschien heeft van Veen nog een baan en kan hij dat perfect combineren met voetballen bij FC Oss.
Dus 1 wedstrijd zien van hem zegt genoeg?
Maar het is denk ik idd een kwestie van goed scouten bij toch de kleinere clubs uit lagere divisie's van andere landen maar ook uit nederland bij de amateurs.
Of ga eens kijken bij grotere clubs waar wel redelijke goede aanvallers lopen die je kan huren.
Ik snap niet scout MVV wel? Zoja naar welke spelers gaan ze dan kijken??