Please Log in or Create an account to join the conversation.
pepernoot wrote: Hmm nog steeds geen nieuws over de aanbiedingen die zijn gedaan. Wacht MVV hiermee? Of heeft gewoon nog niemand het aanbod geaccepteerd (te laag)? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de spelers nog even afwachten of ze misschien ergens anders een beter contract in de wacht kunnen slepen.
Ik ben benieuwd.
tuutsje wrote:pepernoot wrote: Hmm nog steeds geen nieuws over de aanbiedingen die zijn gedaan. Wacht MVV hiermee? Of heeft gewoon nog niemand het aanbod geaccepteerd (te laag)? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de spelers nog even afwachten of ze misschien ergens anders een beter contract in de wacht kunnen slepen.
Ik ben benieuwd.
Trainen ze wel allemaal nog mee?
tuutsje wrote: Wat we al wisten. Hopelijk maakt hij de juiste keuze.... :evil:
opadiehard wrote:tuutsje wrote: Wat we al wisten. Hopelijk maakt hij de juiste keuze.... :evil:
Erg laat maar hopenlijk maakt hij de juiste keus,maar dit artikel geeft mij niet veel moed.
Ik vind zowieso dat mvv spelers te lang laat mee trainen,en heel laat een voorstel doet.
Ok het water staat ons na aan de lippen,maar ik vind hak gewoon knopen door,en zeg heel eerlijk vooraf wat een speler te verwachten heeft met een kleine marge eventueel naar boven.
Nu een week voor aanvang van de competitie hebben alle testers nog niet getekend,ik vind dat mvv in een vroeger stadium met iemand moet onderhandelen,zodat dalijk na enkele weken meegetraind te hebben zoeen speler alsnog besluit om niet te tekenen en je met andere,,testers,,aan de slag kunt gaan.
Maarja laat ik maar ervan uitgaan dat we toch nog positief tevoorschijn komen en enkele van de testers blijven en natuurlijk tekenen,waaronder zeker brouwers.
Elke minuut van de dag de media volgen over transfernieuws binnen het mvvse dat is wat nog rest en was...gr opa
boer wrote: Vriendelijke dank voor het mee trainen bij MVV.
Morgen word tijdens de opendag van Fortuna, Brouwers gepresenteerd als nieuwe spits...
(volgens een clubwatcher van Fortuna)
:oops: